Kunst en amusementTheater

'Skazkin House' - een museumtheater in St. Petersburg bij Pionerskaya. Repertoire en reviews

Het is algemeen aanvaard dat de culturele hoofdstad van ons land St. Petersburg is. "Skazkin House" - een van de vele culturele instellingen in deze stad. Het is de helft van het theater en de helft van het museum. Er zijn echte wonderen.

Over het theater

Wat is 'Skazkin House'? Dit is een interactief museumtheater. Hier kunnen kinderen het kasteel van Koshchei the Immortal bezoeken, het huis van drie beren bezoeken, zich in de hut van Baba-yaga bevinden. Voor de kinderen georganiseerde tours, master classes, spelprogramma's, optredens, feestdagen (verjaardagen, afstuderen, nieuwjaar enzovoort). Dit is een echte sprookjesstad. Groepen voor excursies worden gevormd op basis van de leeftijd van de kinderen. Daarnaast accepteert het museumtheater "Skazkin House" collectieve toepassingen. Alle programma's worden uitgevoerd door professionele acteurs.

Hier zullen jonge toeschouwers kennis maken met de geschiedenis van de geboorte van epische verhalen en sprookjes, ze zullen voorwerpen van het dagelijks leven van sprookjeskarakters en het Russische volk kunnen zien. De programma's van het theater "Skazkin House" zijn bedoeld voor kinderen van 1 jaar tot 12 jaar. Maar ze zullen niet minder interessant voor volwassenen zijn. Naast optredens en toneelactiviteiten hebben kinderen de mogelijkheid om een meestersgraad in wetenschapsproeven te verkrijgen. En om het heel simpel te maken. Ongeveer twee jaar is er een Sprookjesuniversiteit in het museumtheater geweest. Om een diploma te krijgen, moet u alle taken van het routeblad afronden . Elk kind kan een Meester worden.

Repertoire voor kinderen

Het museum-theater "Skazkin House" biedt de volgende interactieve optredens aan kleine publiek:

• "The Tale of Tsar Saltan" (voor kinderen van 4 tot 12 jaar);
  • "Rainbow Tales" (voor degenen die minstens 4 en niet meer dan 7) hebben;
  • "Geheimen van Charles Perrault" (voor kijkers van 6 tot 12 jaar);
  • "Atybaht, dappere jongens" (die van wie van 5 tot 12);
  • "De Tale van de Dode Prinses en de Zeven Ridders" (kinderen 4-12 jaar);
  • "Goden en Helden van Oud-Griekenland" (kijkers van 6 tot 12);
  • "Humpty Dumpty en alles, alles, alles" (voor kinderen die minstens 4 jaar oud zijn en niet meer dan 8);
  • "Niet alle verhalen vertellen - we zullen fables gelukkig maken" (kijkers van 6 tot 12);
  • 'De wereld van de sprookjes van Andersen' (kinderen 4-12 jaar);
  • "Legenden van het Oude Kasteel" (kijkers van 6 tot 12);
  • "Daar, op onbekende paden ..." (kinderen 4-12 jaar).
  • "Zhikharka" (kinderen jonger dan 7 jaar);
  • "Zaikiny lapotochki" (peuters);
  • "Cock and the Sun" (voorschoolse kinderen);
  • "Ondeugend kussen" (voor wie niet meer dan 8 jaar oud is).

Ook voor kinderen worden verjaardagen gehouden op de volgende onderwerpen:

• "Baba Yaga School" (voor kinderen 4-8 jaar);
  • "Marmeladeberen" (van 1 tot 4);
  • "Reis naar de Emerald City" (voor kinderen 4-7 jaar);
  • "Vakantie van ongehoorzaamheid" (meisjes en jongens van 4 tot 8);
  • "Een geweldige reis op een tapijtvliegtuig" (voor kinderen 4-8 jaar);
  • "Verjaardag met Ole Lukoye" (kinderen van 4 tot 8);
  • "Legends of the Seven Seas" (jongens en meiden 8-12 jaar oud);
  • "Fantastische teleportatie" (kinderen van 8 tot 12);
  • "The Ghost of the Old Castle" (jongens en meiden 8-12 jaar).

Voor tieners van 12 tot 14 jaar in het theater is er een speciale aanbieding ter gelegenheid van verjaardag - 'Feest in de stijl van een magisch dansfeest, of How dj Lemon pompte' Skazkin House '. Verjaardagsfeest en zijn vrienden zullen zich ten volle kunnen afscheuren, hierbij helpen ze professionele gastheren en een echte dj.

Het museum-theater "Skazkin House" is een geweldige kans voor kleuters en jongere schoolkinderen om de magie aan te raken. Hier kun je met je favoriete personages spelen. En nog belangrijker - het is een geweldige kans om jezelf in een echt sprookje te vinden. Voor tieners en volwassenen - dit is de plek waar je een prachtig feest kunt houden.

Voor volwassenen

Het museum-theater "Skazkin House" biedt interessante programma's, niet alleen voor jonge toeschouwers, maar ook voor volwassenen.

• Een fijne verjaardag voor degenen die de kindertijd willen herinneren;
  • Promo events;
  • Speciale aanbieding voor bedrijven en organisaties - feestelijke prestaties voor medewerkers en klanten, evenals voor winnaars van wedstrijden, geregeld door het klantenbedrijf.

Fairy Summer

Het museum-theater "Skazkin House" in Pionerskaya nodigt meisjes en jongens van 5 tot 13 jaar uit in een uniek kamp "Zomergebied". Hier kunt u uw vakantie interessant uitleven, deelnemen aan spellen en cognitieve activiteiten. Leiders in het 'Territorium van de zomer' zijn niet eenvoudig, maar de meest echte tovenaars. In het kamp kunnen kinderen elke dag optredens bekijken, deelnemen aan quests en wetenschappelijke shows, wandeltochten, master classes in creatieve workshops en hun talenten tonen in een concert gewijd aan de sluiting van de shift. Zomerkamp in het museum-theater "Skazkin House" geeft de jongens een vrolijkheid van vrolijkheid voor een heel jaar vooruit.

beoordelingen

"Skazkina huis" op Gorkovskaya, naar de mening van degenen die daar bezocht, is dit een geweldige plek. Daar is het heel mooi en alles is slim aan gedachtes. Het is echt een heel sprookje land. Acteurs die de rol van karakters in theaterprogramma's spelen, zijn getalenteerd en kunnen volgens de ouders kinderen van alle leeftijden interesseren. Zeer als jongens en meiden skiën, klimmen door de kachel, evenals andere fantastische plezier, die in het theater "Skazkin House" een enorm bedrag biedt. Het is ook verheugend dat er een ruime keuze is aan optredens en programma's.

Ouders die hun kinderen al de gelegenheid hebben gehad het museum Skazkin House te Pionerskaya bezoeken, zeggen dat veel goede reviews erover hebben gehoord en daarom besloten hebben hun kinderen daar te nemen. Naar hun mening zijn de optredens hier opvallend. Een heel groot pluspunt is dat de kinderen tijdens de wedstrijd de kans hebben om niet op één plaats te zitten, maar te lopen. Jongens en meiden kunnen er simpelweg niet van worden verwijderd, ze willen er graag spelen. De kinderen zijn erg enthousiast over dit theater, en het is niet minder aangenaam en blij dat volwassenen er zijn.

Waar is

"Skazkin House" op Gorkovskaya is zeer goed gelegen. Naast het zijn: Music Hall, Leningrad Zoo en het Planetarium. Dankzij dit is het mogelijk om een reis naar het museum te combineren met een bezoek aan een van de bovenstaande, een geheel 'cultureel programma' zal blijken. "Skazkin House" zeer dicht bij het metrostation "Gorkovskaya". Het is slechts een paar minuten lopen.

"Skazkin House" in Pionerskaya ligt aan het kruispunt van twee wegen - Testers en Kolomyazhsky. Hij bevindt zich in het winkel- en entertainmentcomplex "City Mall". Met de metro bereikt u het station "Pionerskaya". Vervolgens over de weg over de voetgangersbrug. U kunt het station "Komendantsky Prospekt" bereiken. Maar vanaf daar moet u naar Pionerskaya met de bus 127 of nummer 179, met de tram nummer 47, nummer 55, trolleybus nummer 25 of met de minibus K14, K76, K91, K94, K168. Ga dan een beetje te voet.