SchoonheidSchoonheidsmiddelen

Parfum "Antonio Banderas" (Antonio Banderas): aroma's, reviews. Women's en parfums voor mannen

Het gevoel van geur is in staat om u veel meer dan het lijkt te vertellen. we vaak betrap mezelf denken dat om onbekende redenen, het is niet erg mooi bepaald persoon, maar misschien geduwd we hem onaangename geur of parfum? Indien vóór de geheimen van de verleiding door middel van aroma's exclusieve eigendom zijn van vrouwen, nu concurreren met hen zijn mannen. Het is om deze gepassioneerde macho creëert een geur van Antonio Banderas.

Spaanse veroveraar van de harten

Een van zijn naam roept sterke emoties en de oceaan van de passie bij de vrouwelijke bevolking. Hij is bekend en de meest "internationale" de Spanjaard in de wereld. De acteur is constant in beweging en werk. Hij kan niet alleen handelen in de hoogste brutowinst films van Hollywood, maar werken ook in andere gebieden. Op een van hen zal worden besproken.

Biografie van de stichter van het merk

Beroep Antonio is al lang in verband hem naar Amerika, maar ondanks dit, de acteur zei dat gehechtheid aan de Spaanse wortels van veel sterker. Daarom wordt de ontwikkeling van de parfumindustrie "Antonio Banderas" het thuis is, geleidelijk af naar het internationale niveau.

Acteur geboren in Malaga, en uit de kindertijd droomde dromen van een bal veld en voetbalcarrière. Maar de sterren kwamen samen op een andere manier. Vandaag is hij één van de meest populaire macho Hollywood cinema. Als je het altijd zien als een hartenbreker en Casanova, in het echte leven - een voorbeeldige vader.

Jongeren hebben een ruwe Antonio had, gevolgd door stevig verankerd glorie superlyubovnika en veroveraar van vrouwelijke harten. Maar alles veranderde in 1996 na zijn ringvinger dragen van een trouwring actrice Melanie Griffith. Sindsdien en tot 2015 was hij een voorbeeldig en zorgzame echtgenoot en vader. Toch scheidde hij van Melanie. Daarin borrelde warmbloedig Spaanse macho, en hij spinde een affaire met een bankier Nicole Kempel, die voor het eerst verscheen in de voorkant van verslaggevers in mei van dit jaar op het Cannes Film Festival.

merk base

Perfume Brand Antonio Banderas verscheen in 1997, gelijktijdig met dit evenement een samenwerkingsovereenkomst met het Spaanse bedrijf Pyuiga Antonio (Antonio Puig) werd ondertekend. De acteur gekozen om te werken met deze bezorgdheid, omdat het een gewone burger van Spanje, die een lange weg gekomen opgericht, was in staat om zijn kleine bedrijf om te zetten in een wereldberoemde bedrijf. Vandaag de dag, Puig Beauty & Fashion Group voert ook het gezamenlijke werk met het bedrijf "Mango", "Nina Ricci" en "Pako Raban".

Tussen 1998 en 2008. parfum "Antonio Banderas" werd aangeboden in 8 smaken. Elk van hen is ongelooflijk populair sinds het bedrijf in staat om mensen van alle leeftijden en van bepaalde ideologieën behagen was. 8 smaken op hetzelfde moment kon de belichaming van vrede en vrolijkheid worden.

Gevestigde handel merk Antonio Banderas geur voor mannen gebracht van de sterke geslacht kracht en energie, waardoor roepen op tot actie en krachtige attitudes. Aroma's in volledige naleving van de on-screen beeld van de acteur. De modieuze en jonge vertegenwoordigers van de sterke geslacht, gelukkig om deze geuren te kopen, presenteerden zich aan dezelfde gepassioneerde en heet als Antonio Banderas.

Vrouwen Parfum, In tegenstelling tot de man, het was meer kruidig en sensueel. Zijn taak was om charme, dankzij een vleugje oosterse specerijen smaak werd echt intrigerend.

Blue Seduction - verleiding, onweerstaanbaar

In 2007 creëert Oliver Cresp merk "Antonio Banderas" fragrance "Blue Sedakshn". Toilet water wordt gebruikt als overdag geur en bevat een zeer vreemde onlogisch noten van eikenmos, mint, koffie, cappuccino en zoete meloen. Parfum gemaakt voor een specifieke doelgroep - mannen 25 tot 35 jaar. Omdat het zo de sterke geslacht zijn inherent speelsheid en informele communicatie. Zelf Antonio Banderas zei dat dit parfum voor mannen, moedig en stijlvol, als gevolg van een klein deel van zijn karakter en de cultuur van het Spaanse volk. Inderdaad, voor de eigenaren van deze geur verleiden van vrouwen - een spel, en ze nooit dat ze niet te vervelen.

Paar voor deze geur was toiletwater met dezelfde naam, alleen voor vrouwen. Het parfum werd uitgebracht in 2008 en is gebaseerd op de frisheid van het water. Bloemige noten van roos, lelie van de vallei en jasmijn een aanvulling op de zoete geur van frambozen en meloen. Als een sensuele geur is parfum niet zonder de toevoeging van patchouli en muskus geweest. Zoals bedacht door Oliver Crespo is er ook presenteren een mysterieuze en raadselachtige "suiker noot."

Sinds 2007, het bedrijf "verleidelijke Blue" aangevuld 3 nieuwe parfum "Sedakshn Black" (Seduction in zwart), "Sedakshn Fresh" (Blue Seduction Fresh) en "Vuma Fresh" (Seduction for Women Fresh).

Diavolo

Zelfs de naam is duidelijk dat het is alleen geschikt voor smoothies en afstammelingen van Casanova. Dankzij de topnoten van bergamot en mandarijn voelen aangename frisheid, het hart onthullen patchouli en geranium bloemen, en uiteindelijk laat een gepassioneerde macho een kaart op basis van de huid, sandelhout en sensuele muskus. Ongetwijfeld kan een dergelijk ensemble te veroveren en te verleiden meer dan een meisje.

"Devil" smaak kon niet onverschillig blijven voor het huis der vrouwen blijven en na 2 jaar met de parfumeurs zich bezig met Antonio Diavolo per Donna. Hoewel de makers en vernoemd parfum dagelijks, geparfumeerd, zal je niet helpen dromen over de komende avond. Onder invloed van speelse bloemige en fruitige geur samenstelling gloeide hart niet van één man.

"Antonio Banderas" - parfum. Recensies over de smaak Antonio

2006 geeft alle fans van het merk nieuw toilet water onder de laconieke naam "Antonio". Perfume zoals beschrijft het karakter van de stichter van het merk. Deze geur is voor mannen van een meer volwassen leeftijd die al volledig bewust van hoe waardevol ze zijn voor de relatie, mensen en gevoelens. Het diende als basis voor een harmonieuze geur van vers fruit plexus, gepassioneerde en sensuele muskus geur van de bloemen. Volgens de makers, een formulering die bestemd is voor mensen, niet alleen verrast, maar ook het hart van een vrouw te winnen. Maar wat zal de kopers?

Mannen in termen van opmerkingen zijn meer ingetogen dan vrouwen, dus luister naar het advies van de dames. Zoals de prachtige helft, is geur ontworpen voor echte mannen, en is in staat ze meer seksualiteit te geven. Ook wordt opgemerkt dat ondanks het feit dat het toilet kwaliteit van het water, duurzaam en verleidelijke, de prijs is het acceptabel.

Elke geur - een weerspiegeling van de cultuur, de passie, seksualiteit hete Spaanse volk, dus als je wilt om uw man voelen als een echte macho, geef hem parfum "Antonio Banderas".