Arts and EntertainmentTheater

Kerstboom in de kathedraal van Christus de Verlosser: reviews, foto's

Before Christmas, zowel kinderen als volwassenen te wachten op wonderen. Zorg voor een goed humeur en magie van alle feestdagen is de New Year's in staat zijn om de boom in de Tempel van Christus de Verlosser zal zijn. Foto's van deze geweldige gebeurtenis en in het bijzonder het ontstaan ervan is te vinden in de tekst.

gunstige locatie

Meestal wordt dit soort feestelijke concerten worden gehouden van 20 december tot half januari. Bestel tickets voor deze musical via het internet of per telefoon. Prijs varieert van 1600 roebel.

De concertzaal, die de show, een deel van het complex van de Tempel van Christus de Verlosser te tonen. De binnenste muren van gebouwen versierd met prachtige fresco's die religieuze verhalen te vertellen. Object locatie is erg handig. Het is gelegen in het centrale deel van de hoofdstad. Heel de buurt van het Kremlin Embankment. Complex str. Boston, ma huis 15.

De concertzaal ligt dicht bij de metro. Station "Kropotkinskaya" ligt op slechts drie minuten lopen. Indicatoren vertellen ons hoe u uw bestemming te komen. Bezoekers zeggen dat het krijgen van verloren is bijna onmogelijk. In de lobby toegestaan een uur voor de voorstelling. Je moet vroeg om de beste plaatsen in de buurt van het podium te komen. Het kaartje moet worden gekocht voor iedereen, ongeacht de leeftijd. Daarom zal mama en papa niet in staat zijn om naar de sportschool voor de doorvoer van hun kind.

Veel van de verschillende activiteiten die plaatsvinden in deze muren. Vooral onvergetelijk boom in de Christus de Verlosser kathedraal. De regeling van de kamer laat zien dat de kamer kunt u eenvoudig en vrij geschikt voor 1.200 mensen.

service hoog

Een apart punt van de gasten merkte de uitstekende organisatie. Alles is zeer goed, zonder enige problemen. Tickets bij de ingang om snel te scannen, dus geen lange wachtrijen. Voor kinderen, die naar de musical zonder ouders kwamen verzorgd door professionele animators. Ondanks het weer, de hal en de lobby is altijd schoon. Schoonmakers voeren hun taken perfect. Kast werkt normaal. Fotografie diensten van toepassing zijn. Maar geen van de klanten zijn niet gedwongen om geld te geven tegen zijn wil. Hoewel soms, gasten zeggen, mensen met camera's zijn te opdringerig.

Natuurlijk, de hoofdpersoon is een versierde vakantie boom in de Christus de Verlosser kathedraal. Beoordelingen van de boom is zeer goed. Op de takken van honderden gloed lichten, hang krans en strikken. Maak een foto met de boom en zichzelf kunnen zijn. Sommige gasten zeggen dat de groene schoonheid is altijd veel publiek. Daarom kan de verkeerde mensen per ongeluk op de foto.

Veel bezoekers die zulke gebeurtenissen frequent, pre-behandeling is geen verrassing. Bij de ingang gasten worden begroet door gekostumeerde acteurs. In de lobby van het spelen van mooie muziek. Kinderen kunnen worden gefotografeerd in de kerstboom en dansen met mummers. de feestelijk ingerichte kamers. Meteen vanaf de deuropening voelde vreugdevolle kerstsfeer.

eerste indruk

De gangen zijn de verkoop van diverse goederen. Pak een snack in de cafetaria. Maar klanten zeggen dat elk jaar op de voedselprijzen stijgen onredelijk. Maar de meeste van de kinderen worden aangetrokken door de diverse kleine dingen: lasers, maskers, lantaarns. U kunt iconen en religieuze voorwerpen te kopen. Op de planken zijn boeken met bijbelse thema's. Verhalen zijn er zeer eenvoudig en interessant. Ze zorgen ervoor dat het kind om na te denken over de Heer.

De werkelijke klant en de organisator van de kerstboom in de Christus de Verlosser Kathedraal - Orthodoxe Kerk. Het evenement wordt gehouden met de zegen van de patriarch. Daarom is het belangrijkste doel - om de jeugd van vandaag de dag om het geloof te brengen.

Vóór de prestaties van de kinderen worden vermaakt door clowns. Bored voor de show niet hoeft te doen. Spelende kinderen in een vrolijke folk plezier. Op het podium, een welkome woord uitgesproken de hoofdpersonen van de vakantie - Vadertje Vorst en sneeuw Maiden. De acteurs grote taken. Karapuzov twijfel er niet aan dat deze sprookjesfiguren - realistisch. Succesvolle kostuums, goede make-up, in stemming gebracht, informatieve tekst die stuitert de tanden, goede dictie - is de sleutel tot succes.

features kamer

Sommige klanten laten hun dingen zijn niet in de kleedkamer en op de stoelen, dus het boeken van een plek. Maar bezoekers klagen dat vaak moeten zoeken in de kamer en zorg ervoor dat alles in orde is. Als u laat aankomt, is er een grote kans dat een groep mensen te gaan zitten kunnen niet naast elkaar. Maar in de week, vooral in de ochtend, de mensen zijn zeer weinig. Daarom kunnen we geen zorgen over welke plaats je krijgt.

Children's boom in de kathedraal van Christus de Verlosser heeft één belangrijk nadeel. Op het kaartje niet een nummer en locatie op te geven. Dit systeem is niet hetzelfde als een groot deel van de bevolking, in het bijzonder, rekening houdend met de mentaliteit van onze landgenoten. Iedereen kiest zijn eigen zetel. Zelfs als de kamer leeg is, in de gelederen kan jassen liggen, tassen. Ondanks dit, kan de plaats innemen andere bezoekers te houden. Daarom is het publiek aan te raden om vroeg te komen en zitten in zijn stoel.

Veel ouders zijn gratis plaatsing van het systeem eerst bogey. Maar de kamer waarin tonen de prestatie is zeer goed. Zelfs met laterale zittingen volkomen duidelijk alles wat er gebeurt op het podium.

Tips van het publiek

Bijna alle gasten zeer comfortabel voelen Hall of kerkenraden van Christus de Verlosser. Kerstboom en Kerstmis producties brengen genot alleen als de geselecteerde locaties succesvol zal zijn. Echter, zoals we weten, elke kijker vindt zichzelf een zitplaats. Deze accommodatie in feite een veel klanten zijn voors.

Alle tickets kosten hetzelfde, en u kunt kiezen voor de beste plek. Degenen die herhaaldelijk bij dergelijke evenementen bezocht, delen van informatie beter op het balkon te zitten, te beginnen vanaf de derde rij moet niet in de voorkant van het podium worden geplaatst. Zeer goed kijken naar een voorstelling van het centrum.

De pit zal comfortabel voor volwassenen, maar de kinderen zullen niet in staat om de prestaties van de hoge ruggen van stoelen en toeschouwers te komen zien. Zelfs als je kind op haar schoot, zal de helft van het podium niet zichtbaar zijn. Als u een stoel in het centrum te nemen kan niet, ga dan naar het balkon aan de kant. Zij kiezen de achterste rijen. Zo kunt u genieten van de volledige afbeelding zonder problemen.

Ondanks een aantal voordelen, zijn veel bezoekers in de hoop dat volgend seizoen tickets worden genummerd. Het is zo belangrijk nadeel verdwijnt, die nu een boom van Christus de Verlosser. Beoordelingen voor de huisvesting van de mensen zal onmiddellijk beter te worden.

Performance Parts

Hulde te brengen aan het publiek en de kunstenaars. Acteurs vrij en vol vertrouwen te handelen op het podium. Voice perfect geplaatst. De gasten klagen dat de muziek is erg luid, maar het geluid is van zeer hoge kwaliteit. De nummers duidelijk elk woord horen.

Acteurs heel veel dansen. Opgemerkt dient te worden dat de choreografie wordt uitgevoerd niet alleen bezielde wezens, maar ook bomen, sneeuwvlokken, bloemen, objecten. Ouders zijn van mening dat het zich ontwikkelt de verbeelding van het kind. Ballet kan niet eenvoudig worden opgeroepen. Elke verklaring - een uniek nummer. Bewegingen gracieuze dansers, afgeleerd in het kleinste detail. Dus het lijkt erop dat je uit de zaal krijg je in de wondere sprookjeswereld.

Kerstboom in de Tempel van Christus de Verlosser zou niet zo'n opmerkelijke gebeurtenis zijn geweest, zo niet voor de aanvullende elementen. Alle actie op het podium te versterken goede special effects. Bomen tot leven komen, veranderende kleuren, intense momenten geluiden die overeenkomt met de muziek. Vaak gebruik van 3D landschap. In sommige producties voegde tekening op het zand. Vaak trekken video projectie.

Unidentified leeftijdsgrenzen

De posters suggereren dat de vertegenwoordigingen van de kinderen kunnen kijken vanaf 0 jaar. Echter, veel volwassenen denken dat het een slechte keuze van de leeftijdscategorie. Het feit dat kinderen tot 3-4 jaar is niet helemaal duidelijk bewust van waar ze nodig zijn en hoe zich te gedragen. Veel peuter vertegenwoordiging verveeld na 15 minuten, en ze beginnen te handelen op, schreeuwen en huilen. Een dergelijke turbulente buren niet toestaan om optimaal te genieten van de actie op het podium, en dus de indruk van de show bederven.

Kijkers klagen dat kinderen die in slaap vallen in de handen van de ouders, beginnen te lopen tussen de rijen. Daarom is voor de jongens Chasing ontevreden ouders. Volwassenen zeggen dat de kerstboom in de kathedraal van Christus de Verlosser is niet geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Daarom hebben veel jongens en meisjes verlaat de kamer in de eerste helft van het spel.

Een van de belangrijkste redenen voor de populariteit van de actie - goede muziek. De show uit te voeren altijd veel liedjes. Sommige van deze kinderen te zingen, en op weg naar huis. Maar het publiek is jammer dat alle melodieën en zelfs sommige dialogen spelen een soundtrack.

serieuze onderwerpen

Een andere reden om de kinderen te nemen op dergelijke ideeën - de informatie belasting. Veel ouders zoals het feit dat de oudere kinderen na de show het stellen van vragen. Zij zijn geïnteresseerd in religie, en een aantal van de historische details. Kids aanleiding tot ernstige problemen die moeten om de juiste antwoorden te vinden. Maar stukjes en beetjes tot 5 jaar brengt geen muzikaal genot.

Schrijvers in verschillende producties maken vaak gebruik van de historische feiten, waarvan de details niet eens elke volwassene niet kennen. Bijvoorbeeld, de plot van de show "Light Magic Star" (geënsceneerd vorig jaar) vertelt het verhaal van twee vrienden, die de moeilijke en verrassende incidenten hebben gedragen.

Het is vermeldenswaard dat het belangrijkste ding achter wat mensen gaan op de show - positieve emoties. Kerstboom in de kathedraal van Christus de Verlosser zal veel vreugde te brengen voor zowel kinderen als volwassenen. Deze presentatie vertelt over hoe een jongen Vasya en zijn nieuwe vriendin Anna vallen in verschillende tijdperioden. Ze maken kennis met de geschiedenis van de geboorte van Jezus en help de Kievan prins Vladimir gedoopt Rus. Daarom moeten kinderen worden geleid iets bij deze gebeurtenissen. Als jullie niet de Bijbelse mythen te begrijpen, dat het ticket dienen te worden afgeschaft.

Die avond was een succes, moet je op voorhand weet wat er zal een muzikaal zijn. Maar als de ouders van het kind te vertellen op voorhand de details van de plot, waarop het spel gebaseerd is, dan is honderd procent zal mogelijk in de boom van Christus de Verlosser zijn. Feedback van studenten is altijd positief. ze weten meestal dat Vladimir - Baptist van Rus en de geboorte van Jezus was het begin van een nieuw tijdperk.

Feest van het licht en goedheid

Verhalen zijn altijd interessant. Het belangrijkste thema - de strijd tussen goed en kwaad. Natuurlijk, de helden versla de slechte dingen en het publiek in de zaal genoten van de personages.

Maar het moet worden opgemerkt dat dit evenement is bedoeld om te vieren niet het nieuwe jaar, en Kerstmis. Staging leert tolerantie en barmhartigheid. Volwassenen zeggen dat veel scene aangeraakt. Sommige zelfs gehuild. Een ander groot pluspunt is volgens toeschouwers, maken ongelooflijke verhalen. Vrijwel elke verklaring van de belangrijkste personages zijn helemaal nieuw. Verhalen weerspiegelen de avonturen van gewone kinderen in de beelden, die gasten kunnen krijgen om jezelf en je vrienden weten.

Natuurlijk is het niet de kinderen kerstboom in de kathedraal van Christus de Verlosser, zonder hemelse wezens. Op het podium verschijnen vaak engelen. Helpers van God gekleed in een prachtig witte gewaden. Torent hoog boven de hoofden van halo's. Op zulke momenten, de zaal vult de magie melodie. Angels zingen is zeer mals en ontroerend. Voor veel kijkers, worden ze herkend op de huid rillingen. Bij kinderen en volwassenen, het evenement is enige positieve en heldere emoties. Na het zien van de show, ik wil iets goeds en onbaatzuchtige doen.

Stap naar geloof

Echter, er is een negatieve kritiek van de schrijvers. Individuele kijkers hield niet van de kerstboom in de Christus de Verlosser kathedraal. Beoordelingen van het perceel is zeer slecht. Ontevreden kijkers zeggen dat de show is erg saai. Het verhaal ontwikkelt zich langzaam. Sommige oninteressant scènes zijn te strak. Goedkope pakken en helder. Veel van de details zijn niet duidelijk. Dialogen vaak banaal. In plaats van decoraties gebruikte scherm. Daarom is de scène lijkt leeg, geen vakantie. Religieuze momenten soms ongepast en onbedorven. Een lied bestaat uit een set van niet rijmende zinnen.

Deze opmerkingen play pleit antwoorden dat voor hoge dramatische kunst met filosofische inhoud die u nodig hebt om naar het theater.

Ongeveer 50-60 minuten duurt boom in de Christus de Verlosser kathedraal. Gast kijkers erover dubbelzinnig. Laat zien zonder pauze, zodat zelfs de meest attente kijkers moe en soms vervelen.

Na het concert, krijgen kinderen cadeaus. Veel ouders zeggen dat je niet kunt opgeven van de zoete verrassing. Dit is inbegrepen in het ticket. Meestal krijgen kinderen een keuze uit twee dozen: boom of tempel. verschillende snoepjes. Chocolade snoep en caramel bijna even. Al degenen die de show aanwezig waren tevreden. Niemand werd met rust gelaten boom in de Christus de Verlosser kathedraal. Reacties van ouders en kinderen zijn positief. Gasten producties zeggen dat na het bekijken van al voelde de geest van Kerstmis. Veel bezoekers besluiten om de rest van de nacht door te brengen in de kerk.