Arts and EntertainmentBeeldende kunst

"Sinbad en Prinses Anne" (ijsshow): reviews, beschrijvingen, plot en reviews

De afgelopen winter blij fans van heldere showprogramma's. Olympic complex "Luzhniki" werd gepresenteerd door de ijsshow "Sinbad en prinses Anne." Presentatie bereid door theatergezelschap "Stage Entertainment", die georganiseerd veel in heel Europa en in Rusland toont. Zo werd er geleverd: "The Wizard of Oz", "The Snow Queen", "Peter Pan on Ice", "Doornroosje" en anderen. De première van de ijsshow "Sinbad en Prinses Anne" Het vond plaats in december 2015.

Regisseurs en acteurs

Prestaties directeur Alexei Frandetti gemaakt. De choreografie was Katarina Gravendil waarin kunstenaars dansen op shows zoals "Aladdin en de Lord of Fire", "De Drie Musketiers te zetten." Componist Eugene Zagot schreef prachtige muziek voor de presentatie van "Sinbad en prinses Anne." Ice-show, wordt het publiek feedback benadrukt geliefd bij velen. Met name onder de indruk van de vaardigheid van de hoofdpersoon, gespeeld door jonge acteur Mark Shapiro. In zijn 12 jaar is het uitgegroeid tot een echte virtuoos in kunstschaatsen, het winnen van vele prijzen. Stemhebbende tekens die een film en theater acteurs, die de kijker weet. Acteur Artem Pestrikov speelde drie charismatische persoonlijkheid - de Koning, de scheepskok en de belangrijkste schurk Morgan. Een team van professionele stuntmannen, is acrobaten geweest in de rol van een piratenschip en nam deel aan de gevechten.

"Sinbad en Prinses Anne" - ijsshow beoordelingen waarvan omvatte een publieke beeld van de rijke virtuele landschap. Zij werden gevolgd door een 200-meter scherm. De ontwikkelaars van de eerder gemaakte video-installaties voor de Olympische Spelen in Sochi.

Service "Luzhniki"

Vanaf het metro station "Sport" om de bestemming bussen. Ze worden niet gedwongen om lang te wachten en te verlichten gebruikers van de lange wandeling. Beveiligde parkeerplaats voor auto's is gelegen in de buurt van het Olympisch complex. Bij de ingang van het personeel "Luzhniki" verkopen twee soorten programmok op verschillende prijzen. Wardrobe ontworpen voor een groot aantal bezoekers zijn plaatsen voor baby's te verschonen. De kamer is gevestigd een comfortabele stoel met de mogelijkheid om de hoogte aan te passen. In de kamer een beetje koud, veel toeschouwers waren in gewone kleding. Tijdens de pauze in de lobby van de arena te vermaken kinderen animators. Ze bieden deel te nemen aan verschillende wedstrijden en spelletjes om een goede stemming voor alle bezoekers te behouden.

De plot van het spel

Meisje Anya met zijn broer Alec ging naar de bioscoop om de film over de avonturen van Sinbad. De jongen was zo verdiept in de actie, die tot rende naar het scherm. Plotseling wordt hij overgebracht naar een sprookje. Zuster Anna rent naar haar broer. Ze vallen in een magisch koninkrijk en word Princess Anne en Prince Albert. Al snel iets gebeurt - de jongen is ontvoerd door piraten. Het doel van de schurken - om troonsafstand van de huidige koning te bereiken van de troon en regeren zichzelf. Princess Anne ging naar Sinbad, om hem te vragen om te helpen bevrijden van zijn broer. Ze vermomt zichzelf als een scheepsjongen en gaat aan de slag op een schip navigator. Sinbad gaat op zoek naar piraten.

In de loop van de gebeurtenissen op het scherm uitgezonden beelden, aanvullende maatregelen. Matroos schip in de storm raakt. Het team is nog in leven, maar het schip te repareren. Ze verlaagd anker bij het eiland, waar Cyclops woont. Frightened team ontdekte al snel dat het monster is goed en onschadelijk. Grappig karakter als een minion van de animatiefilm "Despicable Me". Samen, samen repareren van het schip en gaan op een lange reis. Binnenkort zal de Zeeman en zijn team zwemt naar de piraat eiland. Onderweg ontmoet hij verraderlijke sirenes, die wilde om hen te vernietigen, maar Anna was in staat om iedereen te redden. Help team waard onthullen de geheimen van de meisjes. Mariner, na het horen van het verhaal van Anna, besloot om haar te verlaten op het schip. In dit eerste deel van de presentatie eindigt.

Voortgezet na de pauze,

Het begin van het tweede deel gemarkeerd door de wilde dans van de piraten op het feest. Team navigator kroop naar de groep rovers. Kort na de strijd begon, die culmineerde in de redding van prins Albert. Captain Morgan werd verslagen, en zijn laatste wens was om de saxofoon te spelen. Zijn prachtig spel waren gefascineerd door alle deelnemers, en de koning benoemde hem hofmuzikant. De belangrijkste piraat bedankt voor de vergeving en de nieuwe positie. Hij belt de piraten in zijn verdere muzikale groep. Alle personages zijn blij en definitief dance dance.

"Sinbad en Prinses Anne" - ice show: beoordelingen

De voorstelling werd bijgewoond door een groot aantal mensen. Natuurlijk, over de vertegenwoordiging van uiteenlopende meningen. Lage score ontvangen decoraties en afbeeldingen. Schip van de Piraat is ontstaan uit een verscheidenheid aan schermen, en haar deelname aan de presentatie nam niet meer dan 3 minuten als de verontwaardigde bezoekers schreef. Het werd gekenmerkt door onopvallend muziek en pakkende teksten. helden van de dialogen werden gecompileerd met humor, lach als zowel kinderen als volwassenen. Onder de indruk van de prachtige, kleurrijke kostuums tekens vertegenwoordigd. Dankzij een kleurrijke lasershow in een magisch eiland geworden ijs arena. Meer informatie over "Sinbad en Prinses Anne" gesponsord netwerk van bioscopen. Daarom, van tijd tot tijd in de presentatie uit te zenden film trailers, die zich in de box office, en verscheen kinogeroi. In één van de kamers met de acteurs gekleed in kostuums van Batman en Spider-Man. In de aan het doel van de auteurs programma belachelijk te maken de wereld sterft in de film. Protagonisten die een bijzonder, hun karakters zijn niet volledig in overeenstemming met het boek originelen.

Nadelen animatieprogramma

Sommige volwassen kijkers die de New Year's ijsshow "Sinbad en Prinses Anne" bezochten waren ontevreden over de service, die niet in overeenstemming met de opgegeven informatie in het programma. Zo merkte het gebrek aan animatie, entertainment in de lobby. Je kon een make-up kinderen te doen en foto's met de Kerstman nemen. Een groot aantal kraampjes met dure eten. Het auditorium, in vele reviews, bevat veel lege stoelen. Tickets voor de show zijn beschikbaar voor verkoop, niet nodig om een paar maanden te kopen.

Reviews, adviezen. Prestaties "Sinbad en Prinses Anne"

On-site studio "Origo Film Studio" in Hongarije gerepeteerd acteurs ijsshow over de avonturen van kinderen en zeelieden. Training waren niet tevergeefs. Buitenlandse publicaties gewezen op de goede prestaties van de acteurs en hun professionele schaatsen op het terrein, die goed geprepareerde ijsbaan zal bieden. Show "Sinbad en Prinses Anna" kreeg positieve recensies van de experts. Bijzonder was de geschatte niveau van de totale dans. Solo schaatsers bestaande uit meerdere omwentelingen. Gedragen voorwerpen zoals dubbele backspin, dubbele emissie Rittberger, paar ondersteuningsplaten, dubbele teenlijn.

Volgens Tass, kunnen we een goede kwaliteit van de prestaties te sluiten. Dienst schreef dat het publiek grote aantallen ziet niet alleen op het ijs, maar ook in de lucht, een modern 3D-animatie, professionele kunstschaatsers, evenals kleurrijke kostuums. Artist van opsmuk is Tatiana Noginova werkzaam bij het Mariinsky Theater. Naar de mening van de betrokken stunt organisaties "vliegende kraan". Tijdens de show, met liedjes die worden uitgevoerd door solisten van de producties "Beauty and the Beast", "The Phantom of the Opera" en anderen.

Sterren op de vertegenwoordiging

"Sinbad en Prinses Anne" - ijsshow reviews die vele kunstenaars van het theater en televisie hebben verlaten. Dus, Nonna Grishaeva noemde het idee ongelooflijk en gaf toe dat de aandacht tot de laatste minuut werd getrokken tot actie. Maksimu Dunaevskomu graag muziek en teksten. Actrice Lisa Arzamasova opgemerkt scenografie. Volgens haar, het zag er ongelooflijk transformatie sets met schermen in de grote schip. Anastasia Makeeva voelde de magische sfeer heerste op het moment van indiening. Kunstenaars werden gekenmerkt scenario gemak grappen en vriendelijke houding ten opzichte van kinderen en volwassenen.

eigenschappen prestaties

Veel gasten, langs de ijsbaan. Meer informatie over "Sinbad en Prinses Anne" met ongewone en kleurrijke kostuums kunstenaars. Dus, in aanvulling op de terracotta leger weegt 10 kg, en in het had de skaters om spannende stunts te doen. Het bijzondere van dit kostuum is dat vanaf de buitenkant lijkt het erop dat er niet één persoon, maar drie. Het ontwerp vertegenwoordigt de acteur, die in het midden en lateraal daaraan bevestigd dummies lichamen.

In de lucht strijd tussen piraten en SinDbAdA opdracht plaatsgevonden op masten van 12 meter hoog. professionele acrobaten en stuntmannen werden uitgenodigd voor een vlekkeloze uitvoering van gevaarlijke stunts. Zo is het ijs show over de avonturen van bestuur geprobeerd om het hogere niveau te maken. Het gebeurde bij hen of niet, op te lossen aan het publiek.