"On the Edge" (de film): reviews, beschrijvingen, acteurs

Adventure drama "On the Edge" - een film (critici bevestiging), waden de kijker om de kern, fascinerende, intelligent, tegelijkertijd dynamisch en interessant.

De plot - een belangrijk element van het perceel

De film speelt zich af in een gastvrije gezellige huis, dat op indrukwekkende wijze is gevestigd in een van de meest pittoreske hoekjes van Alaska. Op een gegeven moment dat het gaat om een interessant bedrijf aan de auteur fotoshoot onder de betoverende schoonheid van de lokale natuur vast te leggen. Karakters van de film origineel en interessant onder hen is de succesvolle en getalenteerde, en nog belangrijker - een erkende, modefotograaf Bob Grin. De originaliteit van een fatale schoonheid kan concurreren met hen, model Mickey, die geen voorstander van de puriteinse moraal en meer geobsedeerd door hun uiterlijk. Ook vermeldenswaard, en andere leden van de bemanning - heel dartele jonge mensen op zoek naar nieuwe ervaringen en entertainment. Het past niet in dit bedrijf Charles - schoonheid man Mickey, de miljardair en de sponsor van dit project. Hij is intelligent, slim en volkomen in de liefde met zijn jonge vrouw, die schaamteloos flirt met een ambitieuze en jonge Bob. En Bob is niet zozeer houdt winderig model veel geld en "mooie, lieve" het leven, een die is Charles. Dat is zo'n grappig liefde driehoek in de plot van de film "On the Edge". Beschrijving van de film (kort) eruit ziet.

Vrouwen uit alle kwaad?

Ook zeker het vermelden waard de minderjarige karakters. Deze eigenaar mercantiele van het bos lodge, moedig zwart, mysterieuze jager, Indiase en, natuurlijk, leuk draag-grizzly (gepositioneerd als een man-eter). Met hen is het mogelijk, zou de kijker niet worden voldaan indien de protagonisten niet verrekend op een verre meer - de zetel van de Indiase jager, met wie vreselijk wilde een foto van Mickey nemen. Hier begint hun lotgevallen.

morele boventonen

Tijdens de timing patroon tegen een fractie van de belangrijkste personages vallen voldoende aantal beproeving aangewakkerd de voortdurende rivaliteit tussen Charles en Bob zal de hoofdpersonen leiden tot de dorst naar de dood van zijn tegenstander, maak je vergeet het instinct van zelfbehoud. "On the Verge" - een film waarover reacties diametraal tegenover elkaar. Maar ze samenvatten, kunnen we zeggen dat veel van het publiek geloven dat de film is niet zozeer over proberen te overleven in extreem moeilijke omstandigheden, maar eerder de waarheidsgetrouwe weergave van de realiteit van het moderne leven. Filmmakers voorgelegd aan de filmliefhebbers een spannende en krachtige geschiedenis, het ontwikkelen van dieper plot vertoonde een moeilijke situatie, wordt gevraagd de kijker opnieuw te herzien en hun capaciteiten en mogelijkheden te begrijpen. Sterker nog, de plot van films beroemde ontwikkelt zich rond de confrontatie van ongebreidelde krachten van de wilde natuur en de mens voor het recht om dominantie.

Voor- en nadelen

"On the Verge" - een film (reviews over hem zijn tegenstrijdig), die de eerste echt belangrijke werk geregisseerd door Lee Tamahori genoemd kan worden. Absoluut geen zin te geven sommige artistieke tekortkomingen, zoals het verhaal onregelmatigheden of gebrek aan dynamiek. Ze zijn meer dan overschaduwen de harmonieuze relatie tussen het verhaal penetratie en visueel entertainment. Een goede opbouw van het verhaal maakt het schilderij fascinerend om de ups en downs van de personages interessant genoeg te kijken. De verhaallijn moedigt de kijker sooperezhivaniyu en de prachtige natuur maken meer doordrenkt met wat er gebeurt op het scherm. Elegant Dzherri Goldsmita geluidsspoor onderstreept de gelijkspanning in de lucht, en biologisch geweven in het verhaal.

de cast

De acteurs van de film "On the Edge" briljant omgegaan met hun taak, hun personages zijn zeer interessant en verre van triviaal. De uitstekende cast blaast Entoni Hopkinsa en Alec Baldwin zal kunnen kijkers duidelijk voelen de relatie tussen de personages. Baldwin's personage is in de dynamische ontwikkeling, dus het is heel interessant voor een breed publiek, maar dichter bij de kruising afbreekt. De held van de film is niet genoeg zelfbeheersing en het vermogen om adequaat te denken in moeilijke situaties. Hoe meer moeite valt op zijn aandeel, hoe sneller de vliegen van zijn opzichtige glans en bravoure.

Interessant acteurs film "On the Edge". Anthony Hopkins in de rol van miljardair Charles betoverende. Zijn karakter is goed opgeleid, sterk en zelf-bezeten. karaktergebreken - gebrek aan vrienden, en de overtuiging dat iedereen om hem heen willen alleen maar geld.

Een ander belangrijk punt - de rivaliteit tussen de twee mannen over een vrouw, en je kunt raden wat het zou kunnen eindigen.

Actress van de film "On the Edge" El Makferson (Model Mickey, de vrouw van miljardair) creëerde een volledig banale manier: de helft van het scherm de tijd ze glimlacht narcistische, resterende tijd - ontzet. Maar het ziet er in elke situatie altijd aantrekkelijk en sexy.

Houd in een van de hoofdrollen

Hij introduceerde een element van spanning en werd de verpersoonlijking van de krachten Wildlife Medved Bart, heel goed opgevoede en de meest bekende in de wereld (het gewicht - 700 kg, hoogte - 2,5 m). Zonder dat de categorie van "de belangrijkste acteurs van de film" On the Edge "" kan niet worden voltooid beschouwd. Nauwkeurig onderzoek van zijn "track record in de bioscoop" met een gevoel van respect voor je weet dat sommige spelers een dergelijk succes in zijn carrière niet is bereikt.

het gebeurt

Isolatie films nogal onverwacht. Als we bedenken dat normale dagelijkse situatie bewust wordt gebruikt als de basis scenario "On the Verge", kan een beschrijving van de film triviaal lijken. Alle emotionele spanning, intrige en macht is niet in staat om de daaraan beoordeling en geen beoordeling. Zorg ervoor dat de foto te bekijken, om te genieten van tal van de waarheidsgetrouwheid en vitaliteit.

overzicht

"On the Verge" - een film (dit wordt bevestigd door de meningen van toeschouwers), die beweert de beste op het thema van de overleving in het wild natuurlijke omgeving, evenals een diep gevoel van de ware menselijke natuur. Hoe mensen zich gedragen in extreme situaties? Wie is in de problemen is vriend en wie - de vijand? Wat belangrijk is, is de vraag of de sociale status als het niet een ziel rond, en slechts een prachtige koud en beklijvende bloeddorstige beer? Al deze en een aantal andere vragen, antwoordt deze foto, die zeker is om de kijker te denken over de betekenis van zijn eigen leven. Dergelijke films kunnen oneindig aantal keren worden beoordeeld, ze niet te vervelen en niet gevulde mond. Als u de film "On the Edge" vond, soortgelijke films zijn ook de moeite waard toe te voegen aan uw collectie. Onder hen:

• "Fight" (2011) - over het proberen te overleven in de barre omstandigheden van Alaska passagiers neergestort vliegtuig.
  • "Cast Away" (2000) - over de moderne Robinson Crusoe.
  • "Into the Wild" (2007) - de studenten Hitchhiker's Guide to Alaska.
  • "Om te overleven" (1992) - over de crash van een vliegtuig op een hoog plateau op afstand en het voortbestaan van de overlevende passagiers.
  • "Ultimate Survival" (TV-serie 2006-2011), waarin de ex-Special Forces soldaat Bear Grylls, presentator van het populaire transmissie Discovery Channel, reizen door een gevaarlijk en helemaal wild gebieden van de planeet, gemakkelijk aan te tonen elementaire survival skills in extreme omstandigheden.

Deze selectie zal niet alleen zorgen voor een waardige tijdverdrijf, maar ook leren survival skills in moeilijke situaties.