G-Grip BFGoodrich: reviews, fabrikant

Als het aankomt op het kiezen van zomerbanden dan automobilisten zijn onderverdeeld in verschillende groepen. Sommigen geven de voorkeur min of meer budget banden, die bij uitstek geschikt zijn voor matige rit. Anderen zijn veeleisender van hun auto's en banden, waarop zij rijden. Daarom, agressief rijgedrag liefhebbers de voorkeur aan de duurdere opties. We praten over de gulden middenweg - de Amerikaanse auto band G-Grip BFGoodrich. Beoordelingen automobilisten - dat is wat we de meeste aandacht besteden.

Enkele algemene informatie

Dit Amerikaanse merk daar en met succes verkoopt haar producten in meer dan 100 jaar. Gedurende deze tijd, hebben de ingenieurs van het bedrijf geleerd om echt kwalitatief hoogwaardige producten te maken. Hoewel het was bijna vanaf de eerste dagen van de productie. Hoge kwalificatie van het personeel, samen met moderne technologieën en geavanceerde oplossingen maakt het mogelijk om producten voor mensen te vervaardigen. Het is echt die banden waarop rit is comfortabel en niet bang op hoge snelheid.

Wat onderscheidt het bedrijf "BFGudrich" want het is een breed assortiment. Er zijn zowel zomer- banden voor personenauto's en off-road voertuigen voor de winter. Wij, in dit artikel beschouwen we de lijn van G-Grip BFGoodrich. Opmerkingen over deze serie zeer positief. Veel automobilisten zeggen dat dit is vaak de beste keuze voor de verhouding van de "prijs / kwaliteit." Laten we ervoor zorgen dat het in werkelijkheid is.

Ideaal voor gebruik in

Met bijzondere aandacht voor deze lijn, is verkrijgbaar in de maten 14 tot 19 inch. Hiermee kunt u op te halen een band niet alleen runabout, maar ook in de kleine crossover. Banden 18 en 19-ste straal wordt aangeduid als SUV, en bij voorkeur ingesteld op crossovers.

Veel chauffeurs zeggen dat dit een evenwichtige band die een hoge mate van gerichte stabiliteit en tijdens het bedrijf vrijwel stil te bieden. In dit geval is het rubber kan niet worden duur genoemd, zoals blijkt uit de werkelijke prijs, en vele reviews van consumenten. BFGoodrich G-Grip - dit is een uitstekende keuze voor zowel actieve en voor een gematigde stad rijden. Het is vermeldenswaard dat deze banden zich zeer goed laten zien op de kwaliteit van het wegdek. Op de wegen is het beter niet te gebruiken.

Een beetje over de waarde

Wat betreft de prijs, dan is er het uitzicht van de automobilisten is vrij eenduidig. Gezien de prestaties van het rubber, het kost meer dan acceptabel. Bijvoorbeeld, R14 kosten 2800-3 200 roebel (afhankelijk van de breedte en hoogte van de band). De duurste optie onder radius R16 - 5600 roebel. Dit komt door het feit dat deze band een breedte van 225 mm. Als we het cijfer van 195 mm, is het al - 4200 roebel. Zoals u kunt zien, veel hangt af van de breedte van de band. De bovenstaande figuur, zou de overname duur zijn. Maar op hetzelfde moment, hoe breder de band - hoe stabieler het is op de weg.

255/40 R19 banden kost ongeveer 10.000 roebel. Kit kost 40.000 roebel. Maar gezien de hoge kwaliteit en een dergelijk bereik, het is relatief goedkoop. Er zijn merken die kost 2 of zelfs 3 keer duurder. In het algemeen is het relatief goedkoop banden, waarbij de kwaliteit is geen twijfel.

Zomerbanden BFGoodrich G-Grip: beoordelingen van de eigenaars

Zoals hierboven vermeld, consumenten reageren zeer positief over dit Amerikaanse merk. Meestal zijn er de volgende voordelen:

• lage geluidsniveaus;
  • goede weerstand tegen aquaplaning;
  • uitstekende wegligging bij hoge snelheid;
  • betaalbaar.

De meerderheid van de automobilisten zijn tevreden met een dergelijke overname. Opgemerkt moet worden dat heel vaak bewonderenswaardige duurzaamheid van rubber toe te wijzen. Met de juiste werking van de bestuurder kan rijden op deze banden voor meer dan vier seizoenen van actieve dienst. Gezien de relatief lage kosten, is dit een zeer goed resultaat. Het is dankzij hun unieke kwaliteiten, heeft deze band een heleboel goede beoordelingen verdiend. Tire BFGoodrich G-Grip zorgt voor comfort, terwijl in beweging.

In het kort over de tekortkomingen

Natuurlijk, er is hier en zijn kleine nadelen. Bijvoorbeeld, heel vaak de chauffeurs zeggen dat de banden te zacht. Als we praten over Europa of de VS, voor hen is het alleen maar een pluspunt, maar voor Rusland kan te zacht is een groot probleem. Immers oneffenheden van het wegdek met de carrosserie wordt overgedragen. Hieruit kunnen we concluderen dat deze banden niet bijzonder geschikt voor gebruik in off-road, of liever, niet geschikt voor dergelijke aandoeningen.

Een ander negatief - berm stippellijn zijwand. Dit leidt tot het feit dat u gemakkelijk de gesneden kant kan maken. Daarom hebben veel chauffeurs gewoon Schommelband iets meer, bijvoorbeeld tot 2,1 atm., En tot 2,3, waardoor een zijdeel van een stijver en stabiel. Ook heel vaak zeggen ze dat deze band is nogal luidruchtig. Maar veel hangt af van het voertuig waarop het wordt gebruikt.

features loopvlak

Deze band heeft een zeer eenvoudige, maar tegelijkertijd zeer effectief loopvlak. In het midden bevindt zich een doorlopende rand inkepingen die hellen tijdens het draaien van de band. Om effectief uitlaat het vocht uit het contactvlak respectieve langsgroeven. Ze soepel in de schouders. Checker treden zowel in het centrale als in het schoudergebied en heeft een lamel insnijdingen. Dit verschaft effectieve verwijdering van vocht en vuil tijdens het rijden. Ook deze configuratie helpt bij het rijgedrag verbeteren op de natte baan.

Van groot belang zijn voldoende breed rubber blokken in de schouder. Vanwege hun groot oppervlak biedt de meest efficiënte versnelling en remmen. Ze verbeteren ook de wendbaarheid van het voertuig, waardoor de stabiliteit in bochten. Het is veilig om te zeggen dat hier uitgewerkt zelfs de kleinste details, dus het is de moeite waard om hulde te brengen aan de fabrikant BFGoodrich G-Grip. Beoordelingen automobilisten over de afhandeling op natte en droge oppervlakken enige positieve.

Kenmerkt rubbersamenstelling

Om dergelijke uitstekende prestaties kon niet alleen te wijten aan opzettelijke loopvlak bereiken. Het speelt een belangrijke rol van de kwaliteit van het rubber. US ingenieurs een gebalanceerd mengsel onder toevoeging van industriële rubbercomponent zoals silica ontwikkeld. Dit leidde tot het feit dat de rubber al te zacht, dat veel nadeel lijkt. Toch gedraagt het zich constant gedurende de gehele levensduur. Rubber niet barst, het lijkt niet op de gebreken in de vorm van microscheurtjes. Bovendien is de samenstelling van de rubber zoveel mogelijk "opgesloten" voor gebruik in een nat wegdek. Volgens een groot aantal reviews van consumenten, heeft de problemen met de koppeling niet aan de orde.

In korte levensduur

Veel hangt af van de rijstijl van de bestuurder. Zo moet fans van agressief rijden plotseling begint en remmen worden voorbereid op het feit dat de band snel zal slijten. Tegelijkertijd, maakt een gemeten rijden niet tot verhoogde slijtage. Als de band ook goed is opgeslagen, het gemakkelijk beweegt 4 volledige seizoenen.

Met betrekking tot de specifieke cijfers, de gemiddelde band loopt ongeveer 50 000 kilometer. Hoewel er zijn te veel verschillende factoren. Zo is de kwaliteit van het wegdek. Wat erger is, hoe meer de band slijten en hebben defecten zoals gaatjes. Als voorzichtig rijden op vlakke wegen, zal de band lang genoeg zijn. Daarom kan het nieuwe rubber actief worden gebruikt voor 4-5 jaar.

Hoe de juiste keuze te maken?

We hebben al gezien reviews van consumenten. Banden BFGoodrich G-Grip is beroemd onder automobilisten. Toch moet het in staat zijn om de juiste te kiezen. Complex is er niets. Het belangrijkste ding - om aandacht te besteden aan het bouwjaar. Dit is te wijten aan het feit dat het niet uitmaakt hoe goed de kwaliteit en zou niet moe, rubber, veroudering is niet geannuleerd. Als u een product dat is gelegen op voorraad voor meer dan vijf jaar te kopen, is het waarschijnlijk dat in een paar seizoenen, zal er micro-scheuren, die uiteindelijk leiden tot de band onbruikbaar.

Aan een kant longe maand en jaar van vervaardiging aangegeven combinatie van vier cijfers. De eerste twee - maand, en de rest - per jaar. Altijd als je koopt moeten aandacht besteden aan dit merk. Tyrus, die 3-4 jaar geleden werd gemaakt, is het beter niet te kopen. Het is ook wenselijk om een product op basis van de aanbevelingen van de fabrikant te kiezen. Als uw auto is geschikt straal van 16 minuten en het is de hoogste, is het niet nodig om R17 te installeren, en dan klagen over de slechte prestaties van de banden.

Een beetje meer over de functies

Veel stuurprogramma's, peresevshie met andere, even hoogwaardige banden, meteen het verschil. Er wordt vaak gezegd over de ideale stijfheid. Drivers langer klagen over een harde band, rijden op die geeft een beetje plezier. "BFGudrich" waarschijnlijk kan worden toegeschreven aan een zacht, maar te oordelen naar de slijtdeel echt heel goed ontwikkeld.

Goede handling op droog en nat wegdek - dat is prima, maar de bestuurder komt terug naar de realiteit als je eenmaal aan gedaan een landweg. Hier toont de band niet consequent gedragen. Het is niet nodig om te verwarren met de band voor All-Terrain SUV. Maar voor het geld te krijgen iets beters is onwaarschijnlijk. In het algemeen is deze band is niet echt geschikt voor off-road, maar hij presteert erg goed op droog en nat wegdek.

om samen te vatten

Op dit moment is de productie gevestigd in Polen, dus wees niet bang van deze lijn bij de aankoop. Het bereik, zoals wij hebben gevonden voor een zeer uitgebreid, zodat er, zoals gebruikelijk banden met een kleine radius, en banden BFGoodrich G-Grip SUV. Reviews zeggen dat de laatste band uitermate geschikt voor "Volkswagen Tiguan", "Nissan Qashqai" en andere off-road voertuigen. Maar zelfs de R19, gemonteerd op de crossover, voorzien niet in deze zekerheid op een landweg, als de All-Terrain banden.

Tot op heden zijn de meeste noemen deze lijn kan niet worden gekocht in Rusland. Terwijl op deze fabrikant kent bijna alle automobilisten. Bovendien zijn veel van het merk banden, die zijn ontworpen voor off-road gebruik alleen erg populair. Als u nodig hebt om banden te kopen voor de zomer, die voornamelijk zal draaien gevormd in de stad, het is zeker het proberen waard G-grip, en u zult aangenaam verrast worden. Het is een relatief zacht rubber, die wordt beschouwd als zeer duurzaam. Echter, op zijn hoede de zijsneden, wat kan leiden tot kritieke beschadigingen. Voor de rest, het is gewoon een goede keuze op een pariteit "prijs / kwaliteit." Hoewel er veel alternatieven, is het de moeite waard om te proberen een keer "Goodrich", waarna het moeilijk zal zijn om te weigeren van deze rubber.