Arts and EntertainmentKunst

Multimedia tentoonstelling "Living schilderijen Van Goga": kenmerken, recensies van bezoekers

Deze prachtige werken van de beroemde schilder als "Starry Night" en "Korenveld met cipressen" kenners van kunst onderscheidt zich van een miljoen andere foto's in één oogopslag. Het feit dat Vincent van Gogh schreef aan zijn gebruikelijke één manier, dus dat zijn schilderijen zijn zo zeer gewild en nog steeds bewonderd door fans van de auteur in de wereld. In St. Petersburg, werd de tentoonstelling "Living schilderijen Van Goga" gehouden in de zomer. Gedurende deze tijd, werd bezocht door duizenden mensen. Van bijzonder opwinding gewekt schilderij "Bedroom in Arles" dat velen in staat waren om in deze tijd te zien voor de eerste keer.

Niet-triviale kleur oplossingen en omgaan met het creëren van de werken van de kunstenaar, met de nieuwe indeling van het bekijken van schilderijen, maakte de tentoonstelling "Living schilderijen Van Goga," een van de meest verwachte in 2016.

Vincent Van Gogh: een korte biografie

Deze grote kunstenaar uit Nederland waarschijnlijk gehoord elk. Schilder geboren in het gezin pastor in een klein dorpje Grotto-Zundert, in 1853. Tot 1879 Vincent Van Gogh werkte als leraar, diende als commissaris, was een prediker.

Om kunst, draaide hij alleen in 1880. Zijn eerste werken waren foto's van kwetsbare werknemers, boeren, vissers en ambachtslieden. In 1885, Van Gogh gemaakt films als "De aardappeleters" en "boer".

Twee jaar later, geïnspireerd door het werk van E. Bernard L. profielen, creëert de kunstenaar een schilderij "De brug over de Seine." schilderij "Bedroom in Arles" werd opgericht in 1888. In de afgelopen jaren, voor de werken van de dood verschilde zwaar en sombere stemming, zoals het schilderij "Aan de poorten van de eeuwigheid." In 1890, op 29 Juli, de kunstenaar zelfmoord gepleegd.

Features tentoonstellingen "Living doeken"

Dit formaat weergave van de schilderijen van beroemde kunstenaars geeft een gedetailleerd overzicht van het werk van schilders in de vorm van projectiebeelden. Bezoekers voelen in het hart van de gebeurtenissen die zijn afgebeeld op de foto's, vangen de stemming van de kunstenaar, het begin tot een andere beroemde landschappen en portretten te zien.

Realisme wordt bereikt als gevolg van het formaat van ps-3D, geanimeerde toevoegingen en enkele tientallen projectoren Full HD. Panoramisch scherm lengte is 28 meter.

Multimedia tentoonstelling in St. Petersburg

In 2016, de tentoonstelling was een van de meest verwachte en belangrijke gebeurtenissen. Van de lente tot de vroege herfst tentoonstelling "Van Gogh - live web" (SPB), aangehouden bij doorslaand succes. Veel bezoekers konden een duik in de wereld van de kunst, een nieuwe kijk op de foto's, die in de hele wereld bekend zijn.

Meesterwerken van de grote Nederlandse postimpressionistische gedemonstreerd op grote schermen op de muren, het plafond en de vloer. Het zicht was echt spectaculair, dus zie "Living schilderijen Van Goga," honderden mensen komen elke dag.

In aanvulling op de nieuwe manier van presentatie van de kunstwerken, is het vermeldenswaard de creativiteit van de organisatoren. Wat gebeurt er op de schermen begeleid door muziek gekozen voor de gelegenheid, zodat de kijker zich mentaal kunnen verplaatsen in de wereld van de grote kunstenaar. Bezoekers krijgen de kans niet alleen om de schilderijen te bewonderen, maar ook meer over het leven van de schilder te leren.

Ook bij de uitgang van de expositiehal ingerichte werkplaats, waar iedereen kon hij zijn hand op de schilderkunst te proberen onder leiding van meesters. Voor meisjes de organisatoren van plekken voor foto's kansen.

De tentoonstelling "Van Gogh - De levende schilderijen": beoordelingen

Omdat de tentoonstelling tickets zijn relatief goedkoop, velen waren in staat om haar te bezoeken. De "Lumière Hall" Bezoekers waren in staat om meer dan driehonderd werken van de beroemde schrijver te zien. "Living schilderijen Van Goga" links niemand onverschillig. Het effect van wat hij zag overtrof alle verwachtingen. Als u denkt dat de beoordelingen van de bezoekers, de nieuwe indeling konden ze een andere kijk op de doeken van de schilder te nemen en rekening houden met de diepere betekenis in hen.