Arts and EntertainmentLiteratuur

Amerikaanse science fiction schrijver Brin Devid: biografie, creativiteit en recensies van producten. Het boek "Star tide" Devida Brina

Brin Devid - bekende hedendaagse Amerikaanse fictie, bekend van zijn cyclus van werken getiteld "Uplift Universe". Deze serie van boeken bracht hem internationale roem en een aantal prestigieuze literaire prijzen. Hij is momenteel een van de meest populaire auteurs, zoals blijkt uit het gebruik van verhaallijnen van zijn romans in de computer games en speciale encyclopedieën.

curriculum vitae

Brin Devid werd geboren in Californië in 1950. Zijn nakomelingen kwam uit een joodse immigrant familie. Hij studeerde aan de plaatselijke universiteit op een specialiteit "Applied Physics". Vervolgens ontving de toekomst beroemde schrijver van een master's degree en werd een kandidaat van de wetenschappen in de ruimte-technologie. In 1980 publiceerde hij zijn eerste werk, "De sprong in de zon", die het begin van zijn literaire carrière gemarkeerd. Naast het schrijven Brin Devid is het schrijven van analytische artikelen gewijd aan de werken en films die beschikbaar zijn op haar website. Daarnaast is hij actief betrokken bij online discussies, en werd ook de initiatiefnemer van het boek over de invloed van de beroemde franchise "Star Wars" op de ontwikkeling van de science fiction genre.

Het eerste succes

De eerste roman van de auteur is zeer hartelijk ontvangen door het publiek ontvangen. Op dit moment, publiek was zeer geïnteresseerd in het werk van deze aard. Het boek vertelt het verhaal van een ruimteschip reizen naar de zon om de buitenste schil te verkennen. Volgens de auteur van een fantastische concept, mensen wilden weten over het bestaan van kosmische beschavingen en mogelijk tot een hoger niveau van ontwikkeling. de confrontatie van mensen en galaxy interplanetair epische beschrijvingen van veldslagen en angstaanjagende intriges: Brin Devid in dit werk is de basis-thema en idee, die vervolgens in zijn meest beroemde romans vast geschetst. Reader feedback over deze eerste literaire ervaring van de auteur in zijn geheel is zeer positief, hoewel sommige wijzen plot gaten en niet een zeer goed gebruik van de detective lijn in het product.

Het hoogtepunt van de populariteit

Een van de meest bekende science fiction boeken van de tweede helft van de 20e eeuw was de "Star tij." David Brin schreef het in 1983, en het onmiddellijk creëerde een rage onder het lezerspubliek, en heeft slechts drie prestigieuze literaire prijzen gewonnen. Op dit moment is de roman vertelt het verhaal van hoe een ruimteschip van de Aarde per ongeluk stuit op een verlaten marine, die volgens de auteur van een fantastische concept, behoorde tot een redelijke galactische race. Na verloop van tijd mensen worden bruut vervolgd, en de planeet waarop ze landden, bleek vol vreemde mysteries te zijn. cartridges - in dit werk voor het eerst de auteur het begrip "verhoging", waarmee wordt bedoeld de beheersing van de geest wezens met hun leiders geïntroduceerd.

Functies en beoordelingen

De meest bekende roman in de cyclus van de schrijver is "Star tij." David Brin goed doordacht plot en werkte allemaal deel uit van de samenstelling van zijn nieuwe werken. Auteur uitvinder van het bestaan van verschillende rassen waarmee mensen worden geconfronteerd in de loop van de strijd. Lezers vonden deze roman in de verbazingwekkende en toch angstaanjagende wereld, die de auteur van de pagina's van zijn boek geïntroduceerd. Zij merken op dat de schrijver in geslaagd om een dubbelzinnige, tegenstrijdige personages te creëren en overtuigend dit psychologie tonen. Veel vond de dynamische plot, die gunstig afsteekt bij de wat langere verhaal van het eerste boek.

Het laatste deel

David Brin, "Uplift Universe", die een bestseller werd, zette zijn beroemde serie van de publicatie van het derde en laatste deel, dat gewijd is aan de oorlog tussen de oude en de jonge races. Volgens de auteur van een fantastische concept, werden de ruimterace ontevreden over de ontwikkeling van mensen en probeerden hun verdere evolutie te voorkomen. Dit keer is de strijd voor de eerste vloot race, die is even waardevol voor beide partijen. De auteur introduceert het verhaal in een nieuwe groep bewoners van de planeet: biradlike wezens en chimpansees. De laatste zijn de bondgenoten van het volk, en de eerste, integendeel, vechten tegen hen.

Zo eindigt de beroemde serie "The Uplift War." David Brin ontving voor haar positieve feedback. Veel vond het idee van een nieuwe auteur die de mensheid is zich bewust van haar verantwoordelijkheid voor het bestaan van intelligente races, evenals de originaliteit van de inwoners van de aarde. Een deel van de lezers opgemerkt succesvolle verhaallijn in verband met diplomatie, beschreven interessant.

uitbreiding

Geschreven na een tijdje terug naar de populaire trilogie en schreef nieuwe werken in dezelfde geest, maar hij was niet in staat om het succes van de originele serie te herhalen. Er moet echter worden gewezen op deze boeken, omdat ze deel uitmaken van deze fantastische universum. David Brin, "Rise", die een van de meest iconische werken in het genre van de science fiction werd, schreef drie nieuwe roman en een apart verhaal.

Het eerste product in een nieuwe serie genaamd "Brightness Reef", vertelt van de fantastische verhalen van vluchtelingen naast elkaar bestaan uit vertegenwoordigers van een aantal races op de woestijn planeet. Naar de mening van de lezers, het werk bleek heel interessant, ondanks het feit dat aan het begin van de auteur te veel aandacht aan de details met betrekking tot ruimte en tijd van een gebeurtenis. Een ander boek van een nieuwe trilogie genaamd "The Coast van oneindigheid," en ze vertelt mensen om de strijd voor het recht van het bestaan in de fictieve gemeenschap van de auteur van vijf sterrenstelsels voort te zetten.

Plaats in de cultuur

David Brin, een boek dat is nog steeds erg populair onder de moderne lezer, heeft een ongebruikelijke kosmische wereld, die in veel opzichten lijkt op vergelijkbare fantastische universes dat op de film schermen van de jaren 1980 werden gecreëerd gecreëerd. Het is geen toeval zijn eerste sensationele werken uit net op een moment dat het publiek was zeer geïnteresseerd in de onderwerpen van deze aard. Dit was grotendeels te wijten aan het ontstaan van die beroemde films als "Star Wars" en "Star Trek." Daarom is de schrijver werken genoot van de toenmalige lezer die een soort gegroeid fond verwijzing naar de onderwerpen in hen zag.

Maar zijn werken zijn meer complexe plot. De samenstelling van het verhaal maakt het vaak de lezer na te denken over de betekenis van de geschiedenis. Zijn romans zijn niet zo gemakkelijk te begrijpen, zoals de genoemde films. De wereld gecreëerd door sciencefiction, meer divers, en het houdt een belang in zijn werk en in onze dagen.