"Dracula": recensies van de film

Meest recent, in theaters, begon de film "Dracula", waarvan de recensies lang voor de premiere opgewonden waren. Waarom, zo'n kleurrijk karakter! Vlad Dracula was niet alleen een grote heerser, een dappere militaire leider en dapper strijder, maar een passievolle man, wiens voorzichtige geest en strategie hem toestaat om onsterfelijke roem te winnen. Maar kennen we Dracula vanwege zijn militaire verdienste? Ongeveer de helft van de fans van filmmastiekstukken van Vlad Tsepesh stoorde zich bekend te maken met zijn biografie, om erachter te komen hoeveel hij won en hoe hij de vijanden echt verbaasde. Veel meer gewone mensen zijn geïnteresseerd in de metafysica die deze naam omringen. Wie is hij, Dracula, wiens reviews zijn achtergelaten in de netwerken van jonge en volwassen fantasiefanaten? Waar kwam hij vandaan en welke stereotypen zijn tot nu toe gebleven?

Geschiedenis in het gezicht

"Dracula" van Bram Stoker is een boek, recensies waarvan nog eens verschijnen, hoewel veel tijd is verstreken sinds de release. In feite is dit verhaal de basis geweest voor alle films, series en strips over Dracula. Uit het echte karakter verlieten er maar een paar kwaliteiten Bram Stoker. Dracula reviews ontvangen, net als een vampier, een oud monster dat in een oud kasteel woont op de rotsen. Zijn huis is enorm en leeg, zoals de eigenaar niemand nodig heeft. Hij eet niet, drinkt niet en slaapt natuurlijk niet. Kortom, Stoker's held is een klassiek voorbeeld van nachtschrik, die de dood brengt. Maar terwijl Dracula op het boek is - het karakter is dubbelzinnig, en het kan zowel veroordeeld en begrepen worden. In het algemeen kunnen de standpunten van deze roman verschillen, maar één ding is zeker: het is een klassieker van het vampier genre, een cultus roman voor alle aanhangers van horror en mystieke literatuur, waardoor Stoker beroemd is. "Dracula" 2014 beoordelingen tot nu toe verzamelt alleen maar, maar het geeft een grote interesse, omdat het een nieuwe interpretatie van de legendarische persoonlijkheid geeft.

Wat voor soort persoon was Dracula?

In de geschiedenis is er inderdaad geen bevestiging van Stoker's veronderstellingen. Ja, Vlad Tepesh was een harde en wrede man. Hij won talloze overwinningen en had naast zijn militaire macht het talent van een grote strategist en een heel arsenaal van middelen om intimiderende vijanden te maken. Dus, het geschenk van de toespraak aan het leger van tegenstanders beroofde het veld waarop cola's waren met hoofden die op hen waren geplant. Maar als je erover nadenkt, wie kan Dracula veroordelen voor de heftige bescherming van zijn grenzen? De tegenstrijdigheid van zijn natuur en mocht honderden boeken, films en zelfs muzikale groepen genereren.

Het plot en het indienen ervan

Het boek wordt zeer gemakkelijk gelezen, omdat de vertelling wordt uitgevoerd namens verschillende personages, via hun persoonlijke dagboeken en brieven. En waar kan iemand zo oprecht zijn als in een gesprek met zichzelf? Dieper in de inhoud van de dagboeken van helden en hun brieven, komt de lezer stap voor stap in de oplossing van het hoofdgeheim. Wie is Dracula? Dan is het gevaarlijk? Kunnen we van hem ontsnappen? Ik wil de helden waarschuwen, die het niet lijkt, begrijpt de verschrikkelijke essentie van iemand die zich achter de schijn van een belangrijke en beleefde grafiek bevindt. Het boek "Dracula", reviews over welke zeer uiteenlopende inhoud trekt de nauwkeurigheid van de beschrijving en het ontbreken van expliciete horrorverhalen. Lezers beginnen angst te voelen wanneer er geen duidelijke reden voor is. En dit is alleen vorst op de huid.

De evolutie van de stijl

Al na de eerste pagina's van het boek begrijpt de lezer dat Count Dracula een echte vampier is, en de vampier is oud en heel slim. Voor hem is het geen genoegen om de kutjes gedachteloos in de keel van het eerste slachtoffer te dwalen. Nee, in dit opzicht is Dracula veel slimmer dan die vampieren die de oude mensen vrezen. Zijn beeld is moderner, daarom kopiëren we zo vaak in literatuur en bioscoop. Dracula beinvloedt zijn elegantie, manieren en gevoel van tact. Stereotypes blijven van kracht. Dus, Dracula is bang voor knoflook en rozen, kan niet in het daglicht bewegen, wachtend op deze keer in een houten doos. De honger van de graaf is onblusbaar, en hij is ontwijkend, vooral voor degenen die bang zijn om in zijn essentie te geloven. Er wordt een verschrikkelijk beeld op het schip gespeeld, die toevallig de overdracht van Dracula naar een grote stad werd. Een voor één beginnen de zeelieden te verdwijnen, zonder sporen. De kapitein weet niet wat te denken, want er is nergens om uit het schip op de volle zee te komen! Als gevolg daarvan komt het schip leeg, en aan het ruit van het lijk. Misschien was de oorzaak van de dood van de hele bemanning niet alleen een bloeddorstige grafiek, maar overdreven rationaliteit, omdat ze de laatste keer niet in de aanwezigheid van metafysica geloofden. En nog een voorbeeld van depressief ongeloof is de ongelukkige moeder van een van de heldinnen, die niet iets vreemd in de ziekte van haar dochter zag en zo haar dood versnelde door simpelweg het raam in de slaapkamer te openen.

Wat is er veranderd?

De vampieren worden niet meer geloofd, omdat ze opgehouden zijn monsters van de middeleeuwen te zijn. Nu is de vampier galend en charmant. Voor hem is het onmogelijk om te weerstaan, je kan de deur niet sluiten en weigeren hem te kussen. De vampier is een elite samenleving geworden. Het is niet genoeg voor hem om simpelweg zijn honger te bevredigen, hij moet zijn plannen uitvoeren, het bloed van de mooiste dames eten, een fortuin maken. Ja, en nu kan een vampier eenzaam zijn, want wat is er nog meer om zijn verlangen uit te leggen om hun eigen soort te creëren? Ja, en wat verlangde naar sadisme verscheen, omdat hij een jonge vampier had, begrijpt hij dat ze haar bijna in de dood van de voormalige vrienden heeft gedoemd. Misschien is dat waarom het verhaal over Dracula en verloor zijn relevantie, waarbij de belangrijkste vragen worden gesteld over de oppositie van goed en kwaad. Is het mogelijk om moord te plegen voor goed? Is de kus altijd leuk? En wat verklaart het goede dat verandert in het kwaad?

We gaan naar de bioscoop

Elk jaar verandert de visie van de vertegenwoordigers van de filmindustrie op de geschiedenis van de droevige grafiek. In feite blijft alleen de manier van zijn voedsel onveranderd, maar het uiterlijk is helemaal niet. In de film "Nosferatu" bleek de hoofdrolspeler buiten te zijn, vreemd, maar van dit niet minder verschrikkelijk. Het lijkt erop dat dit geen artistiek, maar een documentaire film is, en de performer van de hoofdrol, Max Shrek, lijkt helemaal niet te spelen. Terloops, de eerste schermversie werd verbannen door de erfgenamen van Bram Stoker, zodat de makers vernoemden tot Dracula in de graaf van Orloc. Vervolgens kwam de beroemde Bela Lugosi, die terecht in de opera kan spelen. Zijn Dracula is een beetje naïef volgens de normen van vandaag, maakt vreemde pasjes en boogt zijn lippen, maar op een donkere nacht is het nog steeds eng. In een film die in 1978 door Werner Herceg werd gefilmd, waren de beoordelingen van Dracula meestal negatief, omdat dit spook van de nacht niets afneemt. Alles wat de mens in hem stierf, was alleen maar een wens om angst te zaaien.

Geslacht en bloed

De meest dubbelzinnige schermversie van de roman kwam aan het eind van de 20ste eeuw. Geregisseerd door Francis Ford Coppola introduceerde in de rol van Dracula Gary Oldman en deze verhuizing was waar, zoals de eerste keer dat Dracula 1992 recensies ontving als een sexy karakter. Het bleek dat liefde in deze zwarte ziel kan leven en naast de dorst naar bloed, is er een dorst voor een kus daarin. De verleidelijke ogen van Oldman deden zich in de diepten van hun hart en dronken langzaam van het eerlijkere geslacht, die waarschijnlijk de kus van zo'n monster niet zou hebben opgegeven. En het is niet alleen de hoofdrol. De kus zelf is erg erotisch, en de vampier's fangs zijn geruchten om een verdovingsmiddel te hebben, zodat het slachtoffer niet lijdt, maar geniet. De vampier rijdt nu niet in horror, maar alsof hij zijn dier vermaakt met magnetisme en ongelooflijke charisma. Meer dan een generatie psychologen hebben gezegd dat bloed geassocieerd wordt met seksuele onrust, en bij het seksuele omgang de bijt en krassen duiden op de passie van de partners. Dus wat is het verschil tussen Dracula's liefde voor een gewone persoon? Alleen door de kracht van een kus. Seksuele "Dracula" in 2014; Recensies over hem op dit moment hebben weinig te maken met zijn ernstige misdaden. Allereerst is het een symbool van passie, een harde en warme kus.

Volgers van de grafiek

Sprekend over wat het spoor van Dracula in de filmindustrie heeft verlaten, kunt u de film "Interview with a Vampire" niet negeren, gebaseerd op de roman van Anne Rice. Haar karakters zijn erotisch en verdrietig. En de hoofdpersoon - Louis, zorgt voor sympathie, niet bang. Nu kunnen vampieren lijden en kunnen ze gedood worden. Zijn favoriete protagonist wordt door zonlicht gedood en hij onthoudt al zijn lange leven van haar pijn. Maar zijn maker voor zo'n leven vervloekt hij, omdat in de ziel een man blijft. Een vampier uit onze tijd vindt de charme in films en muziek, drinken bloed niet uit een ader, maar uit kristallen bril. Ann Rice's vampieren kunnen pioniers geworden zijn doordat ze op het bloed van dieren kunnen voeden. Na hen vertrok Stephanie Meyer alleen om een liefdeslijn te maken voor een vampier en een gewone man om een verhaal te schrijven die de wereld veroverde. Haar Edward Cullen is helemaal niet zoals Dracula. Recensies over de held Mayer hebben een uitzonderlijk positieve kleur. Nog steeds, zo knap als een god, is hij slim als professor, galant, beleefd en zorgzaam voor zijn zwakke menselijke keuze. Het bloed van mensen drinkt niet, maar het jagt op jachtluipaarden, die ook zijn kracht aantoont. Een vondst voor fans om goed te zien in de slechte karakters die Dracula ontplofte.

2014: Reviews van de film

Het onsterfelijke verhaal van Bram Stoker biedt nog ruimte voor verbeelding, dus het is geen verrassing dat de nieuwe adaptatie van Dracula in de films reclame maakt. In veel opzichten is het gebaseerd op echte gebeurtenissen uit het leven van de heerser van Wallachia Vlad Tepes. Hij was een grote heerser, een dappere strijder en een echt gepassioneerde man. Luke Evans kwam perfect voor de rol, dankzij een uitstekend figuur, een gepassioneerde look en een ongewone gezichtsuitdrukking. Op een deal met een vampier werd hij geduwd door een gevoel van plicht en een verlangen om zijn volk te redden. In een van de grotten op zijn grondgebied vestigde zich een oud monster, dat alle levende dingen vernietigde die hun weg binnendringen. Vlad Dracula was vet, maar hij was niet gek, dus voorlopig liep hij redelijk rond de donkere woning van het kwaad. Maar dan klagen de gezanten van de Turken, met wie de relatie erg gespannen was. De Turken en Sultan Mehmed aan het hoofd vroegen tot zoveel duizend jongens om hun militaire zaken te onderwijzen. Dracula's verhaal gaat over een kleine zoon die ook moest opgeven, daarom heeft hij zich zorgen voor zijn familie en voor de mensen. De beslissing van wanhoop gaat hij kijken naar de grot. Het monster is zeer verrast door zo'n bezoek, maar weigert geen hulp, maar waarschuwt dat Dracula, in ruil voor macht, een verlangen naar bloed krijgt. Hij zal drie dagen doorstaan, dus alles komt terug. Maar nee, dat betekent nee. Onmiddellijk is het de moeite waard om te zeggen dat veel verbeelding door Dracula 2014 geboren is. De opmerkingen van het eerste publiek hebben de passievolle liefde van Dracula en zijn vrouw Mirena aangeraakt. Het einde van de film verliet de toeschouwers niet onverschillig, wanneer Dracula vertrekt van het leven van zijn zoon Ingeras. Terloops, in werkelijkheid had Vlad Tepesh twee vrouwen en vier zonen. De eerste mensen die naar de zin van "Dracula" kwamen, reviews van de film staan op het forum. Ze schrijven dat de film wordt onderscheiden door bekwame speciale effecten en een harmonieus paar protagonisten, voor de passie waarvan het aangenaam is om te observeren. De teersvlieg was de voorspelbaarheid van de ontwikkeling van hun relatie en het gedoemd van Dracula zelf voor de verdere imitatie van het leven buiten de norm.

Oriëntatie op de inkomsten

Het zou gewoon dom zijn van schrijvers en regisseurs om zo'n vruchtbaar onderwerp zonder serials te verlaten. Immers, in een film spreek je niet de schoonheid van de geschiedenis uit, moet je details opgeven, interessante momenten afsluiten, kleurrijke helden uitsluiten. Sterke indruk werd gemaakt door de serie "Dracula". Recensies over het laten liefhebbers van sombere intrigerende Engeland. De hoofdrolspeler is een mysterieuze vreemdeling die Londen bezoekt en zichzelf als een grote ondernemer positioneert. In feite wil hij het Britse licht (elektrisch) geven. Dracula is weer zwaar erotisch, want het werd gespeeld door de briljante Jonathan Reese Myers, die beroemd werd dankzij de tv-serie "The Tudors." Maar is het echt het hoofdpersoon dat de serie "Dracula" verleidt? Reviews Ik focus op een geweldig acterend spel, samen met een spectaculair manuscript, onverwachte wendingen van het plot. Nou en waar verdwijnen van een liefdesdriehoek met een druppel van wraak en drama? Een piquant saus wordt de soundtrack, waardoor je op de gansbultjes loopt.

Laten we samenvatten

Dus wat is zo aantrekkelijk voor Dracula? Beoordelingen over de film kunnen een volledig antwoord geven of een foto maken? Niets, omdat Dracula meer dan een karakter is. Met de vermelding van deze naam herinneren we het hele tijdperk, het land en een lijst van onze eigen angsten. Zonder Dracula zou er geen voedsel zijn voor de geest van veel schrijvers, schrijvers, animators en zelfs schrijvers. De held maakte zich in comedies en cartoons, werd een stripboek karakter en een masker voor Halloween. Dit is niet alleen vandaag de vrees, maar ook de mogelijkheid om kwaad in personen te presenteren, de kans om hem te confronteren en zijn misdaden bloot te stellen. Tegelijkertijd is het karakter zo dubbelzinnig dat het niet zijn absolute boosheid kan worden genoemd. In de nieuwe film over Dracula vecht de held voor zijn volk en doet alles om het kind te redden. Zijn deze eigenschappen niet van een echte man?