Arts and EntertainmentTheater

Moscow Regional Puppet Theatre: repertoire, recensies

Moscow Regional State Puppet Theatre werd opgericht een opmerkelijk man. Vandaag in zijn repertoire alleen toneelstukken voor kinderen. Jonge toeschouwers houden van marionettentheater. Zijn prestaties zijn zeer positieve reviews.

Geschiedenis van het Theater

Moscow Regional Puppet Theater werd opgericht in 1933. De maker is Viktor Shvemberger - een geweldige acteur, toneelschrijver, regisseur en een groot liefhebber. De allereerste voorstelling troupe was "inspecteur" door N. Gogol. Poppen, die hebben deelgenomen aan deze productie, nu bewaard in het museum van de vernoemd naar Sergei Obraztsov theater.
In 1941-1945, de acteurs uitgevoerd in de voorkant van de verdedigers van het moederland. Moskou regionale poppentheater speelde 275 optredens in de voorhoede. Toerde met de grote regisseurs meegewerkt.
Speelt voor het theater schreef zulke grote toneelschrijvers: G.Oster, P.Kataev, Uspensky, T. Dikke, Yu.Koval en anderen. Muziek componeren voor de voorstellingen componisten G.Gladkov, L.Kazakova V. Mahlyankin en anderen.
Het hele leven van de Moscow Children's Puppet Theatre houdt op wielen. Het gezelschap heeft afgelegd bijna heel Rusland, en is zeer vaak in het buitenland. Theatervoorstellingen hebben veel succes met het publiek, voortdurend het winnen in wedstrijden en festivals.
Al meer dan dertig jaar, regisseur en artistiek leider was Leonid Maksimovic Migachov. Hij - een creatieve, pro-actief. Veel theater projecten, die zijn ontworpen om een cultuur te handhaven in de steden en dorpen, tot stand gekomen dankzij hem. Leonid Masskimovich diende als het hoofd tot aan zijn dood. Hij overleed in de zomer van 2013. Zorg voor het theater van het leven van deze bijzondere man is uitgegroeid tot een onvervangbaar verlies.

repertoire

Moskou regionale poppentheater biedt haar jonge kijkers de volgende prestaties:

• "Jack Frost."
  • "Golden Chicken".
  • "Lynx genaamd Rys".
  • "Het mysterie van Kerstmis uur."
  • "Buka".
  • "Snow Flower".
  • "Verhalen uit de verschillende zakken" (Concerto voor een acteur en poppen).
  • "Notities zakoulochkam".
  • "Een wolf, twee jagers en de Three Little Pigs."
  • "Masha en de Beer."
  • "Zon en sneeuw mensen".
  • "Pig Chalk."
  • "Als de Egel en Bear Nieuwjaar werd gevierd."

vennootschap

Moskou regionale poppentheater verzamelden zich onder het dak van getalenteerde acteurs die houden van hun werk en geven zijn hart en ziel aan vreugde aan de jonge kijkers te brengen.

Het gezelschap van de Moscow Regional Puppet Theatre:

• Tamara Kostochkina.
  • Stanislav Frolov.
  • Zoe Rudavina.
  • Marina Romanova.
  • Lyudmila Martyanova.
  • Alexei Smirnov.
  • Anastasiya Ignatenko.
  • Marina Miller.
  • Amir Yermanov.
  • Julia Kurlyandtseva.
  • Lina Lavrov.
  • Nikolai Migov.
  • Julia Modin.
  • Alex kussen.
  • Nikolai Voronov.
  • Larisa Vretos.
  • Anna Averkina.
  • Natalya Tretyak.
  • Polina Malahova.
  • Aleksandr Tretyak.
  • Maria Neumoina.

beoordelingen

Die kijkers die al Moscow Puppet Theatre hebben bezocht, recensies van deze is alleen maar positief. Het gebouw is klein, baby is zeer comfortabel en interessant. Er is slechts een nadeel - het is heel moeilijk om een theater te vinden, als je er nooit was. Gunstig, de kinderen in het publiek die op de eerste rijen, en de ouders afzonderlijk - uiterlijk, zodat de volwassenen geen kinderen van het toneel belemmeren. Alle optredens, zelfs degenen die deel uitmaken van het klassieke repertoire van elke poppentheater, is er absoluut ingesteld op zijn eigen manier. Bekeken zijn niet lang, de kinderen niet moe van het kijken te krijgen. Zeer redelijke prijzen voor tickets. Moskou regionale poppentheater het meest geschikt voor kinderen kennismaken met de kunst. De voorstellingen zijn zo interessant dat ze niet verveeld kijken, zelfs voor volwassenen. Kamer is klein, zodat de toeschouwers zijn zeer dicht bij de acteurs, die een gevoel van betrokkenheid bij de actie creëert. Kinderen blij met de prestaties van het theater. Alle optredens met humor. Hier de auteurs van kinderboeken verkopen hun werk en blij om handtekeningen te verlaten. Acteurs spelen een rol, waardoor ze in zijn hart en ziel. Zeer vriendelijk personeel gezeten toeschouwers in plaatsen. Op de binnenplaats van het theater heeft nu een zeer handige speeltuin waar je kunt spelen. In het theater, spelen een zeer mooie poppen met expressieve gezichten. De vakantie kunstenaars tonen diverse optredens per dag. Nou, dat voorstellingen zijn aan de gang, niet alleen in het weekend, als voorheen, maar op weekdagen, die het mogelijk maakt om het theater te bezoeken op elke gewenste dag van de week.