Arts and EntertainmentBeeldende kunst

"Snow Show" Vyacheslav Polunin: reviews. "Snow Show" Slava Polunin: omschrijving en de kenmerken

Bezoek het sprookje droom van elk kind. En veel ouders zijn blij dat kinderen shows bij te wonen, vooral als ze zijn gemaakt door deze wizards, wat zeker geldt beroemde clown, mime en regisseur Vyacheslav Polunin. Na vele, vele jaren geleden, waren ze blij met de ontroerende Asis, die men zag, is het onmogelijk om te vergeten.

Vandaag de dag, het publiek heeft een kans om de trieste en grappige kleine man in het gele pak observeren tijdens de presentatie, die meestal te horen alleen maar positieve feedback. De vertegenwoordiging van "Snow Show" Slava Polunin kan een lange tijd te praten, maar eerst is het de moeite waard te zeggen een paar woorden van zijn schepper.

Wie is Asisyai

Voor de eerste keer dat de clown met dezelfde naam verscheen voor het publiek in het midden van de jaren '80 tijdens de voorstellingen van de theater "Actors". Op dat moment, de naam van de artiest, die zich verschuilen achter make-up aan te raken man met droevige ogen, zeer weinig mensen weten zelfs in ons land. Maar het duurde slechts een paar jaar oud, en Engels critici Vyacheslav Polunin bekroond met de prestigieuze Laurence Olivier in de nominatie "Voor de beste prestatie van het jaar", en daarna volgden hun voorbeeld de leden van de jury van een aantal prestigieuze festivals zoals Edinburgh en Dublin. Daarnaast is de clown is een ereburger van Londen en is actief bevorderen van het idee van "vervagen" van de grenzen tussen kunst en leven.

Op dit moment, onder leiding van Vyacheslav Polinin Ciniselli Circus. Daarnaast reist hij de wereld rond met hun prestaties, die dezelfde populariteit met kijkers uit verschillende landen genieten.

"Snow Show" Slava Polunin: beschrijving

De voorstelling is al meer dan 15 jaar, en in die tijd zag hij het publiek in Italië, Groot-Brittannië, Zuid-Korea, Mexico en verschillende andere landen op diverse continenten.

Deze volledige show van de Europese niveau, maar met een Russische ziel, waar de grote gevolgen organisch in het verhaal alleen geweven over de kleine man, de confrontatie met de hele vijandige wereld.

Als we praten over het toneelstuk structuur, het bestaat uit een paar miniaturen. Elk van hen is een full volledig nummer. Onder de miniaturen van een groot aantal hits, bekend bij de kijkers. Onder hen, "Blue Kanarie" Asis en gesprek aan de telefoon. Een soort verbinding tussen de fragmenten van theatrale activiteit zorgt voor een band van vrolijke clowns in grappige kostuums, die doet denken aan jassen, waarbij het publiek actief te betrekken bij hun plezier en zelfs lopen over de ruggen van stoelen.

Aan het einde van het spel is er een papieren sneeuw die is zeer vergelijkbaar met deze en is blij niet alleen kinderen, maar ook veel volwassenen.

wonderen

Het belangrijkste ding, zoals aangegeven door de beoordelingen - "Snow Show" Slava Polunin is vol magie. En wat, als er niet een wonder, kunt u bellen zo wie het Asisyai met levenloze objecten, bijvoorbeeld, met de gebruikelijke vacht, die plotseling tot leven komt en begint te bewegen? Niet minder magische kamer ziet er met de bal, die niet wil het fluitje clown en de rebellen te gehoorzamen tegen de poging om zijn wil op te leggen.

Extreme-parter

Degenen die in dit deel van het publiek tijdens de presentatie zijn, in zekere zin, dezelfde deelnemers van theatrale activiteit. Als de beoordelingen, "Snow Show" Slava Polunin look van extreme kraampjes buitengewoon spannend, vooral als je niet bang te zijn doorweekt met water, om te worden verstrikt in het web, of dat je hebt "gestolen" de zak. En om het af wordt u uitgenodigd om allrounders spelen gigantische ballen, en geloof me, kun je nauwelijks weigeren, zelfs als er al een heel lang uit de kindertijd!

Wie moet gaan

Het belangrijkste ding dat de belangen van degenen die willen de "Snow Show" Slava Polunin bezoeken - reviews. Bij kinderen jonger dan 8 jaar oud te gaan naar deze visie, zijn ze niet aan te raden, maar blijkbaar, de oudere jongens voorstelling is waarschijnlijk te willen. Tegelijkertijd, veel hangt af van de aard en het belang van het kind, hoewel de prestaties de makers hebben gezorgd dat jonge kijkers niet te vervelen. Allereerst pauze dichter bij de top, zodat de kinderen hebben geen tijd te verliezen en de focus blijven, zonder afleiding, om de procedure te volgen.

Bovendien, zoals blijkt uit reviews, "Snow Show" Slava Polunin interessant voor volwassenen die niet zijn verhard hart. Het is duidelijk dat de rol van het feit dat de paus vandaag jongens en meisjes nog steeds herinneren hoe leuk ze gaf het uiterlijk van een kind op het podium of scherm, ASIS, en net genoten van een ontmoeting met hem en de mogelijkheid om deze emoties opnieuw te ervaren.

"Snow Show" Slava Polunin: positieve beoordelingen

Velen zullen het publiek te verlaten absoluut verrast door wat hij zag. Onder de reviews, kun je zelfs hoor veel klachten dat de show is te kort, en ze hebben geen tijd om hem maximaal plezier om te krijgen.

Joy uit wat je meestal uiten de kinderen die de kans om te spelen met grote ballen hebben, te liggen in de sneeuw hard en zijn een gevangene van de enorme glimmende spinnenweb gespannen op extreem-parter.

Voor volwassenen, veel toegeven dat op een gegeven moment hebben ze een traan voor het oog en het hart pijn toen ze de diepere betekenis van wat hij wil over te brengen aan hen Slava Polunin begrijpen.

negatieve beoordelingen

Zoals u weet, de smaak en de kleur van kameraden daar, dus na een bezoek aan de presentatie zijn er ook ontevreden. Als de beoordelingen, "Snow Show" Slava Polunin is meestal bekritiseerd vanwege het ongemak veroorzaakt door de slechte zichtbaarheid van de scene. Wat kan ik zeggen: Omdat de show is te zien in tientallen steden en gebieden met een andere lay-out, is het heel natuurlijk dat het niet altijd mogelijk, zodat aan de decors en andere rekwisieten te regelen, om te voorkomen dat de kijker die een ticket naar plaatsen heeft gekocht ver van het centrum op de grond of op mishagen balkons. Daarnaast zijn veel klagen over hoge prijzen voor tickets en zelfs van mening dat ze zijn misleid, omdat de show niet aan hun verwachtingen voldeed. Maar iedereen beslist voor zichzelf, het is de moeite waard om naar de show of niet, en al de rest - een kwestie van persoonlijke voorkeuren van de persoon, die afhankelijk van vele factoren en kan niet worden beschouwd als de makers van de actie. Op hetzelfde moment, de negatieve feedback op de "Snow Show" Slava Polunin (Rusland) van een vriend of buur - dit is geen excuus om het niet te verlagen voor hun kinderen.

Hij denkt over zijn show Polunin zelf?

De auteur van deze unieke actie beschouwt een van de belangrijkste voordelen van zijn show zijn onvoorspelbaarheid en het feit dat 16 jaar, totdat hij op het podium, was er geen vertegenwoordiging, vergelijkbaar met de vorige. Dit is niet verwonderlijk. Immers, heeft het verscheidene generaties van toeschouwers herzien, en ter vervanging van de kinderen het einde van de jaren 2000, die zijn geboren in het tijdperk van de "onstuimige 90" met hun tekorten, met inbegrip van echte kunst, kwam naar jongens en meisjes, verwend bril en kan me geen leven voorstellen zonder gadgets. Daarnaast heeft de clown zei dat de perceptie van de voorstelling is verschillend, afhankelijk van het land waar hij is, zoals de kijker kijkt naar de actie die plaatsvindt op het podium, door het prisma van die specifiek zijn voor hun volk culturele tradities. Bijvoorbeeld, kort Polunin vertelde verslaggevers dat hij was verrast door het gedrag van de Spanjaarden, die geen onderscheid gemaakt tussen de zaal en het podium en zijn actief bezig de laatste over te nemen, omdat clowns "ging naar het volk". Daarnaast heeft hij vaak grapjes over het feit dat hun personeel vaak worden opgeroepen naar de rechtbank in Australië, omdat de lokale bevolking heeft een bepaald gevoel voor humor en een aantal grappen ziet als een persoonlijke belediging.

tickets

Zoals reeds vermeld, is een bezoek aan de show Polunin - erg duur. Zelfs de goedkoopste kost het gemiddeld (in roebels):

• balkons - 3000;
  • Amphitheater - van 3250;
  • bed boxen - 4000;
  • orkest - 5000;
  • extreme stallen -7000;
  • VIP - 4000.

Uiteraard kan niet elke familie veroorloven om 6.000 roebel betalen om kind te verminderen om te bekijken, zelfs een zeer hoog niveau en met een favoriete acteur in een hoofdrol. Echter, indien de middelen mogelijk te maken, is het niet nodig om zijn zoon of mijn dochter, en ik het plezier in contact te komen met de magie te krijgen ontnemen. Wanneer heb je nog de mogelijkheid om naar een echt sprookje, waar de finale iedereen kan komen met uw eigen?

Nu weet je dat is de "Snow Show" Vyacheslav Polunin. Trouwens, je weet dat de positieve en negatieve feedback over wat er gebeurt op het podium, en kunt u beslissen of u de presentatie bij te wonen en of het leidde tot hun kinderen.