Overzicht van multimedia-gaming consoles Exeq Set 2: Kenmerken, functies en reviews

De markt voor draagbare spelconsoles stagneert, de meeste deelnemers in het segment hem langzaam en rustig naar links. Het is vooral bezig met zijn beruchte Sony PSP en andere weinig bekende bedrijven. Dezelfde bedrijven die nog steeds proberen in te breken in deze niche, houden alleen te wijten aan de enorme trouw publiek, en een high-profile spel projecten, exclusief geproduceerd voor gadgets. De iPad tijdperk zo nauwkeurig gerichte oplossingen zijn gedoemd te mislukken, en hun plaats zal zijn goedkoop en beschikbare instrumenten, zoals - spelconsole EXEQ Set 2.

marktpositionering

Onmiddellijk vermeldenswaard dat de gadget over het hoofd gezien is niet een soort van een unieke ontwikkeling. EXEQ Set 2 is in het algemeen niet veel anders dan de klassieke budget smartphone op basis van Android. Het belangrijkste verschil is het lichaam, vergelijkbaar met de compacte gaming consoles bekende fabrikanten, evenals een aantal van software en hardware features die nog steeds bijzondere aandacht verdienen. Meestal beoordeling consoles EXEQ Set 2 is gericht op degenen die niet al te bevooroordeeld tegen gaming gadget of een speeltje baby.

opties

Deze set-top box, evenals andere series modellen, wordt geleverd in een compacte witte doos. Naast de set-top box, kan volledig worden gevonden:

• Lader (voeding wordt gebruikt met atypische connector, maar het gebruik blok optioneel).
  • USB-kabel voor mini-USB (zowel gebruikt voor het opladen en data met een computer te synchroniseren).
  • Goedkoop stereo.
  • USB On The Go-kabel extra randapparaten (toetsenbord, muis of gamepad) aan te sluiten.
  • Hoe kan ik het apparaat en andere documentatie te bedienen.

materiaal behuizing

• Afmetingen: 85 op 190 met 15 millimeter.
  • Gewicht: 232 gram.

Hier, zonder franjes, visuele gadget is niet veel verschillend van andere soortgelijke apparaten, waaronder de PlayStation Portable. Het voorvoegsel komt in twee kleuren: wit en zwart. Beide versies hebben een glanzende plastic oppervlak dat de winst, prints en veel kleine krasjes zal verzamelen. Na een paar reizen in een rugzak met andere dingen console zal verliezen snel representatieve uitstraling. Gadget heeft uitsparingen aan de zijvlakken voor een meer comfortabele grip in de "spelsituatie."

controles, lichaamsdelen

Het grootste deel van het voorpaneel is het scherm. Aan de linkerkant zijn: analogieën stok, de vier pijltoetsen om te navigeren in de games. Boven de joystick zijn twee indicator. Een van de indicatoren is verantwoordelijk voor het weergeven van de aanwezigheid van voedsel (ook als het beeldscherm donker licht), de tweede indicator geeft aan of de oplader is aangesloten. Aan de rechterkant van de top box is er nog een analoge stick om de camera en vier knoppen besturen om verschillende acties uit te voeren in games. Er is ook de belangrijkste camera op het toestel voor de fans om het moment en de front-facing camera voor communicatie via Skype en zijn analogen vast te leggen.

De bovenkant van het apparaat richten alle bekabelde interfaces en systeem toetsen, deze omvatten:

• Inrichting knop.
  • Reset-knop naar de fabriek (geactiveerd door speciale clips).
  • Connector voor mini-USB.
  • Connector voor mini-HDMI (via adapter kan worden aangesloten op een TV set-top box of moderne monitor).
  • Twee aansluitingen voor een hoofdtelefoon (je kunt luisteren naar muziek of een film kijken samen).
  • De toetsen voor de volumeregeling.

Aan de onderzijde van de inrichting een slot voor geheugenkaarten. De zijvlakken zijn leeg.

tonen

Top box is voorzien van een scherm dat is gebaseerd op een matrix Twisted Nematic + Film. Op zichzelf, TN-matrices zijn niet van hoge kwaliteit. Het aandeel leed helderheid, kleurweergave vervaagd, de kijkhoeken zijn niet het maximum. Maar Film voorvoegsel is geen reden - dit is een extra laag gebruikt om de kijkhoek te verhogen tot 150 graden. In het algemeen, op voorwaarde dat de gebruiker het grootste deel van de tijd in de spellen worden uitgevoerd, deze kenmerken zijn voldoende. Bij langdurige lezen, surfen op het web of een film kijkt een dergelijk scherm zou meer negatieve emoties veroorzaken (vooral in vergelijking met de dezelfde iPad en andere apparaten met een Full HD-schermen). Scherm grootte is 5 inch en de resolutie - 800 bij 480 p, van wat ziet het beeld er korrelig, en stand-alone pixels zeer saillant. De bekleding kunststof in plaats van glas wordt gebruikt, werken dus het aanraakscherm, subjectief ongemakkelijk. Maar het kan een positief effect hebben op de slagvastheid hebben.

Van de voordelen is om een "nul" diepte van het scherm te bieden. In tegenstelling tot veel andere gadgets, waarbij het beeldscherm is verzonken in een behuizing EXEQ Set 2 is gelijk met het, wat een positief effect heeft op de perceptie van het speelveld inhoud (vooral games) heeft.

bewerker

Draagbare spelcomputer EXEQ Set 2 is uitgerust met een chipset Cortex A9. Twee kernen aanwezig zijn, de frequentie van elk van hen is 1500 megahertz. In het algemeen zijn de prestaties genoeg om eenvoudige games draaien. Complexere zoals 8 of Asphalt Dead Trigger 2, ook werken, maar de framerate zakt vaak onder de norm. Slack bevriest en "lag" is merkbaar in veel grote projecten in het kader Android ontwikkeld. In de klassieke spellen worden niet waargenomen.

geheugen

Onder de motorkap, deze jongen erin geslaagd om slechts 1 gigabyte RAM-geheugen te vinden, zelfs voor het besturingssysteem soepel genoeg, niets over de werklast te zeggen.

De hoeveelheid hoofdgeheugen slechts 8 gigabyte, maar de situatie kan worden verholpen door het installeren van een geheugenkaart. Het is mogelijk om games die worden uitgevoerd door de emulator en allerlei media-inhoud (ondersteunt kaarten tot 32 GB) op te slaan.

autonomie

De set-top box capaciteit van de batterij, wat neerkwam op 2800 mA-uren. Voor een volledige dag spel zal het niet werken te rekken, maar om een paar uur op de weg of thuis te doden precies slagen. In werking, kan het internet of de leestijd van een lading worden verlengd tot 6-7 uur.

Software component, de game-ervaring

En hier is het meest interessante deel van de set-top box. De gadget is gebaseerd op de vierde generatie van het Android besturingssysteem. Het is te danken aan een vrij recente versie van de fabrikant platform in geslaagd om een hoge gladheid van de werking in het systeem te bereiken. Geen visuele of software wijzigingen waren niet "pure» Android, maar veel van de vooraf geïnstalleerde emulators en games van Google Play Market.

Op de harde schijf consoles kan emulators van oude video game consoles zoals: NES, GBA, Nintendo DS, PlayStation One en PSP. Ja, u kunt hits als Crash Banicoot of Dino Crisis spelen, weg te vegen tranen, veroorzaakt door herinneringen aan zijn jeugd. Deze spellen hoeven niet te worden geïnstalleerd, alles wat nodig is om ze uit te voeren - is om het imago (waarvan er velen in het netwerk) uploaden naar het apparaat en zet de juiste emulatie. Door deze aanpak kan goedkope draagbare console gemakkelijk dure oplossingen, zoals die uitgebracht Sony of Nintendo vervangen.

Het is ook mogelijk om games uit de Google Play Market te installeren. De meeste moderne spel projecten die door het gadget, en degenen die de touch control gebruikt, kunt u migreren naar een fysiek lichaam om te helpen ingebouwd in EXEQ Set 2 utility.

Onder andere de console ondersteunt alle moderne normen van video en audio (inclusief audio bestanden zonder kwaliteitsverlies), evenals de meest populaire e-book formaten.

beoordelingen

Gebruiker opinie betreft EXEQ Set 2 verdeeld. Velen geloven dat voor het geld voorvoegsel slaat alles de gemiddelde gebruiker nodig heeft. Mensen waardeerden de rijke mogelijkheden van consoles te lanceren klassieke games. Lof van de kwaliteit montage en comfortabele fysieke toetsen. Ook het ging om de weergave op hetzelfde niveau met het lichaam van de gadget te proeven.

Zeker, er zijn geen nadelen, er waren veel ontevredenen zonder voordelen. Ten eerste wordt het apparaat ondersteunt SIM-kaart, die het vermogen van het Android platform sterk beperkt. Ten tweede, veel ontevreden waren met de complexiteit van het uitvoeren van games geschreven voor andere consoles, en hun vermogen om te werken als games voor PlayStation sterk vertragen, en soms zelfs "vliegen".

Sommige gebruikers geconfronteerd met het huwelijk. Bijvoorbeeld, het voorvoegsel lezen van de geheugenkaart (zelfs gesteund op volume). Of problemen bij het aansluiten op een computer. EXEQ Set 2 gaat niet aan nadat u wijzigingen op sommige SD-kaart via PC te maken.

plaats Output

Verwacht iets bijzonders van het apparaat van de laagste prijscategorie dom. Vooral vanuit set-top boxes op basis van Android, waar het woord "console" was slechts vergelijkbare zaak. Dit is niet een console van bekende merken, ontworpen door een professionele ingenieur en een liefde voor de oorzaak, geperfectioneerd tot in de puntjes. Dit apparaat is bedoeld voor de gewone consument, die niet willen om serieus geld te geven voor entertainment, niet veel bedreven in technologie, kiezen uit het feit dat het gemakkelijker en meer betaalbaar. Het product voldoet aan alle criteria niet in de brochures en op de officiële website wordt beschreven. Aan de andere kant, dat al zou de gadget voor 4500 roebels nodig? Het loopt moderne games van Google Play Market, gaat hij op het internet, is een film laat zien, is het mogelijk om het spel te draaien met een goede oude Sega en comfortabel overgeven aan heimwee naar de manier van werken. Zo dan oordeelt strikt de fabrikant is niet nodig, het besluit van de consument en zal zeker leiden tot een veel gelukkige momenten eigenaars EXEQ Set 2. Koop in Moskou console kan alleen worden gebruikt op / in de markt, de officiële verkoop is geschorst in verband met de release van de meer geavanceerde modellen.