Arts and EntertainmentKunst

Shaw Brothers Zapashny "Mistress of Dead Lake": reviews, duur circus

De entertainment-industrie is vol verrassingen, met of zonder hem. Aan de vooravond van het nieuwe jaar vakantie aanzienlijk verhoogt hun programma. Waar te gaan om te ontspannen met kinderen in Moskou? Om deze vraag te beantwoorden voor een lange tijd kan iedereen zonder veel moeite. Een van de favoriete plekken van de bezoeken is en blijft het circus. Elk jaar, de broers Zapashnye creëren heldere theatrale show, die honderden acrobaten, jongleurs, trapeze artiesten, koorddansers en clowns betrokken. Traditionele karakters circus programma's dienen, natuurlijk, getraind leeuwen en tijgers. Brothers zichzelf - Edgar en Askold - ook deelnemen aan de show. Immers, alleen gehoorzamen ze roofzuchtige kat.

Op dit moment, aan de vooravond van de eindejaarsfeesten circus Zapashny broers gecreëerd iets mysterieus en fantastische - "Meesteres van de doden meer" wervelende show Beoordelingen ervan verzamelde alleen maar positief. Volgens de meerderheid van de kijkers, het meest ambitieuze project in de entertainment industrie.

Geschiedenis van de schepping

Scenario circusvoorstelling naar het debuut werd geheim gehouden. Nieuwsgierig verslaggevers sloop backstage, hoorde over de aanstaande show een beetje. De auteur en regisseur is Askold Zapashnyy. Het idee kwam lang geleden en creëerde het script, afbeeldingen werden bestudeerd voor bijna een jaar. De inspiratie waren de oude Slavische legendes. De show bevat alle bekende sprookjesfiguren: Baba Jaga, Ivan de Dwaas, Dragon. Maar nu zijn ze verweven in de uitgevonden, originele verhalen.

De belangrijkste taak van de regisseur was om de sfeer van een sprookje te creëren, een idee dat even interessant en spannend voor kinderen en volwassenen zal zijn. En naar het oordeel van de Askold Zapashny, circus extravaganza met haar kleuren, beelden en onvoorstelbare stunts kon niet beter geschikt voor de realisatie van deze doelstelling. En verwachtingen voldaan!

De oorspronkelijke formulering

Circus broers Zapashny presenteerde een werkelijk unieke show. Deze nieuwe fase van vaardigheid waar de toegepaste cutting-edge prestaties van elektronica en digitale technologie. In aanvulling op de beste circusartiesten van het land, werd de show bijgewoond door dieren die bijna nooit in het wild leven. Onder hen, bijvoorbeeld, Zezel - zeldzame verbinding paard en zebra. Sprookjesachtige sfeer hielp ook een fantastisch landschap, interactieve installatie en thema-kostuums.

New Year's tonen Zapashny "Mistress of the Dead Lake" wordt gehouden in het MCA site in «Luzhniki». Scene voorwaardelijk verdeeld in drie zones: een fontein zwembad, theater en circus ring sector. De actie vindt plaats op alle locaties, vloeiende van de ene naar de andere. Water, verlichting en speciale effecten verblinden en geven de show nog meer fantastisch.

Presentatie in de Verenigde formaat, dat wil zeggen, de mythologische verhaal wordt verteld in parallel op de twee sites. Een daarvan is gelegen in "Luzhniki" in de kleine arena, en de andere genaamd "Profetische Dream" - in het Circus Maximus. Beide voorstellingen zijn als folk stijl, maar vertel ons over de zeer verschillende karakters.

Presentatie van de "Meesteres van de doden meer" ontwikkelt sprookjes, waar de belangrijkste negatieve held, of liever heldin is verraderlijk koningin. Ze introduceerde belastingen op alle onderdelen van het leven in hun bezittingen: het eten, de levensduur van de weg ... De koningin verschijnt alleen aan het begin en aan het einde van de show, maar de sleep van haar aanwezigheid gevoeld in heel de circusvoorstelling in de toespraken van roofdieren en mysterieuze duivelskunsten. De finale show is traditioneel voor Russische sprookjes - een boze koningin sterft. Ze zakt in een dode meer.

Verteld verteller met een aangename fluwelen stem. Tale of langzame en gemeten. Droomachtige scenario is niet zonder humor en weerspiegelt de hedendaagse realiteit. Het verhaal is origineel en passen bij uw favoriete clowns, die zijn gereserveerd bijna alle belangrijke rollen in het spel.

tekens

Onder de helden van zo veel traditionele folk duivelskunsten. Een van de meest ongewone personages zijn skeletten, of liever gezegd, aerialists, gekleed in thema-kostuums. Ze serveren enorme cellen, wat aantoont stunts en kunststof lichaam. En aan het hoofd van skeletten staan al bekend om alle Bag of Bones. Onder de mystieke personages zijn ook aanwezig duivels en weerwolven.

De langverwachte prestaties van de leeuwen en de tijgers kon deze keer niet zonder verrassingen hebben gedaan. Boven roofdieren werken virtuoos wandelaars die balans van intrigerende "het toneel van de dood." De thema-kostuums mythologische kwaad gekleed zichzelf trainers - Zapashnye broers. "Mistress of the Dead Lake" is een handig excuus geworden voor hen om de fantastische wereld vanuit verschillende perspectieven te laten zien en om zich te bewijzen als een acteur die met zijn gebruikelijke vaardigheid hun taken uit te voeren, het temmen van roofdieren.

Er zijn licht en de personages in het toneelstuk "Meesteres van de doden meer." Gast kijkers beschrijven vaak de prestaties van sierlijke witte paarden en ruiters, koorddansers, opgeleid beren, jumpers, spelen haasje, kleurrijke en provocerend clown.

kostuums

Kostuums voor een wervelende show raakte haar realisme. Elk detail van deze, elk element in samenhang met de thematische make-up is ontworpen om een volledig beeld van de Slavische fantasie te creëren. Maar de meeste luxe en ongelooflijke is, uiteraard, de jurk de hoofdpersoon - de koningin van de doden meer. Massive sierlijke kroon en een enorme geschubde staart versierd met pailletten en fonkelende stenen. Ondanks de bizarre vormen en tastbare de ernst van het pak, de kunstenaar heel behendig in het water drijven, en voert een aantal elementen.

muziek

Verbazingwekkende verweving van kleuren, geluiden, special effects, choreografie en stunts niet verlaten niemand onverschillig toeschouwer-show "Meesteres van de doden meer." Muziek voor het spel wordt met grote zorg gekozen, met de nadruk op het creëren van een mystieke sfeer. Dit is voornamelijk instrumentale composities met deelname van koren of levende begeleiding violen, gitaar en drums. De afwezigheid van bekende liedjes maakt de meest fantastische uitzicht.

beoordelingen

Degenen die geen tijd hebben en wachten op de herhaling hebben, maar betwijfelt in het kopen van tickets voor het circus programma "Meesteres van de doden meer', zal real enthousiaste toeschouwers zeker helpen bij het maken van de beslissing. Zij zullen antwoord op de fundamentele vraag van de ouders: of het zal interessant zijn om jonge kinderen? Daarnaast vertellen hoeveel praten "hostess dood meer."

Direct na de eerste optredens in de media dankbaar publiek begonnen met actieve dekking en commentaar op de nieuwe circus project Zapashny. En dit is zeker een succes! Echter, ondanks de omvang en de fantastische voorstellingen, maar toch vond een sceptisch publiek. Door nadelen van het programma, droeg hij haar saaie speech luchtfoto acrobaten, een gladde muziek die jonge kinderen gewoon in slaap viel. Ontevreden over de show "Mistress of the Dead Lake" duur van de voorstelling. Onrustige kinderen voor een lange tijd was het moeilijk om op de grond blijven. Misschien is dat wel de reden waarom de organisatoren van het project, door deze te voorzien, zodra de leeftijd van de kijker geïdentificeerd - "6+". En sommige bezoekers te laten zien is niet blij met de hoge prijs van de tickets. Hoewel eerder, was het geschikt is voor de omvang van het circus programma.

aanvullende informatie

Een van de voordelen van de vertegenwoordiging genaamd "Meesteres van de doden meer" Beoordelingen kijkers noemen geschenkmanden voor kinderen, meer gericht op kwaliteit dan op kwantiteit. Deze omvatten chocolade en karamel snoep, magnetische fotolijst, pen, notebook op basis van magnetische en armband. Presentatie van de "Meesteres van de doden meer", waarvan de duur is twee en een half uur, is van oudsher verdeeld in twee secties. Tijdens de pauze, vanwege een gebrek aan vloeroppervlak geen diensten, bijvoorbeeld afbeeldingen van dieren en sprookjesfiguren, is ingediend. Maar weinig publiek kon worden getroost geschenken, kopen akvagrima, speelgoed en goodies: ijs, suikerspin, snoep en popcorn.

vandaag

Het is al lang populair grootschalige show, die Zapashnye broers te creëren. "De minnares van een dode meer" is niet alleen een betoverend uitzicht op het creatieve team. Vandaag de dag, de arena Circus Maximus nieuw idee gaat - "Emoties en ...." Zoals altijd intrigerende titel en spectaculaire kamers en script. Wat betreft het toneelstuk "De minnares van een dode meer", beoordelingen van de toeschouwers en de pers, die lovend zijn, zal waarschijnlijk terugkeren in de winter showseizoen. Natuurlijk, als Zapashnye broers durfde niet naar nieuwe creatieve experiment.