Arts and EntertainmentTheater

Comedy "was op zoek naar een vrouw goedkoop.": Het verhaal, de acteurs, recensies. "Ik kijk naar zijn vrouw. Goedkoop!" - een voorstelling met de medewerking van de inwoners van Comedy Club

"Ik kijk naar zijn vrouw. Goedkoop!" - komedie met Comedy Club bewoners. Geënsceneerde theater acteur "lachspiegel" - M. Tserishenko.

Over de prestaties

De hoofdrol in het toneelstuk entreprise Comedy Club Stars. Afgezien van hen in de formulering gebruikt acteurs van theater en bioscoop. Rol uitgevoerd door Ekaterina Skulkina Roman Yunusov, Tatiana Lyannik, Denis Kosjakov en anderen. Deze enscenering van de rijken, maar ongelukkig in de liefde, man. Op een dag besluit hij te doen alsof niet erg veilig te zijn, om een vrouw die van hem houdt, maar niet geld te vinden.

In augustus en oktober 2016 op tournee gaat acteurs spelen "op zoek naar zijn vrouw. Goedkoop!" - (play) in St. Petersburg. De culturele hoofdstad is gepland twee voorstellingen: August zeventiende en eenentwintigste oktober. Summer show zal worden gehouden in het Paleis van Cultuur Lensoviet. In oktober in DC Gorky ziet u de "look voor zijn vrouw. Goedkoop!" - de voorstelling, tickets voor een kostprijs van 800-2500 roebel.

Deze leuke muzikale toneelstuk over de zoektocht naar de tweede helft. Ieder van ons heeft een set van eisen voor een toekomstige echtgenoot of echtgenote. Iemand uiterlijk is belangrijk, iemand jaagt woonruimte en materiële welvaart, maar voor iemand het allerbelangrijkste om lief te hebben en bemind te worden.

Home Staging held - Igor. Hij is rijk, maar om een levenspartner die hij niet kon slagen vinden. Meisjes voelen zich aangetrokken tot hem alleen materiële zekerheid. De held heeft opgehouden te geloven in iets dat in het licht van de ware liefde. Hij besluit om te spelen voor de vrouwen van de kandidaten in een echte spektakel. Zijn moeder en zijn beste vriend in deze hulp. Igor pretendeert te arme werknemer die heeft weinig rijkdom en woont in een studio met haar moeder. Bovenal was hij nog steeds zogenaamd gescheiden en het betalen van alimentatie drie kinderen. Elk personage speelt zijn succesvoller vriend die probeert om hem meisjes te ontmoedigen, het aantrekken van geld. Mededinger voor de rol van een vrouw te regelen echte test: iedereen die ze kiezen - Igor, die, denken ze, arm of rijk vriend?

De hoofdpersoon organiseert praktische casting voor potentiële bruiden. En toen hij eindelijk gevonden wat hij zocht, als het lijkt, het leven geeft de mens een verrassing. Gekozen is niet een van hen beweert te zijn. Hoe zal het verhaal, de kijkers zal leren dat komen te zien "op zoek naar zijn vrouw. Goedkoop!" (Performance). In St. Petersburg (St. Petersburg) zal slechts twee shows. Tickets zijn al te koop. Theaterbezoekers die willen dit plezier te zien, verhaal vol verrassingen, moet haasten om te kopen.

geregisseerd door

Geënsceneerde M. Tserishenko - acteur, regisseur en humorist. Michael - afgestudeerd aan de Universiteit van Kiev bioscoop, theater en televisie. Beroemd door haar deelname aan theaterproducties E. Petrosyan. Nu is ze op tournee met het repertoire, die fungeert zowel als acteur en als regisseur, maar ook solo nummers in de "Brothers in Mind", samen met V. Razumovsky en Morozov.

Daarnaast co-ster in films zoals:

• "The Devil van Orly."
  • "Makar-tracker".
  • "Het geval van de" Dode Zielen ""
  • "Old horse".
  • "Koningin van het tankstation - 2".
  • "Turkish March".
  • "Kamenskaya".
  • "De president en zijn kleindochter."

En anderen.

Tatiana Lyannik

Een van de vrouwelijke rollen in het toneelstuk "om te zoeken naar zijn vrouw. Goedkoop!" voert Lyannik actrice Tatiana. Kunstenaar van de eerste afgestudeerd aan de afdeling koordirectie aan het conservatorium Gnesin. Vervolgens kreeg de actrice het beroep in GITIS. Ze werkt momenteel aan de Theater of Nations.

Tatiana verscheen in de volgende films en tv-series:

• "Medische geheimhouding".
  • "Partij voor de kampioenen."
  • "Grouse".
  • "Phantom".
  • "De man in mij."
  • "Agent Task".
  • "Amazon".

En in de andere.

Denis Kosjakov

De belangrijkste mannelijke rol in het toneelstuk acteur speelt Denis Kosyakov. Artistieke vermogen was in zijn middelbare school, toen hij begon te KVN spelen. Denis studeerde af aan de waarnemend afdeling van de Boris Sjtsjoekin Institute.

Denis Kosjakov speelde rollen in de volgende films:

• "Law & Order."
  • "Vrouwen tegen mannen."
  • "Soldaten-4."
  • "Silent Witness".
  • "The Bodyguard 2".
  • "Balzac Age of All Men Are Bast ...".
  • "Happy Together".

En ga zo maar door.

En de acteur was een deelnemer in diverse tv-shows, waaronder Comedy Club.

Catherine Skulkina

Over de deelname aan de formulering van deze actrice kijkers meest actief posten reviews. "Ik kijk naar zijn vrouw. Goedkoop!" - een comedy show, en die, als niet een van de meest populaire deelnemers van Comedy Club in staat zal zijn om goed te spelen in het zijn?

Catherine Skulkina van de vroege kinderjaren was actief en nieuwsgierig, ze had veel hobby's, werkte ze in diverse kringen, was lid van het initiatief. Op school, het meisje begon te concertorganisator. In E. Skulkina medisch onderwijs. Als student nam ze deel aan KVN team van de universiteit. Hij speelde in de Major Leagues. Wie neemt deel aan de show Comedy Vrouw, leidt tv-programma's en speelt in de entreprise.

Beoordelingen van het spel

Over deze entreprise kijkers laten diverse opmerkingen. "Ik kijk naar zijn vrouw. Goedkoop!" (Play) oproepen van fans van theatrale kunst een verscheidenheid van emoties. Sommige kijkers geloven dat de verklaring is niet interessant. De plot van het spel voorspelbare, slechte humor, en veel vulgariteit. Staging, naar hun mening, niet de moeite waard de aandacht en geld besteed.

Maar er zijn ook positieve opmerkingen over het entreprise. Veel kijkers als de show. Ze vinden het leerzaam en aanbevelen aan alle jonge meisjes en jongens die op zoek zijn naar de tweede helft, om dit verhaal naar een kennis te nemen en niet najagen rijkdom, en de oprechte gevoelens te waarderen. Een van de voordelen van het publiek merkte op het feit dat bij de productie van vrijwel geen vulgaire moppen. Het is gemakkelijk te begrijpen en plezier. Ondanks het banale en niet origineel plot, een interessant schouwspel, en na het zien van de stemming blijft goed voor een lange tijd.

Over de vraag of degenen die niet de verklaring hebben gezien, zien, kan een definitieve conclusie niet worden gedaan. Degenen die de show vond, zal het zeker aanraden iedereen te zien, om te genieten en te ontspannen. En het publiek, die entreprise dom en oninteressant voelde, betogen dat in ieder geval is het niet nodig om te besteden aan het bekijken van tijd en vooral geld. Sommigen schrijven dat op deze show meer zou dalen. Anderen - de tweede keer voor alles zou niet zien de productie.

Beoordelingen over acteurs

Op het werk van de kunstenaars en het publiek is anders en tegenover elkaar feedback achtergelaten. "Ik kijk naar zijn vrouw. Goedkoop!" - de prestaties, volgens het publiek, comedic, maar toch leerzaam, zodat de betrokken actoren in het, moet een veel talent om te gaan met hun rollen hebben. Velen hebben gekeken entreprise, schrijven dat de kunstenaars niet worden misleid verwachtingen en werkte zeer overtuigend, waren ze in staat om zittend in het publiek om te geloven dat op het podium, alles gebeurt in het echt. Bewoners Comedy Club zijn bij uitstek geschikt om de formulering en vakkundig hun rol spelen.

Maar er is een spel van de acteur die zich bezighouden met de productie van kunstenaars en negatieve beoordelingen. "Ik kijk naar zijn vrouw. Goedkoop!" - het spel zelf is niet erg interessant, dus trekken moet een getalenteerde cast te spelen. Maar dit gebeurde niet in dit entreprise, zoals hier betrokken weinig professionele kunstenaars. De meeste - ingezetenen tonen Comedy, die niet weten hoe om te spelen. Ze hebben geen waarnemend vaardigheden of hebben podium spraak en te bewegen op het podium weet niet hoe. Hun gebrek aan professionaliteit, als kijkers schrijven zichtbaar voor het blote oog.

Ondanks gemengde beoordelingen, de show is de moeite waard, om een mening over te hebben. Veel kijkplezier!