"Buren".:, Acteurs en rollen Reviews

Genomen op een groot aantal Amerikaanse films van zeer uiteenlopende genres. Deze horror, thriller, romantiek melodrama, historische drama's en komedies - films die het publiek te maken hebben een goede lach. Een van die films - "Buren. Op het oorlogspad. " Reacties over hem, beschrijvingen van rollen en acteurs, de hoofdrol in de komedie, kunt u vinden in dit artikel.

De film karakters (Mac Redner en zijn vrouw Kelly) samen met de nieuw geboren kind verhuizen naar een nieuwe plek. Tot slot, waren ze in staat om een goed huis te vinden in een kleine en rustige stadje. Ze brengen hun spullen en beginnen zich te vestigen in een nieuwe familie nest. Het lijkt erop dat alles perfect is. Maar hun geluk tot een einde komt. Het naburige huis is steeds een oase sloeg een lokale broederschap studenten. Alles wat ze doen - plezier hebben en niet reageren op verzoeken om meer rustig te gedragen. Elke dag, Mack en Kelly moest luidruchtige partijen met luide muziek, dansen en drinken verduren.

Niet het soort leven berekend vrouw. Rustig het conflict niet kan oplossen. Mack en Kelly stevig op te lossen om te gaan met de buren. Ze maken kennis met de belangrijkste broederschap - Ted, die zegt dat ze zullen stoppen met het maken lawaai, maar niet zijn beloftes na te komen. Het begint de echte oorlog tussen de buren waarin iedereen wil een winnaar te blijven.

Het team, die hebben deelgenomen aan het maken van de film

• Regisseur: Nicholas Stoller.
  • Producenten: Seth Rogen, Dzheyms Uiver, Evan Goldberg, Andrew J. Cohen, Merrill Emmerton, Brian Bell, Brendan O'Brien ..
  • Geschreven door :. Andrew J. Cohen, Brendan O'Brien.

Mack Redner

Canadese acteur, die werd geboren in 1982 in Vancouver - Hoofd van de familie heeft een ongeëvenaarde Seth Rogen gespeeld. Als 12-jarigen ingeschreven in een cursus Seth stand-up comedy, een jaar later schreef hij zijn eerste tekst waarover hij de film achteraf gemaakt. Voor de rol in zijn eerste show, liet hij van school en verhuisde naar Los Angeles. Vanaf dit moment carrière van de acteur omhooggeschoten.

Rogen bekend talent van improvisatie. Acteur-komiek vaak verandert de dialoog en komen met grappen recht tijdens het filmen. Momenteel is de acteur nog steeds in Los Angeles te wonen. In 2010, bood hij zijn hand en het hart van zijn geliefde - een actrice en scenarioschrijver Lauren Miller.

Teddy Sanders

Getalenteerde jonge acteur Zaka Efrona kan worden gezien als de belangrijkste bullebak broederschap. De acteur werd geboren in 1987 in Californië. Toen hij 17 was, de ouders merkten muzikaal talent van het kind en stuurde hem naar een speciale school. Zack aan populariteit gewonnen na de trilogie "High School Musical", waarin hij speelde. Hij verscheen ook in de film "17 Again" en "Lucky", waar hij een infanterist speelde. Het is opmerkelijk dat hij voor de rol moest ongeveer 10 kilo te krijgen.

Zac Efron - extreme, zijn vrije tijd graag besteden aan skiën en snowboarden. De acteur is ook klimmen. Volgens geruchten de tabloids, in 2013. Zach werd behandeld voor alcoholisme.

Kelly Redner

De moeder van het gezin speelde Rouz Birn - actrice, geboren in 1979 in Australië. Vanaf 8 jaar oud, ging ze naar de studio van acteren, en verscheen voor het eerst in films in 13. Aan het begin van zijn carrière, Rose speelde in tal van Australische tv-serie. In 2002, de eerste Hollywood-debuut actrice. Maar de echte populariteit van het meisje bracht een historisch beeld van "Troy", waar ze de rol van een Trojaans prinses gespeeld.

Aanbiedingen begon te komen in de ene na de andere. Over de schouders van de actrice - historisch drama, sci-fi thriller, Britse sitcoms, horror, comedy. Sinds 2012, Rose is in een burgerlijk huwelijk met acteur Bobby Cannavale. Het paar heeft een zoon Rocky.

Pet

Een van de gehate buurman gespeeld door acteur Deyv Franko. Geboren in 1985 in Californië. In 2006 speelde hij in het drama serie film "Seventh Heaven", waarna de acteur verscheen in diverse tv-projecten. Dave werd bekend na de films "Charlie St. Cloud".

Tijdens zijn acteercarrière, Dave in geslaagd om de rol van een medische student in de populaire tv-serie "The Clinic" en drugsdealer in spelen "macho en nerdy." Rol in deze film, vermenigvuldigen hou van de fans. Momenteel vervolgt zijn acteercarrière, verloofd met actrice Alison Brie.

Jimmy

Ayk Barinholts werd geboren in 1977 in Chicago. Ike's droom niet uitkomen om een politicus te worden, verhuisde hij naar Los Angeles en werd een acteur. Maar zijn carrière niet ging onmiddellijk op de heuvel - in eerste instantie dat hij moest werken in marketing en zelfs een ober.

Ayk Barinholts deelgenomen aan de nasynchronisatie van tekenfilms zoals "American Dad" en "Family Guy." Hij is de directeur van de comedy-serie "The Mindy Project". Als acteur dat hij kan worden gezien in projecten zoals "zelfmoordcommando", "Addicted", "Sisters", "Side impact."

Carol Gladstone

Decaan van de universiteit speelde actrice Lisa Kudrow. Ze werd geboren in het gezin van een arts en een reisbureau in Californië. Een vriend van zijn broer een meisje Lisa geïnspireerd om zijn hand proberen te acteren. Lisa hield een casting in een groep van improvisatietheater en werd onder de hoede van zijn hoofd. De eerste grote rol voor Lisa was een spel in de serie "Mad About You" en meer populariteit bracht ze de rol van een vreemd meisje Phoebe in de tv-serie "Friends".

Lisa Kudrow is opgenomen in de top 50 mooiste mensen volgens de mensen van de wereld. Tijdens haar carrière heeft ze het voortouw genomen, deel te nemen aan verschillende campagnes, speelde hij in tal van tv-shows en films, en ook geprobeerd haar hand op producentenniveau activiteit. Lisa is getrouwd met een Fransman , Michel Stern, hebben ze een zoon.

interessante feiten

• De film is meer dan 268 miljoen dollar opgehaald. Het budget - 18 miljoen.
  • Filmen vond plaats in de afgelopen twee maanden (april en mei 2013).
  • De eerste titel van de film - Townies, die "Stedelingen" betekent. In het Engels, het woord heeft een denigrerende karakter.
  • De film bleek de rite van binnenkomst in de broederschap. Hij echt bestaat en wordt gebruikt in de broederschap "Sigma Nu."
  • pair kind speelde onlangs geboren tweeling meisjes Elise en Zoe Vargas.
  • Tijdens intieme scènes een kind keek naar zijn ouders per ongeluk. Geregisseerd door Nicholas Stoller merkte dit en vroeg de operatoren om een nieuwsgierige peuter te verwijderen.
  • foto acteurs overeengekomen om hun vergoedingen aan de bij het fotograferen toegewezen middelen te verminderen werden gered.
  • In de eerste versie van het script tegen broederschap moest hij een eenzame Mac te bestrijden. Eén van de personages Seth Rogen filmscript toonde de vrouw, stelde ze voor om toe te voegen aan de vrouw van de held.
  • Het wegwerken van het shirt in de finale - een improvisatie acteur.
  • Zac Efron werd gewond tijdens de opnames van de strijd - brak hij zijn arm. De volgende dag keerde hij terug naar de site na een spoedoperatie.

movie fouten

• Teddy linnen verandert van kleur bij een botsing met een Mac. Ten eerste is het grijs, dan - wit.
  • Op de foto zie je de auto te zien Subaru Outback met vier airbags. In de echte wereld, is dit model uitgerust met slechts twee kussens.
  • Op de stoep, zult u het aantal frat huis merken. Dit cijfer is 2202. Tijdens het gesprek, de politieagent hulp die hij noemt een ander nummer - 2203.

Voortzetting van de film

In 2016 kwam de voortzetting van het schilderij "Buren. Op het oorlogspad. " Beoordelingen van het tweede gedeelte overwegend positief. Het grootste deel van het publiek brengt de film hoge cijfers.

De hoofdpersonen van de film "Buren. Op het spoor of War 2 "- bekend van het eerste deel van een echtpaar - Mack en Kelly. Hun dochter Stella is opgegroeid, en Kelly's zwanger van haar tweede kind, dus beslist de familie hun huis te verkopen en te verhuizen buiten de stad. Helaas, het koppel plannen verkeerd gingen. Again. In het huis binnenkomt ernaast broederschap van de populaire dames. Natuurlijk, elke dag dat ze regelen een lawaaierige partij. Mack en Kelly weten hoe de weerbarstige buren te kalmeren. Ze denken dat ze gemakkelijk zal zijn - het is gewoon een meisje, maar ze willen niet naar het paar te ontmoeten. Wanhopig, Mack en Kelly besluiten zich te wenden tot zijn oude vijand Teddy. Hij stemt ermee in om hen te helpen.

"Buren. Op het oorlogspad ": beoordelingen

Veel kijkers geven de film een positieve evaluatie. Zijn look is met veel plezier, veel grappige momenten maakt echt lachen om de personages. Het beeld is helder, levendige personages, de acteurs zijn geweldig.

Sceptici geven een slechte score film "Buren. Op het oorlogspad. " Reviews zijn onder meer: de film is niet origineel en banaal, oubollig grappen, vlak, saai dialogen. Het gevoel van schaamte is niet verlaten tot het einde van de film, maar na het bekijken van de bladeren geen enkele emotie. "Op een gegeven moment" - deze film wordt geschat de meerderheid van de kijkers. Het is opmerkelijk dat de "buren. Op het oorlogspad 2 "is een grote hoeveelheid positieve feedback.