ReizendReistips

Circus Ciniselli, St. Petersburg: reviews, foto's. Opening van Cirque Ciniselli

In december 2015 ten slotte, een gebeurtenis voorgedaan die waren op zoek naar alle inwoners van St. Petersburg - na maanden van grote renovatie en wederopbouw was een heerlijke ontdekking Ciniselli circus. Deze plaats is altijd populair geweest onder de burgers, en nu, toen het gebouw kreeg zijn nieuwe meubels en geactualiseerde programma met deelname van circus legende, tickets aan de kassa begon onmiddellijk worden opgekocht.

Geschiedenis van de schepping

Ciniselli Circus werd geopend in 1877 op initiatief van de Italiaanse burger en een lid van de dynastie van kunstenaars. Het gebouw belichaamt de unieke technische design engineers. Voor de eerste keer in de wereld praktijk bij de bouw van de koepel niet toegepast zijn draagkolommen, waardoor een opvallend driedimensionaal effect.

De zaal was versierd met de grootst mogelijke luxe en glamour, het is ontworpen voor vijfduizend mensen. Circus Ciniselli werd meteen een favoriete plek voor bezoekers van alle segmenten van de bevolking van Peter, zo werd al snel de belangrijkste attractie van de stad.

Na de revolutie, de bouw overgegaan in het bezit van de nieuwe regering, en heeft vele veranderingen ondergaan. In de jaren dertig van de twintigste eeuw op het grondgebied van het circus, werd besloten om een workshop die de nieuwe nummers bereidt openen. Terwijl de regisseur was een smid, voor zijn scripts groot aantal pantomimes werden geleverd. Daarnaast waren er de sterren van de Europese waarden.

Op het moment van de Grote Patriottische Oorlog Ciniselli circus het was gesloten en alleen in 1945 begon zijn eerste publiek te nemen.

Doorheen de geschiedenis van deze instelling in haar arena veel variatie van getalenteerde kunstenaars heeft gezien en is momenteel de grootste permanente circus in Rusland.

De grote comeback na reconstructie

Enkele jaren geleden, een circus bezocht de leiding idee om de bouw van vroegere uiterlijk terug te keren. Daarom werd het volledige herstel uitgevoerd, die duurde anderhalf jaar. Na de oplevering in het afgelopen jaar het duurde een grote en langverwachte opening Ciniselli circus. Het is allemaal op hebben gewacht, werd besloten om maar liefst twee grote feest te regelen, zodat de prestaties gewijd aan dit geweldige evenement, gehouden op 15 en 18 december.

Het publiek genoot van de ongeëvenaarde nummers in de prestaties troupe het Koninklijk Circus, handelend onder leiding van de talentvolle Georgische kunstenaars Gia Eradze. Zij zagen vluchten op de kroonluchters, getrainde duiven en paarden, het evenwicht op de piano prestaties met hula hoops in een glazen kom en vele andere dingen die ze bereid zijn voor het circus Ciniselli. De herziening van deze spectaculaire uitzichten meteen vloog rond de stad Sint-Petersburg, is het niet verwonderlijk dat er in de hal van het gebouw is nooit lege stoelen.

Revival van de oude tradities

Het programma, dat zich toelegt op de opening van het circus, ging een uniek nummer met de titel "Op de olifanten over de hele wereld", uitgevoerd door de erfgenamen van de oudste dynastie trainers Rusland Kornilov. Ook is de wereld-beroemde attractie "Russische fun" met spectaculaire stunts acrobaten blij en erg blij dat de hele publiek verzameld.

Om te spreken zo groots te versieren ontdekking, circus Ciniselli (St. Petersburg) met zijn gezelschap van acteurs was een jaar en een half in de bossen en bereidde zich voor op een nieuwe fase in haar geschiedenis. In aanvulling op deze prachtige en al bekend bij vele kamers, kon het publiek de jonge en talentvolle jongleurs, turners en trainers die in staat zijn om het hart van het publiek te winnen zijn geweest te zien.

Terugkerend naar de plaats van de legende

De belangrijkste verrassing was het verschijnen van de langverwachte opening van de arena van de St. Petersburg Circus buitengewone clown en acteur Oleg Popov. Hij was niet in Rusland voor zesentwintig jaar, maar nu zal hij de kijkers genummerd stralend in het nieuwe programma en in zijn 85 jaar verrassen, in staat zijn om te geven een voorsprong aan een jonge kunstenaar.

Met hem op de arena verschijnen Laura en Violet - de dochter van de legendarische rijder Baron, en een bekroonde beroemde acrobaten en dierlijke trainers. kunstenaars assistenten zijn unieke dieren die kan het publiek verrassen met hun talenten. Daarom degenen die nog niet de tijd hebben gehad om de gerenoveerde circus Ciniselli bezoeken moet zeker niet te missen kans en geniet van een geweldig programma.

museum

In 1928, toen het circus gebouw werd geopend, de eerste in zijn soort faciliteit waar toont interessante tentoonstellingen gewijd aan cijfers en optredens Ciniselli troupe. Het doel van deze tentoonstellingen was een verzameling van alle benodigde materialen voor studie, systematisering en de geschiedenis van het circus.

Het museum heeft altijd alleen gemaakt met de hulp van kunstenaars, gedoneerd aan uw foto's daarin, programma's, kostuums en verschillende posters. Op dit moment zijn er ongeveer negentigduizend opslag items.

Na een bezoek aan de tentoonstelling museum, kunt u een aantal interessante evenementen ervaren binnen de muren van de gebouwen circus Ciniselli zien. Foto's aangeleverd door de faciliteiten zijn in staat om snel te voldoen aan de nieuwsgierigheid van het publiek en de fans van Circus Arts.

Reviews van een bezoek aan

Alle inwoners van de stad, die al op voorstellingen bezocht vanaf het moment van ontdekking, blijven onder de indruk van wat hij zag in de arena en aangespoord om het circus Ciniselli bezoeken. Beoordelingen te zeggen dat alle spraak is doordrongen van vriendelijkheid en de kindertijd, en Oleg Popov zendt programma zijn uniekheid en magie.

De arena verbazingwekkende akoestiek, dus allemaal perfect hoorbaar zelfs van de achterste rijen. Presentatie van twee uur praten en kijkt naar een keer, zodat zelfs de jongste toeschouwers zijn gegarandeerd niet vervelen.

Veel mensen willen dat in de kamer met extra comfortabele nieuwe stoelen en aanzienlijk verbreed de gangpaden, dus geen drukte na het einde van het programma. Natuurlijk, alle bezoekers zijn erg blij met de nieuwe architectuur van het gebouw, verschijnen in deze gedaante, als in het begin van de twintigste eeuw. Op de gevel zijn gerenoveerd muzikale sculpturen en met de hulp van hun architecten in staat waren om opnieuw te herscheppen de ongewone samenstelling "Art".

prijzen

De kosten van tickets voor het circus Ciniselli (St. Petersburg) zal starten vanaf 500 roebel, en eindigt 5000. Als u wilt kijken naar de prestaties in bed zal moeten besteden aan 8000 RBL., Maar een dergelijke prachtige prestatie van getalenteerde kunstenaars en legenden van circus kunst is de moeite waard.

Kinderen jonger dan vier jaar oud of onder kan gaan voor gratis, alleen op voorwaarde dat ze naar een ticket aan een volwassene zonder een aparte stoel voor hen.

contactgegevens

Het adres waar het circus is gelegen Ciniselli: St. Petersburg, Central District, Embankment van Fontanka rivier, huis 3 A. Naast hem zijn dergelijke metrostations zijn Gostiny Dvor en Nevsky Prospekt. Hij begint zijn werk van 11:00 uur tot het einde van alle presentaties.

Stel alle vragen die u kunt een boek van tickets telefoonnummer te kopen: +7 (812) 570-98.

Dit St. Petersburg circus is niet alleen beroemd om zijn technologie en ideeën, maar ook emotioneel en poëtisch. Maar zijn toespraak hedendaagse choreografen en leiders, verenigd in de huidige spectaculaire dat de verbeelding elke kijker kan schudden en geven veel positieve emoties.