De serie "Wizards": reviews, acteurs en interessante feiten

De serie "Wizards" (The Magicians) - een van de meest populaire hedendaagse en ongewone projecten. Het lijkt erop dat in het fantasy genre heeft alles wat mogelijk is gefotografeerd. Echter, de makers van deze serie komen met iets nieuws en anders. "Wizards" serieus verschillend van alles wat we gewend zijn te zien over het onderwerp. En nog belangrijker, de film is ideaal voor het bekijken is een volwassen publiek, want het is vol met heel grimmige scènes die niet of nauwelijks zal een beroep op de fans van de kinderen sprookjes over magie. Filmde de tv-serie gebaseerd op de werken Lva Grossmana, een bekende thuis. Dus in termen van het script alles wat het heeft meer dan succes gedaan. In slechts een paar seizoenen tot nu toe was er geen verslapping van de geschiedenis. De serie is goed uitgebalanceerd en niet te vervelen tijdens het kijken. Dus als je jezelf als een fan van het genre en aanbidden serieuze en ietwat sombere fantasie, dan moet je zeker zal blij zijn met "Wizards" te zijn. Alle series gevangen van start tot finish. Het is moeilijk om mezelf uit de buurt van het kijken naar een interessante serie scheuren. De plot, acteurs, recensies en opmerkingen over de serie "Magic" zal in dit artikel worden besproken.

De serie "Wizards" de positieve reviews was het plan voor een interessant verhaal. In het midden van het verhaal van een jonge jongen genaamd Quentin. Hij ging onlangs naar school en wist niet eens dat binnenkort zullen ze wachten op een werkelijk fantastische avontuur die voor altijd zijn gewone leven zal veranderen.

Quentin is een grote fan van de verschillende verhalen over wizards. Een deel van de boeken die hij een aantal keer lezen. En zelfs nu, als hij al een volwassen tiener was geworden, de held van nog steeds een fan van magie en dat alles in een of andere met hem verbonden manier. Hij heeft een beste vriend, met wie hij heeft gekend voor een behoorlijk lange periode van tijd. Ze deelde ook het enthousiasme van de protagonist en is vaak geïnteresseerd in het thema van de magie. Ze heel vaak over gesproken en droomde dat op een dag jezelf te vinden in de magische wereld van favoriete werken. En op een dag is het nog steeds mogelijk is.

Het blijkt dat de school van magie bestaat. Als gevolg van het toeval helden zich in de andere wereld, waarin er kunnen geen wonderen. Aanvankelijk waren ze blij om hier te zijn. Maar het werd al snel duidelijk dat alles is niet zo eenvoudig als het lijkt op het eerste gezicht. De situatie met de dag meer en meer gespannen. Zijn de hoofdpersonen in staat om magie te leren en zich verzetten tegen de krachten van het kwaad zal zijn?

geregisseerd door

Zoals altijd, aan de totstandkoming van deze serie hadden we een hand in een verscheidenheid aan Amerikaanse bestuurders. De lijst bevat zowel mannen als vrouwen. In het bijzonder, sommige afleveringen regisseerde de Chris Fisher (ervaren serialschik, die heeft gewerkt aan een aantal bekende projecten, en het vertrouwen van de producenten krijgen), James L. Conway (regisseur van een aantal afleveringen van de tv-serie "Star Trek: Enterprise", "Supernatural" en "Charmed") Mike Cahill ( "I - het begin") en Guy Norman Bee ( "12 apen," "Mensen van de toekomst", "Boom", "The Secret cirkel").

Zoals u kunt zien, elk van deze mensen en het genre van de fantasie fictie is niet vreemd. Het is te danken aan de kennis van het bedrijf en de trends van de moderne televisie, waren ze in staat om "Magic" op zo'n hoog niveau te brengen. Scènes die deze mensen, om de meest memorabele en interessante krijgen.

de cast

Voor de hand liggende redenen, de cast bestaat voornamelijk uit jonge en ver van de meest bekende acteurs. Maar ondanks het ontbreken van een serieuze ervaring, elk van hen aangelegd op de volledige. Hieronder vindt degenen die in de tv-serie "Wizards" speelde. Gast acteurs hebben genoeg hout. Voor velen is het project uitgegroeid tot een goede ticket naar de toekomst.

Dzheyson Ralf

Eigenlijk is de belangrijkste ster van de show. Jason ging naar is niet het gemakkelijkste deel van Quentin Coldwater, waarmee hij wist gewoon geweldig. Dzheyson Ralf werd geboren op 7 april 1986 om McKinley. Het is dus niet verwonderlijk dat hij nog niet zozeer de belangrijkste rollen in film en televisie. Maar in zijn biografie heeft een aantal iconische werken. In het bijzonder is de acteur speelde in de buitengewone film film met de titel "Deze mensen". In aanvulling op de "Magic", kun je het ook zien in de recente misdaad thriller "Waterman."

Stella Maeve

Veel meer prominent figuur in de moderne show business. In deze serie, Stella ging naar de belangrijkste vrouwelijke rol, die uiteindelijk haar status van een nieuwe jonge ster gecementeerd. De eerste grote succes kwam haar na de musical biografische drama "The Runaways", uitgebracht in 2010. In aanvulling op Stella, is er ook sterren sterren als Kristen Stewart en Dakota Fanning. Na dat haar carrière begon. Je kon de actrice in de volgende serie te zien: "House MD", "Law & Order", "Grey's Anatomy" en "Chicago Police". Kenners van horror films kunnen ook genieten van zijn briljante spel in het tweede deel van de tv-slasher "My psycho supersladkie 16".

Keysi Rol

Een ander ongelooflijk getalenteerd actrice, die op dat moment slechts 25 jaar oud. Maar nu zijn er een aantal iconische rollen op haar rekening. En als de "Wizards" ze een terugkerende rol van Marina kreeg, hoe populairder en gerangschikt thriller "Hannibal" kreeg ze veel meer screen time. Ongetwijfeld zullen Keysi Rol wachten op een grote toekomst. Al op zijn rekening zijn optreden in "X-Files", "Strela" en de comedy horror film "I -. Een zombie" We kunnen alleen maar hopen dat het zich niet zal beperken rollen op televisie en proberen om het grote scherm te veroveren. Te dien einde, het heeft alle gegevens.

summer bishil

Zomer speelde in "The Wizard" heel belangrijk Margot Hanson. Het is het best bekend voor de rol van de onafhankelijke film "in een oogopslag", waarvoor Bishil werd zelfs bekroond. De rest van haar acteercarrière nu toe weinig is opmerkelijk en niet te onderscheiden van de rest.

Olivia Taylor Dudley

Elis Kuin - is het personage gespeeld door Olivia. Ondanks het feit dat de meeste van zijn korte carrière, heeft ze op de televisie doorgebracht, met in de hoofdrol haar nooit krijgen van een. Maar in de bioscoop, ze nog steeds in geslaagd om een niche te vinden, regelmatig te zien zijn in verschillende horrorfilms populair in de geest van "Paranormal Activity 5", "Forbidden Zone" en "Het Vaticaan Tapes".

Dzheyd Teylor

Zoals met al deze mensen, is Jade aspirant-actrice, heeft nog geen tijd gehad om zichzelf te verklaren in volle stem. Enkele jaren geleden speelde ze in de film "Wall-to-wall", die werd verwoest door critici en publiek. We kunnen alleen maar geloven dat "Magic" niet zal gaan voor het de enige waardige project van zijn carrière.

Rik Uorti

De oudste speler in onze lijst, begon met acteren in film en televisie voor nog eens twintig jaar geleden. Allereerst is het bekend om de rol in de serie "Fallen."

interessante feiten

Interessant is dat het project moest zelfs in het verre 2011 worden geïmplementeerd. Het was kocht de filmrechten, en zelfs schreef het script voor de pilot-aflevering. Het leek erop dat er niets aan de opkomst van de "Street Magic" op televisieschermen kan voorkomen. Echter, de Fox televisiekanaal weigerde om het project te zetten. Sindsdien ging het twee of drie jaar. Dan is de makers van de serie hebben besloten om het opnieuw te proberen. Het script is herschreven en wordt een ander kanaal genaamd SyFy, die groen licht adaptatie gaf. En al in 2014 pilot-aflevering werd gefilmd, waardoor de producenten blij en ontving lovende kritieken van het publiek na de tv-première. Hoewel het niet de hoogst gewaardeerde tv-serie "Wizards" (1, Seizoen 2) met succes blijft uit te zenden naar deze dag. Wat zeggen ze over hem publiek en critici?

De serie "Wizards": beoordelingen

Wat betreft het genre van de fantasie, hier voor iedereen in een keer is praktisch onmogelijk. Zelfs de meest populaire en iconische projecten op het einde kon een spervuur van negatieve beoordelingen van enkele en een veel positieve van de andere te krijgen. Zo was het met het grootste deel van de franchise naar "Harry Potter" tot "fantastische wezens" met "The Chronicles of Narnia" en vele andere bekende project in de afgelopen jaren. Hetzelfde gebeurde met het project in kwestie.

Reviews van "Wizards" serie (seizoen 1 en 2, ook) nogal tegenstrijdig. Veel fans van het genre zijn dolblij geweest, zo lang heeft gewacht voor een fatsoenlijke-show, waarvan de belangrijkste actoren om tovenaars te worden. Veel opgemerkt dat het project kwam zeer actueel, toen de televisie zijn hoogtepunt van de populariteit bereikt en is zeer concurrerend ten opzichte uitgegroeid tot een breed filmdistributie. Dankzij een goede financiële investering en de beheersing van de serie makers, special effects, en de algehele visuele bereik van de serie, waren vrijwel foutloos. Wij denken dat dit niet zal beweren, zelfs degenen die het verhaal op het einde niet wordt gevangen. By the way, over het verhaal. Hij was het die velen vielen naar hun zin. Maar er zijn mensen die dit plagiaat verhaal noemen, terwijl anderen de schrijvers beschuldigd onvoldoende actie en plotwendingen. Maar, om eerlijk te zijn, is het moeilijk om al deze beschuldigingen te begrijpen. "Wizards" is nooit gepositioneerd als een gewone vechter. In de eerste plaats, deze tiener drama. Dus niet verwachten dat een overvloed aan actie-serie.

Critici, op zijn beurt, heeft het ontwerp is warm genoeg is, wat ze zeggen dat hun feedback over de serie "Wizards" in de grote internationale publicaties (ja, ze zijn niet zo veel, maar toch).

conclusie

In ieder geval, de serie 'Wizards' reviews kijkers aan al degenen die menen kenners van kwaliteit jongerenprojecten. In de eerste plaats, "Wizards" zijn gericht op leeftijd publiek "16+", met het oog op een aantal somberheid verhaal. Maar voor de rest al de canons van het genre zijn ontworpen in ader typische fantasy. De eerste is het verhaal van de relatie tussen mensen, en al in de tweede - over magie. In ieder geval moet je proberen om in ieder geval de eerste paar afleveringen te zien. Dit zal genoeg zijn om te beslissen over hun mening over de show en beslissen of ze verder te zoeken zijn.