De film "My King": recensies van kijkers en critici

De melodrama van Maivenne Le Besco "My King" raadt de toonaangevende auteurs-medewerkers aan als een klassieke Franse bioscoop over de alledaagse passie en de ware liefde. De foto heeft een vrij hoge score in vergelijking met zijn genre tegenhangers (IMDb: 7,00).

Briljant voorbeeld

De film "My King" kreeg de bewondering van het publiek. Volgens mensen die de eerste screening van het schilderij hebben bezocht, is melodrama een briljant voorbeeld van het tonen van een volledige onderdompeling in de liefde in de omstandigheden van absolute verzuim van verzekering, de onverklaarbaarheid van dit prachtige gevoel. Tijdens een indrukwekkend tijdsbestek van 124 minuten zorgt de beelder ervoor dat de kijker zichzelf in de situaties en karakters van de karakters onderdompelt en hun oppervlakglip in het leven gemakkelijk ziet: de helden maken beslissingen over emoties, denken niet door de gevolgen, ze hebben altijd gevoelens die over de geest heersen.

synopsis

Melodrama "My King" -critici kregen ook ondersteunend, hoewel veel deskundigen niet vergeten te merken dat de actrice de band regisseerde. Inderdaad speelde de Franse vrouw Maivenne Le Besco in de projecten van Luc Besson "Leon" en "The Fifth Element", nadat ze de incarnatie van een draaiboekschrijver en regisseur had geprobeerd. Een waardige bevestiging van haar professionaliteit in het nieuwe veld is het succes van de film "My King" op het festival in Cannes in 2015. Het schilderij ontving twee nominaties voor de "Golden Palm": voor de beste film en voor de beste vrouwelijke rol. De toekenning in de eerste nominatie, helaas, is voorbijgegaan, maar in de tweede keer speelde hij de leidende rol van Emmanuel Berko.

De structuur van het verhaal van de band is een serie van uitgeputte flashbacks, die aan het extreme Tony lijden, en worden geleidelijk ingebouwd in een complex mozaïek van de relatie tussen vrouwen en mannen. Het verhaal van het filmdrama "My King" werd door filmmakers bekritiseerd voor wat verwarring. Volgens hun gezaghebbende opvatting maakt de overheersende verhaallijn, waarin de helden vaak van onbeperkt geluk naar de afgrond van wanhoop en rug gooien, de kijker niet in staat om alle gebeurtenissen in chronologische volgorde op te bouwen.

Het plot

Verzameld om de film 'My King', reviews en de verhaal te lezen die door de commentatoren wordt beschreven, is het niet de moeite waard om te lezen, omdat ze de indruk van het bekijken kunnen verwennen.

De film begint met het feit dat het hoofdkarakter Tony (Emmanuel Berko), skiën, zijn been breekt. En nu, in het ziekenhuis helemaal alleen en praktisch zonder het vermogen om te bewegen, besteedt ze al haar tijd aan het onthouden van haar leven en probeert het te analyseren. Herinneringen beginnen met een feest waar ze 10 jaar geleden Giorgio (Vincent Cassel) ontmoette . Deze gebruikelijke ontmoeting is uitgegroeid tot een duizelingwekkende romantiek en veelbelovende liefde tussen twee zulke verschillende mensen. Ze brachten veel tijd door elkaar en begonnen snel samen te leven.

Dan was er een zeer mooie en luidruchtige bruiloft en dan een zwangerschap. En op dit moment tussen hen komen de eerste ruzies voor. Tony begon haar verraad van verraad te vermoeden. Deze vermoeden hebben Tony niet alleen gelaten en haar gemarteld. Ze manifesteerde steeds meer haar jaloezie, wat leidde tot ernstige conflicten tussen hen en Giorgio bleef bijna niet meer in hun gemeenschappelijke huis verschijnen. Wat zal het gevolg zijn van dergelijke emotionele gooien van de heldin? Zal ze zich kunnen begrijpen, haar gevoelens en verlangens? Kan hij zijn man vergeven en het lijden ervaren dat hij aan haar heeft gebracht? Pas na het begrijpen van deze vragen zal Tony de gemoedsrust kunnen vinden.

Spelen op de zenuwen

Niet zonder reden, de band "My King" reviews en meningen waren gemengd. Positief geachte recensenten in hun opussen wijzen erop dat de regisseur het verhaal opbouwt volgens het associatieve principe, dat wil zeggen, een geheugen klampt en serveert als een proloog voor de volgende. Degenen die het ontwerp van de regisseur niet op prijs stellen, merken sceptisch op dat Maivenne Le Besco gewoon op de zenuwen van de kijker speelt en de karakters, met wie de kijker wil huilen, lachen, schreeuwen, psychische en aanraken. Veel gekke filmmakers hebben aandacht besteed aan het feit dat een scherpe verandering van emoties en groeiende, zoals een sneeuwbal, de stress soms moeilijk maakt, vooral gevoelige en kwetsbare individuen. Andere auteurs, publiceer reviews, verheugden de directeur enthousiast over het feit dat tijdens het bekijken het onmogelijk is om te ontspannen voor een seconde, aangezien de rust noodzakelijkerwijs in het volgende moment een storm veroorzaakt.

Bioscoop van getalenteerde acteurs

Tape "My King" recensies ontvangen goedkeuring dankzij de prachtige cast. Om het hoofdpersoon te behandelen, werkt Giorgio niet erg, dit is de verdienste van de performer van de rol, de charismatische Vincent Cassel. De oprechtheid van de performer die op het scherm is aangetoond, is gewoon ontwapend, zijn karakter is eerlijk in alles: in woorden en daden. De eigenaar van de 'Cesar' award heeft herhaaldelijk zijn ongekende geweldige talent voor reïncarnatie bewezen, waarbij hij de rol van verschillende personages speelt. De belangrijkste projecten in zijn filmografie zijn films zoals 'Hatred', 'Black Swan', 'Apartment', 'Jason Bourne', 'Ocean's 13 Friends' en 'Crimson Rivers'.

Franse actrice Emmanuel Berko, die de missie van de emotionele dirigent uitvoert, door de verhaal opvallend "lastig" de kijker, de kijker naar de juiste noot van emoties afstemt.

De rol van de laconische en bescheiden broer van het hoofdpersoon werd uitgevoerd door Louis Garrel, die briljant was in "Dreamers" en in "Imaginary Love".

Alle acteurs veranderden briljant in beelden van hun karakters. Helden van de inzet van performers moedigen elke kijker aan om te empathiseren, waardoor de kijker het volledige scala aan emoties van het bekijken voelt, om zich te vergelijken met de karakters van de film. Het is hun inspanningen die de melodrama realistisch maken en iedereen in de geest sluiten.

Creëert filigraan

Als je voor de film "My King" niks van de creaties van de regisseur Maivenne Le Besco wist, dan moet je dit misverstand onmiddellijk corrigeren en aandacht besteden aan de elegantie van haar werk. Met behulp van de grote en middelgrote plannen verandert de regisseur de kijker in een directe deelnemer van elke emotionele aflevering van de foto. Tegelijkertijd slaagt Le Besko erin om het kritische maximum van de acteurs te krijgen, zelfs niet de meest geavanceerde sceptische durf om een podium te noemen of niet te voelen, niet persoonlijk ervaren door de deelnemers aan de productie van de film. Mijn recensie van de film "My King" werd door de meerderheid van de filmcritici erkend als een kolossaal, zwaar werk, waarvoor de regisseur een grote prijs verdient.