"Twin Peaks": feedback over de serie, recensies en foto's

25 jaar zijn verstreken sinds dan, als het scherm begonnen met de tv-serie "Twin Peaks". Reviews verzamelde hij gewoon fantastisch, en werd al snel uitgebreid naar de 2e seizoen. Echter, na de bekendmaking van de geheimen van de dood van belang Miss Palmer's in het project begon te dalen, als gevolg van wat hij al snel was gesloten.

Onlangs heeft de makers van "Twin Peaks" had besloten om zijn opvolger in te trekken. Terwijl de wereld wacht in afwachting van de cinematografische gebeurtenissen, laten we niet vergeten wat dit project zo wordt aangetrokken kijkers in de jaren '90.

achtergrond verschijning

Lang voor de aanvang van de werkzaamheden aan de tv-serie "Twin Peaks" David Lynch en Maykl Frost wilde een film over het leven en de mysterieuze dood van Marilyn Monroe te maken. Echter, ze waren niet in staat om financieringsbronnen te vinden en het project was gesloten. Later, toen Lynch en Frost wil de detective over de dood van een schoolmeisje in een provinciestad te schieten, worden ze gebruikt als een verhaal gebaseerd op een scenario voor unexpunged films.

ABC kanaal heeft de rechten om het project van de high stakes voor een nieuwe tv-serie gekocht, deed, dus alleen bestelde 8 serie, die werd gefilmd in 1989

Tot ieders verbazing, op de televisie vertoond debuut episode produceerde een blijvende indruk op het publiek en maakte een populaire tv-serie "Twin Peaks".

Seizoen 1 heeft lovende recensies verzameld en kort na de voltooiing ervan ABC besteld Lynch en Frost tweede seizoen. Helaas, na het oplossen van het mysterie van de dood van Lory Palmer, een project van belang begon te vallen, evenals ratings. Hierdoor werd het onrendabel project "Twin Peaks" produceren (feedback over de serie met elke reeks steeds negatief geworden) en het was gesloten.

Ondanks deze trieste tv-carrière, heeft de tv-serie in geslaagd om cultstatus te verwerven. Gedurende vele jaren, zijn bewonderaars vochten voor de uitbreiding van de favoriete spektakel, maar tot 2015 Devid Linch weigerde hen. Gelukkig, in 2016, de directeur begon het schieten van de derde seizoen.

Wat was de 1e seizoen van de project "Twin Peaks"

Reviews over de show en professionele critici, en verveelde huisvrouwen in de buurt van tv's waren de beste. Ongebruikelijke verhaal, mystieke sfeer, charmant protagonist en het prachtige landschap en de muziek gewoon gecharmeerd iedereen. Dus, wat wordt besproken in de 1ste seizoen?

De serie begint met het feit dat in het kleine stadje Twin Peaks, gelegen tussen twee bergen, vond het lichaam van de middelbare school student Lory Palmer. Om te onderzoeken in de stad Agent Deyl Kuper aankomt. Al snel wordt duidelijk dat de engelachtige universele favoriet was eigenlijk een verslaafde en slakken. Ondanks al deze lelijke feiten, vrienden en familieleden van Laura proberen om haar moordenaar te vinden, hun onderzoek soms overlappen, maar in plaats van antwoorden zijn er meer vragen.

Aan het einde van het 1e seizoen, blijkt dat op de avond van haar dood Laura nam drugs en ging naar twee lokale drugshandelaren hebben plezier in het bos hut. Tegelijkertijd is voor de vrolijke bedrijf volgt bepaalde derde. Hij was verbijsterd één van de liefhebbers van Laura en bang van de tweede, zodat hij werd gedwongen te vluchten. Verder is deze onbekende ontvoerd een meisje en haar vermoord en haar lichaam geworpen in het meer.

Geheimen en verrassingen van het seizoen 2

Het eerste seizoen werd afgesloten met de meest interessante plaats, en niet het publiek te vertellen, wie is de moordenaar. Deze puzzel is uitgegroeid tot een van de belangrijkste kenmerk van de tv-serie "Twin Peaks". Recensies van critici en publiek na de voltooiing van de 1e seizoen, dankzij de intrige te houden, waren overwegend positief, omdat zij de voortgang van de meest ongelooflijke theorieën over wie de moordenaar is wedijverden zetten. Bestuur zelf waren geen haast om dit geheim te onthullen.

Echter, met het begin van het 2e seizoen van de tv-zender die noodzakelijk zijn vanwege Lynch en Frost ontdekken wie Miss Palmer vermoord. En in de 6e serie kijkers gevonden verbergt een boze geest in Bob wiens lichaam, en in de 8e geleerd over deze Deyl Kuper en zijn metgezellen.

Waarschijnlijk werden de projectleiders in de hoop dat ze in staat zijn om dit seizoen en 8-serie te voltooien zou zijn. Maar ABC kanaal gevraagd om een volledige reeks van 22 te schieten, zodat de resterende 14 afleveringen gehad in een onzin en secundaire personages in te vullen.

Om het belang van de kijkers van de tv-serie "Twin Peaks" niet te verliezen (over de show reviews erger zijn geworden), de makers van het project hyped romantiek Cooper en serveerster Annie. En om intrige te creëren, introduceerde een nieuw karakter - een man en een moordenaar vroegere minnaar, in een poging om wat sinister plaats genaamd de Black Lodge vinden.

De belangrijkste verrassing van het seizoen was de ineenstorting van bijna de huidige pair, Agent Cooper en Miss Horne. Hoewel de kop van het kanaal en de bestuurders opgeroepen tot de ontwikkeling van hun relaties, Kayl Maklahlen (hoofdrolspeler) weigerden deze nieuwe argument dat zijn karakter een relatie met een hogere pupil zou beginnen. Later bleek dat de reden voor het protest MacLachlan was de jaloezie van zijn vriendin Lara Flynn Boyle, die in het project vriendin Laura gespeeld - Donna. De actrice was jaloers op haar minnaar aan de uitvoerder van de rol van Audrey - Sherilyn Fenn, dus, stond erop dat de roman was niet tussen de personages. Ondanks de inspanningen van Lara, tussen haar en de relatie Kyle's binnenkort beëindigd en de held MacLachlan heeft een nieuwe lover - Annie de serveerster.

Wat eindigde het tweede seizoen van de tv-serie "Twin Peaks": recensies van publiek en critici

Ondanks het feit dat het belang van het publiek viel bij elke nieuwe serie, Lynch was in staat om iedereen finale verrassen. Na het invoeren van de Black Lodge Agent Cooper raakte hij geobsedeerd door Bob en zijn goede natuur blijft in deze vreemde plaats, en de verdere lot is onbekend.

Deze plot twist maakte veel praten over het project "Twin Peaks". Critici waren anders. De meesten van hen waren blij met onverwachte plot de cursus, het vinden van de meest opvallende gebeurtenis van het project, omdat de moordenaar van Laura is gevonden.

Het publiek is hetzelfde einde alleen provoceren. Velen van hen begon de voortzetting te eisen, na de conversie van de goede en nobele held in het kwaad monster veel vragen en mogelijkheden heeft verlaten voor de verdere ontwikkeling van het perceel.

Een ander hoogtepunt van de finale van het 2e seizoen was de verklaring Lory Palmer dat ze elkaar weer te zien na 25 jaar. Hoewel in 1991 leek te beloven gewoon fantastisch vandaag, wanneer het werk op de Seizoen 3 première van afgerond en zal naar verwachting binnenkort, deze woorden klinken als een profetie.

De film "Twin Peaks: Fire Walk"

Ondanks de lage ratings en de afsluiting van het project, veel kijkers gedroomd om meer over het lot van de helden van de tv-serie "Twin Peaks" te leren. Reviews over de show en zelfs verzoeken om licht te werpen op een aantal mysteries voortdurend bereiken Lynch. Daarom is in 1992 schreef hij het scenario voor een speelfilm "Twin Peaks:. Fire Walk" Deze film vertelt over de laatste dagen Lory Palmer en haar moord. Speel de tape overeengekomen niet alle actoren. Dus, Kyle MacLachlan nauwelijks overgehaald om mee te spelen in een paar afleveringen, en zijn voormalige geliefde Lara Flynn Boyle en volledig verlaten, dus het werd vervangen door Moira Kelly.

Kort na de première van de film "Twin Peaks" heeft middelmatige reviews verdiend. Lof kreeg hij alleen de meest toegewijde fans van de tv-serie, terwijl critici koel genoeg houding ten opzichte van de schilderkunst. Verdiende gemengde reviews frames topless Laura en Donna, zijn aanwezig in de film, net als in de serie, ondanks de vele intieme scènes, was niets als dit.

Geheimen van de set project en het publiek reactie

Het proces van filmen van de serie "Twin Peaks" ging gepaard met een massa mystieke gebeurtenissen. Bijvoorbeeld, als gevolg van een defecte lamp begint te knipperen bij het begin van het filmen. Lynch vond de verhuizing, en de rest van het project, gebruikte hij het vaak.

Een dag tijdens het filmen van de eerste reeks D. Lynch genoteerd als een van de genoemde Frank Silva belichting werd weerspiegeld in de spiegel. Dit bracht de regisseur aan het idee van het nemen van hem naar de rol van Bob, en komen met een stuk van Bob reflectie - die in de spiegel.

TV-serie "Twin Peaks" lovende reviews toeschouwers verzameld en trucs dankzij Lynch met stemmen. Degenen die het schouwen in de oorspronkelijke aankondiging van de ongewone en angstaanjagende zeggen bewoners van de Black Lodge. Om dit effect te bereiken, de regisseur maakte de acteurs onthouden cue achteruit, en vervolgens afspelen van hen in omgekeerde volgorde, ontving de "andere wereld" stem.

Favoriete slagwerkers van het project

Wat betreft de actoren om de belangrijkste rol te spelen, voor de meesten van hen, "Twin Peaks" was de bekroning van een carrière. Bijvoorbeeld Kayl Maklahlen (Cooper) toe te stralen in een band Lynch "Duin" tonen. En na de "Twin Peaks", zijn carrière begon te dalen. De meest bekende projecten met zijn deelname - "The Flintstones", "Shougerlz", "Sex and the City" en "The Librarian: Quest for the Spear."

Vet en frivool Audrey gespeeld door Sherilyn Fenn, die beroemd is om "Two Moon Junction" en werd "Helen in een doos."

Maar Sheril Li, die speelde en Laura en haar neef zus, in aanvulling op de "Twin Peaks" nothing special is niet bekend, maar speelde in tientallen projecten. Het is opmerkelijk dat het oorspronkelijke karakter Maddie was niet in het script, maar net als Cheryl Lynch, en om niet te worden gescheiden van haar, kwam hij met de actrice voor een ander personage.

Lara Flynn Boyle, die Donna speelde, na de "Twin Peaks" veel werd gefilmd, maar al snel ging haar carrière in verval. De reden was de fascinatie met de actrice plastische chirurgie. Door hun toedoen, Lara's verschijning verworven vele onaangename eigenschappen, en veel bestuurders niet wagen om met haar te werken.

Wie speelt Annie, Hizer Grem, maakte een zeer succesvolle carrière. Zo speelde ze in de film "Scream 2", "Ostin Pauers: The Spy Who Shagged Me", "From Hell", "kliniek", "The Hangover", "Californication" en ga zo maar door ..

Goede carrière deed Rey Uayz, die Leland gespeeld. Het verscheen in series zoals "Savanne," "Charmed", "24", "Bone", "4isla", "Castle", "Beverly Hills, 90210", "Mentalist" en t. D.

Helaas konden veel andere charmante kunstenaars van deze tv-show en niet worden verheerlijkt.

Wie zal in het nieuwe seizoen

Aan de vooravond van de première van het derde seizoen, velen vroegen zich af wie de oude garde zal verschijnen in het. Fans wachten op een ontmoeting met de agent Cooper, Loroy Palmer, in liefde Bobby en Shelly, Big Ed, Leland Palmer en zijn vrouw, Bendzhaminom en Audrey Horne, verwijfd middel Dennis James, reuzen en een groot aantal nieuwe karakters. In totaal heeft het project betrokken zijn meer dan 200 kunstenaars.

By the way, onder de "nieuwkomers" - sterren als Naomi Watts, Amanda Seyfried, Tim Roth, Mettyu Lillard, Eshli Dzhadd, Laura Dern, Dzheyms Belushi en Monica Bellucci.

Wat te verwachten van het derde seizoen

Na behandeld met de kunstenaars, het is het proberen waard een beetje om de sluier van geheimhouding op te heffen over de plot. Hoewel David Lynch en stil, net als in de 18 serie derde seizoen zal worden beschreven, de informatie gelekt naar de pers dat de plot zal worden gekoppeld aan een nieuw boek van Frost, die onlangs werd gepubliceerd. Het heet "The Secret History van Twin Peaks." Reviews Deze publicatie was zeer omstreden, met name vanwege de vele plot inconsistenties in het boek en de tv-serie.

Te oordelen naar het feit dat de lijst van kunstenaars is een stuk van de "dood", waarschijnlijk in de nieuwe serie zal veel flashbacks zijn. Zorg er ook voor het publiek zal de Black Lodge te bezoeken, zoals voorspeld 25 jaar geleden, Laura Palmer.

Wat betreft de reactie van het publiek voor de voortzetting, in de meerderheid van de recensies zijn optimistisch. Hoewel er sceptici die vrezen dat dergelijke dominantie van de sterren in het project hem zou doden. Ook zijn sommige kijkers zijn niet zeker of ze willen de ouderen te zien in de kwart-eeuw hoofdrolspelers. Wie onder de rechten van al deze mensen, zal worden aangekondigd mei 2017