Tablet in auto's: een overzicht, modellen, functies en reviews. Hoe de tablet in de auto te installeren

Voor auto's op de markt zijn veel tabletten. Fabrikanten bieden klanten een model voor panelen en hoofdsteunen. Verschillende inrichtingen samen in frequentie, de hoeveelheid RAM en functie-elementen.

Met het oog op een hoge kwaliteit tablet te kiezen, moet u de fabrikant te begrijpen. In de winkels zijn er tal van budget opties die goed geschikt zijn voor auto's. Het is een gemiddeld model van ongeveer 18 duizend. Wrijf.

De inbedrijfstelling

Met het oog op de plaat die op het paneel moeten adapter pin. Adaptor geselecteerde schakelen. In sommige gevallen kan een dipool adapter. Als we kijken naar de platen met de release van de RA, dan gebruiken ze een adapter met een lineaire uitgang. de coaxiale kabel is aangesloten om muziek te spelen. Steek de meest gebruikte is 3,5 mm in diameter.

Model Overzicht Lenovo TAB 2 A7-30

Genoemde tablet's, bestemd voor paneelmontage. In het algemeen, het model opvalt kwalitatieve matrix. De processor in dit geval een reeks "Kualkom". Als u denkt dat de recensies van klanten, de remmen zeldzaam. Het is echter belangrijk om in gedachten te houden dat het model een hoge luchtvochtigheid niet te tolereren. Beheer verschaft een aanraking-type. Standaardset houders voor tabletten in de auto daar. naar muziek opgegeven model te luisteren past geweldig.

Het is ook het vermelden waard de aanwezigheid van de vele spelletjes en nuttige programma's. Bellen via dit model, is er geen mogelijkheid. 3G-technologie is in dit geval. Het besturingssysteem van de tablet van deze serie - "Android 5.1". Matrix biedt IP20. Het display is ingesteld op 10 inch. De afbeelding op het ziet er realistisch. Veel chauffeurs zeggen dat een kwaliteit interface. Koop een tablet in de auto op de markt kan worden zo laag als 15.700 roebel.

Inrichtingskarakteristieken Nomi C07004

Genoemde tablet reviews zijn over het algemeen krijgt goede. Opgericht model van de hoofdsteun in de auto. Een van de kenmerken van het model in de eerste plaats is het belangrijk om op te merken van de kwaliteit processor. Ingebouwd geheugen model deze serie 1GB. Problemen met het uitvoeren van zijn zeldzaam. De interface is zeer attent en ziet er geweldig uit.

Audio lijn is ook in het apparaat. Desgewenst kan een geheugenkaart zijn aangesloten. Helaas, wordt de SIM-kaart in de tablet niet ondersteund. HD-films kunnen worden bekeken. De matrix van het model stellen IP19 serie. Het display geeft aanraking-type, en de diagonaal van 8 inch. 3G-technologie in dit geval is beschikbaar. Koop deze tablet in een auto vandaag de dag kan zo laag als 22 duizend zijn. Wrijf.

Beschrijving van het model Nomi C07022

Dit is een zeer hoogwaardige en gebruiksvriendelijke tablet. De feedback van klanten blijkt dat het model is zeer geschikt voor het bekijken van films. Audio-speler met behulp van een zeer hoge kwaliteit. Lineaire audio-uitvoerinrichting. Alle grote video-formaten worden ondersteund tablet deze serie. RAM fabrikant levert 1,2 GB. 3G-technologie, wordt dit model ondersteund. Het besturingssysteem "Android" serie 2.1 soepel. Het installeren van de tablet in de auto niet veel tijd in beslag nemen. Koop de opgegeven model in de winkel kan zo laag als 20 duizend zijn. Wrijf.

Klant recensies van Nomi C07025

Deze lage kosten en hoge kwaliteit tablet. Het is bedoeld om te worden gemonteerd op het dashboard. Als u denkt dat de beoordelingen van de automobilisten, de verbindende model is heel simpel. Een van de kenmerken van het apparaat is het belangrijk om de veelzijdigheid te noemen. 2G technologie in dit geval verschaft. Maar hier is het oproepen van de tablet kan niet worden gedaan. Het ingebouwde geheugen is precies 1,2 GB.

De processor in de tablet van deze reeks maakt gebruik van "Kualkom". De matrix zijn beurt het geïnstalleerde type IP30. In een aantal houders voor tabletten in de auto ook. Bluetooth en het model. Als u denkt dat de beoordelingen van de bestuurders, de Wi-Fi-signaal apparaat vangt ook. Koop Deze platen kunnen zo laag als 18 duizend zijn. Wrijf.

Overzicht van het model Asus ZenPad C Z170

Deze voertuigen zijn tabletten Navigators hebben vele voordelen. Veel van de stuurprogramma's zijn geselecteerd voor een goede processor. De matrix als kwalitatief. 2G systeem ondersteunde inrichting. Toelaatbare temperatuur van het model - maximaal 30 graden. Bevestigingsplaat in de auto wordt gedragen op het dashboard.

Het aansluiten van de adapter pin wordt gebruikt. Sim-kaart model wordt niet ondersteund. Toch is het belangrijk om de kwaliteit bluetooth te noemen. Wi-Fi-signaal ontvangende apparaat ontvangt geweldig. De weergave wordt gebruikt in de tablet capacitieve type. De sensor werkt grote fouten zijn zeldzaam. 4G systeem gespecificeerde tablet niet ondersteund. Koop model in onze tijd kan zo laag als 27 duizend zijn. Wrijf.

Inrichtingskarakteristieken Asus ZenPad C Z155

Het is een compact en goedkoop tablet. Consumer reviews zeggen dat het model heeft een mooi design. De weergeefinrichting brengt een capacitieve type. Ingebouwde geheugen van de tablet bevat 1,3 GB. 2G systeem de inrichting wordt gehandhaafd. De camera model niet heeft.

Omdat de chauffeurs zeggen, het model is zeer eenvoudig aangesloten. Holder plaat op de auto paneel is beveiligd met slechts één adapter. De adapter is in dit geval niet nodig. Aan de zijkant van de tablet een rij buiten. SIM-kaart data tablet niet ondersteund. 4G systeem in het apparaat offline. Koop dit model kan worden tegen een prijs die niet meer dan 25 duizend. Rub.

Beschrijving Sony Xperia Tablet Z4 modellen

De tablet wordt in de reeks IP20 matrix. Processor is het model op "Kualkom" serie, en het besturingssysteem "Android 5.0". Als u denkt dat de beoordelingen van de chauffeurs, is het apparaat zeer eenvoudig te installeren. Dringt er in dit geval niet kan doen. 2G systeem gespecificeerde tablet ondersteund.

Toelaatbare temperatuur gelijk aan maximaal 25 graden. SIM-kaart in het apparaat wordt niet ondersteund. De camera op de plaat in deze reeks ontbreekt. Als u denkt dat de recensies van klanten, is de muziekspeler gebruikt goed. Films in hoge definitie uitzicht is erg mooi. Audio lijn in dit geval. Koop deze tablet kan zo laag als 19 duizend zijn. Wrijf.

Customer reviews over Sony Xperia Tablet Z5

Deze auto tablet reviews, heeft meestal een positief karakter. Eerst en vooral eigenaren van de goed gewaardeerd voor hoge prestaties. 2G systeem, wordt het model ondersteund. Het is ook belangrijk om op te merken dat deze serie van tablet soort gebruikt bluetooth 2.0. 4G systeem is het model niet voorzien. Wi-Fi-signaal is opmerkelijk gevangen apparaat.

Geheugenkaart sleuf aan het zijpaneel. De processor in de tablet van deze serie maken gebruik van een class "Kualkom". Het beeldscherm een capacitieve type, een aanraakscherm is 10 inch. Deze tablet aan de hoofdsteun in de auto te stellen zeldzaam. Koop model in de winkel kan zo laag als 30 duizend zijn. Wrijf.

Overzicht Impression ImPad 6415 model

Deze auto plate was onlangs in de hoge vraag. Audio speler gebruikte hij een multifunctionele type. Pas het model is zeer eenvoudig. De toegestane temperatuurniveau - maximaal 40 graden. Als u denkt dat de beoordelingen van de drivers, installeer dan de tablet in de auto met je handen gemakkelijk. 2G tabletsysteem geschikt is voor deze serie en Wi-Fi-signaal wordt direct gedetecteerd. Sim-kaart in dit geval kan niet worden geplaatst.

De matrix van het model heeft IP20. Standaard display wordt gebruik gemaakt van een capacitieve type. Audio line-out model heeft. Ook in deze serie tablet is in staat om een grote hoeveelheid RAM-geheugen beschikken. 4G model van het systeem wordt gehandhaafd. grootte van de interne geheugen precies 16 GB. Koop deze tablet in de auto kan zo laag als 28 duizend zijn. Wrijf.

Inrichtingskarakteristieken Impression ImPad 6423

Deze auto plaat werd gemonteerd op het dashboard. Een van de functies van het apparaat moet de kwaliteit processor noemen. De matrix van de tablet gebruikte IP20 series. Als u denkt dat de recensies van klanten, is de muziekspeler gebruikt erg mooi. fabrikant van hoogwaardige interface is voorzien. SIM-kaart in genoemde tablet fabrikant onder meer verboden. Onder draadloze technologie moet vermelden Bluetooth 3.0 series.

Als u denkt dat de beoordelingen van de bestuurders, de Wi-Fi-signaal apparaat vangt opmerkelijk. Toon de tablet van deze serie maken gebruik van een capacitieve type. De sensor wordt geëxploiteerd zonder problemen en zelden breekt. De accu is in het model van het lithium type. Het RAM is 1 Hz. Reserve CPU clock "Kualkom" is 200 Hz. Deze tablet is ingesteld in de auto-panel via een adapter. Het beperken van de schermresolutie - 1280 bij 800 pixels. Kopen Automobile zei tablet kan zo laag als 30 duizend zijn. Wrijf.

Beoordelingen van Impression ImPad 6443

Genoemde auto tablet reviews over het algemeen krijgt goede. Bestuurders van het gepresenteerde model is geselecteerd voor de kwaliteit van het display. Het ontwerp van de tablet is gewoon geweldig. Als u denkt dat de recensies van klanten, niet de CPU problemen niet vaak voordoen. Het is in dit geval een reeks "Kualkom", en de maximale frequentie is 230 Hz.

De matrix van het model is voorzien van steunmiddelen voor 2G. Het besturingssysteem gebruikt "Android" type 3,0. De RAM in de tablet in de reeks gelijk is aan 1,3 Hz. Geheugenkaart slot aansluiting wordt gerealiseerd. Telefoontjes naar dit model niet kan doen. 4G technologieroutekaart datatablet wordt niet ondersteund. Stel vooral model op het dashboard.

Een apparaat met twee adapters. De adapter is alleen lineair connector. Audio uitgang wordt gebruikt als standaard met stekker RA-serie. Hij weegt slechts presenteerde de auto plaat 645, standaard model heeft een lading, evenals gedetailleerde instructies. In de winkel kan deze wijziging worden gekocht tegen een prijs van 33 duizend. Wrijf.

Model Beschrijving CUBE Talk7

Deze multi-functionele en hoogwaardige tablet. Drivers prijs hem voor het feit dat een groot display. Kraan voorzien van een touch-type. Managed model zonder problemen. Luidsprekers toegestaan om via de uitgangslijn. Onder de draadloze technologieën opmerkelijk 2G-systeem. Bluetooth tablet in deze serie gebruikt soort 2.0. SIM-kaart kan niet worden geplaatst in het apparaat. 4G-technologie, is het model niet voorzien. In de winkel, kan de plaat ligt tegen een prijs van 22.000. Wrijf.

We hebben de meest populaire modellen beoordeeld. De keuze is aan u!