De serie "Forester": acteurs en rollen, plot en reviews

Serial project "Forester" is veruit een van de meest populaire Russische tv-serie. Tijdens de vrijlating van alle seizoenen waren toeschouwers komen naar deze bijzondere liefde voor zijn idee, spannende film. Een enorme bijdrage aan deze hebben niet alleen de schrijvers en producenten van de serie "Forester". De acteurs van de film, volgens critici, is volledig onthulde de essentie en de algehele blij met het publiek een heldere, emotionele acteren.

Eerste seizoen: events

In het midden van de gebeurtenissen van de film - de hoofdpersoon door de naam van Leonid Zubov. Hij besloot om achter een zeer actieve levensstijl en beheersen van de ongewone beroep boswachter. Ongebruikelijk, omdat de man was eerder werkzaam in de speciale krachten, en nu de voorkeur aan een rustig leven in een rustige omgeving. Maar het lot er anders over beslist, en het leven het presenteert een heleboel ongelooflijke in plaats van de gemeten tijd doorbrengen in het bos, maar tegelijkertijd een interessant avontuur. En het is niet in het wild levende dieren die worden aangetroffen in de bossen. De hoofdpersoon en zijn vrienden moeten de strijd tegen gevaarlijke stropers, oneerlijk zakenlieden, criminelen en personen etc. leiden Daarnaast, Leonid komt vaak de hulp van de lokale bevolking van het kleine dorp Olkhovka.

Interessant is dat de meest toegewijde vriend van de held vindt zijn hond Rufus: Samen vertegenwoordigen ze een reële bedreiging voor de onderwereld. Ze voortdurend binnenvallen criminelen uit aanplantingen te voorkomen en een of andere manier schaden.

Onder de trouwe metgezellen Zubov Gleb Sivogo waarmee de held onderhoudt vriendschappelijke betrekkingen sinds de kindertijd moeten toewijzen. Ook in diverse eerlijke pogingen ondersteunt Leonid Victor Dronov, die als senior onderzoeker geserveerd.

In parallel, de strijd met de onderwereld in de serie 'Forester' actoren die betrokken zijn bij het liefdesverhaal lijn. De hoofdpersoon van een lange tijd niet kan zelf beslissen of hij in staat van sterke gevoelens voor de vrouw na het verlies van zijn geliefde vrouw is. Zijn nieuwe liefde kan een lokale kliniek verpleegkundige Vera Bolshaeva zijn.

De plot verder seizoenen

In het volgende seizoen worstelt Leonid Zubov en zijn volgelingen tegen de oneerlijke en criminele individuen blijft. In de serie "Forester" acteurs en de rol van het eerste plan is bijna hetzelfde, met uitzondering van enkele individuen. In de nieuwe serie, de aanhangers van de rechtspraak - Zubov en zijn vrienden - gebeuren met de menselijke machinaties, die illegale goudwinning controleert bloot te leggen. Ook onder de prioriteiten van de hoofdpersonen van het voorkomen van aanvallen op gezondheidscentra en apotheken, waar de gevallen van diefstal van verdovende middelen. Zal niet zijn aandacht verdachte personages en een scala aan kindertehuizen van de familie type passeren. Daarnaast zal Leonid en zijn andere kameraden te helpen bij het onderzoek naar een zeer interessante zaak, waarin zullen we ons richten op de resultaten boomstam met geld keizerlijke tijden en de mysterieuze moord.

Bij het voltooien van de film

Serial project "Forester", de acteurs die moest worden onthouden en aan het publiek te behagen, verscheen op de schermen van televisiekijkers dankzij de inspanningen van TV Company "Mostelefilm". Bij het maken van de film zelf betrokken zijn talrijke team dat uitsluitend bestaat uit creatieve mensen.

Negen mensen die direct betrokken zijn bij het schrijven van het script. De samenstelling van de telersverenigingen werd bekend producer Vlad Ryashin. Onder zijn leiding heeft meer dan een hoogwaardig project gefilmd.

Episodes is de taak van de twee directeuren - Sergei en Victor Artimovich Konisevicha. Het verzamelen van de film credits bevat ook vele succesvolle tv-serie, met inbegrip van "Kadetten", "Provinciale passie", enzovoort.

Interessant - achter de schermen

Het is opmerkelijk dat de belangrijkste fotografie van de tv-serie op het grondgebied van één van de bossen in de regio Bryansk van de Russische Federatie uitgevoerd. Tijdens het filmen van de show "Forester" de acteurs bang dat verloren kan gaan in zo'n groot en dicht bos. In het bijzonder is een van de acteurs besloten een keer aan het einde van het filmen te gaan op een paddestoel jacht en heeft de weg niet meer terug te vinden. In een staat van paniek moest hij een paar zakken, gevulde champignons verlaten en haasten naar het gebied waar ten minste huidige mobiele communicatie te zoeken. Pas aan het eind van de dag de acteur in staat was om de directeur van de filmploeg, en de laatste oproep - de plaatselijke boswachters die gered en gaan dwalen, tot grote vreugde van het hele team.

de cast

In de tv-serie, "Forester" acteurs en rollen zijn zeer nauwkeurig - bij wijze van spreken over de film critici. Alle personages in de film zijn verschillende levendige personages, explosieve emoties die de acteurs in staat zijn om over te brengen aan de kijker.

De belangrijkste rol - het personage Leonid Zubov - ging naar Oleg Shtefanko. In de film, "Forester" de belangrijkste acteur is al bekend bij het publiek, die hem herinnerde aan de film werkt "The Scarecrow", "Apocalypse Code" en diverse seriële films. De rol van andere Leonid werd gespeeld Aleksandrom Tsurkanom - althans kinolichnostyu bekend. In die tijd speelde hij in de tv-serie "The Penal Bataljon", "donder" en anderen.

Andere kleurrijke personages gespeeld door zulke acteurs van de serie "Forester", Alexei Buldakov, Vladimir Timofeyev, Vadim Alexandrov, Vera Peresvetova Anna Bol'shova Natalia Sanko en vele anderen. Als directeur van de film , Victor Konisevich, werken met getalenteerde mensen brachten hem veel plezier en inspiratie, die op zijn beurt leidde tot de oprichting van interessante TV-project.

critici Reviews

Zoals verwoord sommige filmcritici, acteurs, "Forester" van de film voldoende aangetoond hun talenten en vaardigheden, het weergeven van de bedoeling van de auteur. De serie is in zijn divers idee, want in aanvulling op de belangrijkste verhaallijn, in combinatie met de oppositie van de onderwereld, kan liefde lijn worden getraceerd, en zelfs humoristisch. In de film, het hele dorp Olkhovka lacht, dan huilen door de verschillende capriolen van twee personages: Washi Bolshaeva, de voormalige echtgenoot van het Geloof, en een voormalig gevangene Cherkashov.

Seriële film zelf is gebaseerd op de geschiedenis van het type, die elk zijn aangebracht in één of twee series. Dat wil zeggen, mensen die beginnen te Lseryl kijken niet vanaf het begin, in staat om de draad van het perceel op te vangen zal zijn.

Opmerkingen en beoordelingen

Volgens veel filmliefhebbers die al in geslaagd om alle seizoenen van de tv-serie te zien, acteurs "Forester" serie behagen zijn goed te spelen. Vonden Vooral het publiek de belangrijkste personages in de film, die actief zijn in de strijd tegen de criminaliteit. In de recensies, overwegend positief, is er een toespraak dat is nu moeilijk te vinden om te zien dezelfde film staat als de serie "Forester". Acteurs en rollen in de tv te laten zien heel organisch look, er is geen vergezocht of overdreven momenten. Natuurlijk, in werkelijkheid, de mensen worden zelden geconfronteerd met zo veel van de beproevingen van het leven. Maar diegenen die geïnteresseerd zijn in de reeks die niet hoeft te vervelen met de hoofdpersonen. Volgens toeschouwers, de show is een echt dorp leven met zijn eigen voor- en nadelen, grappen en avonturen.