Sniper Elite 3: passeren, overzicht, codes, recensies

Vandaag praten we over het spel Sniper Elite 3. Passage zal hieronder in detail worden besproken. We zullen stap voor stap alle stappen te beschrijven die moeten worden genomen om de moeilijkste plaatsen te overwinnen.

Sniper Elite 3: het passeren van het beleg

Stad van Tobruk, gelegen in Noord-Afrika, is een belangrijk strategisch punt. Het kan niet geven. Hier ontvouwt Sniper Elite 3. De passage begint met de verschijning van een soldaat die vraagt om sluipschutters te elimineren. Om uit te gaan. Zitten dichtbij de muur. Twee tegenstanders worden aangeduid marker. Elimineer hen. We gingen naar beneden. We vinden en te elimineren de spotter, om tegenstanders aan te vallen hield ons van mortieren. Aan de horizon is een vijand machinegeweer. Hij aldus bevestigd aan het voertuig. Het bevat een speciale visie. Schieten onder de motorkap of in een tank. Een explosie. Is het spel Sniper Elite 3 (PC) en de vijand checkpoints. Dat ze nu zullen we het vinden. Om terug te winnen van de kaart. We bepalen de geschatte locatie van de vijand. Volg over de bergen in het noorden. We passeren door de kloof. Elimineer twee tegenstanders. Verlaat de grot. Kaart 4 van verkeershinder. Bij elke - 3-4 tegenstander. Elimineer hen. Wij opereren rustig. Beëindig de sweep. Het vliegtuig opent de weg voor ons, het opblazen van de vallei. We gaan verder.

Gaberun

In de volgende fase van het spel Sniper Elite 3 laat ons kennismaken met de vijand General Valen. Hij heeft belangrijke informatie. We moeten de gegevens met betrekking tot de algemene vinden. We bevinden ons in Gaberun oase. We passeren door de struiken. Elimineer de vijand. We zien garnizoen. Het is noodzakelijk om een officier te verwijderen. U kunt direct opruimen van het kamp met de hoogte. Een andere versie suggereert dat we verder langs het pad naar links en bevinden ons in het hart van de tegenstanders van de collectie. Elimineren alle. We onderzoeken het lichaam van onze doelstellingen. Afschaffing van deze drie agenten. gefouilleerd. Volg de rivier. Kom langs het. We struikelen over een vergoeding tegenstanders. We gooien een granaat naar hen. Officer haalt het lijk en doorzocht het. Vervolgens volgen we door middel van het puin. We steken de weg. Ga naar de tenten. We gaan eerst. We wachten op de officier. We elimineren en te inspecteren. Volg aan de linkerkant van de garage. Onderweg ontploffen we voertuigen met munitie. Pass direct. We zien de tempel. In het - onze laatste doelpunt. We vervolgen de weg door de ruïnes, dan struiken. Dringen in de structuur van het venster. Rustig elimineren de wacht, evenals het doel. We krijgen de notitie. In de verte rijdt een vijand konvooi. Het leggen op de weg bom. We verlaten het grondgebied door een checkpoint.

kloof Halfayi

We blijven zoeken naar Valen. Met het oog op de bevordering van vriendschappelijke eenheid te verzekeren, vernietig installatie anti-tank en het kamp van de vijand. Om dit te doen, volgt het eerste punt. Kijkt door een verrekijker. Let op de rode vat, die zich dichtbij de wapens. We schieten op haar. Ons eerste doel is om de explosie te vernietigen. We volgen via schikking, zich houden aan de rotsen aan de linkerzijde. Ga links bij de rotonde. We volgen langs de weg naar de berg. Er Sniper Elite 3 game bereidt ons voor op de tweede doelstelling te voldoen. Je kunt het zien in het gat naast het vat. Elimineer de vijand besteed manier. Ga rechts naar de linker kant van de bergen. Klim, dan rechtdoor. Elimineer buitenpost met vier tegenstanders. Ga dan naar boven en naar rechts. Elimineer de wacht op de toren. We gaan naar zijn plaats. Neem de raketwerper en vernietigen van de doelgroep, die is gelegen op het grondgebied van een naburige vallei. Ga naar de uitgang. Onderweg ontmoeten we een vertrouwde stad, en daarin een tank. Eromheen. Attack medium openingen. De tank zal exploderen na vier nauwkeurige hits. We weer aan de ploeg.

Fort Rufiji

Tegenstanders houden gijzelaar onze partner. Het moet worden opgeslagen. Allereerst krijgen we naar het fort. Om dit te doen, ga direct, zonder tussenkomst van het huis. Opheffing van de bewakers, met behulp van melee. Ga in het gebouw aan de linkerkant. Gooi granaten op vijanden aan de rechterkant. Ga rechtdoor. Ga naar de toren. Elimineer de wachtzaal aan de rechterkant, inzage in zijn lichaam. We moeten de meest afgelegen toren te bereiken. Ga rustig. We krijgen op de juiste toren. Voor dit doel stijgen we naar boven. Open de kooi. We spreken met de gevangenen. We houden het op zijn plaats, waaruit wij kwamen. We nemen een afvuren positie. Elimineer vijanden op de weg partner.

Siwa oase

Ga door de bosjes bij een open plek in het geïsoleerde gesloten stad. Het centrale gebied heeft een bepaalde hoogte, die gemakkelijk te volgen de tegenstander. We gingen naar beneden. Ga door het doolhof. Elimineer tegenstanders. Beklim de trap op 3. We kijken naar het trio van officieren. Wij merken al. Men zal ons doel zijn. Volg het met een verrekijker. Zodra de officier de nodige documenten zal ontvangen, te elimineren hem. Het nemen van de map. Ga naar rechts. Bij de poort te vernietigen tanks. We verenigen met de troepen. Vernietig de resterende vijanden in de stad, laat het dan.

Kasserine pas

Op de site van de pas is een top geheime basis van Valen. We moeten om het te krijgen, en vervolgens te stelen belangrijke documenten uit de kluis. Ga naar de vijandelijke basis door de kloof recht. We moeten de drie punten collectie van vijanden te vernietigen. We beklimmen de berg. Schiet de rode vaten. Ga naar het noorden. We passeren op het grondgebied van het hoofdkwartier van Valen. We bestuderen de documenten op tafel. Belangrijke informatie is verborgen in de kluis. We gaan terug. We vinden een officier en op te heffen. Ga naar de tempel. Open de kluis. Nu moet je om te volgen voor een ontmoeting met een partner. We gaan naar de plaats waar de posities werden vernietigd. Onze vriend gedood. We moeten de tank te vernietigen. Daarna, vernietigen we de vijand en begraven andere.

Aerodrome Pont Du Fa

Alvorens over te gaan naar de laatste aanval, is het noodzakelijk om de vijand van militaire steun ontnemen. Terug naar beneden te gaan naar de linkerzijde om kazerne. We passeren rustig langs de corridor. Na het volgen we naar links. Open de poort, waardoor je een metrostation een militaire basis in te voeren. Penetreren via een ingang. Elimineer de soldaten. Vervoer naar het centrum. We onderzoeken de documenten. Bevrijd de geallieerden. We keren terug naar de plaats van de missie. Elimineer scout, ligt direct aan de toren, en een detachement soldaten, die onder het.

Starten en hacking

Als u besluit om de versie te gebruiken van het spel "Sniper Elite 3: Mechanics", moet uw computer voldoen aan bepaalde eisen voldoen. Het moet een van de actuele versies van Windows worden geïnstalleerd. Intel processor geschikt voor 2,0 GHz of Athlon 2.4. RAM moet minimaal 2 GB. Videokaart - 512 MB. Ook moet geluidskaart compatibel met DirectX technologie, muis, toetsenbord, en 19,5 GB vrije schijfruimte.

Laten we nu eens kijken naar hoe je rond de regels Sniper Elite 3. Cheats worden als afzonderlijke add-ons die je eerst moet downloaden geïnstalleerd te krijgen. In het bijzonder, laat ons de mogelijkheid Trainer MaxTre overwegen. Eerst moet je de toepassing, pre-installatie van het spel zelf Sniper Elite 3. De codes kunnen in de loop van het spel worden ingevoerd correct te installeren. Zij vertegenwoordigd door cijfers 1-9, die elk verantwoordelijk zijn voor een bepaald vermogen. Dus om onsterfelijkheid te krijgen, voert u de code 1 Infinite Ammo geopend figuur 2. Verwijder overladen kan de toetsen 3. Objecten en granaten gebruiken eindeloos zou kunnen zijn, als u op de 4. Het maximale precisie helpt om lopen in de trainers code 6. Om de vijand te vernietigen met één schot mogelijk met de sleutel 7. Snel herstel hartslag hulp figuur 8. bereiken tijdschrift capaciteit van 50 ronden zal uitzoeken 9. U kunt ook versnellen of vertragen van het spel met behulp van de "+" en "-".

oude versie

Nu, u in het kort vertellen over het spel Sniper Elite 2, zoals het ook de aandacht verdient. Gebeurtenissen te beschrijven de slag om Berlijn in april en mei 1945. De hoofdpersoon zal de wetenschappers die betrokken zijn bij de oprichting van een speciaal raketprogramma slaan genoemd V-2. Ook moet hij de raketten gericht op Londen te vernietigen, voordat het wordt uitgevoerd. Protagonist Sniper Elite 2 naam Karl Feyrbern. Hij is aan het einde van de oorlog achtergelaten in Berlijn belegerd. Er treedt hij staat taak. Het perceel heeft een zekere gelijkenis met de "Paperclip" operatie die gericht op Duitse wetenschappers voor samenwerking en werken in de Verenigde Staten te werven. Hier hebben we ook alle fijne kneepjes van het spel Sniper Elite 3. door te geven is in detail beschreven te begrijpen.

Tot slot nog een paar woorden over de beoordelingen. Het spel kreeg overwegend positieve feedback. Onder de voordelen moet worden opgemerkt mooie graphics, goede lokalisatie. De nadelen zijn meestal gerelateerd aan fouten in de planning, niet genoeg onderzoek gedaan naar kunstmatige intelligentie, slecht storytelling. Sommige gebruikers klagen over de monotonie van de acties en een te hoge prijs van de versie met licentie. In een aantal reviews over het feit dat soms de vijand kan de held niet zien, zelfs in de directe omgeving. Er is ook kritiek op de buitensporige gelijkenis tussen de verschillende delen van de reeks.