Systeemvereisten: "Mafia 3" op de PC. game review

"Mafia 3" - voortzetting van de legendarische serie. Vorige deel uit van meer dan 5 jaar geleden. Het derde deel van de serie wachten voor miljoenen fans over de hele wereld. Ontwikkelaars voor het najaar 2016 release datum van het spel "Mafia 3" op de PC benoemd. Systeemvereisten overzicht van de gameplay en het verhaal - in dit artikel.

Welk spel?

In het verhaal, de hoofdpersoon van het spel - zwart, dat was de oorlog in Vietnam en keerde naar huis terug naar de Verenigde Staten. In zijn woonplaats New Orleans veteranen hebben we ontvangen, niet de manier waarop hij had verwacht. Het feit is dat in die jaren, militairen van de oorlog in Vietnam in het thuisland voorkeur gif. Als u alle, de hoofdpersoon extra probleem op nationale basis.

Hij besluit tegen elke prijs om de orde te stellen in zijn woonplaats. Om dit te doen, besloot hij om een eigen ondergrondse imperium op te bouwen. Zonder de steun van vlyatelnyh mensen in deze business niet zal werken, dus hij draaide zich om hulp te bende nekotoroye met invloed in de stad. Een van deze persoon wordt de hoofdpersoon van het tweede deel van het spel - Vitto Skallette.

verwachting

Te beginnen met de eerste trailer, de hele gaming community nauwlettend toezien op het begin van het spel. De eerste rol alle fans onrustig uiterlijk van de hoofdpersoon van het tweede deel. Vitto oud en besloten om een jong en ambitieus hoofdpersoon mee te doen en hem te helpen om een groep op te bouwen. Zeer competent natuurlijk schrijvers en publicisten van het spel als de release datum moeten nog langer wachten.

Gameplay en mechanica

Het nieuwe deel van de legendarische serie belooft veel diverser voorganger. Met het oog op de omvang van het project te begrijpen, de ontwikkelaars voorstellen om alle inhoud die in het tweede deel van het spel "Mafia 3" op de PC te verdubbelen. Systeemeisen voor het spel, natuurlijk ook roos.

Grafische component belooft nog beter. Detaillering aangescherpt, de kleuren zijn levendig, en het beeld een beetje dichter bij realisme. Natuurlijk, in vergelijking met zijn voorganger, het spel correct, omdat het verschil tussen hen is ongeveer 5 jaar.

Op de mechanica van het spel bleef de third-person shooter in een open wereld. Grote selectie van wapens zal de vernietigbare objecten, die de ontwikkelaars beloven te testen. Voor de volledige werking van alle materiële schade in het spel van de Maffia "3" op de PC systeemeisen minimale verhoging voor het tweede deel bijna tot aan het maximum. Fans van de serie hebben om voor te bereiden op hun desktop systemen te upgraden of om de console te kopen. Maar we weten allemaal dat op de consoles graphics zien er iets slechter dan op een krachtige computer.

Het spel zal volledig gratis sandbox zijn. In het tweede deel van de spelers moeten alleen op de instructies te verplaatsen. Hoewel het was een gelegenheid om de stad te verkennen, ga in het was absoluut niets. In het derde deel beloven al om dingen anders te doen. Systeemvereisten "Mafia 3" op de PC optimalisatie hint naar goed als nieuwe motor heel veeleisend van computer hardware. Maar in ruil voor grote uitgaven voor computer upgrade , de ontwikkelaars beloven om de spelers een moderne graphics die belooft de beste in 2016 te zijn.

Volledig interactieve en "live" de stad. Op elke hoek van iets gebeurt. Bovendien hebben de gebeurtenissen niet alleen gebeuren als je in de buurt van de plaats van werking, maar zonder uw zicht. Men krijgt het gevoel dat de stad New Orleans leeft zijn eigen leven, en hij niet de zorg over een personage voor wie je speelt.

Systeemvereisten Mafia 3 op de PC

Om het spel op de minimumkwaliteit gewenste instelling processor Intel Core i5 of gelijkwaardig document van AMD, 6GB aan RAM, een grafische kaart GTX 660 of beter, en 40 GB vrije schijfruimte te starten. Ook ben zeker om DirectX 11 te ondersteunen om het spel "Mafia 3" draaien op de PC. Systeemvereisten voor de hoogste kwaliteit graphics verschillen meer RAM en een betere videokaart.