Gemengde reviews. "Hangman" - een horror zonder innovatieve specialiteiten

"Hangman" een horror film - dit is een andere jeugd horror met een vrij voorspelbare plot dat het publiek houdt in spanning de hele tijd te houden, waardoor er na het bekijken van tevredenheid. Bijna elke persoon die inherent zijn aan bepaalde obsessieve angsten. Er zijn maar weinig van het kijken onverschillig tegenover het lot van de personages in de tape, die worden gevangen en hun levens worden bedreigd door een ongekende en onzichtbare kracht. "Hangman" - een film die met succes het spelen van de Everyman fobieën.

Waar we hebben gezien ...

Ondanks het feit dat de beoordelingen "Hangman" gemengde kritieken heeft ontvangen merkte succes vormden een creatieve alliantie van filmmakers - Young Chris Lofinga ( "Cross") en Treyvisa Klaffa. Daarnaast werkten ze aan een schilderij Dzheyson Blum, die al een voldoende hoeveelheid bloed mystieke horror films als "Paranormal Activity", "Ouija had verwijderd: Bulletin van de duivel", "Dood Room", "Astral". Toch is de "Hangman" is radicaal anders dan de foto hierboven. "Hangman" - een film, deels gefilmd in het genre mokyumentari, dwz in mockumentary stijl. En sommige van zijn punten zijn zeer vergelijkbaar met de horror 1999 "The Blair Witch Project." Het is mogelijk dat Travis Cluff en Chris Lofinga geïnspireerd deze film 90, spodvignuv om een soortgelijke te maken, maar meer geavanceerde in termen van perceel mystiek.

De vier hoofdpersonen - senioren Pfeiffer (Pfeiffer Brown), Reese (Riz Mishler), Cassidy (Cassidy Gifford) en Ryan (Ryan Shus), volgens de verhalen, per ongeluk bevinden zich op de avond voor de première sombere theatrale prestaties op school. Cassidy en Ryan probeerden hem te weerhouden van deelname aan de uitvoering van zijn vriend Reese, die de rol van een gehangene zal spelen. Het feit dat het spel een keer eerder schooltoneel groep werd opgevoerd, maar er was een vreselijke tragedie tijdens haar show. Gedood student - de toonaangevende man. Reese beseft dat hij niet over de acteren en dramatische talent, vooral omdat de man niet ontdoen van de angst van de steiger kan krijgen. Jongens, met het oog op de re-première te verstoren, opgelost op vandalisme en meegenomen naar het decor voor het spel slopen. Op hetzelfde moment, vergeten dat ze plezier filmen gebeurt op camera. Geïnspireerd door de pogrom, doen ze niet in de gaten een vreemde schaduw, gewapend met een touw, aan de middelbare scholieren te kijken, en afgewerkt met een handige mogelijkheid om de dodelijke strop strakker om iedereen. Dit is de plot van horror "Hangman."

Acteurs

De rol van de hoofdpersonen uitgevoerd veelbelovende jonge acteurs: Ryan Shuz (vooral bekend van de film "Wanneer de nacht"), Riz Mishler (party web serie "jeugdige blindheid"), Cassidy Gifford ( "God's Not Dead") en Pfeiffer Brown ( "Mijn zoons "). Filmmakers naar sensaties acteurs verbeteren opzettelijk gaf de personages beeld van hun namen. En om een natuurlijk effect van de gebeurtenissen die plaatsvinden in het plaatje, regisseur en scenarioschrijver niet performers tonen de volledige versie van het script, waardoor ze in het donker met betrekking tot hoe de gebeurtenissen zich zal ontvouwen bereiken. Maar ze zijn sterk aanbevolen om kennis te maken met krantenknipsels, informatie van de site, vertellen over de tragische dood van Charlie Grimillya en traden na zijn dood, spannende incidenten. Om uiterst nauwkeurige een van de belangrijkste scènes te maken, de auteurs gewaarschuwd lead acteurs en figuranten, die het publiek in de zaal, van tevoren, dat zij voornemens zijn te "hangen" van de hoofdpersoon. Het effect was verbluffend. Niet verrassend, heeft de antwoorden "Hangman" lovenswaardig in het aspect van waarnemend zangers verdiend.

De aanwezigheid van subjectieve camera onredelijk

Maar het visuele deel van het beeld heeft veel zeurende en sarcastische opmerkingen verdiend. De auteurs werden ervan beschuldigd in de afwezigheid van niet alleen innovatief en revolutionair, maar ook een beetje interessant. De operator Edd Lucas reageerde rustig aan het aanvallen en negatieve beoordelingen.

"Hangman" - een foto van een donkere, verschoten en modderig, is het gebruik van subjectieve camera niet gerechtvaardigd in het, zoals velen geloven. Auteurs als opzettelijk bedriegen, waardoor de operator om close-ups van de acteurs personen gezien hun emoties vast te leggen, terwijl de oorzaak in detail wat de oorzaak van deze emoties te negeren. Het is niet duidelijk waarom een van de meest spectaculaire scènes van de dood van de centrale personage volledig is geopenbaard in de trailer beeld, dan heeft zij niet het gewenste effect op de kijker te produceren tijdens het kijken naar films.

Samenvattend

Volgens beoordelingen van de wereld van filmcritici, het project van Travis Cluff en Chris Lofinga - dit is een ander bewijs van de crisis in het genre. Reviews "Hangman" verdiend gemengd. Sommige makers Kloppers bekritiseerd voor een gebrek aan frisse ideeën, innovatieve hoogstandjes, anderen zijn op zoek naar de oorzaken van een slechte technische uitvoering van in eerste instantie goed idee. Weer anderen wijzen erop dat iedere kijker komt nu het gevoel dat het effect wordt veroorzaakt door het genre van de "gevonden film" verdwenen. Als je ze eerder hebt gebruikt om nog een film extra dimensie toe te voegen, op deze foto, de auteurs aangrijpen dit als een welkome aan een strohalm. Maar de "stro" lijkt niet langer als een schep, waarin de auteurs zijn het graven van het graf van zijn schepping. De chip heeft opgehouden te treden, springen video met een minimum aan licht en beeldfouten, buitengewoon irritant de kijker. Genre crisis.