Spel GT Racing 2 op "Android": functies, recensies en reviews

Autosimulators zijn zeer divers, maar ze zijn altijd verdeeld in twee categorieën. De eerste is arcade racing, die enorme snelheid, rijden, ongelooflijke drijvingen en vele andere spectaculaire momenten omvat. Maar tegelijkertijd moet je begrijpen dat dit een arcade is, dus hier is geen realistisch managementmodel. U geniet van de hoge snelheden, maar als u andere sensaties wilt hebben, dan moet u naar de tweede categorie gaan. Het is aan haar dat het GT Racing 2 spel gerelateerd is, wat later wordt besproken. Het feit is dat hier de nadruk ligt op entertainment en trucs, maar op het realisme van wat er gebeurt. Dit betekent dat je niet in staat bent om de beurt snel te betreden alsof er niets was gebeurd, zoals het kan gebeuren in een arcadesimulator. U, zoals in het echte leven, zal u uit de weg nemen, en u zult de controle verliezen. Strikt genomen is dit niet het genre van spellen waarin je speelt, ontspannen. Je zult je aandacht moeten concentreren en concentreren op de weg en op het hele proces van rijden. Dit is de essentie van het spel GT Racing 2.

introductie

Zoals iedereen weet, hebben auto-simulators voor mobiele platforms al veel hoger bereikt dan het onlangs was. Dit geldt zowel voor de grafische prestatie als voor de fysica en mechanica van het spelproces zelf. In dit verband is het GT Racing 2 project het ideale representatief voor zijn genre, dat nu ongelooflijk populair is onder de gebruikers. U wordt aangeboden ongelooflijk verslavende gameplay die u toelaat om een groot aantal auto's op verschillende routes te rijden, terwijl u concurreren met zowel computer als live tegenstanders. Zo, GT Racing 2 tot op heden - dit is een van de beste realistische autosimulators ter wereld. Maar wat is er zo speciaal aan?

Algemene kenmerken

U kunt zich niet zorgen maken over het besturingssysteem voor het spel GT Racing 2 - Windows, "Android" en andere populaire OS, zonder problemen dit project te ondersteunen. En het trekt gebruikers aan met zijn diversiteit. Gamers die voortdurend mobiele telefoons gebruiken, houden er rekening mee dat mobiele autosimulators meerdere machines hebben, een paar tracks - en niets meer. Daarom zal dit spel je verrassen, want hier kunnen je 67 verschillende modellen van auto's zien die in de echte wereld bestaan. En u kunt ze testen op dertien verschillende tracks, die elk zijn eigen kenmerken en zijn geheimen hebben. Let ook op dat er dertig autofabrikanten in het spel zijn, dus u wordt niet beperkt in uw keuze. Maar wat het meest voorkomt, is niet het aantal auto's of beschikbare paden, maar de verscheidenheid aan verschillende evenementen die u in het proces kunt proberen. Er zijn in totaal 1400 van hen, en onder hen vindt u ongelooflijk veel kansen - van klassieke wedstrijden tot spectaculaire duels. Maar dat is niet alles. De ontwikkelaars proberen hun spel voortdurend bij te werken en de relevantie ervan te handhaven. Zo krijgt u elke dag toegang tot nieuwe en nieuwe wedstrijden die verschillen van de vorige en u nooit vervelen met het spel. U vindt altijd iets interessant en ongewoon dat u in deze virtuele wereld kunt doen. Spel GT Racing 2 opent u ongelooflijke mogelijkheden.

realisme

Echter, het is vooral nodig om speciale aandacht te schenken aan het feit dat in GT Racing 2 op "Android" een nieuw fysiek model gerealiseerd wordt. Het biedt het maximale realisme van wat er gebeurt op het scherm van uw smartphone. De auto gedraagt zich op de virtuele weg precies zoals het in echt zou gedragen. Let ook op dat dit spel ook een weersysteem heeft, wat betekent dat je niet hoopt dat de zon altijd zal schijnen. Wedstrijden kunnen niet alleen gebeuren bij verschillende weersomstandigheden, maar ook op verschillende tijdstippen van de dag. En absoluut alle parameters beïnvloeden hoe je auto zich gedraagt. Vergeet ook niet dat u nu kunt kiezen hoe u het proces volgt. Het spel biedt vier verschillende camera's die u een brede selectie en een flexibele aanpak van het management bieden. Bijzondere aandacht moet worden besteed aan het uitzicht vanuit de cockpit, die eenvoudig op het hoogste niveau wordt gemaakt en u in staat stelt zich te verdiepen in de gameplay. Dit alles maakt het spel GT Racing 2 The Real Car Experience een van de beste ter wereld - het is een high-end realistische auto-simulator met een groot aantal functies.

In het bedrijf spelen

Zoals hierboven vermeld, kan het spel GT Racing 2 The Real Car Experience u niet alleen een enkele modus aanbieden, het is ook een multiplayer hier. Daarmee kan je vechten met je vrienden, evenals met vreemden. Daarnaast is er een tabel met records, die de resultaten van alle spelers in de wereld opneemt. En je zult een geweldige kans hebben om te proberen al deze records te verslaan, en iedereen te bewijzen dat je de beste racer bent. Afzonderlijke aandacht verdient het systeem van auto clubs. Elke speler kan zijn eigen club maken, die meerdere echte rijders kan bevatten. Dit kan zowel voor communicatie als voor meer interessante spelindrukken worden gedaan - in feite voor clubs die nieuwe commando taken openen, en ook kunt u races tegen andere clubs regelen.

Beginners en Professionals

Ook opmerkelijk is een zeer interessante functie waarmee u het niveau van complexiteit kunt aanpassen. Het feit dat dit spel erg moeilijk is, moet u veel tijd doorbrengen om te leren hoe u uw auto goed kunt besturen - en toch verliest u nog steeds de pieken en slaat u de records op. Daarom, als u bepaalde problemen ondervindt, moet u proberen de newbie-modus te activeren. Wat doet hij? Allereerst omvat het bijstand in bochten, want na deze arcade wedstrijden wordt dit probleem in veel gevallen waargenomen. Er zijn echter mensen die het spel al hebben beheerd en ze willen graag een nieuwe uitdaging krijgen. Dit is ook heel goed mogelijk - het feit is dat u, als u wilt, naar de garage kan gaan en uw auto letterlijk voor onderdelen kunt demonteren. Er zijn tientallen opties, die u zelf kunt aanpassen.

Voors en Tegens

Als de basisvoordelen van het gegeven spel onder hen worden toegewezen, is het mogelijk om uitstekende graphics en een goed niveau van optimalisatie voor een mobiel platform te noemen. Ook toegewezen gameplay, die erg leuk is voor de autosimulator. Natuurlijk, het unieke fysieke model van auto's en hun verkeer langs de snelweg verdienen lof. Maar er zijn ook nadelen - bijvoorbeeld een gebrek aan nieuwigheid. Maar het grootste nadeel is dat het spel shareware is. En hier is het heel duidelijk zichtbaar - zonder de infusie van echt geld gaat u heel langzaam en extreem langzaam vooruit.

Recensies over het spel

Wanneer u het spel downloadt, kunt u de reviews lezen. Als we het over dit project hebben, dan zijn de beoordelingen over het in de meeste gevallen positief. In zeventig procent van de spellen, is het spel beoordeeld voor vijf op vijf en in 20 procent voor de vier. Er zijn ook degenen die onderstaande beoordelingen plaatsen, maar vaak komt dit doordat het spel gewoon niet op oudere modellen van smartphones draait. De gemiddelde score van gebruikers voor dit spel is 4.4.