De serie "Dog": reviews en features

In dit artikel vindt u de tv-serie "Dog" zal worden gepresenteerd. Beoordelingen en kenmerken van de plot hieronder besproken. Het project is gemaakt in Oekraïne. Het eerste seizoen werd uitgebracht in 2015, geregisseerd door Igor en Nikolai Zabara Captan.

Dus laten we beginnen met de serie beschrijven "Dog." De plot vertelt hem over een man genaamd Max. Als gevolg van het gebruik van alcohol hij werd ontslagen, verloor hij zijn vrouw en beste vriend. Door hun detective vaardigheden hem in staat stellen om te doen wat hij wil in een voormalig politiebureau, buiten de staat. De enige andere hoofdpersoon wordt een Duitse herder. Samen beginnen ze om misdaden te onderzoeken.

uitbreiding

De makers besloten om de serie te vernieuwen "Dog." Seizoen 2 werd uitgebracht in 2017 In het vervolg, we opnieuw kennis met de hoofdpersoon Max. Hij leert dat zijn familie waren gedood. Aangezien de serie "Dog" begint. Seizoen 2 zal vertellen over het onderzoek naar deze mysterieuze zaak, die over de hoofdpersoon nam. Max begint te zoeken naar de schurk met een echte vriend. Ze creëren een prachtig tandem mensen en honden. De hoofdpersonen zelfs nog dichterbij. Indien de zaak wordt geopend, worden ze een echte detective.

Merk ook op dat het in het tweede seizoen van het leven van het hoofdpersonage zal zijn in het bijzonder in gevaar. Hij gewond. Maar de trouwe hond zal zijn meester niet verraden. Vooruitlopend op deze ongewone vrienden zijn nog steeds vele mysterieuze gevallen.

De hoofdpersonen van de serie "The Dog"

Acteurs serie "Dog" Nikita Panfilov en Olga Oleksiy speelde twee belangrijke rollen - Max en Helen Leonidov. Het meisje op het perceel is de voormalige echtgenote van de bovenstaande karakter en criminoloog. Operative Igor Gnezdilova gespeeld Michael Zhonin.

Hij nam deel aan de film en Andrei Saminin. "Dog" - een serie waarin hij speelde Alexey Leonidov. Denis Rodnyanskiy belichaamde het beeld van Leonova. Mikhail Filippov gespeeld Gromov. Alex Cherevatenko voor de film omgezet in Krasnov. De rol van de stagiair ging naar Andrew Fedinchiku.

acteur

Acteurs serie "Dog" Les Samaeva en Arsene Bosenko belichaamd op het scherm twee memorabele afbeelding - Maya en advocaat. Victor Demertash gespeeld Bouton. Constantijn Voitenko kreeg de rol van overmacht. Nit voor de film was Anton Sebastian. Andrey Isayenko aan gedacht om de toeschouwers als Diesel. Sergey Malyuga kreeg de rol van een spijker. Vitali Ivancenco omgezet in een frame in de Kid. Vladimir Belyaev speelde Laponogova. Evgeny Marchenko kreeg de rol van de Axe. Boris Georgievski gespeeld Dmitriya Nikolaevicha Georgievskogo.

Evaluatie van de Max

We hebben al verteld, wat is opmerkelijk serie "Dog." Recensies over de hoofdpersoon van de fans te volgen. Het publiek begroette gunstig serie. Vaak melden geweldig spel Nikita Panfilov, die het beeld van de hoofdpersoon genaamd Max belichaamd. Veel kijkers wekt vertrouwen dat karakter. Fans doordrenkt hem met sympathie.

Alles wat hij had de ongelukkige ooit verraden door een vriend, ontslagen van zijn baan, verliet zijn vrouw. Bovendien, een van de beoordelingen hebben klachten over hoe snel de man van de alcoholische uitgegroeid tot een geheelonthouder. Ook het plot inconsistenties aantal kijkers noemt dit verhoogde activiteit, na de held van volledige instorting op het werk.

Andere feedback over de show

Echter, niet alleen omdat Max werd gedacht om toeschouwers serie "Dog." Beoordelingen geven aan dat de film heeft alles wat je nodig hebt: humor, romantiek, vriendelijkheid, menselijke conflicten, actie.

Fans hebben opgemerkt dat tijdens het bekijken van een foto, kunt u genieten met ongedempte belang. Een aantal kijkers geloofde dat de hoofdpersoon is niet Max, en zijn leerling, in wiens eer en werd uitgeroepen tot de serie "The Dog". Beoordelingen geven aan dat de betrokkenheid van de hond schietpartij was een groot succes en een zegen voor het hele beeld.

Toeschouwers benadrukken het gemak waarmee Graf presteert ideeën regisseur en scenarioschrijver. Die hond velen beschouwen als de meest sympathieke personage in de plot. Fans blij als Nikita Panfilov en zijn vriend in geslaagd om een echt begrip, vriendschap te spelen, en dompel je onder in teamwork. Sommige gasten merkte op dat, ondanks het feit dat het perceel kunt u het aantal stempels te zien, het verhaal goed geslagen, en de film van dit niet zijn aantrekkingskracht verliest. Toeschouwers vergeleken protagonist Robin Hood, die kwam om te dienen in de Oekraïense politie.

De voordelen omvatten ook een goed beeld van de camera werk en een degelijke selectie van acteurs, omdat elk van hen was in staat om door zijn karakter te geven is zeer specifiek en uniek type. Nadelen schrijvers werken het publiek aanvaardbaar wordt geacht. serie verhalen genaamd interessant. De evaluatie merkt op dat, hoewel gebaseerd op een aantal verhalen en liggen sterft, scenarioschrijvers brengen altijd unieke tinten in hen. Tekortkomingen en fouten zijn te vinden in de film, maar volgens het publiek, ze zijn een stuk, en deze tekortkomingen heeft het oog niet te vangen.

aantal gebruikers in hun recensies lovend Zhonina acteerwerk, en merkt op dat het zeer moeilijk is om de held, die onmiddellijk wordt gepubliceerd moet een hekel te spelen. In dit geval, de kijkers aandacht besteden aan een aantal inconsistenties. Volgens hen, ze ziet er te jong persoon die een misdrijf 15 jaar geleden heeft begaan. Sommige commentatoren zeggen over de overmatige hoeveelheid ostentatief "heldendaden" en gevechten in de plot. Het publiek van harte herinner me een aantal van de aanwezigen in het verhaal van de komische situaties, waardoor ze lachen.

De finale van het eerste seizoen genaamd intrigerend. Sommige kijkers hebben de gelijkenis tussen de hoofdpersoon en een John McClane van gemerkt "Die Hard." Hij is kaal, een passie voor alcohol en verloor zijn vrouw.