Arts and EntertainmentLiteratuur

"Magical dieren en hun leefgebieden" (JK Rowling.): Het opzetten, bijwerken, recensies

"Magical dieren en hun leefgebieden" - een ander werk verschenen uit de pen van JK Rowling .. Wat het zegt, waarom de cover is de naam waard Newton Scamander's, en wat doet het boek in het algemeen is om de wereld Garri Pottera? Dit alles en niet alleen - hieronder.

Op het product

Accepteer het aanbod liefdadigheidsinstelling Comic Relief «om iets voor het goede", was het boek 'Magical dieren en hun leefgebieden te schrijven.' Uitgebracht in het Verenigd Koninkrijk - in 2001, in Rusland, echter, verscheen pas in 2009, vertaald door M. Spivak. 80% van de opbrengst van de boekverkoop ging naar een goed doel om kinderen te helpen.

Wie is de auteur?

Johannes schreef het boek. Rowling, maar niet zo eenvoudig. Op de cover kunt u een compleet andere naam te zien. Zo is de "magische dieren en hun leefgebieden" - een boek gemaakt door Newt Salamander. Dit is eigenlijk een fictief personage dat het auteurschap van het werk toegeschreven. Zijn biografie wordt gepresenteerd op het begin. Daaruit kun je zien dat Newt werd geboren in 1897, werd hij toegelaten tot Zweinstein, maar nooit afgemaakt. Hij stond op het punt magische zoölogie, met name het gedeelte over dieren gepassioneerd. Later nam hij een baan bij het Ministerie van Toverkunst, waar hij bezig was, rekening houdend met de bevolking huis elven, en in 1947 maakte hij de weerwolf register. Voor zijn werk ontving hij de Orde van Merlijn.

Op het moment van dit schrijven, Newt al met pensioen en vestigden zich in Dorset met zijn familie.

Communicatie met de boeken van Harry Potter

"Magical dieren en hun leefgebieden" - een leerboek over de Verzorging van Fabeldieren. Een van de meest verschrikkelijke en gevaarlijke boeken die de leerlingen moeten leren op Zweinstein. Ze valt iedereen die haar niet goed te behandelen.

Dit boek verscheen voor het eerst in de pagina's van het derde deel van de avonturen van Garri Pottera "The Prisoner of Azkaban." Ik beveel het Hagrid benoemd tot leraar Verzorging van Fabeldieren. Harry haar bij toeval ontdekt in de Lekke Ketel, waarna hij lang genoeg is om een tutorial over levend aas vangen gehad. Alleen de eerste klas Hagrid uitgelegd hoe je een boek te verwerken, hoewel sommige studenten het niet redden en.

inhoud

Tutorial "Magische dieren en hun leefgebieden", die wordt aangeboden te lezen is dus een voorbeeld, dat ooit toebehoorde aan Harry. Dus hier kun je de eigenaar van tagging vinden, evenals Ron en Hermelien. Vrienden komen ook overeen om de pagina's van het boek, tic-tac-teen, maken plezier van elkaar.

Wat betreft de inhoud van het boek, dan wordt beschouwd als de hele geschiedenis van de magie van Zoology. Dan zijn de definities van de termen de aangegeven verschillen, classificeert en beschrijft magische dieren uit 75 verschillende species. Er zijn aparte hoofdstukken over wat Dreuzels weten over magische dieren, maar ook hoe je zo'n beest te verbergen, als er een dergelijke behoefte. De verstrekte informatie is verzameld door de Salamander voor reizen en observatie voor vele jaren over de hele wereld. Inleiding tot de publicatie was persoonlijk geschreven Albus Perkamentus.

doorlichting

Kunstwerk "Magische dieren en hun leefgebieden" werd onlangs gefilmd. De film werd geregisseerd Devid Yeyts, heeft hij al deelgenomen aan de oprichting van de foto's van Harry Potter. De première vond plaats in 2016.

De actie vindt plaats van 65 jaar voor het begin van de oorspronkelijke saga. De hoofdpersoon was de auteur van Newt Salamander. Op het erf in 1926, op dat moment nog jong zoöloog, het schrijven van een leerboek voor vele jaren, en nu is hij nog maar net begonnen om te gaan met hun indeling van magische beesten. Wetenschapper arriveert in New York met hem zijn magische koffer, die een aantal gevaarlijke magische beesten dicht met hun omgeving. Random wezens zijn op de losse. Dit vormt een bedreiging voor zowel de veiligheid van anderen, maar ook kan leiden tot het feit dat Dreuzels weten over het bestaan van magie.

In het algemeen werd de film zeer gewaardeerd door de fans.

"Fabeldieren en waar ze te vinden": beoordelingen

Alle lees het boek over eens dat het de bedoeling is om de fans van de Harry Potter-reeks, of op zijn minst aan degenen die haar kennen. De lezer die niets weten over de magische wereld van JK Rowling weet, zal niet in staat zijn om het product te begrijpen en hem het lezen van een waar genoegen.

Opgemerkt wordt dat het boek is geschreven taal gemakkelijk, snel te lezen en vol Britse humor.