The Forest: Game Review

Games zandbak in zwang reeds enige tijd geleden en nog steeds niemand de moeite. Het begon allemaal met "Maynkrafta", die volledige vrijheid van handelen, volledig interactieve game wereld, een overvloed aan kansen en het ontbreken van een specifiek doel anders dan de ene naar gamers aangeboden - om te overleven. Dit genre, de zogenaamde sandbox (of "sandbox" in het Russisch) is ongelooflijk populair geworden en up-to-date produceerde meer en meer nieuwe games die je de kans om in een enorme wereld waarin geen doelen niet zonder beperkingen neer te zetten, en voor u geef niet op je quests en missies. Je bent vrij om te doen wat je wilt. Een van de laatste wedstrijden van dit soort was het project The Forest, een recensie die je vandaag de dag lezen. In tegenstelling tot de zelfde "Maynkrafta", is dit spel gemaakt in fel realistische driedimensionale stijl. Natuurlijk, je hebt een heleboel crafting, en zelfs nog meer - om te vechten voor hun eigen overleving. Dat is het hele punt van het project Het Bos. Herziening van het spel kan je goed interesseren en ontwaken in u de wens om uit te proberen dit spel, zelfs als je niet dol op vroege projecten in de sandbox genre.

binnenkomst

Als we praten over het project The Forest, dient een beoordeling te beginnen met het feit dat het spel onlangs werd gepubliceerd - het werd gelanceerd maart 2014, maar toen was het in de status vroegtijdige toegang, dat wil zeggen, mensen kunnen het spel te kopen en krijgen de kans om het en verslag te testen bugs, delen hun wensen en uitdrukkelijke klachten, terwijl de ontwikkelaars nog steeds de laatste fase van ontwikkeling. Maar zelfs dan, het project heeft ongelooflijk hoge ratings en positieve feedback ontvangen - met de lancering van de verkoop van een test versie van het spel heeft verzameld miljoenen fans over de hele wereld. En als we nu vragen wat voor soort horror is de meest originele, ongewone en indrukwekkend, de meeste mensen zullen reageren - Het Bos. Overzicht beschrijft in meer detail de voordelen en kenmerken van dit spel.

plot van de game

Beoordeling van The Forest spel moet beginnen met de plot, hoewel het moeilijk is om het te noemen. Zoals u zich kunt voorstellen, sandbox games hebben zelden een sterke verhaallijn, dus de meeste kans kan worden genoemd achtergronden, een beschrijving van wat er gebeurd is voor het begin van de gameplay. Je bent een passagiersvliegtuig neergestort en valt in een onbekende bos, dat voor vele kilometers ver van de bewoonde wereld. Het overleeft slechts een paar mensen, onder hen, natuurlijk, en u aanwezig bent. Al snel wordt duidelijk wat te verwachten van de redding heeft geen zin, dus je beginnen om alle die u zullen helpen te overleven verzamelen. Na een tijdje, is er ook een gruwelijke ontdekking - u bent in het bos zijn niet alleen. Het wordt bewoond door mutanten, kannibalen, die nog steeds worden ingesteld op het eten van de dode passagiers, maar al snel de voorraad is uitgeput, en meteen op zoek naar overlevenden. Het was op dit punt begint de pret - evenals het ergste. Echter, dit is niet alles wat je een overzicht van het spel The Forest kan vertellen.

gameplay

Veel gamers beginnen om vragen te stellen over de gameplay van dit project, waarvan sommige zelfs in slagen om dit spel te verwarren met de andere, waardoor de Ori en de blinde bos wordt genoemd. Overzicht uitsluitend betrekking heeft op het project The Forest, waar de gameplay is survayval horror. Je speelt als een overlevende van een vliegtuigcrash man en krijg controle over het zodra hij wakker wordt op de crash site. U zult dan moeten beginnen met het verzorgen van uw toekomstige - om een verscheidenheid van de leveringen te verzamelen, op zoek naar een verscheidenheid aan nuttige items zoals voedsel en water, medicijnen en nog veel meer. Je moet een schuilplaats, waar u zich veilig kunnen voelen, op zoek naar manieren om te beschermen tegen menseneters (bijvoorbeeld vuil perfect blokken uw geur, waarvoor zij op zoek gaan) te bouwen. Maar denk niet dat je altijd in staat zal zijn om te verbergen, dus vergeet niet over het wapen dat u tegen de aanvallers kunnen gebruiken in geval van gevaar. En niet te verwarren met deze verschrikkelijke nachtmerrie met een kalme en gemeten gameplay project Ori en de blinde bos. Overzicht van natuurlijk, is nog niet alles - voor u wacht op meer interessante details.

tegenstanders

In het bos, ontmoet je een grote verscheidenheid aan vijanden die je leven zal bedreigen. Natuurlijk, de belangrijkste dreiging komt van kannibaal-mutanten die dus wachten op een ongebruikelijke geur of geluid, onmiddellijk komen scheuren en storten zich op je. Ze bewegen zich meestal in groepen - op dezelfde manier en aan te vallen. Overlevingsvermogen, ze zijn u, in feite, zoals in kracht, maar ze kunnen niet zelf te versterken armen, en u - kan. Dus gebruik eventuele voordelen, en vergeet niet dat het allerbelangrijkste - de leider van de groep te verwijderen, dan alle andere kannibalen vertrekken en laat je met rust. Maar naast hen zijn er meer verschrikkelijke monsters - gemuteerde octopus en spinnen. Octopus je een grote verscheidenheid van explosieven te doden, maar om te gaan met de spin zal niet werken, dus hier heb je te concentreren op hoe te lopen en het verbergen van het. Maak het gemakkelijk, maar als je uitstelgedrag, zult u onmiddellijk gegeten. Ook op het eiland is vol met verschillende levende wezens, dat is voor jou een kleine bedreiging, maar als je goed bewapende, al omgedraaid integendeel, en u kunt deze dieren om vlees voor het koken krijgen te jagen, hoewel deze mogelijkheid niet een van de eerste versies is geweest The Forest 0,22. Wat betreft de herziening van de definitieve versie, zodat het vlees er al is - evenals alle andere voedingsmiddelen.

eten

Het bos is rijk aan een grote verscheidenheid van voedsel, de meest nuttige en voedzame waaronder het vlees. Het is echter noodzakelijk om te bakken, dat de aandacht van de monsters getrokken. Zo kunt u zich richten op de bessen en paddestoelen, die u ook volop te vinden - zij het herstel van een goede gezondheid en de honger, maar onder hen kunnen giftige bessen of oneetbare schimmel, die weg een groot deel van uw gezondheid zal nemen. Ook, vergeet dan niet om naar het vliegtuig, want daar heb je een breed scala van eetbare materialen, zoals frisdrank of kan vinden, energie bars. Het is ook slechts toegevoegd wanneer één van de eerste versies van het spel The Forest 0,21. Toetsing van deze tot een einde komt - het blijft slechts een paar woorden over het wapen te zeggen.

wapen

Wapens in het spel is er niet zo veel: de explosieven die je kunt doen op uw eigen pistool met fakkels, Molotov cocktails, evenals verschillende soorten assen. Uiteraard kunt u ook een verscheidenheid aan materialen bij de hand, zoals stenen of een deel van de vijand het lichaam af te weren de aanvallen gebruiken als u niet beschikt over een serieuze wapen.