Arts and EntertainmentLiteratuur

Virdzhiniya Henli: biografie, boeken, creatieve functies en reviews

Veel dames uit alle genres kiezen liefdesverhaal, en dat is begrijpelijk. Waar anders kun je zien belichaamd in de realiteit van het verhaal van Assepoester op een nieuwe manier? Romantiek, prachtige personages, sensuele scènes toestaan om de werkelijkheid te verlaten voor een moment en in een sprookje. In dit geval is een populaire moderne prinsen en prinsessen, anderen geven de voorkeur aan de historische romans, waar de sfeer hoewel en ver van de realiteit van het leven, maar is vol meeslepende charme, en de personages als over de selectie van edel en mooi, niet alleen de ziel. De tweede categorie bestaat uit de romans van Virginia Henley. Pirates, heren, ridders en eigenzinnige jonge schoonheden vechten voor hun geluk in de pagina's van boeken, bellen met ernstige ervaringen voor hun eigen lot.

biografie

Britse romanschrijver Virdzhiniya Henli werd geboren 5 december 1935 in Bolton. Sinds mijn kindertijd, dol op Virginia geschiedenis, dus is het niet verwonderlijk dat ze koos voor dit beroep op de universiteit afstudeerde met de wetenschap graden. In 1956, Virginia trouwde Canadese Artura Henli en werd een huisvrouw.

In zijn vrije tijd, huishouden meisje met plezier lezen van liefdesverhalen. Henli Virdzhiniya een keer, onder de indruk van een van hen, heb ik besloten om te proberen om hun eigen geschiedenis te schrijven. Het manuscript stuurde ze naar de uitgever Avon Books, en, tot haar verbazing, ze vond het. In 1982 publiceerde hij het eerste boek van de auteur. Later schreef Virginia 18 romans en drie korte verhalen, diverse prestigieuze prijzen gewonnen, en won de genegenheid van vele lezers.

art Features

In zijn romans betaalt Virdzhiniya Henli veel aandacht niet alleen op de emotionele component, maar ook de achtergrond. Auteur probeert om de details van de tijd, waarover hij schreef reconstrueren: traditie, mode, historische gebeurtenissen. Naast de lichte protagonisten schrijver schrijft zorgvuldig de ondersteunende karakters. Ze worden niet verkregen door anonieme schaduwen alleen gemaakt als achtergrond voor de hoofdpersonen, en geïntegreerde persoonlijkheid, de avonturen die interessant zou moeten zijn.

"Plantagenet"

reeks romans vertelt het verhaal van de leden van een familie en hun pogingen om hetzelfde ene ware liefde te vinden, ondanks de obstakels en tegenspoed. Deze boeken Virginia Henley beetje overdonderd historische details, maar over het algemeen laat een goede indruk achter.

"Mating call"

Welke trein van hovelingen schoonheden? Alles wat edel nuttig in de zoektocht naar haar man zingen, dansen, en de mogelijkheid om een gesprek en de kunst van de verovering van de harten van mensen met één zwaai van de wimpers te behouden. Moeten we deze kennis om toekomstige vrouw lomp ridder, niet gewend aan koninklijke ballen en kruidenier en gevechten nodig? Nauwelijks. Dus Rosamond Marshall moet anders te veroveren Roger de Leyburn, dat hij geloofde dat het meisje was niet leeghoofden schoonheid opgelegd aan hem als een vrouw.

"The Falcon en de Bloemenmarkt"

Jasmine na de dood van zijn moeder nam op onderwijs grootmoeder. De dame was echter van adellijke bloed, maar met een zeer bijzondere kijk op de wereld. Als gevolg daarvan leerde ze niet alleen te zingen, te dansen en te houden huis, maar leerde de grondbeginselen van magie en kruidengeneeskunde. Eens, tijdens een ritueel Jasmine zag in de kristallen bol man gezicht en dacht dat het de duivel zelf. Het is moeilijk om de gruwel van het meisje over te brengen toen ze de Falcon de Berg werkelijkheid ontmoet. Knight ook ontstoken een verlangen om te trouwen is op het, zelfs maar te weten dat Jasmine Bruidsschat weirdo. Jongeren hebben veel te overwinnen voordat ze echt van elkaar houden.

"De draak en de schat"

Wat gebeurt er als koppig naar het doel, in de overtuiging dat het lot? Virdzhiniya Henli zegt dat ten minste staatsgreep verraad van dierbaren, het bloedvergieten. Is het de moeite waard? Dragon ervan overtuigd dat ja. En hij is klaar om bergen te verzetten, als alleen de prachtige Eleanor zijn gevoelens beantwoord.

"Clan Kennedy"

Ongemakkelijke relatie tussen Engeland en Schotland is altijd een vruchtbare bodem voor de creatie van romans geweest. Virdzhiniya Henli heb niet uitgevonden niets nieuws, volgens de canon, maar lees over de lotgevallen van de leden van één familie is heel interessant.

Lezers hebben opgemerkt dat zowel de boekenserie geschreven een goede taal, in aanvulling op een persoonlijke relatie helden, de auteur besteedt aandacht aan minder belangrijke personages en gebeurtenissen in de wereld. Boeken van dit niet te vervelen en uitgegroeid tot een soort diepte en authenticiteit.

"Conquered passie"

In de zestiende eeuw, heeft de meisjes niet veel van een keuze: de koning zei om te trouwen, dan moet je om te gaan. Zinloos om weerstand te bieden: want op het spel staat is niet alleen zijn eigen leven. Beauty Valentine uit de Kennedy-clan zijn niet enthousiast over de aanstaande huwelijk met de gehate Lord Ramsay. Ja, leuk, he, charismatisch, maar hij - de vijand, de leider van de clan Douglas. Accepteren? No way! Mogelijk tegen de wil om te trouwen, maar om de liefde te maken - nooit. En de man-is ook niet enthousiast over het aanstaande huwelijk en de bruid.

"Spellbound Love"

Een Schotse Lord Heath Kennedy ging op zakenreis in het grensgebied en ontmoette verarmde zigeuner. Lady Raven Carlton lot bracht een struikrover. De eerste indruk was meer dan misleidend, dat niet de jongeren die geïnteresseerd zijn in elkaar niet tegen te houden.

"De Warri"

Een andere reeks van de auteur. Historische romans Virginia Henley is vaak de schuld voor het bestaan van paranormale gaven van helden en veel aandacht voor het politieke leven van de beschreven periode. Dit alles is hier aanwezig, maar als je kan leven met zaken als helderziendheid en getemd wilde dieren, kan het boek van belang zijn.

De vele fans van creativiteit Henley opgemerkt dat het meest geïnteresseerd zijn in de eerste en derde boek in de serie, de tweede is ook heel goed, maar iets minder in het tekenen van de karakters van de personages.

"Talisman"

Scot Dzheyn Leysi bijna uit melk van de moeder heeft de haat tegen de indringers-Britse geabsorbeerd. In aanvulling op de onwrikbare overtuiging dat alle Engelsen - kwaad meisje wist ook zeker wie haar verloofde. Immers, hij was haar visioenen. Toen Jane met Lynx de Warren in het echte leven, was ze geschokt: haar minnaar bleek de Engels ridder. En wat nu te doen? Volg de eeuwenoude tradities en haat, of laat het hart voor zichzelf beslissen?

"Notorious"

Mardzhori De Varennes is niet de perfecte meisje: ze is mooi, opgevoed, maar dat is de aard van teleurstellen - charmeur eigenzinnig en koppig als een ezel. En ze weet als geen ander wat het nodig heeft. En ze moest hem Guy de Beauchamp - bekend krijger en hartenbreker. Natuurlijk, als de wettige echtgenoot. En het upryamitsa bijna zijn eigen gemaakt: het punt staat te worden gehouden bruiloft. Alleen verzorgers het niet eens met de keuze van Marjorie en alles in het werk om de liefhebbers te scheiden.

"The Secret Marriage"

Life Brianna de Boshar was rustig en gemeten, maar de meisjes allemaal verzorgd, zou ze een rijke aristocraat trouwen. Echter, de ontmoeting met Wolf Mortimer bleek het vertrouwde leven van schoonheid op zijn kop. om plotseling wakker gevoelens verlaten of verliest alles wat hij heeft en op het spel zetten het leven: En nu zal ze een moeilijke keuze te hebben.

buiten de reeks

Het zou een vergissing zijn om te geloven dat Virdzhiniya Henli combineert alle boeken in de reeks of alleen schrijft over de leden van dezelfde familie. In aanvulling op de serie werken, de auteur van de romans hebben een geheel nieuwe personages en plots.

Virdzhiniya Henli, "slavernij"

Diana was alles wat alleen maar kunnen dromen: mooi uiterlijk, een enorme staat, trouwe fans. Het enige wat ontbrak liefde. Terloops op zoek naar een antiekwinkel, een meisje voor de lol voorbeeld van de oude helm ... en bevond zich in een andere wereld. Ja, de helm gastheer duivels aantrekkelijk, maar het heeft een groot nadeel - niet willen weten over onafhankelijkheid van vrouwen. Alleen, in een vreemd land, en zelfs een slaaf ... als Diana alle tests kunnen passeren en niet breken, zou je het geloven in de zin van een trotse en krachtige krijger?

Deze roman is voor veel fans van de auteur, volgens talrijke reviews en werd een van de meest geliefde en herlezen vele malen.

"Seduction"

Hoe zich te ontdoen van ongewenste toekomstige echtgenoot? Ja, dus het was niet mogelijk om de situatie recht te zetten? Met een garantie? Alexandra Sheffield na enige aarzeling besloten te gaan voor brak en ondergang van de reputatie van zichzelf. Wie heeft er een meisje, die fluistert in de hoeken? Alexander besloten dat voor iedereen. Het blijft het geval voor kleine: de kandidaat wiens bekendheid laat er geen twijfel te selecteren. Perfect "bad guy" Nicholas Hatton - een uitstekende keuze! Mooi, aantrekkelijk, niet een rok single missen. Gewoon iets en je nodig hebt om mee te praten haar rake verleiden. En, natuurlijk, of zelfs helemaal niet te praten over de aard van de liefde.

"Hawk en Dove"

Wat is er erger dan een huwelijk met de onbemind en ongewenste huwelijkskandidaat zijn? Niets? En dat is verkeerd! Erger - dit is wanneer een ongewenste bruid gooit je bij het altaar en verdwijnt in een onbekende richting. Wat is er meer te doen in een dergelijk geval, de trotse meisje? Rustig huilen en vergeten? Vinden en spijt voor wat hij deed? Sarah Bishop koos voor de tweede optie, en zwoer dat Shane zal winnen en lijden.