G2A.com: reviews. Gelicenseerde spellen in de online winkel G2A.com

Moderne gamers zijn onderverdeeld in twee typen - die piraatversies pompen en niets voor hen betalen, en diegenen die conscientious spellen kopen, geld overdragen aan zowel ontwikkelaars als diverse andere doeleinden, bijvoorbeeld als donatie. Het is natuurlijk veel beter om het tweede type spelers te behandelen, omdat het niet alleen ethisch en logisch is (de ontwikkelaars hebben een serieuze baan gedaan, veel energie besteed, een product gemaakt dat je moet kopen om te krijgen), maar ook heel leuk. Het feit is dat veel computerspelletjes via internet worden geactiveerd, zodat u niet veel functies kunt krijgen, waarvan de eerste multiplayer is. Er is echter een oplossing voor degenen die niet veel geld willen spenderen op games, maar ze graag in goede trouw willen kopen. Dit zijn verschillende veilingen, grote kortingen van resellers, en ook een aantal platforms waarop u serieus kunt opslaan. Een van hen is G2A.com, reviews over welke alleen positief zijn.

Wat is deze speeltuin?

Zeer vaak gamers zijn verdacht van dergelijke soort sites, omdat ze bang zijn dat ze kunnen worden bedrogen door het lokken van lage prijzen. Bijgevolg wordt u geholpen om er zeker van te zijn dat er niets verdacht is over G2A.com, feedback over dit project. In principe zijn ze zeer positief, zelfs op de site zelf wordt het aantal tevreden gebruikers voortdurend bijgewerkt. Op dit moment is hun percentage 99,7 van het totaal, wat heel erg is. Uiteraard moet u er niet op vertrouwen, dus als u dergelijke hulpbronnen niet vertrouwt, controleer dan ook andere sites waar recensies zonder moderatie worden geschreven. Bij G2A.com zullen de reviews bijna allemaal positief zijn, en hiervoor zijn er nogal logische verantwoordingen, die later worden besproken.

Platform voor verkopers en kopers

Meestal op het netwerk vindt u sites die zelf sleutels voor games verkopen, zodat de gebruiker alleen als koper kan optreden. Deze site is helemaal anders, want hier kan iedereen een koper en een verkoper zijn - je hoeft alleen maar. Bij G2A.com spelen reviews een zeer belangrijke rol, aangezien ze bepalen hoeveel u een of andere verkoper kunt vertrouwen - het systeem zelf wordt later besproken. In de tussentijd hoeft u alleen te begrijpen dat geïnteresseerden hier een winst kunnen vinden. Verkopers kunnen spelletjes zonder problemen of beperkingen verkopen, en kopers slaan op computerspelletjes op. Als u geïnteresseerd bent, ga dan naar www.G2A.com, en verdere informatie helpt u daarheen te navigeren.

Voordelen voor de koper

Gezien het feit dat een dergelijke site nog steeds hoofdzakelijk gericht is op de koper, moet u de enquête direct starten met voordelen voor dit type gebruiker. Als u www.G2A.com bezoekt, zult u meteen ontdekken dat alles wat eerder gezegd is waar is. Het belangrijkste voordeel voor een gamer die graag een spel wilt kopen is de prijs. Het is veel lager dan in een andere winkel of op een website die computerspelletjes verkoopt. Zo kunt u sleutels tegen lage prijzen kopen, maar tegelijkertijd ervoor zorgen dat de verkoper vertrouwd kan zijn. Het is niet nodig om het lot te testen, zelfs op zo'n upscale site. In G2A heeft de winkel een zeer groot aantal productnamen, die voortdurend bijgewerkt worden. Bijna altijd kunt u hier aanbiedingen vinden voor het verkopen van populaire spellen - soms kunnen deze aanbiedingen veel zijn, en soms niet zo, dus je mag niet gokken. Als je het spel zag die je al lang wilde, tegen een lage prijs, koop dan direct, zodat het niet tijd is om iemand anders onder je neus te halen.

Een willekeurige sleutel kopen

Er is ook een interessante manier om op deze site te entertainen. U kunt de sleutel tot het spel krijgen, maar u weet niet wat voor spel het is totdat u het spel zelf activeert. G2A-shop biedt u steeds verschillende mogelijkheden voor dergelijke sleutels, die elk een andere hoeveelheid geld kosten: van de goedkoopste - minder dan een dollar, tot de duurste - meer dan tien. Dus als je niet weet wat je precies wilt, maar tegelijkertijd heb je het verlangen om het lot te testen en een kans te maken, als het lijkt op je dat vandaag je gelukkige dag is, dan kun je zo'n willekeurige sleutel krijgen - en krijg een spel dat veel meer kost Dan het bedrag dat u daarvoor betaalt.

donaties

Elke keer dat u een spel goedkoper koopt dan het in de winkels kost, geeft de site aan hoeveel geld u op deze manier hebt opgeslagen. Maar dit eindigt niet daar - in het proces van aankoop kun je een donatie maken voor elk bedrag - van de ene naar de hoeveelheid die je hebt opgeslagen. Maar terwijl je donatie je niet onopgemerkt zal doorlopen, is het feit dat je voor deze actie bonuspunten krijgt op de site, die je dan kunt uitwisselen voor spellen, nog meer sparen. Over het algemeen is het kopen van deze site een genoegen.

Hoe geld verdienen met de site?

Echter, alle voordelen eindigen er ook niet, omdat er een programma van ref-links op de site is, die worden gegeven aan elke gebruiker die wil deelnemen aan het G2A.com-advertentieprogramma. Hoe te verdienen op deze manier? Het is heel simpel - je hoeft alleen vrienden uit te nodigen via je link, zodat ze actief zijn op de site, dat wil zeggen dat ze spellen kopen. Op de pagina van elke wedstrijd wordt aangegeven welk percentage van het uitgegeven bedrag naar u gaat, zodat u het voordeel zelf kunt beoordelen. Bovendien, als uw vrienden die door uw link zijn geslaagd, ook deelnemen aan het programma en vrienden beginnen te nodigen, dan krijgt u altijd passieve winst. U hoeft alleen de kortingscode op de G2A.com-website te gebruiken, en u kunt spellen heel goedkoop kopen, en ook geld verdienen voor deze zelfde aankopen in parallel.

Verkoop systeem

Het is tijd om direct over het verkoopsysteem te praten. Zoals al eerder vermeld, kunnen gebruikers spellen op deze site verkopen, maar u moet er rekening mee houden dat het systeem van reviews hier wordt geïmplementeerd. Als u geïnteresseerd bent in de vraag hoe u op G2A.com kunt verkopen, dan moet u begrijpen dat u volledige eerlijkheid nodig hebt. Voor elke succesvolle verkoop krijgt u feedback, die dan uw aantrekkelijkheid voor klanten beschrijft. En als je 100% efficiëntie hebt, dan heb je veel meer kopers, omdat ze je vertrouwen.

Recensies over de site

Op de site zelf kunt u veel feedback vinden over de verkopers zelf, en als u geïnteresseerd bent in meer details, dan moet u de speciale forums bezoeken waar onafhankelijke reviews van gebruikers die dit portaal gebruiken, worden verzameld. Daar bevestigen zij dat de aankoop hier absoluut veilig zal zijn, omdat het beveiligd is tegen fraude door een systeem speciaal ontwikkeld door de platform-makers.