Canon SX510 HS: overzicht, specificaties en reviews

In de afgelopen jaren, de omzet in het segment van de compacte camera's kenmerkende was een lichte daling. De enige uitzondering is hier Superzoom-camera. Een van de meest succesvolle in dit opzicht was het model Canon Powershot SX500 IS. Als getuige van tal van eigenaars getuigenissen unit, is het de ideale oplossing in vele aspecten te worden. Dit geldt vooral voor lange reizen. In dit opzicht is het niet verwonderlijk dat de volgende camera (SX510 HS) is een verbeterde versie van dit model. Over haar Bole detail en zal verder worden besproken.

verschijning

Ontwerpmodel Canon Powershot SX510 HS, in vergelijking met zijn voorganger, vrijwel onveranderd. Het belangrijkste kenmerk van haar verschijning, zoals voorheen, zijn een zeer compact formaat. De camera is zo klein, dat vinden het in vrouwen portemonnee is vaak zeer problematisch. Aan de voorzijde in de buurt van de lens, kunt u de backlight autofocus, een grote handgreep en enigszins uitstekend deel flits te zien. Bijna de gehele achterzijde duurt drie-inch scherm met een klassieke set besturingselementen. Deze omvatten een joystick op de vijf posities, evenals toetsen voor het opnemen van video, uitzicht op het gefilmde materiaal, menu's en belichtingscorrectie informatie. Op de zijvlakken apparaten Japanse ingenieurs gepositioneerd mini-USB-aansluitingen en een mini-HDMI-stekkers. Op de top zijn knoppen aan de macht en de sluitertijd, flash en modusknop. U kunt de cover zien voor de accu aan de onderkant, een sleuf voor opslag en de statiefaansluiting.

ergonomie

Zoals blijkt uit de vele die links op de Canon SX510 HS reviews, de ontwikkelaars hebben duidelijk niet geraden vanuit de kiezer vorm. Het feit is dat door de relatief grote afmeting van de gebruiker erg lastig om van modus te veranderen. Naast deze, qua ergonomie, deze fout kan enkel. Ondanks zijn kleine afmetingen, het apparaat is zeer comfortabel in de hand en niet wegglijdt. Alle bedieningsknoppen zijn aan de rechterkant, zodat u foto's nemen met de ene hand in de kelder.

Belangrijkste kenmerken

Het hart van de camera Canon SX510 HS is een CMOS-matrix 12,1 megapixels. Zijn grootte, in vergelijking met de vorige wijziging, afgenomen. Ondanks dit, is de foto kwaliteit niet aangetast, maar verbeterd. In dit geval moeten we niet de aanwezigheid van de hoge gevoeligheid van het systeem HS, waarmee u prachtige foto's, zelfs bij weinig licht zonder gebruik van een statief en een extra flash vergeten.

Informatieverwerking wordt toegewezen aan de processor DIGIC-4. Wat betreft de optiek gebruikt het model de lens f / 3,4-5,8, uitgerust met 30x optische zoom. De focale lengte in het traject van 4,3-129 mm. In dit geval is het onmogelijk de waarschuwing niet op te merken dat het apparaat maakt het mogelijk om te vergroten verder het object dat wordt 70 keer gefotografeerd als gevolg van de digitale zoom. Dit alles in combinatie zorgt voor een hoge kwaliteit foto's, ongeacht de omgevingscondities.

tonen

Zoals hierboven opgemerkt, aan de achterzijde Canon SX510 HS ontwikkelaars vastgestelde kwaliteitscriteria LCD waarvan de grootte drie inches. Het scherm kan bogen op een zwenkmechanisme. Tegelijkertijd heeft het een brede kijkhoek, zodat u de foto's kunt bijsnijden vrij gemakkelijk. Zoals blijkt uit beoordelingen van de eigenaars modellen met bewegen door de menu's, evenals het afspelen en bekijken van het verkregen materiaal geen problemen, zelfs voor beginners.

beheer

Canon SX510 HS camera kan bogen op een gebruiker kiezen tussen een intelligente, halfautomatische of handmatige besturingsmodus. De schakelaar bevindt zich op het bovenpaneel. Na het indrukken van de middelste knop opent een menu dat de meest gebruikte instellingen weergegeven. In de automatische modus, biedt 32 soorten scènes van alle mogelijke varianten. In alle eerlijkheid, moeten we ons concentreren op het feit dat het model niet in staat is om de zogenaamde raw-formaat te verwijderen.

Zoom wordt bestuurd door een standaard compact schakelaar wordt rond de sluiterknop. Expert Reviews suggereren dat de verhoging met een daling van hier zijn heel scherp en snel.

Interessante kenmerken en functies

De Canon SX510 HS model ontwikkelaars hebben een Smart Auto functie die het werk met het apparaat voor beginners aanzienlijk vergemakkelijkt geïmplementeerd. De essentie ligt in het feit dat de camera in staat is om op te halen en kies de optimale instellingen op basis van de omgevingsomstandigheden. Voor vorm foto ontvangen 32 van hun opties en video - 21. Alles wat de gebruiker moet doen - het is alleen daar waar het nodig is om de lens te reinigen.

Intelligent Optical Image Stabilizer bedoeld om automatisch te compenseren geringste camerabewegingen. Dit om te voorkomen vervagen en krijgen een vrij duidelijk video's en afbeeldingen. Dit omvat ook die gevallen bij het fotograferen van Canon SX510 HS zonder gebruik van een statief en de maximale zoom wordt uitgevoerd.

Een interessante eigenschap van de camera is de aanwezigheid van GPS en Wi-Fi-functies. Hierdoor is de gebruiker in staat is om indien nodig te verbinden met het internet of desktop en opslaan van een kopie van de beelden of stuur het naar sociale netwerken. Daarnaast is de camera is aangesloten en is vergelijkbaar met een printer voor het direct afdrukken van afbeeldingen.

Camera Canon SX510 HS is in staat om video's te maken in Full HD. In dit geval wordt het record gepaard met stereogeluid. Voor directe start het opnemen van een speciale knop.

Door de aanwezigheid van een window functie wanneer u opnamen maakt met de aanpak, kan de fotograaf de beweging van de regio op de verre objecten te volgen. Om genoeg in te zoomen op een speciale sleutel te bellen. In dit geval is de persoon automatisch motion tracking devices.

uitslagen

Om samen te vatten, moet worden opgemerkt dat de camera Canon SX510 HS, waarvan de prijs is ongeveer 455 dollar, is een uitstekende oplossing voor reizigers. Dit compacte apparaat heeft een goede technische eigenschappen en is in staat om goede kwaliteit foto's en video-opname zelfs van een afstand.