Rollen en acteurs "Lefty." De film "Lefty": acteurs, rollen, beschrijvingen, recensies en beoordelingen

Sports drama - films zijn altijd spectaculair en helder, maar met één groot nadeel - het verhaal van deze schilderijen zijn bijna altijd voorspelbaar. Maak iets nieuws en verrassen de kijker is erg moeilijk in dergelijke tapes. Daarom is vanuit de première van de film "Southpaw", de acteurs en de rol van die vandaag en zal het onderwerp van het artikel te zijn, niet te wachten op een doorbraak. Sports drama werd verwacht, behalve voor boks-fans.

Achtergrond van de film

Het schilderij werd opgevat als een voortzetting van zijn autobiografische film "8 Mile", is de belangrijkste rol van Eminem. In 2011 werd bekend dat de directeur van de band gekozen Antuan Fukua. Een jaar later werd de rapper gedwongen zich terug te trekken uit de film als gevolg van de werkgelegenheid. Het idee van de schilderkunst leek veelbelovend producenten, dus werd besloten om verder te werken aan het met een andere acteur in de hoofdrol. We hebben overwogen de mogelijkheid van deelname van Bredli Kupera, Dzheremi Rennera en de andere artiesten, maar uiteindelijk werd aangeboden de rol van Dzheyku Dzhillenholu.

filmen

Het merendeel van de opnames vond plaats in Pennsylvania, Indiana en Pittsburgh. Om de straten van de Bronx recreëren, kunstenaars schilderden de gevels van gebouwen en winkels aan boord.

De film "Lefty": de acteurs en de rol van de sport-drama

Over de hoofdpersoon schilderijen praten later, omdat het bijzondere aandacht verdient. Om maar te zeggen dat Bill Hope gespeeld Dzheyk Dzhillenhol.

We kunnen zeggen dat de film vanaf het begin nagestreefd de kwestie. Al jaren, het idee van het schilderij alleen gevoed, dan is deelname aan het project gaf Eminem, op grond waarvan, in feite, om het script te schrijven. Daarna volgde een lang proces van het vinden van acteurs voor de hoofdrollen. Van tijd tot tijd veranderen kunstenaars plaatsvond. Als de protagonist van al werd vastgesteld, en Gyllenhaal begon te zware en uitputtende voorbereiding, dan is de rol van de andere personages eindelijk in geslaagd om de uitvoerders slechts het begin van het filmen te selecteren. Acteurs "Lefty" werden zorgvuldig en lang gekozen, maar het resultaat is een sterke cast.

Vrouw Billi Houpa gespeeld Reychel Makadams. Ze herinnerde zich door het publiek voor haar rol als Irene Adler in "Sherlock Holmes", Gaya Richchi. Haar training was het feit dat de directeur vroeg de actrice aan de opleiding in het boksen Gyllenhaal bij te wonen, zodat ze beter de sfeer van sportwedstrijden kon voelen en overtuigend speelde de vrouw van een beroemde sporter.

Dochter Hope speelde een 13-jarige actrice Una Lourens. Over haar schouders meer dan één werk in de film: het meisje is verschenen in diverse films en tv-series, en voor zijn rol in de Broadway musical "Matilda" werd genomineerd voor "Grammy".

Acteurs "Lefty" - niet alleen professionele kunstenaars, maar ook kunstenaars. In de rol van een nauwe vriend van de familie van de Hoop en zijn manager in de film kunt u zien rapper 50 Cent. Van jongs af aan dat hij geïnteresseerd is in het boksen was, zo wennen aan de manier waarop het niet moeilijk was.

Forest Whitaker is een voormalig bokser gespeeld, werkte als coach in de kleine fitnessruimte. Om hem te hulp zoeken Hope na de tragedie van zijn leven.

Eminem, die niet heeft gespeeld in de film, schreef de twee nummers werden klappen in een keer voor haar.

Sports drama "Lefty": Het belangrijkste acteur van de film

Het beeld van de wereldkampioen boksen Billy Hope, belichaamd op het scherm veelzijdige acteur Dzheyk Dzhillenhol, wiens talent wordt onthuld helderder met elke nieuwe rol. De kijker zag hem in de rol van een Marine, patrouille, detective, biseksueel cowboy, verslaggever, manisch lopen naar zijn doel, en een klimmer. Ik hoop dat de rol van een bokser en een geweldig lichaam transformatie Gyllenhaal weer liet zien hoe getalenteerd hij is als een performer.

Actors 'Lefty', moet worden toegegeven, werden verbannen naar de achtergrond van het spel Jake. Het was een fatsoenlijk paar, behalve dat de jonge Una Lourens.

Ik moet zeggen dat dit jaar succesvol voor de acteur op interessante rollen was. Het publiek kon hem zien in drie films: "Stringer", "Lefty" en "Everest".

Voorbereiding op de rol

Voor de acteurs transformatie van het lichaam, het is al lang een kwestie van gewoonte. Iemand voor de rol moet significante gewichtstoename, en een aantal van zijn harde reset. Dzheyk Dzhillenhol reeds geoordeeld dat, wanneer de opnames van de film "Prince of Persia" moest spiermassa op te bouwen en te leren gymnastiek technieken en elementen van parkour.

De hoofdrolspeler van de film "Southpaw" moest het beeld belichamen op het scherm is niet alleen een bokser en wereldkampioen. Voor Gyllenhaal moeilijkheid lag in het feit dat zijn vroegere rol in "Stringer" had hij afgevallen. Zozeer zelfs dat keek verwilderd. Nu, in de korte tijd moest hij niet alleen terug te krijgen van het gewicht, maar ook extra spiermassa te krijgen. Het was noodzakelijk, zodat het publiek geloven dat ze worden geconfronteerd met een echt geweldige vechter Dzhimmi Houp ( "Lefty"). De belangrijkste speler die een hele film bezit niet alleen uiterlijk lijken een bokser, maar ook bekwaam in gevechten in de ring. Jake ging naar de opleiding, zoals altijd, erg serieus. Het duurde 6 maanden. Terwijl hij in deze tijd gewerkt aan zich in twee richtingen: Met technieken om het gevecht te leren in de ring en de spiermassa te vergroten. Verloofd tweemaal daags squats, pull-ups, barbell zhimom en joggen.

Het resultaat van de training, kunnen we zien op het scherm - de belangrijkste speler van de film "Southpaw" ziet eruit als een professionele bokser, hij is in goede lichamelijke conditie. Gyllenhaal was in staat om 15 kilo spiermassa. Een dergelijke transformatie van het lichaam zijn gevaarlijk voor de gezondheid, maar de acteur zegt dat hij is altijd voorzichtig en houden alles onder controle. De meeste Jake was bang dom te kijken in de ring, dus voluit gelegd in voorbereiding voor de rol, overtuigen om naar te kijken. Dat hij volledig geslaagd - fans van de acteur kende een echte schok toen we de eerste foto's van de aanhangwagen in plaats van de gebruikelijke afgezwakt Gyllenhaal 90-pound boxer met opgeblazen torso zag.

de film

Billi Houp is op zoek naar in het leven van wat alleen maar kunnen dromen van de mens: hij een wereldkampioen in het boksen leeft in een luxueus huis. Maar het belangrijkste - het ondersteunt de familie, zijn vrouw Maureen en dochter Leila.

Op een dag, een gelukkige wereld stort in Billy - als gevolg van zijn ruzie met een andere bokser per ongeluk zijn vrouw vermoord. Hope kan een zwaar verlies niet bewegen, verliest hij de controle over zichzelf. Vanwege zijn gedrag van hem verandert elke (aka Manager), en de service zorgt ervoor dochter. De hoofdpersoon wordt met rust gelaten, en door de zelfmoord van zijn bedrijf alleen angst voor de toekomst van de kleine Leila. Om terug te keren naar een dochter, Hoop moet bewijzen dat hij kan worden vertrouwd om kinderen op te voeden. En voor dat Billy heeft slechts één optie - om terug te keren naar de wereld van de professionele boksen en terug te winnen van de titel. Het probleem is dat hij de oude banden heeft verloren, en niemand wil om te communiceren met de beruchte bokser. Steun en hulp van een trainer Billy vindt een kleine fitnessruimte, een keer handelend op de ring.

Evaluatie en recensies van de film

Sports drama "Southpaw", de acteurs en de rol van die heel overtuigend blik op het scherm, heeft gemengde recensies en opmerkingen ontvangen. De film prees het mannelijke deel van het publiek, evenals die kijkers die dicht bij de bokswereld en sport. Critici merkte het uitstekende werk Gyllenhaal, die in staat zijn om het beeld van zijn held te voelen en spelen overtuigend was. betrokken filmkritiek voornamelijk script, vol met stempels. We zetten in een berisping aan de directeur en het feit dat de film is gericht op een mannelijk publiek.

conclusie

Acteurs "Lefty" hebben de kans om deel te nemen aan de award "Oscar" ceremonie. Ondanks het feit dat de film niet verder gaan dan de klassieke sport- en familiedrama, een geweldige spel Gyllenhaal, die gewoon oplost in het beeld van zijn held, kan hij indruk kinoakademikov.