Waterdichte Camera: A Review, model ranking

Waterdichte camera's zijn beschikbaar van verschillende types. Allereerst is het belangrijk om op te merken dat de markt is een compact apparaat. Mini-camera hebben meestal bescheiden parameters. modellen worden ook geproduceerd voor onderwatervissers. In Daarnaast zijn er actie-camera.

De voornaamste parameters van het model zijn de resolutie van de matrix, het weergaveformaat, slagvastheid en druk. Het is de moeite waard een gemiddelde camera voor onderwaterfotografie op het gebied van 16 500 roebel.

mini Camera

Mini camera met waterdichte behuizing meestal gemaakt voor recreatie. Resolutie instellen van hen is ongeveer 200 duizend. DPI. Minimale scherpstelafstand in het datamodel - 12 meter. Voor onder water op grote diepte apparaten, helaas, kan niet worden gebruikt.

Enclosure systeem dat ze toegepast RR19 Series of PP20. Vaker knipperen op deze apparaten ontbreekt. Matrix toegepast op 3,3 MP. Parameter minikamer drempeldruk is drie balken. Batterijen van verschillende capaciteit worden gebruikt. Handboek voor soort verschaft. Koop kwaliteit minikameru in de winkel kan zo laag als 14 duizend zijn. Wrijf.

Action Camera

Action Camera heeft onlangs genoten van een vrij hoge vraag. Allereerst is het belangrijk om op te merken dat ze anders zijn in de structuur. Moderne versies zijn gemaakt met dubbele lenzen. De matrices zijn geschikt voor type met meerdere kanalen. De flits apparaten van 0,2 m. Bij impactmodellen verschillen. beschermingssysteem ze gebruiken KR19 serie.

De gemiddelde drempelwaarde drukkamers gelijk is aan 4,5 bar. Sommige modificaties worden aangebracht yusb connector en een sleuf voor geheugenkaarten. Rate limit load is ongeveer 80 kg. Lithiumbatterijen worden aangebracht met een capaciteit-type 340 Ah. Koop een hoge kwaliteit-actie camera, kan de gebruiker tegen een prijs van 15 500 roebel.

Sport Camera

Sport camera's worden het meest gebruikt bij het duiken. Huisvesting modellen met hoogwaardige beveiligingssysteem. Option overbelasting voor modellen tot 90 kg. Uitbraak van veel apparaten ontworpen om 9 m. Het management gebruikt handmatige type. Schermconfiguraties gebruik gemaakt van verschillende maten.

Resolutie genoemde inrichtingen begint vanaf 300 duizend. DPI. Gebruikte lenzen een tweelagige type. In sommige gevallen wordt de filter geïnstalleerd. Om de beeldkwaliteit te verbeteren, ze passen goed. Koop een goede sport-camera in onze tijd kan worden voor 16 duizend. Wrijf.

Professional apparaat

Professionele camera's bieden hoogwaardige lenzen. Matrices worden gebruikt in de 6 megapixel. Parameter resolutie voor modellen beginnen vanaf 500 duizend. DPI. Als u de experts geloven, de modellen zijn bestand tegen hoge overbelasting. Indicatoren van de maximale onderdompeling in het midden - 20 meter. De flitsinrichting is 2 m. Vele modificaties ondersteunen WiFi. Ook zij hebben een GPS-systeem. Weergave ingesteld op 3 en 5 inches. Verkocht in de winkel is een goede professionele waterdichte camera voor de prijs van 18 duizend. Wrijf.

De Olympus Company

Genoemde camera merk hebben een goede resolutie. Duiken vele modellen past geweldig. Matrix apparaten worden gebruikt om het systeem te beschermen. Als u de experts geloven, product-assortiment van het bedrijf heeft veel mini-camera's die hoge kwaliteit lens hebben gebruikt. Management hebben op voorwaarde dat de manual type. Sport camera in aandelen van het bedrijf is ook. 1080p ondersteunen vrijwel alle wijzigingen.

Maximumniveau inrichting tien meter. Flash-model heeft een goede kwaliteit opnamen. Professionele camera's zijn vrij duur. Het is echter belangrijk om in gedachten te houden dat ze een hoge resolutie-instelling. Indicatoren van de maximale onderdompeling niet meer dan 20 meter. De uitbraak wordt het meest gebruikt 1,3 m. De video-opname functie is voorzien in bijna alle configuraties. Goede professionele waterdichte videocamera van dit bedrijf is ongeveer 18 duizend. Rub waard.

Product Overview Actie SJ 4000

Welke kamer is schokbestendig, waterdicht. Duiken apparaat past slecht. De matrix van het model wordt ingesteld met een drielagige lens. Als u advies van de deskundigen geloven, wordt het beheer gebruikt redelijk comfortabel. In dit geval, de congestie optreden zelden. Monumenten in dit geval is er geen. beveiligingssysteem in het lichaam wordt gebruikt RR19 klasse.

Camera resolutie is gelijk aan 500 duizend. Dpi. Waterdichte hoes is standaard inbegrepen. Maximale onderdompeling model niet meer dan 15 meter. Flash afwezig in dit geval. Spearfishing model wordt zelden gebruikt. Weerstand tegen haar lage benadrukken. Parameter limiet druk niet meer dan 4 bars. Er moet worden vastgesteld wegwerp onderwater camera voor ongeveer 15.600 roebel.

Advies over het model Actie SJ 5000

Camera voor onderwaterfotografie deze serie in de afgelopen jaren in de hoge vraag. Een van de kenmerken van het toestel dient te worden opgemerkt kwaliteit lens. Het uitbreken van het model van 1,3 m. De drempeldruk 3-m bars. image capture systeem in het apparaat offline is. De afmetingen van de camera is zeer Skoromniy. Duikuitrusting wordt zeer vaak gebruikt. Ook is het model geschikt voor recreatie. Het huis een beschermingssysteem PP30 series.

De batterij loopt heel langzaam, en grijpt hem voor een lange tijd. Camera resolutie is 300 duizend. Dpi. Flash afwezig in dit geval. Om te besturen een paneel met knoppen. Het scherm maakt gebruik van een klein formaat. Alle belangrijke videoformaten worden ondersteund camera in deze serie. Als, dan kunt u snel afstemmen op de model geloven kopers en professionals. Camera verkocht tegen een prijs van 16 duizend. Wrijf.

Waterdichte modellen Fujifilm bedrijven

De camera's van dit bedrijf zijn in trek bij professionals. Matrix in veel apparaten gebruikt met contactlenzen. Parameter vergunning van gemiddeld 250 duizend. DPI. Displays zijn geïnstalleerd in verschillende maten. Volgens de veiligheidsvoorzieningen zijn heel verschillend. Parameter maximum onderdompeling - bijna 4 meter. Het is ook belangrijk om op te merken dat het bedrijf produceert een groot aantal mini-camera's.

Ze tonen in hoofdzaak 3 inch. Shockproof apparaat - ongeveer 1,3 meter. Sommige camera's zijn uitgerust met hoogwaardige flitsers. Maximale druk apparaten begint bij 3,5 bar. image capture systeem wordt niet gebruikt in alle cellen. Accu's worden gebruikt in de 200 en 400 Ah. Sport camera's dit bedrijf produceert in kleine hoeveelheden. Kwalitatieve gebruiker cost model voor de prijs van 17 duizend. Wrijf.

Advies over het model Drift Innovation RD32

De camera van deze serie is gemaakt van hoge kwaliteit filters. De matrix van het model is ontworpen voor 5,3 MP. Als we geloven dat de klanten en experts, de zoom problemen komen zelden voor. beeldopnamesysteem in de beschikbare inrichting. Minimale scherpstelafstand - 5 meter. Uitbraak in casu berekend op 1,4 m. Waterdichte behuizing is ook opgenomen in de inrichting.

Bezienswaardigheden in deze camera zijn niet beschikbaar. Voor het opzetten van een model op het paneel zijn knoppen. De maximale druk wordt gehandhaafd op 3,5 bar. Shock modificatie ter hoogte van 2 m. Breng een kleine beeldgrootte. De maximale brandpuntsafstand - 120 meter. Koop een camera in deze reeks, kunt u meer dan 18 duizend. Rub te slaan.

Model Drift Innovation RD40

Deze waterdichte camera is gemaakt met twee filters. Duiken of spearfishing apparaat past geweldig. beveiligingssysteem in het lichaam wordt gebruikt klasse PP20. Maximale drukkamer gelijk is aan de waterdichte soort 3.4 bars. beeldopnamesysteem in de inrichting is niet voorzien. De minimale brandpuntsafstand van de camera - 3 meter.

De flits wordt in dit geval 1,3 m. De Guiding dit model ondersteunt. Als we geloven dat de klanten en experts, het probleem met een snelle ontlading van de accu zijn zeldzaam. Capaciteit ze is 200 Ah. Maximumniveau modificatie 18 meter. Hierbij moet worden vermeld waterdichte camera ongeveer 17 700 wrijven.

Productoverzicht Huadoo HG04

Waterdichte telefoons Huadoo HG04 geschikt om te duiken. Parameter beperken van de resolutie van het model is gelijk aan 340.000. DPI. Als u de experts geloven, het beschermingssysteem het heeft een hoge kwaliteit. Weerstand gelijk is aan 80 kg benadrukken. In dit geval wordt yusb connector voorzien op het paneel. onderdompeling optie - 5 meter.

Alle grote formaten worden ondersteund telefoon deze serie. Monumenten in dit model niet. Flash berekend met 1,3 m. De minimale brandpuntsafstand modificatie 3 meter. Het management gebruikt vrij eenvoudig. Koop een waterdichte telefoon data, kan de gebruiker tegen een prijs van 15.800 roebel.

Overzicht Waterdichte Camera Company Sealife

Dit merk is vooral gespecialiseerd in de productie van sport-camera's. Rate maximale resolutie zullen ze beginnen vanaf 300 duizend. DPI. Volgens het beeldscherm zijn heel verschillend. Maximale onderdompeling sport-camera's is 10 m. Voor duiken, ze passen goed. Matrices worden gebruikt in combinatie met hoogwaardig beveiligingssysteem.

Ook in het assortiment van het bedrijf zijn er verschillende mini-camera's. resolutie rate hen is 200 duizend. dpi. Schokbestendigheid voor modellen is vrij laag. Maximumdruk van modificaties vanaf 3,3 bar. image capture systeem wordt niet gebruikt in alle versies. Als u denkt dat de recensies van klanten, worden de modellen goed beheerde. Koop mini camera van dit merk kan zo laag als 14 duizend zijn. Wrijf.

Advies over het model Sealife SeaLife 2

Waterdichte camera deze serie is niet alleen geschikt om te duiken, maar ook gewoon ontspannen. In dit geval is de maximale resolutie is niet meer dan 430 duizend. DPI. Het uitbreken van het model wordt geleverd met 1,2 m. De minimale focale afstand gelijk aan drie meter. capture-systeem, het model niet. Als u denkt dat de beoordelingen van de kopers en professionals, wordt de lens vaak gebroken.

beveiligingssysteem geïnstalleerd Class PP21. Alle gangbare formaten ondersteund camera in deze serie. Limiet modificatie druk gelijk is aan 3,6 bar. Het management gebruikt handmatige type. Het display van de camera is ingesteld op 3 inch. Maximale Focal Lengte - 80 meter. Batterij 230 wordt gebruikt om Ah. Hij wordt ontslagen als gebruikers vrij snel te vorderen. Deze waterdichte camera is een waarde van ongeveer 15 800 roebel.

Waterdichte modellen Sealife SeaLife 3

Dit is een goedkope en kwalitatief hoogwaardige waterdichte camera. De feedback van klanten blijkt dat het model is zeer geschikt voor onderwater jacht. Maximumniveau apparaat - op het niveau van vijf meter. Uitbraak in casu berekend op 1,3 m. De maximale druk bedroeg 3,3 bar.

vast te leggen systeem beelden van de camera ontbreekt. apparaatresolutie is 450.000. dpi. Zo is het beeld in de verwerkte vorm ziet er goed uit. Het beeldscherm wordt gebruikt bij 2 inch. Schokbestendig apparaat is slecht. Er dient te worden voorzien van een waterdichte camera is ongeveer 18 duizend. Wrijf.

Overzicht SJcam stevige camera's

Dit bedrijf maakt veel actie camera's. Kenmerkend voor alle inrichtingen wordt als hoogwaardig schokbestendig huisvesting. Druk ze begint om 4 bars. image capture systeem wordt gebruikt in bijna alle apparaten. Met de stabilisatie van de problemen zijn zeer zeldzaam. Resolutie van het apparaat een gemiddelde van 400.000. Dpi. Afhankelijk van de grootte van het display modellen zijn heel anders. Mini-camera's van een handelsmerk niet te produceren. Zijn deze apparaten op de markt zijn vrij duur. Het is echter belangrijk op te merken dat ze een hoge kwaliteit batterijen.

Sports camera op de markt zijn in een klein bedrag. Wanhoop ze zijn niet alleen een hoge resolutie, maar ook compact. Parameter effect apparaten ongeveer 1,4 m. De gemiddelde belasting gelijk is aan 80 kg. capture systeem is voorzien in bijna alle modellen. Accu's worden gebruikt op 200 en 300 Ah. Koop kwaliteit sport camera van de firma in een speciaalzaak kan zo laag als 18 duizend zijn. Wrijf.

Advies van de waterdichte model iPhone 5S

Deze waterdichte iPhone heeft vele voordelen. Beeldscherm wordt hier gebruikt om 4 inch. model resolutie is gelijk aan 300 duizend. dpi. Als u denkt dat de beoordelingen van de kopers en specialisten, het probleem met de lens zijn zeldzaam. Matrix op de telefoon deze serie maakt gebruik van 3 MP.

Functie beelden vast te leggen in het apparaat daar. Shock wijzigingen gelijk aan 1,2 m. Flits afwezig in dit geval. Locaties in het model set. Echter, de wi-fi systeem niet te ondersteunen. Koop iPhone 5S kan worden tegen een prijs van 16 800 roebel.

Modellen Sony Action Cam HDR-AS15

Sony Dit onderwater videocamera maakte contact met het filter. Matrix past een 3,5 MP. Het systeem foto's maken van het model is. De batterij biedt tot 300 Ah, en pakt hem voor een lange tijd. Het scherm maakt gebruik van een hoge resolutie. Maximale onderdompeling modificatie - tien meter. duurzaamheid cijfer staat op 70 kg. Uitbreken van het model is aan 1,3 m. De begrenzer kan een grote druk te weerstaan. Koop camera op de markt kan zo laag als 18 duizend zijn. Wrijf.

Ranking van de beste camera's

Gezien het bovenstaande parameters van de camera's kunnen apparaten rating als volgt opgebouwd:

1. de Actie SJ 4000.