De film "The Sniper": opmerkingen en recensies

In 2014 was er een film Klinta Istvuda "Sniper" in de huurprijs. De belangrijkste rol ging knap Bredli Kuperu, die speciaal voor deze rol heeft het maximum gelijkenis met zijn sterrenhemel prototype gemaakt.

De oorsprong van films

"Sniper" - een film over de oorlog, dus men zou verwachten dat deze filmrol zal worden voorgedragen voor "Oscar". Tegelijk met hem het uitrollen van het tweede deel van de veelgeprezen actie op basis van het boek "The Hunger Games." Hollywood met ingehouden adem wachten op de resultaten van de wedstrijden in de box office, en in de laatste "Sniper" einde nam nog steeds de leiding. Tot op heden is er informatie dat deze filmrol de grootste box office heeft verzameld op basis van de resultaten van 2014!

De oorsprong van films is ontstaan in 2012 en als gevolg van het feit dat Bredli Kuperu in staat was om de film rechten krijgen om een biopic over de Amerikaanse sluipschutter, die bekend staat om zijn behendigheid was en vernietigd 260 vijandelijke strijders in Irak. De echte naam van de held, gespeeld door Cooper - Kris Kayl. Hij ging de geschiedenis van de Verenigde Staten als de meest dodelijke soldaten, niet bang om te vechten voor hun land en hebben betrekking op de achterste voet soldaten.

Bijzonder acuut plot toegeschreven het feit dat meer dan Chris's hoofd werd uitgeroepen tot een hoge prijs, en werd hij de meest begeerde prooi door de Iraakse tegenstanders. In 2012, de held is al met pensioen thuis, en geraakt door zijn verhaal Bredli Kuper heeft onvermoeibaar gewerkt in de documentatie van de film.

Het starten van een project

"Sniper" film, die de reacties verzameld waren positief, hoewel tegenstrijdig, dankt veel van zijn succesverhaal, dat was de reden voor de lancering van het project was. Het project was zeer ambitieus, en Cooper was oorspronkelijk de bedoeling dat de film een serieuze mededinger voor de "Oscar" zou moeten zijn. Hij wilde niet op te treden, en dacht bij productiewerk te beperken. Maar het lot anders besloten.

Bredli Kuper heeft met succes een contract met de studio ondertekend en voorgesteld als een kandidaat voor de hoofdrol Criss Pratt, die eerder geen ernstige rollen verschillen. Metgezellen waren ontevreden over dit besluit en Bradley zet voor de keuze: of hij speelt een belangrijke rol of project en niet wachten tot de lancering.

De volgende stap in de richting van het creëren van een cinematografisch meesterwerk van de militaire gedachte was om een regisseur en producent te vinden. Het gebeurde snel, en al snel werd aangekondigd dat dit zal David Russell. Druk verwachten dat een dergelijke gang van zaken, omdat het niet de eerste samenwerking van de jongens op de set zou zijn, hoe meer ze allebei sprak over elkaar heel hartelijk. Maar het lot anders besloten, en Russell slaagde er niet in de "Sniper" te creëren. Beoordelingen van de film begon te momentum te krijgen van tevoren, als volgt de arena ging Steven Spielberg. Het gebeurde met een zekere vertraging, mei 2013, als Cooper te maken gehad met zijn andere filmprojecten.

onverwachte wending

"Sniper" - een film over de oorlog, gebaseerd op echte gebeurtenissen. Misschien heeft filmstrip bepaalde karma toegevoegd, zoals geschilderd door de plot was drastisch veranderd als gevolg van de tragische gebeurtenissen hebben plaatsgevonden. Zodra bekend werd dat Spielberg regisseert, en filmen begon werd, het prototype van de hoofdpersoon van de film, Kris Kayl, tragisch overleed in de handen van een ex-collega. Het is zeer overstuur alle deelnemers van de schietpartij proces, waardoor ze meer vertrouwen in het feit dat het geheugen van de held van de Verenigde Staten voor altijd in de harten van de Amerikanen moet blijven.

Steven Spielberg, met zijn kenmerkende zorgvuldigheid besloten om de plot radicaal te veranderen, het werven van nieuwe actoren. Dit veroorzaakte controverse uit de studio en metgezellen. Het onderhandelingsproces bedreigd werd geen succes, omdat de regisseur wilde niet tot een compromis. Vervolgens werd besloten om het laatste deel van films die de meest tragische dood van Kyle portretteren uit te breiden. Spielberg's ideeën over de begroting kan worden vergeleken met high-tech blockbuster daarom niet bereid om concessies te doen, werd hij gedwongen om de set te verlaten en niet aan de slag.

Klint Istvud - een kop

De acteur heeft zich herhaaldelijk geprobeerd in de rol van regisseur. Hij heeft consequent gesteld dat elk van zijn werk - de laatste, en hij zal niet meer op de set. Echter, al snel ging hij akkoord om te leiden van het proces van het creëren van een overzicht van de filmische meesterwerk "Sniper". De film, acteurs, en zelfs het originele verhaal veroorzaakte geen Eastwood is geen twijfel in de succesvolle afronding van het project. Het idee was niet om zichzelf te portretteren oorlog met Irak, maar alleen aan de fenomenale momenten uit de geschiedenis van de missies Chris Kyle te markeren. Zijn dood werd besloten om te publiceren in de credits, om niet om af te stappen van het verhaal - een film over de briljante sluipschutter, een liefhebbende familie man, een zorgzame echtgenoot en gerespecteerde burgers van hun land.

Klint Istvud gehandeld met precisie roofdier, dat een slachtoffer geschetst. De film crew ging onmiddellijk aan het werk. De eerste keer van de film werden doodgeschoten in Los Angeles, en vervolgens de groep verplaatst naar Marokko, waar werd besloten om de scène van de vijandelijkheden te schieten.

huurrendement

In het najaar van 2014, om precies te zijn - in november, werd de film vertoond op het filmfestival. Critici langverwachte en zeer bewegend beeld, en de mogelijkheid om de Klinta Istvuda beoordelen als regisseur zo veelbelovend project.

Zoals voor de critici, ze één voor één voorspelde het project talrijke onderscheidingen, en voorspelt dat hij zal de geschiedenis ingaan als een van de beste oorlogsfilms. De film "The Sniper", die beoordelingen in een nauwe bandbreedte voorafschaduwing van alle eer, in feite niet aan de verwachtingen. Het feit dat in december in een massa rollende kwam de band had slechts een paar kleine awards in de nominaties, die niet konden dwarsbomen Eastwood.

Misschien is het in 2014?

Een beetje boos over het lot van films de studio beheer uitgegeven een foto in een enorme auto eind december, te beperken tot slechts drie bioscopen. Het was jammer, omdat de box office bedroeg heel indrukwekkend bedrag. Januari 2015 was de noodlottige maand in de geschiedenis van films. De ceremonie van het toekennen van "Oscars" een positieve invloed op de film, zoals het werd aangekondigd dat hij 6 awards had ontvangen. Mensen met spoed om kaartjes te kopen, maar eerder een gids onmiddellijk overeengekomen om films uit te zenden in 35 theaters. Drie dagen lang, tot verbazing van de meeste, en Klinta Istvuda waaronder de film "Sniper", recensies waarvan vloog door de hele wereld, een brutowinst van $ 90 miljoen aan de box office.

Een paar weken verhaal over Chris Kyle aan de leiding op alle Amerikaanse kaartverkoop. In maart, het virus zich verspreidt over de hele wereld ongekende nieuws! Het bleek dat hij "Sniper" (film), de acteurs, het in een team gespeeld zou kunnen hebben om de hoogste eerbied te bereiken tussen het publiek en bekroond met de titel van de box office van de film aan het einde van 2014! Misschien is dit klinkt mystiek, maar eigenlijk was het noodzakelijk om te wachten op het begin van 2015 met het oog op de lauweren van zorgvuldige en minutieuze werk van de bemanning, maaien?

Het geheim van het succes van de film?

Het lijkt misschien dat dit slechts een gewone drama met een wraak op smaak typisch Amerikaanse pathos en heldendom. Uiteraard is dit niet waar is, omdat het publiek sympathie is moeilijk om zelfs filmische titanen van het bedrijfsleven te verdienen! Er zijn een paar feiten. In de eerste plaats met het standpunt van de regisseur, de film is gebaseerd, zeggen ze, "de roos." Lezers zullen het erover eens dat in de afgelopen jaren, de vragen van militaire aard en rustig de situatie in de wereld zijn in het bijzonder acuut. Als er tien jaar geleden gefilmd op militair terrein zou de film voor een beloning alleen in het geval van een hoog budget, eersteklas acteurs en foutloos PR kwalificeren, had vandaag patriottische motieven gestegen tot de hemel. Amerikaanse gezinnen met een speciale kick ervaren constante reizen zijn familie op vijandelijk gebied. Tal van terreur aanslagen gedwongen te beven van angst zelfs de bewoners van steden die ver van de realiteit van militaire strategie. Het verhaal van de held, die gemakkelijk achter de muren van de ruïnes van Irak en vrijwel kon verbergen hun leven riskeren voor minder getrainde soldaten kan niet aanraken de harten van degenen die Chris Kyle persoonlijk kende en zeker wist hoe dingen waren in werkelijkheid.

Voor een lange tijd op de lippen van alle Amerikanen was de legendarische Amerikaanse sluipschutter. Beoordelingen van de film is grotendeels gebaseerd op eerder hoorde het nieuws uit Irak, waar tijdens de levensduur van Kyle bedekte zijn militaire successen. Klint Istvud heeft heel verstandig gebleken in termen van niet alleen de regisseur, maar ook de PR-manager van zijn eigen project. Tal van patriottische symbolen, vlaggen van de Verenigde Staten, de zogenaamde naoorlogse syndroom ... Dit alles bij elkaar maakte het publiek sidderen elk hart, zelfs ver van de militaire dienst.

"Sniper" film. Erfgoed. beoordelingen

Natuurlijk, de rol van de film gebaseerd op echte gebeurtenissen die zal de geschiedenis ingaan als een onbetaalbaar artefact. De tragische dood van Chris Kyle's aan het begin van het filmen deed deze film nog meer bevorderd, en het proces van zijn moordenaar - Marine Eddie Ruth - toegevoegd olie op het vuur. Ongeëvenaarde en realistische spel Bredli Kupera geeft het project een bijzondere charme, waarin de hoofdpersoon is niet alleen gewijd aan zijn land, maar ook een liefdevolle man, die in het belang van zijn familie is bereid om iets te doen - zelfs het opgeven van de dingen van zijn leven. Echter, meningen over de zuiverheid van de bedoelingen van de Amerikaanse soldaten werden verdeeld, zoals in Hollywood over het advies overeengekomen dat de verfilming kwam erg wreed en getoond veel geweld.

Biografische drama Klinta Istvuda ontmoette een aantal verwijtende beoordelingen. Dit zette een gezicht niet alleen het ego van de regisseur, maar ook het project toekomst "Sniper". Beoordelingen van de film waren enigszins beschuldigende bellen Eastwood afvragen hoe trouw aan het beeld van een heldhaftige huurling vertegenwoordigen. Critici hebben de filmmakers beschuldigingen van onjuiste prioritering en immorele oorlogspropaganda aangevallen. Echter, als je kunt het publiek tot het einde, die, aan de ene kant, verheugt wanneer bekeken met een gevoel van nationale trots gaat naar de film twee keer op dezelfde film, maar aan de andere kant zeggen - dan berispt films makers van niet-naleving van ethische normen?

Voor welke specifieke kritiek geslingerd beschuldigingen tegen de makers van "Sniper"?

Scherpschutter en gefrustreerd cowboy op het eerste gezicht, volgens de Hollywood critici lijken mooi en fatsoenlijke vent. In feite is hij wrede moordenaar die naar de oorlog ging om legaal mensen te doden. Slechts tweemaal held varieert met de beslissing: om te schieten of niet schieten. In beide gevallen is het kind under the gun, en meteen bleek het hele perceel spanning. De film "The Sniper", beoordelingen die veranderde in prosecutorial beoordeling, een keer gaf aanleiding vooral filmcritici nemen een agressieve houding toen Chris nog durven om het kind te schieten. In de ogen van de heersers van deze daad van filmische lot leek onvergeeflijk.

Name woede over de film, alsmede sarcastische replica uitgedrukt collega craft Klinta Istvuda - geleid door Maykl Mur. Hij deed zijn best om de details van het scenario belachelijk te maken, evenals in het openbaar bespot flitste in de film scene waar de soldaten wilden noemden Irakezen.

Russische film "Snipers: Love under the gun"

De Russische cinema wordt ook beschreven onder moeilijke situatie van de mensen die moeten leven aan de andere kant van het gezicht. De film "The Sniper: liefde voor een oog" - een waardige interpretatie van de nationale directeur Zinovy Roizman hoe kan Card liggen tijdens de oorlog. De verhaallijn van de seriële film vertelt het verhaal van jonge jongens en meisjes, die aan de vooravond van de Grote Patriottische Oorlog bevonden zich aan weerszijden van het hek en liep vijand sniper groep. De hoofdpersonen zijn in de liefde en niet vermoeden dat zij zouden moeten binnenkort vertrekken. Nog zeer jong is, ze zijn allemaal romantiek, droomde van een lang leven samen, en gelooft niet dat er iets ze uit elkaar kan scheuren. Het bleek dat de oorlog alles op zijn plaats heeft geplaatst.

Russische films in zijn gloed en emotionele kleur doet denken aan de Amerikaanse film "The Sniper". Verzetsheld Iraakse militanten Chris wil de oorlog te beëindigen, in de hoop dat hij zijn familie kon beschermen tegen de verschrikkingen die kunnen komen tegen vijandelijke aanvallen. Jonge Katya en Sasha, de helden van de Russische cinema, in de overtuiging dat de oorlog hen en hun gevoelens voor elkaar niet zal beïnvloeden. Uiteindelijk beide films tonen de kijker dat de wreedheid en een impact hebben op elke persoon te doden, en uiteindelijk allemaal zal moeten gaan door een moeilijke periode van zelf-identificatie na het einde van de vijandelijkheden.

Wiens sniper vroeger was?

In 2012, de Russische distributie van films in première thriller "Sniper 2. Tungus", het prototype van de hoofdpersoon was een slimme en welgemikte sluipschutter, op grond waarvan 360 werden gedood door de Duitsers. De actie vindt plaats tijdens de Tweede Wereldoorlog, en de belangrijkste actoren zijn onervaren shooters die doceert aan een lokale sniper Tungus genoemd. Dit is een andere militaire geschiedenis dat de complexiteit van de soldaten weerspiegelt tijdens de uitvoering van gevechtsmissies.

De film "The Sniper 2" - Rusland tot de kern van elk karakter, maar dat wil niet stoppen om een parallel te trekken tussen hem en veelgeprezen films te trekken, is gebaseerd op de Iraakse militaire acties, zoals de film "Sniper". Reacties over hem veel meer boos, dan een vergelijkbare in Rusland. Misschien is dit te wijten aan de eigenaardigheden van de mentaliteit van verschillende volkeren of het feit dat de Tweede Wereldoorlog is het onmogelijk om uit te beelden zonder geweld en wreedheid. Maar critici niet een vergelijking tussen de foto's uit te voeren, ondanks hun schijnbare gelijkenissen.