Panzar Systeemvereisten en Game Review

Panzar is een multiplayer spel in het genre van actie. Ontwikkeld door het Russische bedrijf Panzar Studio. Dit project werd de debuut voor de studio. Wat heeft zo'n glorie aan het spel gebracht, wat zijn de voor- en nadelen daarin? Ook in het artikel leer je de systeemvereisten van Panzar en nog veel meer.

de instelling

Alle spelacties vinden plaats in een fictieve fantasiewereld. In het spel zijn er vier klassieke wedstrijden voor zo'n instelling, die vanzelfsprekend in oorlog zijn met elkaar. Er is geen specifiek verhaalbedrijf of quests in Panzar. Het project is een platform voor online gevechten tussen live spelers. Hier kunt u naast elkaar samen met de Orcs of Elven vechten, bij de dwergen aansluiten of een groep van hetzelfde ras samenstellen - de mogelijkheden zijn alleen afhankelijk van uw strategieën en fantasie.

mechanica

Systeemvereisten Panzar stelt u in staat om het spel op vrij zwakke computers te draaien, waardoor het project enorm veel populariteit heeft onder verschillende gamers. Alleen de consolespelers hebben dit keer niet aan het spel geraakt: het project werd uitsluitend voor de pc vrijgegeven. De basis is de game engine Cry Engine 2, die vele jaren geleden werd gecreëerd en getest in vele projecten. Daarom is het spel goed geoptimaliseerd en wordt het niet vertraagd op instellingen. Alles hangt af van de snelheid van het internet.

Het spel is helemaal gratis, dus je kan nu beginnen. In Panzar zijn er microtransacties waarmee u het uiterlijk van de karakters of kaarten kunt veranderen, maar alle aanpassingen hebben geen invloed op het evenwicht in het spel.

gameplay

Alle spelers zijn verdeeld in twee kanten voor 8 deelnemers. Voor het begin van de strijd wordt één van de plotkaarten gekozen, waarop u kleine taken moet uitvoeren om de kaart te bevorderen en te beïnvloeden. Maar de hoofdtijd is natuurlijk bezet door gevechten tussen teams. Naast 4 wedstrijden kunt u een van de 8 lessen kiezen. Ideaal gezien zou elk team één vertegenwoordiger van elke klas moeten hebben om volledige kracht en gevechtsvermogen te behalen. Niemand verbiedt echter het experimenteren met composities tijdens het spelen in Panzar. Systeemvereisten voor een laptop zijn democratisch, zodat u het spel op een laptop kunt uitvoeren waar er ook een internetverbinding en een aansluiting is. Binnenkort krijgt het spel een enkele modus, waarin u taken kunt pompen en uitvoeren zonder een netwerk te hebben.

Systeemvereisten Panzar

Om te kunnen draaien heb je een Intel Pentium 4 2.5 GHz processor of analoge versie van AMD, 2 GB RAM, een videokaart met Pixel Shaders 1.3 ondersteuning en 256 MB geheugen nodig. Om de distributie uit te pakken heeft u 5 GB ruimte nodig op uw harde schijf. De volledige client kan worden gedownload op de officiële website van het spel. Op dezelfde plaats moet u de procedure voor het registreren van het account doorvoeren en bevestigen via e-mail op de e-mail. Zonder bevestiging heeft de speler geen toegang tot de online modus. Ook de systeemvereisten van Panzar betekenen de aanwezigheid van een geluidskaart en een stabiele verbinding met internet.