Banden "Kama Euro-519": reviews. "Kama Euro-519": prijs, functies

Vandaag de dag, de wegen van de grote steden over de hele wereld tot het uiterste vol met verschillende voertuigen. De meest voorkomende transport - auto. En van wat "geschoeid" wiel hangt soms is het leven weg. Afhankelijk van het type coating gekozen een bepaald type band. Autobanden zijn zeer divers.

over banden

Geschiedenis van de banden gaat terug naar het verre 1846. Ondanks het hoge niveau van het schrijven van een octrooi, de uitvinding vereiste upgrades en verbeteringen. Tegenwoordig, de band heeft een geheel andere structuur ten opzichte van de eerste primitieve uitvoeringsvormen. Een moderne band:

• radiale;
  • diagonaal.

Afhankelijk van het snoer arrangement onderscheiden deze twee typen banden. Rubber "Kama Euro-519" heeft een radiale structuur. Dit betekent dat het koord zich uitstrekt over de wielbeweging. In het algemeen is een autoband is een nauw rubber woven omhulling met metaalgehalte (koord) aangebracht op de rand van de schijf. Het is bedoeld voor het gereed verbranding van de brandstof in kinetische energie conversie. Banden tractie (dragercontrole), absorbeert de coating onregelmatigheden en onnauwkeurigheden traject wielen. De laatste is afhankelijk van de instellingen van de auto-stuursysteem.

Details over de soorten rubber

De volgende soorten banden:

• Voor het seizoen:
  1. Zomer.

Zomerbanden, typisch gebaseerd op een vaste samenstelling en een vaste zijwand. Loopvlak laag, wat genoeg is om te rijden op asfalt en bodem. Ze zijn niet bedoeld om te rijden in de winter, omdat onder invloed van lage temperaturen het materiaal uithardt, waardoor vertrouwen controle van de auto op gladde oppervlakken.

2. Winter.

Banden dit seizoen moet stevig en tegelijkertijd zacht. Deze kenmerken zorgen voor een betrouwbare ontwerp van het product en de maximale grip op besneeuwde wegen. In de regel, de productie van winterbanden is niet compleet zonder het gebruik van rubber. Ook zijn winterbanden vaak voorzien van noppen voor een zekerder rijden op bijzonder gladde oppervlakken. In ijzige omstandigheden rijden op deze banden is alleen de bestuurder positieve reviews. "Kama Euro- 519" verwijst naar deze klasse van banden.

3. Multigrade (universele).

"Nizhnekamskshina" produceert ook all-season banden. Dergelijke banden heeft veelzijdige eigenschappen. Het materiaal waaruit de "vsesezonki" niet uitharden onder invloed van lage temperaturen en blijft constant tijdens de warme periode. Het belangrijkste nadeel van universele banden is dat zij relatief snel slijten.
  • Volgens het profiel:
  1. Normaal.
  2. Breed.
  3. Low.
  • druk:
  1. Van zeer laag tot zeer hoog.
  • De opvatting van de camera's:
  1. Kamer.
  2. Tubeless.
  • Door het ontwerp:
  1. Solid.
  2. Secure.
  3. Elastisch.

Plant "Nizhnekamskshina"

Nizhnekamsk bedrijf voor de productie van autobanden is een leider in de productie van banden van verschillende grootte in heel Rusland. Het bereik van deze organisatie heeft meer dan honderd verschillende soorten rubber zijn niet alleen voor auto's, maar ook voor trekkers, karren en andere landbouwwerktuigen. Volgens de statistieken, elke derde Russische auto "geschoeid" is in rubber Nizhnekamsk shinzavoda. De belangrijkste producten van dit bedrijf is de banden "Kama Euro".

de productie van banden technologie "euro" is geleend van Italiaanse collega's "van Pirelli" bedrijf. In de loop der jaren, "Nizhnekamskshina" uitgebracht meer dan 300 miljoen producten. Op de resultaten van de fabriek is herhaaldelijk opgemerkt in de volgende categorieën:

• Betrouwbare leverancier.
  • Beste fabrikant.
  • Excellent Supplier.
  • Best Quality Manager 2013 RT.
  • Leider in de bescherming van het milieu 2012.
  • 100 beste goederen van Rusland.
  • Andere.

energiecentrale onderworpen aan regelmatige inspecties en upgrades, blijkt uit de waardering van klanten en positieve feedback. "Kama Euro-519" - een van de nieuwste modellen die door de Italiaanse band productietechnologie. Het is de "Kama Euro-519" banden, beoordelingen, waarvan de overgrote meerderheid positief zijn, zijn in hoge vraag in vergelijking met soortgelijke producten op de Russische automarkt.

Productietechnologieën "Kama"

Productie van banden "Kama" wordt uitgevoerd op een hoog niveau. In overeenstemming met de moderne normen van veiligheid voor het milieu, "Nizhnekamskshina" vervaardigt producten met een minimale impact op het milieu. bedrijven zich houden aan het productiesysteem van GOST R ISO 14001-2007. ingenieurs Unie zorgvuldig overwegen de uitvoering van afval. "Nizhnekamskshina" loopt bijna in een gesloten kringloop. Waste verkocht voor verder gebruik in andere industrieën. Zo is het mogelijk om een gunstige maken prijsbeleid van de onderneming. Plant faciliteiten in staat te stellen de winter, zomer en all-season banden te produceren voor verschillende types van voertuigen.

kenmerken band

Banden "Kama Euro-519" heeft betrekking op een type winterbanden normaal profiel. Rubber seizoen wordt gekenmerkt door zijn samenstelling. Namelijk, winterbanden maken zachter dan de zomer of all-season. In de bovenlaag "Kama Euro-519" heeft een modern rubberelastisch materiaal, dat niet verhardt, zelfs bij zeer lage temperaturen. Locatie loopvlak lijkt op een ventilator, omdat het in een dergelijke configuratie is ontworpen lamellen positie dammen. Op zijn beurt wordt de winterbanden ook bezaaid. Dit model wordt ook wel de "Kama Euro-519" spike, waaruit de aanwezigheid van metalen inzetstukken voor een zekere grip op ijs, sneeuw of vertrapt zogenaamde "gries" wanneer de sneeuw smelt en mengt met het vuil weg. Dit model wordt gekenmerkt door hoge kwaliteit band spikes. Zelfs na een paar seizoenen weg, doen ze niet uit kunnen vallen. Spikes niet willekeurig gerangschikt, de plaatsing wordt berekend met een computerprogramma voor maximale grip.

Reviews "Kama Euro-519"

Volgens haar gebruikers, het model band is uitstekend waar voor uw geld. Bestuurders van auto's die worden uitgevoerd dit model rubber, laat alleen maar positieve feedback. "Kama Euro-519" wordt omschreven als:

• Tenacious.
  • Betrouwbaar.
  • Met een vaste zijwand.
  • Gemakkelijk.
  • Een laag geluidsniveau.
  • Met diep profiel.
  • Relatief goedkoop.
  • Slijtvast.

Ook mensen zeggen dat de "Euro 519" van "Nizhnekamskshina" kan vergeleken worden met dure bandenmerken. bandenbouwtechnologie "Kama Euro-519" ontwikkeld op een relatief hoog Europees niveau. Dit herhaal eigenaar die moest naar niet-standaard voorwaarden. Vermeldenswaard is de kwaliteit van de installatie van de studs van wie de verliezen tijdens het bedrijf worden geminimaliseerd.

Over band kosten

Nizhnekamsk fabriek prijsbeleid is heel loyaal. Deze factor is zeer aangetrokken kopers "Kama Euro-519". De prijs van het product is afhankelijk van de bandenmaat. In de GOS-landen die het meest in de vraag voor dergelijke banden "Kama Euro-519":

• Sectie breedte 185-215 mm.
  • De hoogte van 55-70%.
  • Diameter R13-R16.
  • Laad Index 86-93T.
  • Tire diameter 596-642 mm.

Afhankelijk van de bandenmaat, kunt u de geschatte kosten te berekenen. Uiteraard zal de R16 band duurder dan hetzelfde, maar de R13 zijn.

De prijs is afhankelijk van de locatie en de status van de winkel. Dus moet je de verantwoordelijkheid voor de keuze van de plaats van aankoop rubber op te nemen. In onze tijd, zal een ervaren verkoper niet moeilijk zijn om de koper dubbele te brengen of zelfs de kosten van de "Kama Euro-519" verdrievoudigen. De prijs banden variërend 1900-3300 roebel per eenheid en evenredig met de grootte, belastingsindex, sectiebreedte en andere kenmerken.

Nadelen "Kama Euro-519"

Elk product heeft positieve en negatieve eigenschappen. Nadelen heeft banden "Kama Euro-519". Feedback van klanten is vooral up foto goedkope, kwalitatief hoogwaardige winterbanden. Ondanks dit, de bevindingen van de deskundige tijdschrift "Aan het stuur" stevig op de andere. Volgens hen, de banden hebben een zeer beperkte wendbaarheid, gecompliceerde behandeling op winterse wegen, slechte tractie in de sneeuw, en nog erger op het ijs, het lage niveau van comfort en andere nadelen. Hierbij moet worden bedacht dat de evaluatie van de banden te geven relatief. De tests worden uitgevoerd op dezelfde manier, maar op verschillende banden. In het tijdschrift "Aan het stuur" was niet precies aangegeven welke concurrenten werden getest met de "Kama Euro-519". Beoordelingen van professionals samengesteld in vergelijking met dezelfde banden van andere fabrikanten. Toch is de "Kama Euro-519" geeft goede resultaten in de slechtste wegomstandigheden.

Waar te koop?

Op de auto, in de winkels, in speciale verkooppunten van banden - in deze en andere plekken waar je kunt kopen de producten van JSC "Nizhnekamskshina". De officiële website van de "Kama" Iedereen kan het juiste ding om te bestellen. Modellen van alle soorten en maten aanwezig zijn op de website van het bedrijf, met inbegrip van de banden "Kama Euro-519". Reacties zijn overweldigend positief. Bij de aankoop van producten via de site zijn gegarandeerd om klanten bestelde goederen is volledig uitgerust en de respectievelijke type. Klik op de foto, krijgt de klant naar de pagina, waar sprake is van een omschrijving van de goederen en de dichtstbijzijnde dealer. Als algemene regel geldt, toont de lijst van de handelaren gebaseerde user verblijfplaatsen. Dat wil zeggen, klanten uit verschillende steden zullen een lijst van dealers die het dichtst bij hen te zien.

om samen te vatten

Door de aankoop van het product "Nizhnekamskshina", krijgt de klant zeer hoogwaardig product tegen een relatief lage kosten als gevolg van de moderne fabriek apparatuur, lage afhankelijkheid van de invoer en de ontwikkeling van marketing. Vergelijkbare banden buitenlandse fabrikanten zal veel duurder zijn, "Kama". Een goede optie voor rijden in de winter zal zijn winterbanden Kama 519 Euro. "Opmerkingen over dit model overwegend positief, gebruikers zijn gelukkig, er is geen serieuze kritiek.