"Judgment Night": recensies van de film

Het genre van anti-utopie komt vaak voor in de moderne bioscoop. Dit zijn Spielberg's films "Artificial Intelligence" en "Special Opinion", de thrillers "I, the Robot" en "I'm a Legend" met Will Smith, "The Island" van Michael Bay, bekritiseerde The Rippers, de cultusfranchise van de gekozen "Neo Matrix" Shot door Wachowski.

Wanneer de wetteloosheid heerst

Voor de filmproducties van deze richting is het nodig om een nieuwe foto "The Judgment Night" in te voegen. Recensies over de film zijn diametraal gekant: van scherpe ontkenning tot loyale goedkeuring. De actie vindt plaats in de niet zo verre toekomst, waaruit we voor minder dan 10 jaar gescheiden zijn. Amerika bloeit: de werkloosheid is bijna nul, en er is niet dezelfde rampant misdaad geweest. En al omdat de nieuwe regering zich in de beste tradities van het "Lincoln-tijdperk" stichtende vaders "heeft genoemd, een van de lentedagen van het jaar aangekondigd, of liever de nacht van 22 maart, de tijd van volledige wetteloosheid. Deze jaarlijkse actie 'de nacht van de nacht' wordt genoemd, en het is beter om te vragen over de armen en benadeelde, voor de rijken, rustig achter de zeven sluizen zitten, de straffende hand kan niet raken. In deze 12 uur is het toegestaan om met iemand om te gaan: van een onverloofde baas naar een verveelde vrouw, of u kunt willekeurig de wederopbouw van iemand anders op elkaar zetten. Hindernissen voor u worden niet hersteld, omdat de politie en alle medische instellingen in deze periode een time-out nemen.

Moet ik de deur openstellen voor vreemden?

Sandin's gelukkige familie: Pope James, Mary's moeder, tiener Charlie en het meisje 'bijna uitgestorven' Zoe verwacht niets van de komende nacht, omdat het huis onder betrouwbare bescherming van een speciaal beveiligingsmechanisme staat. Het is precies de verkoop van deze gepantserde systemen die het hoofd van de familie doet, die aanzienlijk kapitaal op winstgevend bedrijf heeft opgebouwd. Prachtige buren hebben hun tanden langzaam op Sandin gesneden, omdat hij en hij "vparival" dure uitrusting hebben. Ze hebben nog steeds een reden om wraak te nemen op een succesvolle manager. Intussen gaat alles stil. Dat is alleen mijn zoon enigszins geblunderd, en laat (zonder toestemming van de oudsten) in de woning van een donkere vagabond, achter wie een menigte van gedistribueerde studenten, verbergende gezichten achter carnavalmaskers , achtervolgt . Het ergste is nog te komen, veel verrassingen werden gereserveerd voor de 'nacht van de nacht'. Recensies over de foto zijn afgewisseld met vergelijkingen. Iemand trekt parallellen met de Oscar-winnende "Straw Dogs" of Fincher's "Room of Fear", waarin het publiek de toekomstige Bella Swan Kristen Stewart ontmoette (zij speelde de dochter van het karakter Jodie Foster). En iemand vond de kruispunten van beide versies van "Funny Games" Haneke en de thriller "Judgment Night". Beoordelingen in deze gevallen - niet ten gunste van de laatste.

Ze lieten ons niet omdraaien

Echtgenoten Sandin speelde Ethan Hawk en Lina Hedy. Twee keer heeft de genomineerde voor de "Oscar" ex-man Thurman Hawke onlangs niet echt schijnen (of de rol die hij tegenkomt is klein). Mary bij Hedy kreeg ook een klein "karton". Wordt niet voor deze acteurs een doorbraak en openbaring "The Judgment Night". Recensies van de band hebben vooral betrekking op het stijve plot en de absurditeit van wat er op het scherm gebeurt, en niet de manifestatie van de optredende talenten van de artiesten die in de film betrokken zijn. Een chilling schurk (zoals een paar sadisten uit dezelfde "Funny Games") kan de leider zijn van de fascistische jeugd die het huis van Sandins belegerde (het werd door de jonge Australische Reese Wakefield uitgebeeld). Ofwel is het masker geïnfereerd, of het scriptmateriaal was niet genoeg om te draaien.

Deze "schip nacht-2013" was controversieel. Getuigenissen hiervan zijn bewijs hiervan. Maar een van de hoofdgedachten van de foto over de onmogelijkheid van volledige en onomkeerbare permissiviteit - zelfs eens per jaar - zal iemand laten denken wie naar deze film gaat kijken.