Rust: game review

Game Rust, een overzicht van die wordt gepresenteerd in dit document is ontwikkeld door Britse bedrijf Facepunch Studios. Het werd de basis van de motor Source. Het uiterlijk van het spel hebben beïnvloed projecten zoals Stalker en DayZ. De eerste versies waren heel anders dan wat wordt gepresenteerd in het spel vandaag. Alleen dankzij de vele verfijningen en toevoegingen aan het spel heeft een enorme reeks van functies.

geschiedenis

11 december 2013 - de datum van het optreden van Rust. Game evaluatie moet vanaf dat moment begint. In eerste instantie, de Rust niemand legt grote verwachtingen. Echter, twee weken later, het aantal verkochte exemplaren van spelen meer dan honderd en vijftigduizend, die spreekt over de grote populariteit onder gamers.

Na slechts een jaar, namelijk in januari 2014 werd de best verkopende game is Rust. Overzicht op het op dit moment kan worden gevonden op vrijwel alle gaming sites. Februari van dat jaar was het moment waarop het aantal verkopen een miljoen exemplaren overschreden.

De oprichting van het spel die dezelfde studio die de beroemde Garry's Mod ontwikkeld. Degenen die hem kennen weten dat het verschilt een grote verscheidenheid aan spellen. Een overvloed van alle soorten spelmodi is voornamelijk te wijten aan het hoofd van het bedrijf Facepunch Studios - Garri Nyumenu. Met dank aan zijn liefde voor diversiteit in Rust, is een overzicht van welke gepresenteerd in het artikel, is er een groot aantal objecten met fijne details. Ook is het spel niet verstoken regelmatige toevoegingen en verbeteringen die in massa innovaties in de gameplay.

deling

Zoals hierboven vermeld, de ontwikkeling studio zeer zorgvuldig verwijst naar het product dat leidde tot het ontstaan van twee projecten - Rust en Rust Experimental. Overzicht van deze tak ook gepresenteerd in het artikel. De divisie was te wijten aan het feit dat het bedrijf beschouwd als het spel onvolmaakt code, en de beslissing was snel gemaakt over het maken van een andere parallel project.

Kort na de release van Experimental gaming community te delen. Immers, het presenteerde zich in de voorkant van hen zijn twee totaal verschillende producten met dezelfde naam - Rust. Herziening van het spel in het Russisch is nog relevanter geworden omdat veel gamers hebben willen het verschil te kennen.

In eerste instantie is de tak werd waargenomen door spelers als een volledige game. In plaats daarvan werd hij beschouwd als een project voor het testen door ontwikkelaars.

Veel gamers vonden dat de creatie van een geheel nieuw project zinloos. Rust was een goede wedstrijd, die nodig is om zich te ontdoen van de bedriegers en verbeterde graphics. Echter, na ongeveer twee jaar, toen de Experimental ontvangen aanzienlijke verbeteringen, gamers begon hem te veel beter te behandelen, en vele verlaten helemaal origineel Rust.

ontwikkeling

Na verloop van tijd wordt het eerste project volledig gedraaid in Rust Legacy. Herziening van het spel voortgezet met het moment waarop de oorspronkelijke Rust bijna helemaal niet meer to-date en is verlaten door vele gamers.

Er moet echter zeggen een paar vleiende woorden over Rust Legacy. Het spel heeft geweldige sfeer en aantrekkelijk ontworpen mechanica. Ondertussen Experimentele begiftigd met prachtige graphics en detail elk klein ding. Herziening Rust spel, kunnen we niet dat de ontwikkeling en verbetering van haar tot dusver zeggen. Ontwikkelaars regelmatig updates welke verbeteringen brengen in elk klein deel van het spel vrij te geven.

gameplay

Na onderzoek van de hoogtepunten van de opkomst en ontwikkeling van Rust, gaat rechtstreeks naar de gameplay. De belangrijkste taak voor de gamer is Survival. Start het spel vindt plaats met een minimum set van items in een rugzak. Andere bronnen zal moeten hun eigen te krijgen. Om niet te sterven van de honger, moet je om te jagen, en een huis te bouwen - doen houtwinning.

Natuurlijk, het spel interessanter en leuker (en makkelijker) om te spelen met vrienden. Group is veel gemakkelijker om te verdedigen tegen vijanden en voedsel te krijgen.

De speler zal altijd te maken met een verscheidenheid aan uitdagingen - honger, straling, aanvallen van mensen en dieren en ga zo maar door.

Aan het begin van het spel de gamer in staat is om alleen de meest noodzakelijke items te maken. Om nieuwe vaardigheden te leren om te creëren om dieren te doden, en ook aan de borst te controleren.

survival

Overdag is de speler is niets om bang voor te zijn, en je kunt vrij de omgeving te verkennen en het verzamelen van resources. In principe is dit proces is zeer vergelijkbaar met de populaire game Minecraft. Donkere tijd beter om te wachten op een veilige plaats. Tegen de avond, de zombies beginnen te dwalen en om alle middelen zeer moeilijk te verkrijgen. Hoe meer je kunt zien op een afstand van niet meer meters. Echter, als je merkt dat je in het donker, wanhoop niet. In de inventaris is er een fakkel, die de weg gaat branden.

In het spel zijn er verschillende factoren die de toestand van het karakter beïnvloeden. Voorkomen dat straling en de koude is vrij eenvoudig, maar de honger om hard te vechten. Zal altijd op jacht en het verzamelen van voedsel. Bij het bereiken van het kritische niveau van honger karakter zal sterven.

crafting

In het spel is het een vrij divers. Mogelijk om een heleboel verschillende dingen te creëren, variërend van artikelen voor de woning, om wapens. In de vroege stadia van het spel zal hebben is al moeilijk genoeg. Echter, wanneer de speler lijkt het meest handige tools - bijl, pikhouweel, en ga zo maar door - wordt het veel gemakkelijker.

Rust middelen beperkt zijn. Zo zal het karakter niet in staat zijn om uit de boom voor meer dan negen boards. In het algemeen is de productie van hout blijkt vaak in een heel moeilijke taak. Soms is de speler draagt, en bevindt hij zich in een struikgewas, en soms in de woestijn, waar er praktisch geen bomen. De steen is veel gemakkelijker. Hij komt over bijna overal, maar het vereist een pikhouweel mijnbouw.

Andere bronnen komen minder vaak voor, en de productie is vaak noodzakelijk om extra tools te gebruiken. Ze hebben vaak vechten voor zeldzame items met andere spelers.