De plot, acteurs, reviews en ratings film "Room" in 2016

2016 gaf ons veel goede films van verschillende genres. In het uitrollen van de militanten en drama. Sommigen van hen zijn multi-miljoen blockbuster, terwijl anderen werden genomen voor niets. De film "Kamer" was één van de belangrijkste overwinnaars van het jaar. Het wordt toegeschreven aan de tweede categorie van films, sinds de oprichting van dit drama heeft slechts dertien miljoen dollar uitgegeven. Door onze normen, dit bedrag is gewoon belachelijk. Aan de totstandkoming van de film werkten we vertegenwoordigers van verschillende landen, waaronder Ierland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Wat zeggen ze over de film reviews? "Room" movie - een echte meesterwerk, die terecht werd de lieveling van critici en had een hit met kijkers over de hele wereld. Op deze opmerkelijke film en zullen we in dit artikel spreken.

"Kamer" De film plot is heel interessant. In het midden - een jong meisje met de naam Joy. Ze is een persoon waarvan het aandeel is veel moeilijkheden van het leven liet. Toen ze een kind was, een tragedie er met haar gebeurd, die voor altijd zou veranderen haar gewone leven. Dan was er haar ontvoering die een stempel op de mentale toestand van vreugde en haar toekomstige kijk op het leven.

Nu is het een volwassene. Maar het verleden nog steeds niet haar gemoedsrust. Haar leven is nog steeds vol met verschillende fobieën en problemen teistert Joy absoluut alle domeinen van activiteit. Ze wordt gedwongen om in zijn eentje brengen zijn jonge zoon. Thuis vreemde van dit verhaal ligt in het feit dat de hoofdpersoon probeert om het kind te beschermen tegen de gevaren van de buitenwereld. Dat is waarom ze het in een kleine kamer van waaruit de jongen niet verder gaan gedurende het hele leven blijft. Wat zal alles wat er gebeurt?

geregisseerd door

de stoel van de regisseur in de film nam sorokadevyatiletny Ier genaamd Lenny Abrahamson. Hij heeft niet veel ervaring in het leiden en is zelden bevalt ons met nieuwe werken. Zijn beroemdste film was tot op dit punt, "Frank." Film was een succes in de box office, ondanks de zeer ongewone verhaal dat niet elke kijker werd begrepen. Maar zelfs toen was het duidelijk dat de directeur is niet bang om te experimenteren en iets ongewoons te creëren.

In dit geval heeft hij gemaakt op het gezicht van de meest gewone drama. Maar op hetzelfde moment, het is niet veel als een moderne Hollywood-cinema. Het is niet onze gebruikelijke clichés. En het verhaal zelf is zeer ongebruikelijk, dus kijk wat er gebeurt op het scherm is ongelooflijk interessant. Ik denk dat Leonard Abrahamson meer herhaaldelijk verraste ons met nieuwe werken.

De film "Kamer": acteurs

In de cast zijn lang niet zo veel mensen. Het ding is dat het perceel wordt gedraaid rond de eerste twee karakters. Een groot deel van de film wordt verwijderd in dezelfde kamer. Zo'n kamer omgeving vraagt om een goede voorbereiding en dramatische games. Met al deze actoren zijn omgegaan.

Brie Larson

De belangrijkste rol ging naar een jonge Hollywood-actrice Brie Larson. Ondanks het feit dat het nog niet eens dertig, speelde ze in de film bijna tien jaar. Voorafgaand aan het begin van dit decennium, had ze meestal beetje delen. Maar in 2010 is de situatie drastisch veranderd. In eerste instantie speelde ze zelfs een klein, maar helder genoeg rol in de tiener komedie Edgara Rayta "Scott Pilgrim vs the World." Twee jaar later, Brie verwierf de lood vrouwelijke rol in de blockbuster "Macho en Botan", die veel succes over de hele wereld gehad. Na dat haar acteercarrière ging snel omhoog.

Maar het was de "kamers", slaagde ze erin om hun talenten te ontdekken in de ruimste. Om beter wennen aan de rol, bleef ze voor een maand op streng dieet en leidde een eenzaam leven. Dit alles geholpen om haar helderste vervullen (op dit moment) de rol van zijn carrière, en zelfs de award "Oscar" te winnen. Op dit moment lijkt het in de hoofdrollen op een regelmatige basis en ontvangt een substantiële vergoeding.

Dzheykob Tramble

Moeilijk te geloven dat het mogelijk is om een dergelijke complexe rol spelen op zo'n jonge leeftijd. Echter, de jonge acteur Dzheykob Tramble heeft een geweldige job met het. Misschien is dit een van de rol van de beste kinderen in de afgelopen jaren. Wij denken dat dit kind zal wachten voor een heldere acteercarrière.

Het succes aan de kassa en op filmfestivals

"Room" movie (2016) ontving talrijke reacties, en ze zijn meestal positief. De foto is een groot succes in de wereldwijde box office, waardoor niet alleen de begroting terug te verdienen, maar ook de makers van films om een goede winst te brengen. Ze verzamelde een stevige box office in Amerika en ver daarbuiten. Gelukkig is de "kamer" op het einde kwam aan onze verhuur. Maar, zoals je kunt raden, de film ging slechts in enkele theaters en had op zijn minst enige reclamecampagne.

Beoordelingen over de film "kamer" is positief voor het werk van de uitstekende acteerwerk spel regisseur en een intrigerende verhaallijn. Vanwege het succes in de VS en Europa, heeft de filmrol opgemerkt en kreeg een enorme hoeveelheid verschillende prestigieuze festivals. Op het einde, heeft dit alles geleid tot een aantal nominaties voor "Oscar". Zoals we hierboven vermeld, een standbeeld links Brie Larson voor Beste Actrice. Helaas, de film mee te nemen en kon niet de hoofdprijs zijn. Dat jaar was een zeer serieuze concurrentie. Bescheiden "kamer" was zeer moeilijk om te concurreren met de grote blockbusters, verwijderd veel meer gerenommeerde regisseurs. By the way, voor de beste regisseur deze film werd ook genomineerd.

Beoordelingen voor de film "Kamer"

Er zijn geen vragen over het feit dat zo doordringend dramatisch verhaal vol positieve reviews op Internet en in de grote publicaties, vertellen over de film. Het beeld verrast iedereen zonder uitzondering. Veel mensen vieren de intrigerende en heel triest verhaal, dat kan gewoon niet onverschillig blijven.

Een overzicht van de film "Kamer" krijgt enthousiast voor een waarnemend spel Brie Larson, die iedereen geslagen. Elk van haar emoties op het scherm, je gelooft zonder twijfel. Ze creëerde een beeld dat wordt herinnerd voor een lange tijd.

Ratings van de film is bij voorkeur hoger. Dus als je om wat voor reden nog steeds niet keek naar de "kamer", is het sterk aanbevolen dat u vertrouwd te maken met het. Het lijkt ons, zult u zeker geen spijt van de tijd doorgebracht. Aangezien de beoordelingen van de film "Room" krijgt een positieve plan is niet tevergeefs.