Far Cry 3 Blood Dragon: game review

Vaak in de huidige gaming industrie kan worden gevonden dergelijke projecten, die op het eerste gezicht niet alleen af te maken en supplementen nodig om de integriteit te krijgen. Model DLC Distribution is niet langer een nieuwigheid, en het is niet allemaal gelukkig. Ook was er een gemeenschap van gamers die specifiek worden genegeerd verschillende add-ons, want dit is pure chantage. Maar er is een spel project, waaruit blijkt dat een supplement soms heel interessant kan zijn. Het heet Far Cry 3 Blood Dragon en zeker bij velen bekend.

Ja, dit programma is gehuld in een verscheidenheid van geruchten, adviezen en andere momenten, maar vergeet niet dat het het beste om naar te luisteren opbouwende kritiek. Daarom is voor het spel Far Cry 3 Blood Dragon beoordeling moet worden gebaseerd op betrouwbare bronnen die bekend zijn met het project en zijn allemaal verspreid op de planken, toont het programma zoals het is. Daarom zullen we proberen om u te vertellen over alle punten met betrekking tot dit onderwerp. En het moet nog worden opgemerkt dat deze beoordeling - dit is puur een persoonlijke mening verzameld via persoonlijke ervaring en een aantal elementen van de beoordelingen van betrouwbare bronnen.

Wat is dit spel?

Alvorens in te gaan voor Far Cry 3 Blood Dragon overzicht te krijgen een duidelijk beeld, is het nodig om te begrijpen wat is dit spel. Zoals eerder vermeld, is dit project is slechts een aanvulling op de volledige avontuur Far Cry 3. Maar het is niet het verhaal voort te zetten en biedt een compleet nieuwe manier van bekende personages. Alle Integendeel, het spel presenteert een nieuw universum van helden en een korte avontuur. Wees niet verbaasd, maar dit kan ook zijn. Het enige dat deze add-on naar de originele verenigt - is een game-engine. Niet verrassend, dat een herziening van Far Cry 3 Blood Dragon zeer verschillend kan zijn, en je zult niet bekend details van het originele spel opmerken. Het is duidelijk dat de ontwikkelaars gewoon zijn idee ten uitvoer gelegd en besloot om het te delen met anderen.

Dus, Far Cry 3 Blood Dragon is een futuristisch avontuur met dinosaurussen, cyborgs, ongewone wapens, en vele andere thematische elementen. De actie spel vindt plaats op hetzelfde eiland te nemen als in het origineel, nu de waarheid is een ander universum. Overal zijn er verschillende lasers, cyborgs vrij rondlopen op de wegen, maar in plaats daarvan voorgesteld een verschrikkelijke dier mutanten, klaar om u te breken in kleine stukjes. De hoofdpersoon is ook niet veel verschillend van cyborgs, dus erg opgewonden om het niet de moeite waard. Het is in deze omstandigheden en je moet tegelijk vechten ontvangen van verschillende vaardigheden, het vastleggen van de vijandelijke basis en de wereld redden van een herhaling van de apocalyps.

Het belangrijkste doel van het avontuur

Herziening van Far Cry 3 Blood Dragon vraagt om een beschrijving van de plot, en we begrijpen dit heel goed. Hier is hij beschikbaar is en vertelt over hoe de commandant van de speciale krachten besloten om een nieuwe chaos in de ruïnes van de oude wereld te organiseren om de macht te grijpen. En om een dergelijke ambitieuze plannen crank, is het om een apart eiland voor actie planning verzonden en verzamelen van de benodigde krachten.

Protagonist van het spel - een voormalige slaaf van diezelfde commandant. Hij besluit om terug te vechten de nieuwe wereld schurk. En om niet te sterk met hun plannen te trekken, is net geland op het eiland en begon een grootschalige strijd tegen iedereen tegelijkertijd het vastleggen van base, waardoor mutanten en geleidelijk aan naar de belangrijkste aanstichter van het conflict. Daarom kunnen we gerust op wijzen dat het voornaamste doel van het spel is om zijn commandant, die ook een cyborg en heeft zijn eigen kenmerken te doden.

Welke mogelijkheden zijn er in het spel?

Voor Far Cry 3 Blood Dragon beoordeling moeten kenmerken en mogelijkheden van avontuur omvatten, en de kanunniken volgen, zijn we klaar om ze uit elkaar te halen. Het eerste kenmerk van het avontuur is de snelheid van de gebeurtenissen. Dat wil zeggen, er is geen overbodige teksten, meditaties en studies. Je rent gewoon naar voren op de gratis kaart en proberen om alles wat je in de weg te vernietigen.

Het tweede kenmerk is de aanwezigheid van een futuristische wapens, die de standaard afstand lijkt shotguns, pistolen, vlammenwerpers en miniguns, maar het heeft interessante grafische instellingen. Bijvoorbeeld, een minigun, in aanvulling op de kogels, produceert meer bliksem, het pistool schiet een laser lading, en duidelijk vlammenwerper nieuwe panden verworven. Ja, de wapens in het spel is niet veel, maar het is genoeg om je doelen te bereiken.

De derde functie spel proces is transport. Ondanks alle chaos wat er gebeurt rond, kunt u nog steeds gebruik maken van de auto om te bewegen, kleine aerial vehicles en andere interessante voertuigen rassen. In principe, gebruik ze zelden als base de vijanden zijn niet zo ver van elkaar bevinden.

De vierde functie is het vereenvoudigde systeem van egalisatie, die nu een automatische modus. Nu zijn er vaardigheden geleidelijk ontvouwen naar een nieuw niveau, dat is goed te vormen, omdat ze niet hoeven bezig te houden met al deze variëteit. Gewoon te pompen, krijgen een nieuwe vaardigheid, testen en maken een conclusie over het al dan niet te gebruiken op alle. De kans zit in de vrijheid van keuze, zodat u gegarandeerd aan alle vaardigheden, en wat zal het worden gebruikt te krijgen - het is een persoonlijke beslissing.

In feite is een herziening van het spel Far Cry 3 Blood Dragon in termen van functies is het mogelijk om te eindigen als niets meer interessant in de beschikbare expansie. Maak je geen zorgen dat ze niet zo veel. Toch addon is slechts een beetje extra avontuur met een aantal van de technische kenmerken van het originele spel Far Cry 3.

Wie is de schurk?

Voor Far Cry 3 Blood Dragon Game Review voor PC moet worden verlicht van alle kanten, dus we hebben besloten om een beschrijving van de belangrijkste schurk bevatten. Zijn naam is Sloan, en hij is een voormalige commandant van het detachement Omega, waarin de hoofdpersoon inbegrepen. Deze groep van cyborgs moest de vrede te herstellen na de chaos en massale vernietiging, met wat in feite, hij deed het. Toch heeft Sloan commandant op het laatste moment drastisch veranderd, het verlaten van uw partij en kondigde een verlangen om de Derde Wereldoorlog te doen herleven als gevolg van de corrupte en gulzige staatshoofden. Het is interessant voor te stellen hoe de gedachte van dit al eerder cyborg eenvoudig, maar het spel bekend is dat mensen gewoon oververzadigd implantaten, zodat de geest in hen is nog steeds bewaard, en zij zijn degenen die het meest cyborgs.

Nu moet de hoofdpersoon alles te Sloan vernietigen doen. Maar beseffen dat het niet zo gemakkelijk, als de voormalige commandant heeft uitstekende vechtkunsten, goed thuis in de tactiek en heeft de nieuwste implantaten. Daarom kunnen we gerust zeggen dat het een stuk boven de hoofdpersoon, maar wanhoop niet, omdat alle vooruit.

Advies "gokken"

Dus we in aanraking kwamen met de mogelijkheden van het spel, de plot en de belangrijkste schurk. Nu is het tijd om de positieve aspecten van het spel laten zien en leren van de mening van de media over het project. Bijvoorbeeld, het creëren voor de game Far Cry 3 Blood Dragon beoordeling "Gambling" probeerde te wijzen op de uniciteit en originaliteit van het project. Ze waardeerden alle aspecten van het programma, hoewel ze niet heeft ontvangen en 10 punten.

Reporters opgemerkt dat het spel doet herleven de nostalgische sfeer van de jaren '80, toen science fiction alleen begint te ontworstelen, en dankzij de unieke stijl van avontuur al degenen die de tijd gevonden, in staat waren om een onvergetelijke gameplay te genieten. Die stijl is geworden voor veel journalisten het draaipunt, als de ontwikkelaars in staat waren om de aandacht te vestigen op het project dankzij een fijn afgestemd speling. Aan de positieve kant, "gokken" merkte de verhoogde activiteit van de gameplay, graphics, verhaal en functies. Een negatieve kant droeg de korte duur van het avontuur en de lege locatie.

Het advies van andere gaming media

Voor Far Cry 3 Blood Dragon Overzicht en andere media beoordelingen van het spel zijn de belangrijkste richting te worden. De ontwikkelaars hebben opgemerkt dat deze add-on uitgebracht als een eenvoudig en plezierig entertainment, met als gevolg dat bijna alle kennis genomen van het hoge niveau van het project, mooie graphics en een geweldig verhaal. Maar de meeste aandacht trok nog eens de stijl van spelen.

Het meest waarschijnlijk, het feit dat mensen die in deze structuren werken, in geslaagd om de tijd te vangen en een gedeelte van nostalgische plezier te ontvangen, zodat hun schattingen zijn zo hoog, en het uitzicht zijn gevuld met bewondering. Zonder de nadelen niet gedaan. Het grootste negatieve punt is nog steeds een ongevulde de meeste locaties, een korte gameplay, en sommige media hebben opgemerkt weinig beschikbaarheid. Maar het algemene beeld is nog steeds positief in dit spel project.

Persoonlijke ervaringen en meningen over het spel

Voor Far Cry 3 Blood Dragon overzicht van de voors en tegens, functies, mogelijkheden, en veel van de punten van belang, we hebben geen ruzie met deze, maar de tijd is gekomen om hun mening te uiten. Eerlijk gezegd, uit het project, verwachtten we meer. Zo brengen we shows vrij klein en gewone. Een groot aantal militaire bases werd genomen omwille van de kwantiteit, maar in theorie zijn ze bijna vergelijkbaar. Mutanten verscheen keer minder dan we hadden verwacht, maar de algehele gameplay is als een gang shooter op zonder pompen, onderzoek, en andere factoren, zodat we vonden in de originele Far Cry 3.

Daarom speciale bewondering we niet hebben ontvangen. Helaas, dezelfde nostalgische stijl niet ver te gaan, en het is noodzakelijk voor spelers om iets nieuws, interessante en fris te maken, en de toelichting niet te gebruiken om het succes van de eerste. In de rest van de wedstrijd bleek goed te zijn en het was leuk om zo'n een vernieuwde addon dat de achterzijde van de motor toont bij zien.

Pros spel project

De aandacht moet niet worden overgelaten zonder de positieve aspecten van het spel, wanneer de componenten voor Far Cry 3 Blood Dragon beoordeling. Voors en andere aangename momenten voor ons waren als volgt uitgedrukt:

• interessant en origineel verhaal in de game Far Cry-serie;
  • leuke gameplay gevuld met vuurgevechten, kleine studie en een doel - om de wereld te redden van de oorlog;
  • interessante futuristische wapens;
  • ongebruikelijke mutanten die dieren lijken, maar met een mengsel van dino;
  • speelstijl stort onmiddellijk in de herinneringen en gevoelens van de jaren '80.

Hier, eigenlijk, en alle voordelen die veel spelers te zitten voor uren van avontuur, zorg dan voor een lange tijd om na te denken over zijn ongewone reis in de wereld van cyborgs en technologieën.

Lows spel project

Het maken over Far Cry 3 Blood Dragon beoordeling, nadelen en onaangename momenten, ook moet worden opgemerkt, en ze zijn als volgt:

• lege wereld, het spelen van sommige gebieden hebben over het algemeen geen vijanden, noch gevogelte;
  • ondanks de maakbaarheid, is de grafische vormgeving niet gedaan op het hoogste niveau, dus het is een beetje pijn doet aan je ogen, en bederft de perceptie van het avontuur;
  • reisduur is niet zo groot als je wilt;
  • kleine verzameling van wapens;
  • hetzelfde soort mutanten;
  • domme vijanden;
  • te donker wereld.

Nadelen kunnen eenvoudige chicanes lijken, maar het is onze mening, dus is het niet nodig voor hem om kritisch te zijn.

Zinspeelt op sequel

Ondanks alle positieve en negatieve aspecten, we nog steeds graag een voortzetting van dit avontuur te zien. Maar het maakt niet uit hoe gedetailleerd onderzoek te doen, ongeacht hoeveel werd genomen of een interview met de ontwikkelaars, alle hoop is zinloos. De makers van de serie bezig zijn, maar gewoon op een andere manier. Het feit dat er nu meerdere nieuwe versies van spellen die laten zien, hoewel de andere kant van het avontuur, maar heel vertrouwde wereld Far Cry. Daarom kan de voortzetting zelfs niet aan denken, het zal gewoon niet.

Game review

Hier, in feite de hele herziening, die kan make-up voor dit spel. Het blijft alleen om de aandacht van het publiek te trekken en te begrijpen hoe het waarneemt dit avontuur. Opnieuw zien we een groot aantal enthousiaste kreten van gamers die al in geslaagd om uit te proberen het spel.

Als we rekening houden met de positieve en negatieve beoordelingen, de verhouding heeft een record 70-30, dat is een groot deel van het publiek is nog steeds verliefd op dit spel project, hebben we unieke aanpassingen en zelfs fan fiction avontuur. Behandel elke beoordeling heeft geen zin, omdat ze nauw verweven zijn met onze review van de media en adviezen. In het algemeen is het leuk om te weten dat er zijn open ruimtes op de volgende legende van het spel, waaruit blijkt dat interactief entertainment een soort meesterwerk kan zijn. Geniet van het spel!