Reviews: "The Farm: Buren" - oplichting of echte inkomsten?

Nogal wat worden gebruikt om spelletjes te spelen en laat ze commentaar. "Farm: Neighbours" - is geen uitzondering. Over haar heel vaak te schrijven op het internet. Vandaag kijken we naar het feit dat we praten over het spel, verschillende gebruikers.

beloftes administratie

Natuurlijk moeten we beginnen met wat er gezegd wordt over de administratie zelf het spel. Het is geen geheim dat elke persoon hun producten zal draaien en PR. En het spel "Farm: Buren" is een groot aantal reviews en positief ontvangen. Natuurlijk, in veel opzichten als gevolg van de plaats van toediening.

Maar wat je belooft? Hier, zoals ze zeggen, kun je goed verdienen zonder spanning. Natuurlijk, als je wilt inkomen zonder het verlaten van uw huis, zult u zeker geïnteresseerd zijn. Wat moet ik doen? Maak je eigen boerderij en een winst van geproduceerd en geteelde producten. Het lijkt heel simpel, en je kunt het spel "Boerderij aan te passen: de winst Buren. Beoordelingen van hem eren wij een beetje later, maar eerst laten we eens kijken wat ze zeggen en reclame forums.

PR

Natuurlijk, gezien het feit dat de concurrentie tussen de games met de mogelijkheid van intrekking van het geld is vrij hoog, veel bedrijven de voorkeur geven aan zelf-PR of kopen "vleiende woorden" in zijn toespraak. En het spel "Farm: reviews Buren krijgt nogal talrijk, maar soms ook leuk, dat niet kan worden getwijfeld. Het wordt meestal gekocht door het bericht. Schrijven ze meestal bezig met de door individuen die eigenlijk niet deelnemen aan het project. In een extreem geval van "Farm: reviews Buren links-gebruikers die hebben gekregen een aantal extra opties voor het spel.

Dus, als u besluit om dit spel te spelen met het doel om geld te verdienen, proberen om zo veel mogelijk feedback te zoeken. Laat je niet misleiden door de dezelfde gebouwde elegante zinnen die beloven gouden bergen in een paar minuten. Dit is een lie. Maar welke andere informatie kan worden gevonden, zich afvragend wat een bepaald project?

Stabiliteit of niet?

Vaak kunt u struikelen op dergelijke beoordelingen "Farm: Neighbours" - is de stabiliteit van de betalingen. Natuurlijk, voor degenen die op zoek zijn naar hier te verdienen, het is vrij belangrijk. Bovendien, elke persoon die probeert om te zoeken naar een betrouwbare en bewezen plek voor de winst. Immers, niemand wil om buiten te zijn in de kou. Wat kan worden gezien te vragen over de stabiliteit?

Veel mensen schrijven dat dit project, dat is operationeel sinds 2011, omgaat met de voordelen en het heeft een enorme reserve van de middelen voor de "loon" van de spelers. Als bewijs hiervan zijn de verschillende screenshots, waaruit blijkt dat de kasstroom uit het systeem en de zogenaamde "reserve" geld dat je nog steeds kunt weergeven zonder enige problemen. Dit alles is te zien in de statistieken op de officiële website van het spel "Farm: Buren".

Inderdaad, wordt het project werken gestaag sinds 2011, en onder de gebruikers zijn de echte gelukkigen die met succes hun economie hebben ontwikkeld en nu krijgen met een goed inkomen. Echter, deze mensen zijn niet erg veel. Het hele probleem ligt in het feit dat "volgen" van de boerderij is moeilijk. Als de tijd niet oogsten en niet de dieren niet te voeren, zal de ontwikkeling worden uitgesteld voor een zeer lange tijd. En dit, natuurlijk, zal uw inkomen, hetgeen wordt bevestigd door beoordelingen te verminderen. "Farm: Buren," is natuurlijk niet geadverteerd in een dergelijk detail. Dit geldt vooral gekochte reviews. Maar wat er werkelijk is een project?

de realiteit van het kwaad

Ondanks het feit dat de beoordelingen van de "Farm" is een heel, heel mooi, is het noodzakelijk om de waarheid onder ogen zien en beseffen dat uit zichzelf is eigenlijk een stuk speelgoed gegeven. Het ding is dat zodra een speler, steekwoorden indruk is positief in de richting van het spel, aanmelden, slaat hij een vrij onaangename ding - de eerste aankoop voor de productie. Pas daarna, zal de gebruiker in staat zijn om op zijn minst enige inkomen krijgen van hun boerderijen.

Maar hoe kunnen we een deal maken, als je in eerste instantie saldo van nul? Hier voor de geest slechts één woord komt - "Donut". Dit is niets als het zetten van geld in het spel. U ontvangt dan de nodige gouden munten en kan een kippenhok en een paar kippen te kopen. Het lijkt erop dat alles in orde is. Om deze acties te bereiken, moet je 100 roebel. Niet dat veel geld, als je bedenkt dat je letterlijk beloven gouden bergen.

Maar dan moet worden opgemerkt dat, zoals meestal stil, zij die de zeer elegante één vertrekken. "Farm: Buren u in eerste instantie misleidend. Wanneer u "geïnvesteerd" slechts een keer al, het blijkt een nieuw feit: geen schenking is meestal onmogelijk om te spelen. In dit geval, moet je zoveel mogelijk te investeren. Hoe meer vertalen naar de rekening, hoe groter uw inkomen. En het zal 10% per maand of, zoals ze zeggen op het internet, 120% per jaar. Waarschijnlijk, en dus is het duidelijk wat voor soort spel is dit. Niettemin, laat ons eer de echte speler reviews.

Ze schrijven de spelers

In feite, mensen die al hebben geprobeerd om te participeren in het project, vaak nog voor hem is niet helemaal positieve reviews. "Farm: Neighbours" - dit is de plek waar het geld spelers gewoon nergens heen.

Spelers zeggen dat Donat hier - iets onterecht. Als je 1000 roebel, dan herstellen van de verloren fondsen kan slechts één jaar. Niet de beste uitlijning. Met dit alles zal uw inkomen slechts een cent zijn. In het beste geval, zoals ze zeggen gebruikers 150-200 roebel per maand. Zelfs op het internet betaling is niet genoeg.

Bovendien, de winst zijn in principe niet mogelijk. Dit is allemaal te wijten aan het feit dat je moet constant Donato, en dan "wit te wassen" hun geld. Te veel spelers die hier pobyli een paar maanden, het gooien van het project en niet terug te keren.