"We zijn Millers": acteurs, rollen, de plot van de film, reviews

Op 15 augustus 2013 is de première van de komedie "We Millers" getoond. De acteurs van de film zijn getalenteerd en energiek: D. Aniston, E. Helms, D. Sudeikis en anderen. De regisseur is Rawson Marshall Thurber. Deze film kan worden beschouwd als een parodie van alle beroemde komedie "Madhouse on wheels." Het idee om deze parodie te creëren verscheen in 2006, maar om onbekende redenen is de opname niet begonnen. En alleen in 2012 waren er informatie die de "We Millers" binnenkort verschijnen. De acteurs zijn al op de site en de opname is in volle gang.

de cast

De hoofdpersonages in de film zijn vermoedelijk een gelukkige familie onder leiding van David, wiens rol werd gespeeld door J. Sudeikis. Zijn vrouw Rose / Sarah speelde de onvermijdelijke rol van J. Aniston. En hun kinderen zijn Kenny (Will Poulter) en Casey (E. Roberts). En secundaire rollen werden gespeeld door: K. Khan, Nick Offerman en Molly Caitlin Quinn - de Fitzgerald familie. Luis Guzman als Mexicaanse politieagent, E. Helms als Brad en T. Sisley als Pablo Chacon.

Jason Sudeikis - het hoofd van de familie in de film

Amerikaanse acteur, komiek. Jason's carrière begon met een kleine rol in de serie, die de start voor een geweldige actuele toekomst gaf. De rol in de film 'The Naked Drummer' regisseerde Jason's zaken naar de top, Jason werd eindelijk beroemd vanwege de rol van Mason in de komedie 'Once Upon a Time in Vegas'. In de komedie "We are Millers" speelt hij de hoofdrol.

J. Aniston en haar rol in "We Are Millers"

Over Jennifer Aniston, je kan niet veel zeggen, de actrice is bekend voor iedereen over de rol in de serie "Friends", waarvoor ze de Emmy Award kreeg. Jennifer is de eigenaar van de ster op de 'Walk of Fame'. Filmografie is vrij groot, sommige van de beste films "Marley en ik" en "Promise - betekent niet om te trouwen". In de film We Are Millers speelt J. Aniston de rol van een cynische stripper die zichzelf probeert als een liefdevolle vrouw en moeder van Kenny en Casey.

Ed Helms

Deze Amerikaanse acteur staat ons best bekend in de rol van Stu in de comedies "Bachelor Party in Vegas", "Bachelor Party 2" en "Bachelor Party 3". In de film "We are Millers" speelde Ed Helms de rol van Brad - een schurk die de hoofdpersonages in de geweldige avonturen slecht was die de basis vormde van de plot.

W. Poweter

We zijn bekend voor Will Poulter van de rol van Justes Vreda in het sprookje "The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn". In "We are Millers" speelt hij de rol van een eenvoudige maagd die David wil vergoeden voor de verloren opbrengst van de verkoop van drugs, mede door zijn schuld en die hij wil verdienen.

Emma Roberts

Spelen in de filmstrook Casey - afbreken in piercings en tattoos, die, evenals Rose, een goed meisje moeten uitbeelden van een gelukkige familie. Wat zij in principe kan. Deze jonge actrice is ons al bekend van de films "Cocaine", "Twelve", "Scream 4" en vele anderen.

T. Sisley

Ook acteur Tomer Sisley staat bekend als Gazit Sisley. Hij speelde de rol van de eigenaar van het magazijn met drugs Pablo Chacon, die Miller wil vermoorden omdat ze een groot deel uitmaken, maar deze kans een paar keer voor de film verliezen.

K. Khan

Amerikaanse actrice en comedian, die speelde in de "We - Miller" rol Edie Fitzgerald - vervelende vrouw van Don. Katherine Khan is ons ook bekend van de films: 'Meer dan liefde', 'De dorst naar wanderingen', waar ze trouwens ook sterfde bij J. Aniston, 'The Land of the Future' en vele andere komediefilms.

Het plot

Zeer interessant en spannend stukje van de film "We are Millers". De acteurs versterken het met hun prachtige spel. David is een buurman van stripper Rose en tegelijkertijd een kleinhandelaar die uit eigen ervaring moet leren dat geen goed ding ongestraft wordt. Gewoonlijk heeft hij de voorkeur om zich niet voor de hand liggende redenen uit te drukken, maar de zaak bepaalt alles voor hem wanneer hij aan de hulp van de eenvoudige kerel Kenny komt die voor een absoluut onbekend meisje stond en bijna er niet voor betaalde. David verliest de ontvangen inkomsten voor de goederen, en blijkt uit zijn baas Brad Gurdlinger. Brad, op zijn beurt, biedt David een baan, waarna hij niet alleen de schuld kan betalen, maar ook een goed salaris verdienen. Om dit te kunnen doen, moet hij een grote partij marihuana uit Mexico brengen. Brad begrijpt dat hij alleen niet kan omgaan, komt op met een plan waarin zonder helpers niet kan. Realisatie dat hij alleen kan inspectie op de grens, hij verbindt buren voor een bepaalde vergoeding. Nu Rose is zijn vrouw, Kenny is de zoon, en straatmeisje Casey is de dochter. Samen zijn ze een gelukkige en welvarende familie.

Millers nemen een partij drugs en nadat ze bijna de grens hebben gekregen, ga naar Amerika. Maar met zo'n ongewoon bedrijf als David kan alles niet soepel gaan, anders zou er geen plot voor zo'n vrolijke komedie zijn. Ergens in de weg breekt de Miller's wagen. Voor hen komt de Fitzgerald-familie tot de redding, die er van harte akkoord gaat om ze naar het dichtstbijzijnde autocentrum te laten vallen. Don Fitzgerald in de recente verleden een werknemer van de anti-drug afdeling, als ongeschikt, met zijn vrouw Edie en lieve kleine dochter Melissa. Maar naar Miller's grote spijt is de dichtstbijzijnde autoservice gesloten, en dit belooft ze de nacht door te brengen met de Fitzgeralds. Als gevolg hiervan leren David en Rose dat Edie en Don swingers zijn, en ondertussen vindt Melissa Casey en Kenny kussen. Deze situaties veroorzaken verschillen tussen families en Fitzgerald laat in de ochtend. Terwijl de Millers de bestelwagen van de autowerkplaats proberen te halen, worden ze door een nieuw probleem overgenomen. Het blijkt dat Brad David heeft ingevoerd, en de goederen die uit het magazijn zijn verwijderd, behoren niet tot Brad, maar aan de eigenaar van het magazijn van Pablo Chacon. Chacon bedreigt Miller met geweld, maar de situatie wordt gered door Rose, een striptease dansen en zo de dood tegen haar familie vermijdt.

Kenny merkte zich niet op hoe een enorme spin in zijn broek kruipt en hem bijt. Rose dringt erop aan dat de man naar het ziekenhuis gebracht moet worden, ondertussen zal Casey met zijn nieuwe kennismaking Scottie Pee weglopen. Al deze gebeurtenissen zijn zeer dicht bij Rose en David, ze vertrouwt zelfs en zegt dat haar naam eigenlijk Sarah is, en Rose is gewoon een pseudoniem, zoals veel vrouwen die betrokken zijn bij dergelijke activiteiten. Maar deze toenadering duurt niet lang ... Nadat hij Kenny uit het ziekenhuis heeft genomen en verder onderweg gaat, spreekt David per ongeluk over de kosten van deze deal, wat veel ontevredenheid veroorzaakt, omdat hij zijn partners veel minder heeft aangeboden, maar ze lopen allemaal hetzelfde risico. Het team breekt op. David vertrekt, maar zijn geweten pijnt hem, en hij besluit om terug te keren, Rose, Kenny en Casey te vinden en te bieden om gelijk te verdelen. Zij zijn het eens, maar daar was het. Het blijkt dat Brad niet betaalt voor het werk dat David dwingt om op te treden en Brad aan de afdeling Anti-Drugs over te dragen, waardoor een nieuwe kennis van Don Fitzgerald wordt geholpen, waardoor Miller zes maanden getuige bescherming biedt.

beoordelingen

Al jaren hebben comedies al zoveel meningen en reviews als "We Millers" verzameld. Acteurs met bekende namen, een interessant opwindend verhaal ... Dit alles werd een gelegenheid om te kijken en te discussiëren over de film. Recensies over deze komedie verzamelden zich vrij tegenstrijdig. Het ongetwijfeld voordeel van de film is dat de belangrijkste rol gespeeld werd door alle favoriete Hollywood-sterren Jennifer Aniston. De rol van zo'n zelfvoorzienende, zelfverzekerde, onafhankelijke vrouw, en in deze film kun je haar zelfs een traan noemen, ze is erg goed, dat is alleen haar striptease. Hetzelfde kan gezegd worden over de rol die Jason Sudeikis speelde. Liefhebbers van comedies "Bachelor Party", "Bachelor Party in Vegas" en "American Pie" zullen deze film zeker waarderen. Iemand deze komedie leek vulgair, iemand denkt dat humor is toiletartikelen. Maar in het algemeen loopt de film met positieve energie en laat daarna geen slecht neerslag achter. Een eenvoudige komedie die veel zin heeft, want op het einde van de film lijken alle hoofdpersonen echt op een echte familie, omdat één gemeenschappelijk doel en doelstellingen als niets anders verenigd zijn.

Maar er is ook een vlieg in de zalf. Waarschijnlijk hebben niet veel opgemerkt dat de film eigenlijk is geschoten met veel bewerkingslijm, maar dit overlappt niet met het positief dat de film draagt.

Tijdens de première werd het publiek geïnterviewd over de film, en gemiddeld werd de show beoordeeld op '5 met een minus' op een schaal van vijf punten. Maar volgens critici was de beoordeling van de komedie ongeveer 47-50%. Wereldwijde collecties voor de film bedroegen 269 miljoen dollar en de kosten in Rusland 17 miljoen, terwijl de begroting van de film slechts 37 miljoen dollar bedraagt.

Een film over hoe meerdere mensen niet met elkaar verbonden zijn, een gemeenschappelijke taal hebben gevonden en samen een onvergetelijk avontuur samenleven. Ze zijn bewust naar de misdaad gegaan en als gevolg hiervan hebben ze in volle geweten gehandeld. De komedie is ongetwijfeld opheffen met een ongehoorde plot en typische humor voor Amerikaanse comedies. Op dit moment worden gesprekken gehouden met de acteurs over hun deelname aan het volgende deel van de film. Het vervolg is gepland, maar details zijn nog niet bekend.