"The Human Centipede" - reviews over de eerste en tweede delen van de film

De film "The Human Centipede", waarvan de recensies niet scheen met lof of bewondering voor de beheersing van de regisseur, werden nooit bij het kassa geschoten, hoewel iedereen ze nog steeds hoort. In een ongewone film in het genre van 'horror'-mensen begon het niet te veel over wat walgelijk de film van een adequaat publiek leidde.

Critics 'opmerkingen en de verwende zenuwen van het publiek

Natuurlijk worden innovaties en originele kunstbewegingen altijd gewaardeerd, maar om absoluut ongeschikte beelden te gebruiken, zonder ze zelfs in een verhaal te proberen te maken - het is gewoon niet getalenteerd. Positieve aspecten van de film waren natuurlijk wel, maar in het algemeen is het onmogelijk om zelfs te meten welke golf misverstand en afkeer door het 'Human Centipede' werd ontmoet. Recensies van filmcritici waren ook niet erg enthousiast, hoewel de filmtrailer zeer veelbelovend was. Dus, is de film echt zo walgelijk als beschreven?

Amerikanen zijn de schuld van alles

Het antwoord op deze vraag zal ondubbelzinnig zijn: ja, het is zo walgelijk "The Human Centipede". Beoordelingen zelfs de meest verfijnde liefhebbers van alle vreemde en ongewone (zoals bijvoorbeeld de "Groene Olifant") en schreeuwen dat de film geen artistieke waarde of ideologie heeft, en het acteren is gelijk aan het niveau van het scenario, dat praktisch afwezig is. Het plot van de film ontvouwt zich rond het gehaakte thema van de mislukte reis van twee Amerikaanse toeristen naar slecht Duitsland tegen de kwade Duitsers. Natuurlijk, tenminste oppervlakkig om de Duitse taal voor de reis te leren, hebben de meisjes geen last gehad, omdat alleen Engelse mensen alle mensen in de wereld zouden moeten kennen. Daarom komen ongelukkige toeristen in een onaangename situatie, veroorzaakt door hun onwetendheid over de taal en de lokale mentaliteit, evenals het gebrek aan basale overlevingsinstincten. Echter, zoals de praktijk laat zien, is de ontwikkeling van het plot eenvoudigweg onmogelijk zonder de naïviteit en domheid van de Amerikanen.

Problemen komen niet alleen, vooral als je uit de Verenigde Staten komt

In feite is het moeilijk om te beschrijven waar de film "Human Centipede" over gaat. Recensies alsof wij op ons hinten: over alles. Deze ongelukkige toeristen kwamen uiteindelijk in een ongeluk en besloten om uit te gaan om hulp te zoeken, ondanks het feit dat het zwaar begon te regenen. Het ongeluk gebeurde natuurlijk in het bos, blijkbaar omdat het gevolg van een echte horror film daar alleen kan worden gecreëerd. Jonge Amerikaanse vrouwen hebben geen moment het idee gehad om de regen in de auto te wachten, ze deden onmiddellijk dapper om de ephemerale redding in het bos van de bossen te ontmoeten. Geen wonder dat ze in het bos een huis ontdekten met een gastheer van een zeer onaangename en zelfs afschuwelijke uitstraling. Een slechte indruk van een onbekende man heeft de meiden niet gestopt om een glas water uit zijn handen te nemen en dan bewusteloos te vallen van de slaappillen die aan het water zijn toegevoegd. Hetzelfde verhaal is te zien in honderden gelijkaardige schilderijen, maar het is gewoon geweldig hoe ver de 'Human Centipede' het brengt. Recensies over de film meestal en concentreren op het intellectuele niveau van de hoofdpersonages en de volledige afwezigheid van het plot.

Zieke verbeelding en kinderen's dromen van de chirurg

Niets goede film eindigt, omdat een gelukkig einde de principes van het genre zou tegenspreken. Vreemde eigenaar van het huis blijkt een echte maniak te zijn met ongezonde ideeën, die ook een gelijktijdige chirurg en amateur doet experimenteren met mensen. In een gezellig laboratorium van een Amerikaanse man die overleefd is van een oude Duitser, wacht een Japanse man op hem, die geen woorden kent, behalve de vloeken in zijn moedertaal. Na het verzamelen van het hele bedrijf, vertelt de chirurg in gebroken Engels hen dat hij van hen een fascinerende soort menselijke duizendpoot zal maken. De manier waarop hij het zou doen, zal nooit een normale persoon droom, zelfs in de ergste droom. Naaien de experimentele buitenlanders samen, door hun ruggen met elkaar te combineren, kon de hondschirurg geen plezier vinden als zijn experiment met succes werd bekroond. Op dit moment begrijpt de kijker alvast dat het bekijken van de 'Human Centipede' beperkt kan worden tot het vertrouwen met de trailer.

Erger nog kan zijn

Ondanks de koele ontvangst van filmcritici en critici, was er snel ook 'Human Centipede 2'. Beoordelingen van de film zijn helemaal niet verbeterd, en zelfs het feit dat het aantal mensen genaaid is, is aanzienlijk gestegen. Er wordt gezegd dat het tweede deel van de film nog meer walgelijk is dan de eerste, en het plot erin is nog serieuzer. Hoewel het lijkt - veel erger? Maar Tom Sixx weet waar, en met vertrouwen gaat in deze richting. Bovendien was hij zo blij om het ongezonde idee van een gemeenschappelijke darm te exploiteren voor een aantal mensen die hij de foto "Human Millipede 3" schoot. De reacties van filmfans die gelukkig waren om kennis te maken met de eerste twee delen, zijn al gevuld met vooroordelen van iets volledig abnormaal. Veel mensen denken dat er iets anders onmogelijk is om uit dit onderwerp te squeezen, maar Tom Six lacht gewoon lelijk. Wie weet, misschien zal hij nu een klein dorpje naaien, en de onvoldoende hoofdpersoon wordt een lokale burgemeester.

Hoeken van krankzinnigheid en afwijzing van de massa's

De foto van Tom Siks zal onwaarschijnlijk in een film worden getoond, en de verkoop van licenties is een of andere manier erg langzaam. Misschien is dat de reden waarom de aanstootgevende regisseur wraak heeft genomen op de wereld en hem enkele stukken van de duizendpoot geeft? Uitgegeven in 2011, "The Human Millipede 2", waarvan de beoordelingen nog erger waren dan de eerste, schokte de verbeelding van moderne filmliefhebbers, maar niet in een revolutionaire zin. Tom Sixx heeft niets op de bioscoop gebracht, alleen omdat zijn oorspronkelijke idee op het eerste gezicht verdrongen was in niet de meest hoogwaardige landschap en volledig obscene acteurs. Sommige filmgangers grappen dat de acteurs in de films van de regisseur uitsluitend voor voedsel worden geschoten, en veel zien er serieus van dat ze door Six worden uitgeschreven. Fans van excentrieke rollen in Hollywood zijn vol, maar bijna geen van hen zou hebben gedacht aan zelfs het lezen van het script "Millipedes", en niet om de directe deelname aan het filmen van een dubieuze foto te noemen. Dus, de film "The Human Millipede 2" (waarvan de beoordelingen zeer, zeer onbaatzuchtig zijn) was oorspronkelijk gedoemd tot mislukking.

Kleurrijke, maar gekke schurken

Zal dat zo zijn, de negatieve tekens van Tom Siks zijn erg kleurrijk. Hun optreden trekt natuurlijk de foto niet op een heel nieuw niveau, maar tenminste dwingt het de kijker er niet toe om gewoon onophoudelijk op de film te spugen. Bijvoorbeeld, de schurk uit het eerste deel rechtvaardigde zijn handeling en het verlangen om mensen op een vreemde manier met zijn liefde voor de dode hond te verbinden. Het spel van de acteur bleek erg charismatisch te zijn, maar waarschijnlijk, daarom wil hij niet meer zien in een film. De hoofdschurk, die in het tweede deel voorkomt, lijdt aan een voor de hand liggende geestelijke stoornis, en is ook een heel wandelpakhuis van minderwaardigheidskomplexen. Beide karakters zijn heel interessant, maar het script van de foto laat hen nog steeds niet goed openbaren. Bij de kijker veroorzaken schurken een afkeer of zelfs een verlangen om te ontsnappen, en dit is het beste bewijs van het niveau van het acteren.

Voorwaardelijk en doelgroep

Het is moeilijk om te zeggen voor wie de film "The Human Centipede" nog steeds werd gefilmd. Critics 'opmerkingen vertellen ons dat de film bijna overal gelijk is aangenomen, absoluut niet betaald in het kassa. Fans van alle meest ongewone en niet helemaal gezonde kunnen het idee van de foto heel interessant vinden, maar om het te begrijpen hoeft u de hele film niet te bekijken. "The human centipede" veroorzaakt walg, misselijkheid en onwilligheid om de schilderijen van dit genre te kijken, en na het bekijken van deze foto lijkt de franchise "Saw" aardig en pluizig.