Game Divinity: Original Sin. Review, Cheats, karakters

Gamers met groot enthousiasme nam een langverwachte spel genaamd Divinity: Original Sin. Review en de passage zijn interessant genoeg, maar de personages echt boeien spelers en gedwongen om mee te doen in de plot volledig te krijgen.

synopsis

Beroemde spel aangeraakt en zoog een veel moderne gamers. Het verwijst naar de rol game genre, nu kan een serieuze concurrent van een aantal soortgelijke klappen zijn.

Wordt bestuurd door een paar helden die hier op gelijke voet. Ze moeten elkaar kijken en afschuiven van het werk van de kant van een ander karakter te vermijden.

Het spel heeft een uitstekende muziek, die eigen talent toont ex-toetsenist van de groep "Aria". Dat is wat schept een onbeschrijfelijke sfeer, zonder welke dit project heel zwak zou hebben geleken.

In een opmerkelijk verhaal lijn van het spel Divinity: Original Sin, een herziening van die wij presenteren in dit artikel, kan zelfs begrijpen een beginnende gamer.

raadslid vrouw

In het spel Divinity: Original Sin recepten voor verschillende dranken kan nuttig zijn voor de passage van elke quest zijn.

Nadat op de belangrijkste plaats van de misdaad, en de romp heeft geopend, moet u de brief te lezen en krijg je baan. Om te beginnen dat u wilt Esmeralda, die in de dezelfde winkel te vinden. Vond een letter de wacht en zie de verbazing op zijn gezicht: bij de Esmeralda zijn er nog een minnaar, in aanvulling op zichzelf. Hoewel het veilig is om te betogen dat dit feit geen verband met het incident heeft.

Nu gaan we naar de volgende verdieping, neem de sleutel en open de dichtstbijzijnde deur. We vertrekken op de begane grond en is op de tafel boeken, waarin wordt beschreven hoe tot moord. Vlees opknoping aan de linkerkant van de trap, is het noodzakelijk om te verwijderen en druk op de schakelaar. Direct te openen een geheime doorgang, en de held heeft om een verklaring te eisen. Esmeralda zullen alle verdachten Evelyn zetten.

Tijdens deze zoektocht krijgt de speler 1800 eenheden van de ervaring.

Game Divinity: Original Sin passage is echt interessant, zodat in haar studie met speciale aandacht.

spraakzaam standbeeld

Daarnaast is in het spel Divinity: Original Sin codes hebben ook een speciale betekenis. Ze zijn goede hulp in moeilijke quests. Met het gebruik ervan kan sterk je spel te vereenvoudigen.

Op weg naar de stad aan het lijk van een karakter ontdekt een notitie. De informatie in het logboek zegt dat het praten standbeelden in de gelegenheid om te vliegen naar het slachtoffer werd gegeven, maar later zou het een leugen zijn. Blijf doorgaan naar de stad, ga dan naar het noorden tot aan de ingang van de grot te bereiken. Binnenin zal zijn tegenstanders, die moeten meteen begrijpen. Dan ontmoet de held de baas van dit niveau - een robot. Na de slachting daarvan onmiddellijk volgen op de tweede ingang. Vervolgens gaan we naar het westen. Einde van de weg zal leiden tot vier converseren standbeelden.

Met het oog op een quest succesvol af te ronden, moet je de spreuken van de vier elementen te gebruiken. Voor elk van hen is er een zekere demon die achterlaat sporen.

Het invullen van dit niveau karakter wordt toegekend 3400 experience points.

In het spel Divinity: Original Sin Kraft, is natuurlijk aanwezig. Veel gamers zijn het meest aandacht besteden aan dit feit.

entertainment publiek

Meer interessante deel is het spel Divinity: Original Sin 2. Kansen in het een beetje meer, maar de passage van quests en vrij gelijkaardig.

Wij komen op de markt en voldoen aan de volgende karakter - Reginald. Hij is onderhoudend de menigte met behulp van een pratende hoofd. Een van de menigte riep Gallagher, aan hem en aan praten. Hij zal je een interessant verhaal, dat later zal helpen bij het oplossen van het mysterie van de moord te vertellen.

Nu moet je naar een ander deel van de markt en praat met Cedric. Je moet hem vertellen dat Reginald betaald mensen voor hun bezoek en emoties. Cedric vraagt overboden die mensen. Er moet een van de belangrijkste kenmerken van het teken te gebruiken. Hierdoor zal Gallagher overgaan naar de kant van Carlo. Retweet dit Reginald, begrijpen we dat hij de informatie niet serieus nam. Maar de missie is volbracht, en aanvullend bewijs verzameld.

Voor de succesvolle afronding van dit niveau geeft 125 experience.

Game Divinity: Original Sin in het Russisch is zeer gemakkelijk te vinden, en dat is zeer verheugend lokale gamers.

Geschiedenis van de stenen

In het spel Divinity: Original Sin cheats worden vaak gebruikt. Immers, zij zijn in staat om te helpen in de meest moeilijke situaties en suggereren een snellere weg.

Impulsen zal duidelijk vragen om nog meer unieke stenen die ooit waren bij Evelyn vinden. Van het aantal gevonden voorwerpen zal afhangen van hoeveel camera zal zijn in het publieke domein van de held. Coming out van de kamer, alleen aandacht besteden aan de telescoop, ga dan naar hem toe en zien. Op dit punt zal de Imperial u vertellen hoe u de grote zaal te krijgen. De buurt vindt u een vrouw te vinden. Met het, moet je praten, dan weer praten met de imp, die het tijdelijk gebruik van een teleportatie portaal zal geven. Omdat het kan worden verplaatst van de ene naar de andere piramide.

Met de hulp van de piramide kan plotseling bevinden zich in de badkamer waar de vrouw is. Aan de rechterkant van het scherm is er een symbool dat helpt om dit gebied te verlaten, is het noodzakelijk alleen maar te klikken op. Bij terugkeer naar de stad zal opnieuw gebruik maken van de piramide en het vinden van een tweede steen. Spelen co-op zal toelaten om een personage te verplaatsen naar een andere, als het origineel is om zichzelf en zijn partner op te slaan op te geven.

De eerste steen is gelegen in een taverne, en de tweede - in het oosten van de stad. Op deze weg is er veel vuur dood. Hier moeten we zorgvuldig volg het spoor. Wanneer u Magma pas, op de weg vindt u een steen die de volgende locatie zal openen vinden.

Als beloning voor het voltooien van dit deel van het karakter krijgt nieuwe camera.

Game Divinity: Original Sin Wapen bevat genoeg variatie. De keuze van de verschillende instrumenten kan de speler niet behagen tijdens het spel.

verloren liefde

Deze zoektocht reikt het karakter een spook genaamd Samson. Het zal worden gevestigd op de vuurtoren. Het project Divinity: Original Sin Kraft speelt een belangrijke rol. Gamers geven vaak de voorkeur aan hem. Toen hij echt van pas komen.

Samson vertelt over zijn onaardse liefde een mooie dame, en u zult vinden. Het is noodzakelijk om opnieuw terug te keren naar de stad, maar u wilt alleen gaan door de zuid-westelijke poort, die is gelegen in de buurt van de haven. In de buurt van hen de speler een paar dode orcs en een man te vinden. Op de grond, zijn er sporen van een enorme orc en zijn hele leger van hen te volgen. Vecht met een van de bazen zal niet gemakkelijk zijn. Hier worden alle verworven vaardigheden zal komen tot de redding.

In het spel Divinity: Original Sin, zijn er interessante recepten. Zij zullen een grote hulp bij het passeren niveaus. In de gevechten zijn ze ook grote hulp om de overwinning te versnellen en toebrengen zo veel schade.

Nu gaan we door de grot en zie het volgende beeld: een felle strijd plaats tussen de orcs en skeletten. Er zijn twee scenario's: met hen te gaan in de strijd, en binnenkort al zal dit eindigen, of gewoon wachten een beetje, want binnenkort zullen ze elkaar te doden, en het karakter zal niets worden geconfronteerd. We zijn op zoek naar de sleutel die u wilt piraat, en dan vinden de trap op en ga er doorheen. Dragon blijft op de bodem en de muren vertellen over wat een speler is op het juiste spoor.

We passeren op, en uiteindelijk bij de locatie waar de aanval nemen een enorme krab. Destroy kan precies hetzelfde als de anderen, omdat hij niet verschillen van andere aanvallers hebben. Een beetje verder zal nog groter krab - dit zal de baas zijn. Hij is in staat om het water te vallen wanneer het op korte afstand van de vijand. Ook is hij gebonden aan de gebruikelijke kleine krabben veroorzaken. Tegen deze vijand moet de elektriciteits- en vuur gebruiken.

Na het bloedbad gaan, we praten met de geest van een vrouw aan direct haar Samson zich terug naar de vuurtoren reizen.

De beloning voor het voltooien van dit niveau is 3075 eenheden van de ervaring.

ontbrekende archeoloog

In het spel Divinity: Original Sin mode zijn heel populair als ze brengen aanzienlijke verbeteringen.

Aureus zal vragen om hulp: het is noodzakelijk om een ontbrekende archeoloog vinden. Hij ging naar de ruïnes van de ondergrondse in de diepten van het bos te onderzoeken, zodat we er moeten volgen. Exit door de poort aan de noordkant en meteen rechtsaf. Archeoloog zal niet in het bos, en in één van de huizen.

Vulfrem, dus bel een archeoloog, zal bang, dus je moet hem begeleiden naar de stad. De speler zal moeten vechten met de wrede dood, terwijl in ieder geval mag niet achterblijven bij de man. Toen ze de stad bereikt, onmiddellijk naar de herberg en praat met hem. In het geval van zijn dood, moet u onmiddellijk de kapitein op de hoogte. Hij, natuurlijk, ik ben niet helemaal zo blij om nieuws te zijn, maar het werk zal worden beschouwd als voltooid.

Game Divinity: Original Sin is een interessante gids. Veel gamers aandacht besteden uitsluitend aan hem.

Weigeren de archeoloog in ieder geval is het niet nodig te ondersteunen, want aan het einde van de zoektocht is geen beloning een karakter krijgt en gewoon niets meer.

Als een eenvoudige beloning voor het voltooien van deze quest krijgt de speler zoveel als 3100 eenheden van de ervaring.

liefde kat

In dit deel van het spel Divinity: zal Original Sin beoordeling passage van de zoektocht mysterieuze en interessant voor iedere gebruiker.

Om dit niveau te overwinnen, moet je communicatieve vaardigheden met dieren beschikken, omdat de taak zelf verzoekt de kat. Om naar de taverne, Sam vond een kat en praat met hem. Hij zal vragen om hulp. De overige katten zijn in de bibliotheek. We leren dat Sam vroeg terug en vertel hem het hele verhaal. Nu zal het vragen om een kraag te kopen voor hem.

Het populaire spel Divinity: Original Sin mode, uiteraard blij met gamers over.

Kraag krab uit het Zwarte grot is perfect, dus gaan we voor hem. In die plaats weer vechten orcs en skeletten. Na de slag de sleutel ophalen uit de dood de leider van de piraten, open de deur en volg beneden. Na het passeren van de overblijfselen van de draken zal u een krab weer te ontmoeten. Het moet worden overwonnen en het verzamelen van de kraag. Dan zal het nodig zijn om een andere tegenstander onder ogen zien en krijgen een beloning.

Als resultaat van de zoektocht naar de speler ervaring opdoet - 3350 eenheden.

fabelachtige vijf

Game Divinity: Original Sin passage is fascinerend genoeg.

Voor het invoeren van de taverne in dit deel meet Mendinusom dat het lidmaatschap zal aanbieden in het gilde. We zijn het eens, en we krijgen de baan. Het zal nodig zijn om de robot te leven in een grot in het noorden te vernietigen. Overwint alle vijanden die over dat de passage van het hol belemmeren. Dan, met de versnelling vlucht voor de krab, die zuur zou ontploffen, gooi hem het vuur - en de manier waarop wordt gewist.

Onderweg ontmoeten we een soldaat die vraagt om hulp in de strijd met de robot. Hier hebben we een andere baan. Het is nodig om de soldaten te redden en hen te helpen uit de problemen.

In het spel Divinity: Original Sin codes worden gebruikt, niet alleen voor beginners, maar ervaren gamers die herhaaldelijk geconfronteerd met soortgelijke projecten. Dan kunnen ze echt van pas komen.

De baas van dit niveau zal sterk en vol van kracht zijn. Zijn zwakte is ijskoud. Regen en kou zal helpen om de vijand, die zullen genieten van de magie van het vuur te bevriezen. Na het bloedbad van hen volgen in het kantoor, dan gaan we naar de taverne.

De beloning zal niet alleen lid worden van de gilde, maar ook in 2975 experience points.

Onthoofde Henk

In het spel Divinity: Original Sin begeleiden echt interessant. Het moet bijzondere aandacht besteden. Hyde voor de passage van dit deel zal een goede helper in het hele spel.

We gingen naar de kamer, die in de laatste quest, neem dan de sleutel bij de receptie en open de dichtstbijzijnde deur. Het is noodzakelijk om te gaan door de gang en kijk uit voor alle valstrikken die op de planken wordt geplaatst. Om de beschikbaarheid van trucs op elk bord te controleren moet een object te gooien. Beneden, zien we veel van zombies in de olie-pool, die hoeft alleen maar op te blazen

Zelfs lager is twee spoken: een headless vader en dochter. Baby zal worden gevraagd om de paus het hoofd te vinden. In feite is Redzhenalda, die nog steeds in het vierkant. We gaan terug te halen mijn hoofd, maar ze niet onmiddellijk akkoord gaat met ons te gaan. Om haar te overtuigen, moet je om het te bestrijden. Raadpleeg vervolgens haar meisje. Dat is het - de klus is geklaard.

Beroemde spel Divinity: Original Sin Enhanced reeds ontvangen positieve feedback van veel gebruikers uit verschillende landen juist vanwege deze zoektocht. Dan is er echt veel interessante dingen die u zullen onderwijzen.

Als beloning voor het voltooien van dit deel van het karakter wordt gegeven 4100 eenheden van de ervaring.

Elves en Orcs

Het populaire spel Divinity: Original Sin cheats kan een aanzienlijk aantal te bereiken, aangezien de spelers in staat zijn om nieuwe locaties, items en ga zo maar door te openen.

Hier, ten slotte, het karakter voldoet Elgandarom. Deze elf is gelegen in de buurt van de begraafplaats. Hij wil om te voldoen aan de taverne. Voer in, kijken we in de open ruimte en te luisteren naar het verhaal van de elf. Hij vraagt dat de held gedood Victoria, die lid is van een stam, en vernietigd zeven orc. Het is onze slachtoffer is op de begane grond in de bibliotheek, dus we terugkomen. Hier hebben we 4 opties:

1. Overtuig Victoria aan de amulet, die wil Elgandar te zien geven. Dit betekent dat ze is vermoord.
  2. Vernietig de zeer elf en vertellen over alles wat Victoria, en dan zien welke maatregelen zij zal nemen.
  3. Maak de hele weg, en zei dat de elf. Voor moord moet je het slachtoffer geraakt door de CTRL-toets op het toetsenbord ingedrukt houdt.
  4. Doe alles zodat Elgandar was gearresteerd. U kunt dan halen de amulet en geef het aan de kapitein. Dan weer terug naar de elf gearresteerd zien en te rapporteren alle Victoria.

In deze zoektocht zal voorbij zijn. De keuze kan heel allemaal, dus wees niet bang van alles zijn.

Nu zijn alle fans van dit genre in de eerste plaats is precies het spel Divinity: Original Sin. En als beloning voor het gevecht met de baas, en de passage van de baan die je zult ervaren in 1075 eenheden.

Personages en relaties

Game Divinity: Original Sin herziening van de personages is interessant. Hier elke gebruiker in staat zal zijn om iets nieuws en interessants te ontdekken.

Vanaf het begin, wordt de speler de keuze van de karakters. In totaal moeten er twee. De keuze van de karakters bestaat uit een aantal kandidaten voor hoofdrollen, hoewel aanvankelijk de ontwikkelaars wilden een man en een meisje, die ongewijzigd zou zijn geweest te brengen. In hetzelfde stadium van het karakter van de held, zijn functies, uiterlijk en lichaamsbouw.

Paul geselecteerde tekens is ook belangrijk, want het hangt ervan af, of ze in staat zijn om een romantische relatie te krijgen zal zijn, of dat ze snel vrienden moeten zijn. In het spel Divinity: Original Sin diverse karakters. Elk van hen heeft een bepaalde standaard kenmerken: kracht, snelheid, intelligentie. Daarom is in de gevechten kunnen ze totaal verschillende technieken te gebruiken.

Game Divinity: Original Sin 2 is enigszins vergelijkbaar met het vorige deel, maar toch zijn er enkele verschillen hier. De relatie tussen de personages hoeft niet romantisch te zijn, om het ontwikkelen van hun speler kan bezitten. In totaal zijn er twee soorten relaties: intimiteit en affectie. Een van hen zegt dat beide personages op een bepaald moment een logische conclusie kunnen komen, en de tweede toont de haat van de personages met elkaar, maar ze hebben goed gecoördineerde werk.