Van de technologieGadgets

Speler Samsung YP-K3: een overzicht, specificaties, reviews

"Samsung" - is een van de grootste bedrijven, dat zich bezighoudt met de productie-technologie. Het bedrijf heeft een vrij groot deel van de markt, variërend van smartphones en eindigend televisies. Echter, de producten die afkomstig zijn uit onder de merknaam "Samsung", beschikt over een hoge kwaliteit. In dit artikel zullen we praten over de nieuwe speler van het bedrijf. Wilt u meer weten over de nieuwe Samsung YP-K3 meer? Welkom op deze beoordeling.

Samsung YP K3

Relatief onlangs op de CES, gehouden in Las Vegas, is het Koreaanse bedrijf "Samsung" haar nieuwe draagbare speler gemarkeerd YP K3. De nieuwe speler is om operationele Apple reageerden met hun nieuw uitgebrachte iPod Nano geworden. Maar wat is de YP K3?

Speler Samsung YP K3 - is ultra-dun apparaat dat is ontworpen om muziek af te spelen. Eén van de interessante kenmerken van deze gadget - touch bediening, waarbij wordt voorzien in een meer gunstige interactie tussen de gebruiker en de speler. Ook kan het niet, maar verheug multifunctionele apparaten. Naast het luisteren naar muziek, kunt u boeken, foto's bekijken, en ga zo maar door te lezen. D. Dit is echter niet alle functies van de speler. De jongens van "Samsung" heeft een paar trucjes achter de hand dat de iPod Nano ver achter zich laat. Wilt u weten wat de interessante speler voor muziek? Lees dit artikel!

ontwerp

Het eerste ding is om te kijken - is het uiterlijk van het apparaat. Speler behuizing een rechthoekige vorm. Het is gemaakt van zwarte hoogwaardige kunststof dat ziet er heel stijlvol. De zijpanelen zichtbaar chroom metalen inzetstuk, waarbij de duurzaamheid verhoogt. In het algemeen is de speler Samsung YP K3 - het is een toughie. Hij is in staat om de val te overleven van grote hoogte. Tal van crash tests die de uitgestrektheid van het netwerk zwerven zal niet liegen. Bij het comprimeren van kraakt apparaat en toneelstukken. Daarom kan de speler gemakkelijk worden vervoerd in een zak van jeans.

Kunststof frontpaneel gepolijst. Met deze gadget ziet er heel catchy. Echter, voor zo'n schoonheid dat je moet betalen. Na het voorpaneel verzamelt vingerafdrukken. Gelukkig is de achterkant van de speler bij deze ziekte niet lijdt (het is gemaakt van een matte plastic). Montage van klachten veroorzaakt geen. Geen speling, geen scheuren. Bovendien zijn ze niet verschijnen, zelfs na langdurig gebruik. Een ander voordeel van de Samsung YP K3 - compactheid. Het apparaat heeft een klein formaat, zodat het overal mee naartoe nemen.

In termen van design speler Samsung YP K3 herinnert iPod Nano eerste generatie. Echter, deskundigen van de "Samsung" niet bleke tegenhanger. Ze namen de iPod als model en verbeterd, dus dat YP K3 ziet er mooier uit dan een product van Apple. K3 ontwerp is vrij low-key, met reflecties zakelijke stijl. Ontwikkelaars hebben een klassieke combinatie van zwart en zilver kleuren gebruikt. Dankzij dit apparaat in de handen van de eigenaar ziet er goed uit, ongeacht de stijl van de kleding (casual of meer formele). Onder andere, K3 goed met een koptelefoon van verschillende fabrikanten. In het algemeen kunnen we zeggen dat de ontwerpers van de "Samsung" op het recht op een stevige top vijf.

beheer

Zoals hierboven vermeld, wordt de gadget gecontroleerd door de sensor. Direct op het voorpaneel onder het hoofdscherm, kunt u zeven touch-sensitive pads te zien. Twee van hen zijn nodig om een context menu op te roepen, of terugkeren naar het vorige menu-niveau. De overige vijf toetsen die nodig zijn om te navigeren, geluidsinstellingen, te bevestigen op het moment van de selectie en andere functies.

De gevoeligheid van de sensor op een voldoende niveau. Hier is het mogelijk om een zeker evenwicht te noteren. Speler Samsung YP K3 ziet aanraking van een vinger, maar toen hij zich in de zak, persen optreedt. Het is heel handig en praktisch. Daarnaast is het systeem helpt om valse klikken te voorkomen. De interface is heel gemakkelijk te leren en te begrijpen op een intuïtief niveau. In staat om zelfs een klein kind te begrijpen.

batterij

MP3-speler als een bron voor voedsel maakt gebruik van lithium-polymeer batterij. Batterij capaciteit is ongeveer 500 mAh. Wanneer actief gebruik (luisteren naar muziek, de bediening van het menu en dergelijke. D.) Het apparaat is in staat om te werken zonder een verbinding met een netwerk van ongeveer 25 uur. Dergelijke autonomie gadget kan gewoon niet nalaten om te behagen. Oplader voor de Samsung YP K3-speler wordt geleverd in een standaard set.

Aansluiten op een PC

Deze speler voor muziek kan communiceren met een personal computer via de USB-datakabel. Samsung YP K3, in tegenstelling tot zijn voorgangers, heeft een UMS-stitching. Dankzij dit apparaat wordt gedefinieerd als de verwijderbare media, die op zijn beurt graphics en audio kopiëren aan beide zijden. Het gebrek aan programma manager - is de juiste beslissing door de "Samsung". In ons land, zijn mensen niet echt last van de auteursrechthebbende. Een mogelijkheid van overdracht van gegevens - de een functie die niet kan bieden iPad Nano (omdat MTP-firmware). Misschien is dit te wijten aan de UMS firmware-kind "Samsung" zal de Russische markt te domineren.

klinken

klinkende speler is op een vrij hoog niveau. In "Samsung" in dit plan nooit een probleem had ik. Met een goede plug hoofdtelefoon MP3-speler is in staat om uit te werken heel duidelijk zelfs de laagste frequenties. Ook wil aanwezigheid versterker, waarvan het vermogen ongeveer 20 mW. Het zal een sterke geluidskwaliteit bieden zelfs in lage kwaliteit hoofdtelefoon.

Als we praten over een bepaalde stijl van de aanleg, het kon niets vinden. Muziek van verschillende stijlen, van klassiek tot rock en roll, het klinkt geweldig. Onder andere de mogelijkheid van aangename geluid. Het is gemaakt door het selecteren van een specifieke preset stijl (bijv., Concert Hall, Vocal, en ga zo maar door. D.). Helaas is er geen mogelijkheid om handmatig aan te passen.

Inbegrepen bij de speler en de meegeleverde hoofdtelefoon. Ze zijn gemaakt van hoogwaardig zwart plastic met stijlvolle zilverkleurige tarieven. De dynamiek kan worden gezien van een metalen gaas, die dient niet alleen een decoratieve functie, maar een positief effect op het geluid. Hoofdtelefoon doen het goed met bass, mid en treble zelfs. Het werd niet waargenomen eventuele terugkeer.

Nieuwe speler: beoordelingen

De nieuwe speler van de "Samsung" heeft zeer positieve feedback ontvangen. Leden merken stijlvol design, uitstekende ergonomie, superieur geluid en ga zo maar door. D. Daarnaast zijn veel smaak de duur van de levensduur van de batterij. Akkoord gaan met een dag te leven zonder opladen kunnen niet elke speler.

prijs

Momenteel is de kosten van de inrichting niet bekend. Maar toch moet je de dop van een mooi bedrag in zijn bezit de speler te krijgen. De prijs is waarschijnlijk schommelen in het bereik van 16-18.000 roebel (ongeveer de kosten van de iPod Nano).