"Drie helden: The Knight": reviews. Russische cartoons voor kinderen en volwassenen

Dappere krijgers, wat bekend staat voor de Russische land, weer veranderd in de hoofdpersonen van het nieuwe gedeelte. Avonturen van Ili Muromtsa, Aleshi Popovicha en Dobrynya Nikitich ging in precies het nieuwe jaar, in de hoop voor een groot publiek, dat wil de wintervakantie kwaliteit animatiefilm genaamd "Drie helden: The Knight" te verdunnen. Gast kijkers laten zien hoe de voortzetting van de beroemde Russische franchise succesvol was. En wij in dit artikel zal proberen om het succes of falen van de film, gebaseerd op een evaluatie van het publiek en de algehele beoordeling van de cartoon te bepalen.

De langverwachte vervolg op gespannen

De populariteit van de vorige delen kon niet een dikke punt in de geschiedenis van de volksmond favoriete personages. Sprookje "Drie helden: The Knight" - een schilderachtige fictie auteurs, niet voor de eerste keer combineerde de drie meest bekende karakters van de Russische heldendichten. Zesde animatie project, vertelde over Alyosha Popovich, Dobrynya Nikitich en Ile Muromtse, zet altijd de studio "Molen". Van jaar tot jaar, de binnenlandse onderneming probeert het volgende deel van de hoop op succes los te laten. Het was geen uitzondering, "Drie helden: The Knight". De feedback cartoon in geslaagd om te verzamelen, laten we zeggen, echter dat niets maar kronkelig verhaal en een acuut tekort aan fatsoenlijke grappen werkte niet.

Wat mislukking?

De lijst van de redenen voor de mislukking kan eindeloos worden geanalyseerd, maar we zullen proberen te ontsnappen aan de sombere stemming te komen, en "The Knight" beschouwen vanuit een neutraal standpunt. Zoals ze zeggen, de smaak en de kleur van kameraden daar, dus kunnen we veilig aannemen dat er mensen zijn die cartoon "Three Heroes: The Knight" vond.

Het belangrijkste ding - om te intrigeren ...

In afwachting van de toekomstige film publiek, nauwelijks het zien van de trailer in het voorjaar van 2014, vooruitlopend op een groot succes, en iets nieuws, iets wat tot nu toe niet gezien. Inderdaad, veel hebben opgemerkt dat de trailer alleen maar om spannend te krijgen, niet kan worden gezegd over de film zelf. Sprookje "Drie helden: The Knight", in tegenstelling tot andere schilderijen gewijd aan de helden, neemt ze mee naar de achtergrond, waardoor de hoofdpersoon Julia. We herinneren ons allemaal deze ingenieuze paard, trouwe assistent Aleshi Popovicha, die niet alleen weet hoe om te praten, maar om te verdedigen de eer en waardigheid. Natuurlijk, alleen in gesprek, maar in werkelijkheid is het in feite Julius laf en vrij slim om weg te komen uit het water te krijgen.

... en niet overdrijven met de plot

Deze keer zapravsky paard per ongeluk getuige is van een gesprek Boyars bereiden ... een samenzwering tegen de prins. Zeker, want Julius kon dat recht lezen! Drie helden afgedwaald van zijn eigen bedrijf, maar omdat het paleis verlaten zonder bescherming. Maar onze held werd niet Galiem Julius Caesar, en neemt daarom de bescherming van de prins in zijn hoeven!

"The Knight", ontworpen voor jonge kijkers en kwamen met hun ouders, kan worden toegeschreven aan de "Animation voor kinderen en volwassenen" categorie. Echter voorspelbaar en nauwelijks dynamische plot grotendeels bepaald het isolement - zelfs kinderen, zoals opgemerkt door volwassenen, sinds het midden van de film wist wat de finale zou zijn.

Een typisch probleem - een gebrek aan fantasie

Elke schrijver probeert iets origineels aan elk nieuw verhaal te brengen. Atypische verhaallijn, een billijk aandeel van humor, een bijzondere flair, waarin u een afbeelding kunt kiezen uit de vele concurrenten. Op de cartoon "Three Heroes: The Knight" dit postulaat verspreid dubbel sequel mag niet vergelijkbaar met één van de voorgaande delen zijn. Het geheim van de actie patroon, ontvouwen op de kleurrijke uitgestrektheid van het oude Rusland, dat tevreden bent met een kijker zal zijn. Scenario "fit" onder de oude gebruiken en tradities, was het verhaal kern, en vriendelijk, en tegelijkertijd zou eenvoudige humor all "head", als een soort versiering van de film te dekken.

Problemen van de moderne animatie

Zo was het met de vorige delen van de "Three Heroes". Helaas, "The Knight" werd volledig geruïneerd door gebrek aan plot, gezogen uit de vinger, en grappen die zo klein zijn dat ze nauwelijks merken waren. De meeste Publiek beoordelingen unaniem goedgekeurd. Het is jammer dat een dergelijke "problemen" van de moderne cinema lag niet alleen in speelfilms, maar ook op de cartoons voor volwassenen en kinderen, langs voor jonge kijkers uit elkaar. Dit wordt grotendeels bepaald door het feit dat de auteurs van de franchise van de drie helden voldoende tijd hebben gegeven voor de geboorte van het oorspronkelijke idee, waardig Materialise, zijn tijd doorbrengen in de spoedige oprichting van de follow-up, die zinloos en oninteressant bleek.

scenario gebreken

Met een totale mislukking van het perceel, wordt speciale aandacht besteed aan minder belangrijke onderdelen van wat de auteurs zijn geworden zwakke punten die hebben geleid tot het falen van de film. Julius favoriete paard, dat het publiek in de "Alyosha Popovich en Tugarin Snake" nam voor de eerste keer had nog steeds zijn gebruikelijke charisma, maar niet helder genoeg om te onthouden in het vervolg op "Drie helden: The Knight". Gast kijkers zei dat het karakter in de voorkant van terrein te verliezen: in "Alyosha Popovich" Hij vol grappen die aforismen zijn geworden, spreuken hier Julia, hoeveel van zijn daden, zijn een onderdeel van kind tomfoolery was.

Een ander detail viel mijn oog - een boom, verhuisd van het zelfde, "Aleshi Popovicha". Waarom het moet worden overgedragen aan een nieuw deel, en zelfs intensivering op dezelfde hark met bedrog en sluwheid? Helaas, de acties van de prins, zo gemakkelijk verliezen hun toestand voorgesteld een "zwarte" belachelijk te maken de auteurs, kruist de oude Russische verhaal over loyaliteit van zijn land, de moed en de moed niet alleen helden, maar ook degenen, die zij beheert.

Wat is het geheim van het succes?

Ondanks het feit dat cartoon wachtte overheersende massa van de negatieve beoordelingen over de toeschouwer, verzamelde hij een goede kassier. In veel opzichten is dit verbonden met de release patroon, met succes opgepikt door het nieuwe jaar vakantie, wanneer het aantal van degenen die willen verhogen in tijden om te gaan naar de bioscoop. Dat kan worden toegeschreven aan de factoren die hebben geleid tot een positieve indruk?

First - de bekende personages, opnieuw aangetroffen in de cartoon "Three Heroes: The Knight". De helden van de sequel zijn niet beperkt tot helden. Hier kunt u de vertrouwde paard Julia en de prins van Kiev, evenals Tichon, Lyubava, haar grootmoeder en Alenushka vinden, flitste in een paar afleveringen. Een kenmerk van dit deel was als zodanig, het ontbreken van de belangrijkste vijand, hoe bijvoorbeeld, was Tugarin slangen die het goud af van eerlijke mensen gestolen. Pirates is niet bekend hoe gevangen in de oude Russische sprookje voor de deelnemers niet lijken. Omdat het kan worden gezegd dat de helden, de protagonisten verwachtten één groot avontuur.

Oak door Dmitriya Nagieva, volgens toeschouwers, is de belangrijkste antagonist van het vervolg op "Drie helden: The Knight". Nağıyev het beeld van een brutale oplichter briljant herschapen, heeft zijn karakter bleek spectaculair en inventiviteit kon niet worden vergeleken met verstandige krijgers. In dit deel van de Oak zet alles op het spel - niet meer, niet minder, en de hele staat, willen Kiev draaien in de gok hoofdstad! De moraal van het verhaal lijn kan worden gevangen in dat iedere gokspel, het maakt niet uit hoe groot ze zijn, niet veel goeds.

Soundtrack "Drie helden: The Knight" is uitgegroeid tot een geweldige aanvulling op de algemene perceptie van de film. De muziek doet denken aan de oude motieven, gevarieerd dans regeling, het creëren van een ongelooflijke smaak. Het blijkt de indruk dat in het nieuwe gedeelte van de auteurs hebben besloten om alle kanten op te roepen, niet om zich te concentreren op een ding.

En toch, in vergelijking met volwassen ervaringen, emoties kinderen hebben bleek heel anders. Wat ze omgekocht "Drie helden: The Knight"? Beoordelingen van ouders zeggen dat jonge kijkers waren tevreden met de show. Het enige wat ze deden - genoten van de bekende personages en genoten van de kleurrijke afbeelding, zonder zich te verdiepen in de plot. Ze zijn meer dan genoeg.

Nieuwe gezichten en oude helden?

Julia, als de meest charismatische en geestige karakter, de auteurs verdwenen uit de boot. Een franchise geeft de plaats van de andere personages: de prins, Oak, Potane, zigeuner moeder Ili Muromtsa. De makers hebben zich gericht op het aantrekken van de kijkers die bekend zijn met de vorige delen. Maak kennis met favoriete personages zou het weer gemakkelijker zijn geweest. Daarnaast is de belangrijke rol die aan de hoofdpersoon. Alyosha Popovich en Ilya Muromets en Dobrynya Nikitich besparende Kiev willekeur, blijft de belangrijkste driehoek drie helden vormen. "The Knight" klonk als voorheen, grote Russische theater en bioscoop acteurs die gaf voice on-screen karakters.

Heroes moet weten in persoon

Volgens toeschouwers, hebben ze een succesvolle creatieve tandem, dat is onmogelijk om niet te zien ontstaan. Alle stemmen, zo anders dan het oor, geven charismatische, begiftigen karakters corresponderende karakters. Dit kan worden gezegd over Dmitriya Nagieva en Nargiz Zakirov, geuit Eik en zigeunermuziek. Als de eerste al achter hem (in "Gladiators van Rome" de leraar in "The Snow Queen", Cassio) had de ervaring van de stem, voor de zanger, die onlangs geërfd de muzikale Olympus dankzij de show "The Voice", is dit werk uitgegroeid tot een nieuwe uitdaging. Volgens de zanger, het was een prettige ervaring, een verblijf warme herinneringen van het werken aan de cartoon. Als de makers van de franchise ooit om een vervolg te maken, Nargis is blij om deel te nemen. Gosha Kutsenko perfecte pasvorm voor de rol Potani en Liya Medvedeva zijn eerste toon herinnerde aan de Lubawa, trouwe bruid Alyosha.

Een aantal eminente professionals toegetreden tot de met sterren bezaaide ensemble cartoon "Three Heroes: The Knight". Acteurs zonder onszelf en de fans van de franchise te veranderen, opnieuw gereïncarneerd in het scherm karakters:

• Sergey Makovetskii (Prince Kiev).
  • Dmitry Vysotsky (Julius).
  • Oleg Kulikovich (ALYOSHA Popovic).
  • Valery Solovyev (Dobrynya Nikitich).
  • Dmitri Bykovsky-Romashov (Ilya Muromets).

Niet uniform ridders

Niet alleen de "Drie helden" kan de aandacht van de kijkers oudere en jongere generatie aan te trekken. Voor hen en anderen zijn enkele opvallende voorbeelden van nationale animatie waardig voor het gezin afgestemd. Onder hen: "Star Dogs: Belka en Strelka", "Little Longnose", "The New Adventures Alyonushka en Yarema", "The Tale of Fedot de Strelets", "Avonturen in de Emerald City", "Ivan Tsarevich en de Grijze Wolf" ( twee delen), en anderen.

Elke uitspraak van het succes is geen belemmering

Op basis van de reacties van het publiek, in tweeën, het bekijken van "Three Heroes" heeft de potentie om een positieve indruk achter te laten. Ondanks het feit dat hij niet roepen het niveau van de eerste delen van de franchise, tot in het absurde verhaallijnen, verslapping van het perceel en naïeve isolatie kan je ogen sluiten. Dit alles loont gemakkelijk, gebrek aan filosofische moraal en liefde lijnen. Succes wordt aangevuld met componenten zoals rijke technische kant, niet de bar niet te verlagen, in vergelijking met de vorige delen, scoren, die, zoals altijd, gedaan met hart en professionaliteit, en pakkende soundtrack. "Drie helden: The Knight" gemakkelijk te begrijpen, zijn in staat om uw stemming op te heffen en het lachen te maken. Elke kijker zal zijn keuze te maken. Veel kijkplezier!