Bridgestone Turanza T001: reviews. Bridgestone Turanza T001 - banden voor uw auto

Het is waarschijnlijk dat je hebt gehoord over de Turanza banden, die bekend zijn gemaakt om het Britse bedrijf Bridgestone. Als u wilt, kunt u kopen voor uw auto van deze rubber, want het heeft een groot aantal belangrijke voordelen ten opzichte van de andere modellen op de markt in dezelfde prijscategorie. Als u klaar bent om het te doen, kunt u eenvoudig kiezen de banden van het voertuig - Deze functie is beschikbaar op de website van de fabrikant. U hoeft alleen het merk van uw auto, evenals de bandenmaat die je nodig hebt - en het systeem controleert automatisch of er een band die je nodig hebt, en als deze test succesvol is, zul je in staat om alleen de bus rechtstreeks kopen bij de fabrikant. Echter, al dan niet in zo'n haast? Immers, je hebt genoeg tijd, zodat je beter nog een paar minuten uit om nader ingaan op dit model. Pick-up van de band van het voertuig direct op de website van de fabrikant kan worden spannend en interessant zijn, maar de rubber kwaliteit is veel belangrijker factor, dus het is tijd om te kijken in meer detail op dit model.

Lage rolweerstand

Als je van hoge kwaliteit banden moeten in de auto, een van de eerste parameters die je moet kijken - het is de rolweerstand banden. Mensen die niet bekend met dit onderwerp, kan deze optie vreemd lijken, dus het is het beste om het uit elkaar te halen in meer detail. Dus, als u zich verplaatst met de auto op de weg, de band is het enige element in contact met het wegdek. Zij bieden de ontwerpresolutie deze coating, maar dit leidt tot een zekere weerstand. Hoe hoger de weerstand, hoe groter het vereiste vermogen voertuig te overwinnen. Dit leidt tot een aantal nadelen - lage comfort zijn strak in het beheer, de snelle slijtage van de banden, en vooral - veel meer indrukwekkende brandstofkosten en dus een grotere milieuvervuiling uitlaten van auto's. Dat is de reden waarom je nodig hebt om de banden die een minimale rolweerstand hebben te kiezen en het model in dit geval is ideaal voor jou. Deze band rolweerstand is erg laag, zoals is aangetoond in tal van tests die zijn uitgevoerd door professionele organisaties. Er is dus geen twijfel dat de banden op een auto die je niet zal brengen alleen leuk om te rijden, maar zal ook uw kosten te verlagen, en voor de bewuste mensen hebben ook een plus in de vorm van vermindering van de uitstoot in de atmosfeer.

Uitstekende tractie op nat wegdek

Als je ziet wat er op de banden Bridgestone Turanza T001 205/55, dan moet je begrijpen dat dit oude model van rubber. Dus niet verwachten dat deze banden goed zal gedragen op besneeuwde en beijzelde wegen - ze hoeven niet aan een spikes of speciale microscopische elementen toegevoegd aan de rubber te doen. In feite, zelfs de rubbersamenstelling is een andere. Daarom, om de prestaties van de banden op de weg staan bij droog weer of in de regen te evalueren, maar in ieder geval, wanneer is de temperatuur onder nul dalen. En als we specifiek praten over de zomer (of herfst, lente, niet winter) porie, in de zaak van het wegdek grip, dit model toont de ongelooflijke resultaten. Maar wat betreft het regenseizoen? Sterker nog, in sommige geografische locaties de regen niet vrijwel de hele zomer te stoppen. Het komt overeen met de rubber voor hen? Gelukkig, het is absoluut geschikt voor alle weersomstandigheden periode van een jaar, met inbegrip van het regenachtige poriën. Grip op nat wegdek van deze banden is niet slechter dan droge en controle bij regen een grote stabiliteit heeft. Bridgestone Turanza T001 banden zorgen voor uw veiligheid tijdens het rijden - Dus je kan zeker niet bang voor de manier waarop uw auto zich gedraagt in het nat zijn.

vlotte rit

Beveiliging en prestaties, toonde banden Bridgestone Turanza T001 94W, kan niet worden ondervraagd, maar hoe zit het comfort? De fabrikant zegt dat door te kiezen voor dit model van de zomerbanden, kunt u ontspannen in de lounge en geniet van de rit, dat is eigenlijk een paradijs. U bent verzekerd van alle comfort en de gladheid van de beweging op een weg, dus je hoeft niet voortdurend zitten en wachten, en wanneer je moet nog een klap te verduren, uitgelokt door de geringste oneffenheid van het wegdek. Deze banden zal je beschermen tegen invloeden van buitenaf, maar niet altijd het je lukt om te ontsnappen aan het lawaai dat ze produceren. Deze fabrikant natuurlijk niet te vertellen, maar u kunt meer informatie over dit leren van feedback van klanten, die meer in detail een beetje later zal worden besproken. Er doet er niet toe, je kiest Bridgestone Turanza T001 XL of een standaard formaat, comfort is al even indrukwekkend, dus als je een rustige en comfortabele rit, dan moet u zeker aandacht besteden aan dit rubber model.

Run-Flat

Sommige moderne bussen die momenteel beschikbaar zijn op de markt en biedt automobilisten een zeer interessante en zeer nuttige technologie, die wordt genoemd Run-Flat. De essentie van deze technologie is in staat om de experts van het Engels uit de naam te begrijpen, is dat uw auto kan blijven gaan voor een bepaalde tijd in het geval dat de druk viel op de bus, het was gebroken of het gebeurde nog meer problemen wat leidde tot een verlies van elasticiteit van de band. Of het nu uitgerust met de technologie model Bridgestone Turanza T001? Zomerbanden van deze fabrikant hebben de technologie, maar het is niet alle maten zijn uitgerust met het. Daarom moet u eerst controleren of het mogelijk is om te gaan op een lekke band op een bepaalde grootte van de banden, en dan kopen als deze functie is van groot belang voor jou. Spreken meer in het bijzonder, de "Bridgestone Turanza" banden, die nog steeds voorzien van deze technologie, zijn in staat om ongeveer tachtig kilometer afleggen met een snelheid van niet meer dan tachtig kilometer per uur, zonder problemen te ervaren. Zoals u gemakkelijk kunt voorstellen, kan deze functie een echte besparing in een noodsituatie zijn, dus het is altijd leuk zo'n indrukwekkende troef te hebben verlaten.

Veiligheid en Controle

Als we direct praten over de technologieën die worden gebruikt bij de productie van banden Bridgestone Turanza T001 R15 andere maten, het eerste wat het vermelden waard is dat, met behulp waarvan de maximale controle over de beweging van de auto is gemaakt, en daarmee de veiligheid van de beweging op machines die zijn uitgerust met deze rubber. Het profiel is veel effectiever dan de meeste modellen op de markt, kan het aanzienlijk de prestaties van de band op nat wegdek te verbeteren, en zorgt voor een perfecte grip op droog wegdek. speelt ook de rol van die rubber - het is gevorderd een samenstelling die toevoegsels die de sterkte van de band te verhogen bevat, en de wisselwerking met diverse wegdek bij verschillende temperaturen. De groeven van het profiel gevormde ongebruikelijke manieren - ze zijn iets breder dan de standaardmodellen - ten koste van een effectievere verwijdering van water uit het loopvlak, d.w.z. natte grip betrouwbaarder. Als we praten over veiligheid en betrouwbaarheid, het is het vermelden waard ook de schouder blokken: zowel laterale en longitudinale. Zij hebben meer kracht, waardoor de maximale remkracht bereiken op alle oppervlakken, zodat het remmen met deze banden een probleem voor u is niet precies geworden. Tevens maken ze het beheer van de auto is veel meer comfortabel en gemakkelijk. En met al deze voordelen een ander voordeel van rubber Bridgestone Turanza T001 - prijs. Deze banden zijn een totaal van acht en een half duizend roebel, maar in ruil krijg je een onvergetelijke ervaring, en alleen maar positieve emoties van de rijbevoegdheid.

wanneer rijcomfort

Met betrekking tot de technologie, die verantwoordelijk is voor het comfort van de bestuurder en zijn passagiers gebruik van de data bus, is er in de eerste plaats dient te worden opgemerkt met een geoptimaliseerde versie van het frame, die een perfecte balans tussen rijcomfort en het comfort van de cabine zorgt. Het speciale ontwerp van de band zelf, zult u in staat zijn om de reis te genieten, zonder het verliezen van een tweede controle beweging van uw voertuig. We moeten ook rekening houden met de wijze waarop groeven aan het profiel. Er is reeds gezegd dat ze breder, waardoor water uit het loopvlak om de productie sneller en efficiënter. Maar dat is niet alle voordelen van deze groeven - het feit dat ze zijn ontworpen op een zodanige wijze dat het geluidsniveau van deze rubber aanzienlijk verminderen. Dit wordt gedaan met behulp van het principe van Helmholtz (het principe van de minimale dissipirovanii, dwz energie dispersie), en het resultaat kunt u zo snel horen als enige verandering bovengemiddeld rubber op deze banden.

andere technologieën

Fabrikant het model banden maken gebruik van geavanceerde technologie genaamd NanoPro-Tech - de zogenaamde mengsel van het rubber van de band. Gebruik van dit mengsel dergelijk resultaat wordt bereikt, waarbij aanzienlijk verbeterde slijtvastheid evenwicht zowel op droge en natte oppervlakken. Deze vraag was al aan de gang, maar nu kunt u weer herhalen - in feite te wijten aan het materiaal waaruit maakte de databus, wordt bereikt door een veel nuttige effecten die zich kunnen trekken en te motiveren om dit specifieke model te verwerven. Nou, apart, natuurlijk, het is het overwegen waard het vlakke contact profiel - met de hulp van de banden gelijkmatiger slijten. Wat zijn de voordelen? In de meeste uitvoeringen van banden profiel is niet vlak - het is licht gebogen, zodat sommige delen slijten iets sneller dan de andere. Het resultaat is dat op een bepaald deel van de band op enig moment is er een mate van slijtage, die de behoefte aan rubber veranderingen signalen, terwijl in andere gebieden van de slijtage er geen - blijkt dat gooien nog vrij bruikbaar (met theoretisch oogpunt) bus. In het geval van dit model, de slijtage is uniform, wat een toename van de levensduur van uw banden, wat leidt tot lagere kosten en vermindering van de stress op hun vervanging voorziet.

testen

Elke persoon kan deze band proberen en test het voor jezelf, maar er zijn speciale bedrijven die licentie testen banden uit te voeren, zodat meer mensen ervan uit kan gaan van de resultaten, terwijl het elimineren van de noodzaak van autografisch testen. In het geval van de Bridgestone Turanza T001 tests worden herhaaldelijk uitgevoerd, en de resultaten waren indrukwekkend. In 2014, een evaluatie van de banden gaven ADAC en ÖAMCT bestaat en, in het eerste geval is het rubber beoordeeld als "bevredigend", de tweede - "recommended" een goede beoordeling In het licht van de ontvangen informatie, de fabrikant had wat werk en maakte een aantal verbeteringen, wat resulteert in een test van volgend jaar zijn behaald met een veel meer indrukwekkend resultaat. Dezelfde ADAC heeft al beoordeelden de "highly recommended", terwijl de nieuwkomer testen, Auto Zeitung, beoordeeld banden "ten zeerste aanbevolen", dat is zeer hoog. Dus als je geïnteresseerd bent in formele testen zijn, dan is deze informatie moet u ervan overtuigen dat dit rubber model kan vertrouwen. En u kunt eenvoudig kiezen het merk en model van uw auto, selecteert u de gewenste grootte - en ordergegevens bus. Echter, niet alle mensen kunnen zo makkelijk te overtuigen zijn, dus moet ook rekening houden met de reacties van de gewone mensen, zijn ze op het internet geplaatst in het publieke domein. Dit is een veel meer betrouwbare bron van informatie, omdat in de meeste gevallen mensen schrijft alles zoals het is, zonder te proberen iets te verbloemen, om hun waren te verkopen.

positieve beoordelingen

Bridgestone Turanza T001 - het banden waarover mensen zeggen veel. Daarom is het vaak moeilijk om de specifieke voor- en nadelen van het totale aantal beoordelingen te identificeren - voor dit doel dat u nu lezen van dit artikel. Als we de statistische kant van de zaak te nemen, is het uiterst positief over deze banden wordt ingetrokken, zijn de meeste mensen - 61 procent, terwijl een positieve evaluatie (4 punten op een vijfpuntsschaal), geeft 18 procent van de kopers. Heel negatieve ratings, 1 en 2, het model ontvingen zes en vier procent van de consumenten respectievelijk. Nou en neutrale feedback overgebleven elf procent van de mensen. Wat heb je vertellen het positieve beoordelingen? Bridgestone Turanza T001 - deze band is echt hoge kwaliteit, zodat vrijwel alles wat in het artikel is besproken, bevestigd gebruikersbeoordelingen. Uitstekende grip in alle weersomstandigheden, hoge efficiency, een kortere remweg, gebrek aan lawaai en nog veel meer - dit alles kun je de reviews van de mensen die tevreden zijn met wat ze kocht deze rubber te lezen. Gebruikers melden dat deze banden houdt u de weg goed, en is niet bang om te shockeren - ze zijn goed verzekerd was vóór het optreden van hernia's en andere onaangename gevolgen van de aanvallen op de wegen. In het algemeen is de positieve functies in dit rubber is er veel, maar het was eigenlijk perfect? Helaas is het ideaal in deze wereld nauwelijks bestaat, dus is het noodzakelijk om te overwegen en bekijk de negatieve factoren.

negatieve beoordelingen

Turanza T001 - een model van rubber, die eigenlijk zeer dicht bij de ideale. Maar er zijn mensen die een beetje anders te denken. Zo heb een aantal reviews gemeld dat de rubber is zeer luidruchtig - zozeer zelfs dat de cabine is simpelweg onmogelijk te zijn op het moment van het rijden, en na de reis voor een lange tijd het hoofd gonst. En dit ondanks het feit dat de oprichting van de rubber gebruikte speciale technologie verminderen het geluidsniveau en de meerderheid van de opmerkingen van het tegendeel, dat wil zeggen, dat het een van de stilste op de markt brengen van banden. Meer specifieke en objectieve nadeel is het feit dat de verlengde groeven en sporen vast te zitten stenen die vliegen op hoge snelheid of in suspensie, of in de doos na een auto voor u, dat is niet erg mooi te krijgen. Ook kopers mee een voldoende hoge prijs, maar aangeven dat de kwaliteit van de band bijna volledig rechtvaardigt betaalde geld voor hen. Wat kunnen we zeggen over dit rubber model, een samenvatting van alle informatie en echte reviews? Bridgestone Turanza T001 - het is een uitstekende zomerbanden, die u verzekert als een uitstekende prestaties en een hoge mate van comfort.