Winterbanden Ice Cruiser 7000 Bridgestone: reviews, voordelen en nadelen

Quality banden - een belofte van rijden zonder ongevallen. Ze laten de bestuurder om zich zelfverzekerd te voelen op alle wegen, op elk moment van de dag en het jaar. Maar het belangrijkste is een goede winterband. Zoals Ice Cruiser 7000 Bridgestone. Reacties over het maakt het duidelijk dat de producten van deze behoort tot de hoogste klasse. Fabrikant - legendarische bedrijf Bridgestone, waarvan de producten zich bewezen over de hele wereld.

basisinformatie

Latex behoort tot de categorie bezaaid. Deze banden hebben een uitstekende grip, zelfs op een samengeperste sneeuw, bijna uitglijden op het ijs. De praktijk heeft aangetoond dat het bijzonder goed gevestigd in de stedelijke omgeving in complexe kruispunten.

Opgemerkt dient te worden dat het geschil tussen de rechters van "sticky" en spijkerbanden niet stoppen voor een minuut. Automobilisten van elke "faction" is voortdurend pleiten in zijn voordeel, maar de waarheid is, zoals gebruikelijk, ligt ergens tussenin. Bestuurders die het grootste deel van hun tijd doorbrengen, het besturen van zijn auto in een stedelijke omgeving, gepleit voor de "Velcro". Het is begrijpelijk, omdat de permanente files en verkeerslichten aan het begin van de spikes is echt een stuk beter.

Kenmerkt rubbersamenstelling

Andere business - landwegen, waarbij het behoud van de maximale stabiliteit van het voertuig wordt van vitaal belang. In deze omstandigheden is het sterk aanbevolen dat u spijkerbanden te gebruiken. Het is veel beter om zich te laten zien in de barre omstandigheden van de Russische wegen of geen wegen, licht bedekt met sneeuw en ijs gedrukt.

Rubber Ice Cruiser 7000 Bridgestone (reviews bevestigen) in vergelijking met het vorige model meerdere malen verbeterd zijn prestaties. Ervaren bestuurders zullen merken dat de controle juistheid en kwaliteit van de koppeling blijft op hetzelfde niveau als de bandenslijtage. Dus, wat is er zo speciaal is anders banden Bridgestone Ice Cruiser 7000, een fabrikant die is beroemd over de hele wereld?

"Structuur van het kristal"

Het geheim ligt in het synthetische kristallen van een bepaalde vorm, worden toegevoegd aan het rubbermengsel in het stadium van de productie van banden. Hun speciaal ontworpen configuratie zorgt ervoor dat de beschermer letterlijk "hobbels" in het wegdek, maximale tractie prestaties op de weg. Know-how van de ontwikkelaars is dat zelfs met een minimale resterende hoogte van het loopvlak nog steeds behoudt al haar eigenschappen. Dus banden Bridgestone Ice Cruiser 7000 - de sleutel tot uw veiligheid op de wegen.

Speciaal ligt in de centrale "bevedering" maakt stabiele beweging bij alle snelheden en alle verkeer / weersomstandigheden. Bovendien oordeelkundige centrale locatie van de belangrijkste loopvlakelementen geeft een hoge weerstand tegen slijtage van de band.

Dit zorgt voor een langere levensduur, in het huidige economische klimaat is een belangrijke factor. Dit alles wijst erop dat de Japanse fabrikant erin geslaagd om een werkelijk unieke autobanden te creëren. Beoordelingen van de gewone Russische automobilisten is volledig bevestigen as Ice Cruiser 7000 Bridgestone merk. Reviews verkopers laten zien dat het merk elk jaar heeft de neiging te stijgen in verkoopvolume getoond.

Een groot aantal formaten kunt u op te halen de nodige band om eigenaars van bijna alle ingevoerde en binnenlandse auto's. Specifieker, Japans produceren rubber met een diameter van 13 tot 20 inch. Index van snelheid, die wordt aangegeven door de fabrikant, heeft betrekking op de mogelijkheid om een snelheid tot 170 km / h te ontwikkelen. Natuurlijk, volgens onze winterse wegen dus rijden wordt sterk afgeraden, omdat de gevolgen zeer onaangenaam kan zijn ...

andere kenmerken

Zo is de belangrijkste voordelen bezeten door winterbanden Bridgestone Ice Cruiser 7000 onder meer de volgende kenmerken:

• De grote stabiliteit van het voertuig, zelfs bij het rijden op harde verpakt ijs.
  • Stabiliteit spikes te crashen, duurzaamheid, stevige bevestiging op elk oppervlak die zich kunnen voordoen op een winter weg.
  • Uitstekende duurzaamheid van rubber auto van dit merk.

Om de hoogst mogelijke prestaties Ice Cruiser 7000 Bridgestone (reviews ervaren autobezitters vooral benadrukken dit punt) bij het rijden op harde-verpakt sneeuw en ijs te garanderen, hebben ingenieurs van Bridgestone een speciaal soort veelzijdige spikes ontwikkeld. Hun belangrijkste kenmerk - de aanwezigheid van speciaal gehard "kern", kan de enorme fysieke stress te weerstaan en zorgt voor een uitstekende hechting op alle soorten wegdek.

In tegenstelling tot het vorige model, worden de spikes zich hier een keer in 16 lijnen, zodat de totale contact met de weg wordt verbeterd. Het totale aantal, door de manier waarop, is vrijwel onveranderd sinds de strenge eisen van de EU en andere landen elk jaar gepaard gaan met een toenemende vermindering van het aantal van studs op de banden van persoonlijke automotive transport gebleven. De afwezigheid van hun taken te waarborgen, hebben de Japanse ingenieurs hard gewerkt om de samenstelling van het rubbermengsel voor de productie van banden corrigeren.

Het is zeer dicht, biedt een veilige pasvorm met minimale waarschijnlijkheid spike verlies. Echter, deze verschillen in bijna alle vervaardigd door Bridgestone banden. Ice Cruiser 7000 model heeft andere kenmerken die hem onderscheiden, zelfs tegen de achtergrond van andere producten van de wereld beroemde bedrijf.

De kenmerken van het loopvlak en het gedrag op ijsoppervlak

Merk op dat de stijfheid van het uitsteeksel hangt af van het loopvlakgedeelte. Dus in de doornen installatie plaatst het boven de rest is iets zachter rubber. Deze oplossing maakt het mogelijk om het lawaai te verminderen tijdens het besturen van de auto, het verhogen van het rijcomfort. Wat is anders Ice Cruiser 7000 banden? Beoordelingen aangeven dat zij "go" voor meerdere seizoenen, spikes verlies - een zeer zeldzaam geval, het rubber zorgt voor de hoogste betrouwbaarheid, zelfs bij het rijden op de goed gewalste, ijzige weg. Altijd en in elke situatie bent u verzekerd op de weg.

Het bleek dat de banden hebben wij de machine die stopt op puur ijs, 8,7% sneller dan andere soortgelijke rubber concurrenten. Het is weer de moeite waard herinneren aan de hoge betrouwbaarheid retentie dikkere stekels banden. Dit probleem is zeker bezorgd over elke bestuurder die ooit zijn auto heeft gevoeld op de "kale" rubber begint te slepen op de weg. Niet een aangenaam gevoel. Om chauffeurs te beschermen, hebben ingenieurs van Bridgestone lang gewerkt aan een mechanisch systeem dat de doornen zo lang mogelijk in het binnenste van de band gehouden zou kunnen ontwikkelen. Ze doen het om de volledige en Bridgestone Ice Cruiser 7000 XL wordt nu beschouwd als een van de meest duurzaam zijn.

Nogmaals op de doornen

We hebben al gezegd dat de EU-autoriteiten lang zijn begonnen met een echte "kruistocht" tegen de noppen op de banden. In het algemeen kunnen ze worden begrepen: in deze regio's winters zijn uiterst zeldzaam, maar op de weg studding invloed zeer negatief. De autoriteiten van een groot aantal landen in de eurozone, "empirisch" create regelgeving strikt reguleren van het aantal van dergelijke elementen in de banden. Nu beschouwd als de standaard 50 spikes per vierkante meter. Deze regel is heel verantwoordelijk en Bridgestone Ice Cruiser 7000, bezaaid banden van de nieuwe generatie.

Minder toegelaten groter - is verboden. Niet verrassend, veel bedrijven die zich bezighouden met de productie van banden, had onmiddellijk ernstige problemen om een goede grip te bieden wanneer dergelijke verzoeken zijn uiterst moeilijk. Om deze problemen aan te pakken en moest Bridgestone ingenieurs.

De beslissing bleek een betrouwbare en zeer praktisch. Het is gemaakt van een speciaal model van de piek, die, blijkbaar, werd gemaakt in samenwerking met de Zweedse "Gislaved". In elk geval worden producten van dit type nog steeds door de Finnen Bridgestone en Gislaved. De verschillen in configuratie minimaal.

Afmetingen klamp en de structuur ervan

cleat lichaamslengte is 12 mm en de diameter van 7 mm. By the way, juist vanwege de ligging van de Europese productie van deze accessoires kosten van de voltooide band is vrij groot (zelfs als de meeste van de Russische productie van rubber). Tot voor kort was er nog hoop voor de overdracht van de licentie van de productie op het grondgebied van ons land of in Oost-Europa, maar tot nu toe het project is bevroren voor onbepaalde tijd. Het is om deze reden dat elke band Bridgestone Ice Cruiser, 7000 spike die van de hoogste betrouwbaarheid, in ons land heeft een kostprijs die groter is dan die van onze buren in Oost-Europa.

Maar kopers zijn er niet in geïnteresseerd. Zij zijn geïnteresseerd in de hoogste betrouwbaarheid van de pieken die meerdere seizoenen intensief gebruik kan weerstaan. Stempels beschreven wij twee of drie jaar ten minste 83% van spikes behouden. Dit is het belangrijkste voordeel, dat vooral geliefd bij binnenlandse automobilisten. Ze zijn gewend om in de afgelopen vijf of zes jaar aan de dominantie op de planken van "wegwerp" rubber waren blij om een echt duurzame en hoogwaardige banden te krijgen. Vooral als ze worden geproduceerd internationaal bekend en gerespecteerd Japanse bedrijf.

Secret zoals duurzaamheid, die beschikken over winterbanden Bridgestone Ice Cruiser 7000, verborgen in de bodem van de tap. Het is ontworpen als een kettingwiel met een ingewikkelde oppervlaktegeometrie. In principe is dit soort "copy", waarvan het prototype was "piepte" door ingenieurs van de distel doornen. De basis vast aan het oppervlak van de rubberen elke duim van zijn oppervlak, en daarom het verlies van een doorn - een zeldzame gebeurtenis.

Verder kan door een combinatie van specifieke structurele kenmerken van het snoer en klem, deze kan "doven" in de dikte van de band bij het rijden op zeer oneffen wegen bedekt met kuilen. Hierdoor aanzienlijk verhoogt rijcomfort en de stabiliteit van het apparaat is opgeslagen op een onbetrouwbare coating. Zo banden Bridgestone Ice Cruiser 7000 - een uitstekende keuze voor jong en onervaren bestuurders die nog geen vertrouwen in zijn vaardigheden (rijden onder ijzige pistes).

andere kenmerken

Maar nog meer opmerkelijke eigenschap van deze rubber demper is hun vermogen: ook tijdens het rijden op de weg, dat is meer als een wasbord, behouden zij al hun kwaliteit. Dit werd mogelijk gemaakt door een speciaal ontwerp van het koord, dat is geweven uit een "mengsel" van metaalvezels en speciale polymeervezels gekenmerkt door een verhoogde sterkte en elasticiteit. Bovendien, om deze reden, Bridgestone Ice Cruiser 7000 banden, die worden beoordeeld in dit artikel, zijn er verschillende benijdenswaardige levensduur.

Vandaag de dag, het bedrijf heeft een aantal planten, die elk in staat is om de verbeelding van de grootte en de mate van technische apparatuur vast te leggen. Opgemerkt dient te worden dat het bedrijf zowel het Oude als de Nieuwe Wereld, zijn er de industrie in ons land. Alle vijanden "volksvertegenwoordiging" kan worden herinnerd dat de vestigingen in Rusland herhaaldelijk hebben erkend onder de beste. De kwaliteit van hun producten zijn niet geen bezwaar maakt, zelfs bij ervaren automobilisten.

Productieprocessen in de fabriek Bridgestone is volledig geautomatiseerd, is de invloed van "humane factor" geminimaliseerd. Kortom, de productie van Bridgestone Ice Cruiser 7000 is in goede handen. Als je niet nep, frustratie te kopen, de kwaliteit van de banden je gewoon niet inhalen.

loopvlak lamel

Veel werk is gedaan in de maximaal nauwkeurige instelling van de vorm en configuratie van elk element van het loopvlak van banden "Ice Cruiser 7000". Dit is belangrijk omdat de grootte en andere eigenschappen van deze delen van het loopvlak hangt grotendeels af van de stabiliteit van het gedrag van de band op het wegdek. Dergelijke positieve effect werd niet bereikt zozeer door ingenieurs, veel programmeurs, die erin slaagde om een programma om het beeld van de automatisch te trekken te creëren "ideale profiel."

Ontwikkelaars bereikt de gewenste: ze waren in staat om het beeld van het vorige model te verbeteren op een zodanige wijze dat de mate van hechting aan de weg steeg met 1,7 keer. Veel mensen vinden het vreemd dat, terwijl de ingenieurs de hoeveelheid van betrokkenheid latten hebben verminderd. In feite is er niets vreemds aan: hun aantal en in feite afgenomen, maar tegelijkertijd ingewikkelde formulieren blijven. Lamella geworden veelzijdig, wat resulteert in een verbetering van de kwaliteit van hun engagement. Partijen latten - verschillende richtingen, dat is de reden waarom, zelfs bij hoge snelheden de auto perfect stabiel. Dit is de belangrijkste verdienste van Bridgestone Ice Cruiser 7000, welke test (als u besluit om te besteden) telkens bevestigt de uitzonderlijke "brake" kwaliteit band.

Zo herhaaldelijk testen uitgevoerd op de "weg", die optrad als een perfect gladde, gepolijste ijs. Zelfs onder deze omstandigheden de banden van Bridgestone bleek te zijn alleen op de positieve kant. Uiteraard regelen van het ijsoppervlak van het circuit, in ieder geval niet waard, maar het aantal afwijkingen door deze rubber wordt verminderd driemaal! Hier dient te worden opgemerkt dat niet alle zo eenvoudig.

Even opmerkelijke daling van de frequentie drijft nog steeds haalbaar is wanneer de machine beheert een ervaren bestuurder. Als het ijs een beginner zal verlaten, zelfs met goede banden gevolg van een dergelijke reis verdrietig kan zijn. Beter om het veilig te spelen! Echter, automobilisten beoordelingen aangeven dat het nog steeds niet een marketingtruc. Drivers zeggen dat de Bridgestone banden van het voertuig en in feite stabieler op de weg geworden. Opvallend is getoond ten opzichte van sommige modellen met achterwielaandrijving. Automobilisten suggereert dat deze begint aanzienlijk minder "wind".

Enkele nadelen van rubber

Het is tijd om te praten over een aantal van de door ons beschreven tekortkomingen, banden Bridgestone Ice Cruiser 7000. Prijs - het is vrij hoog en aanzienlijk hoger dan in vergelijking met rubber binnenlandse productie. Maar het gebrek aan die - familielid. Gezien het feit dat deze banden zijn niet minder dan drie seizoenen, waarbij bijna alle spikes, blijven de kosten lijken overdreven. In ieder geval, bijna alle ervaren automobilisten over eens dat het beter is een tijd om goede banden te kopen dan elk seizoen om geld te spenderen iets goedkoop te kopen, maar niet te veel kwaliteit.

By the way, hoeveel bandenmerk Bridgestone Ice Cruiser 7000? Hun prijs varieert afhankelijk van de provider en de marktsituatie, maar gemiddeld is ongeveer vijfduizend roebel per band. Natuurlijk, dit is een zeer gemiddelde waarde als in verschillende steden en verschillende verkopers prijs kan sterk variëren. Maar verwachten dat het op deze prijs.

Een ander nadeel, waarvan ze zeggen veel automobilisten, is niet de meest "gezonde" gedrag van de Bridgestone-banden dit model in de sneeuw. Als tijdens de nacht viel veel, met het vertrek van de rechtbank kan problemen hebben. Echter, de "Ice Cruiser 7000" band model en niet ontworpen om rally op besneeuwde vlakten. In het geval dat een beetje sneeuw op de weg, band gedraagt zich vrij "fatsoenlijk", en in de bank heeft geen haast om te rollen.

Tot slot, sommige chauffeurs zijn van mening dat deze banden zijn niet goed in de vorm van lawaai ... maar het hangt af van de machine zelf. Allereerst spijkerbanden stil kan niet worden bepaald. Ten tweede, als de mate van geluidsreductie van de auto overeenkomt met de moderne eisen, zelfs bij hoge snelheden in de cabine is stil: het bevestigt de hoogste kwaliteit van Bridgestone Ice Cruiser 7000. De test banden, uitgevoerd vorig jaar met bijna alle binnenlandse auto reviewers echt bevestigden hun kwaliteit.

Om samen te vatten ...

Wat kan worden geconcludeerd? Na bestudering van de totaliteit van alle sterke en zwakke punten die deze band karakteriseren, is het mogelijk om samen te vatten. Bij aankoop van dit model van Bridgestone kan er zeker van zijn kwaliteit, duurzaamheid en stabiliteit van de auto op de weg op elk niveau van het oppervlak van het glazuur. Automobilisten, op basis van hun beoordelingen, ze zou het niet erg als de waarde van het bandenmerk is afgenomen. Op hetzelfde moment dezelfde mensen suggereren dat de beste koop autobanden wel duurder, maar ze zijn volledig vertrouwen in de lange termijn van haar dienstverlening.