Thuis en FamilieAccessoires

Digital Camera Sony Cyber-shot DSC-H400: omschrijving, specificaties, reviews

Veel mensen die een foto van zijn beroep hebben gekozen zijn sceptisch om de techniek vergelijkbaar met Sony Cyber-Shot DSC-H400. Onder deze meesters van spiegels en een statief zijn van mening dat de aandacht alleen maar een reflex en bezzerkalki moet worden gegeven. Maar de echte professional is zich ervan bewust dat elke camera heeft zijn eigen set van problemen, en de liefhebbers van mooie zonsondergangen of de moeder van de jongere kind, de wil om de belangrijkste gebeurtenissen van zijn leven vast te leggen, is er geen zin om lay-out een hoop geld voor een 5D Mark II. Daarom hebben veel professionele fotografen omarmd het nieuwe model is ruim voldoende, en nu graag tips voor beginners te geven.

Als u "Soap" ontgroeid, maar om deel te nemen in de fotografie op commerciële basis niet van plan bent, je zeer geschikt goedkoop model, met zijn compacte formaat en brede functionaliteit. Voor hen, en heeft zijn volgende creatie bedrijf Sony ontwikkeld. Digital Camera Sony Cyber-shot DSC-H400 is relatief onlangs gepubliceerd in het voorjaar van 2014, zo veel potentiële kopers vandaag zijn er nog veel vragen met betrekking tot de kwaliteit, het beheer, de configuratie en kenmerken van het model. Proberen om het gat te vullen.

belangrijkste kenmerken

"Sony" is blij fans met camera's ultrazoom in het begin van 2014 door de aankondiging van een nieuw product - de Sony Cyber-Shot DSC-H400 met een unieke 63-voudige zoomlens, die vandaag de dag is de grootste in zijn prijssegment. Dit is de eerste en nog steeds de enige camera in zijn klasse in de wereld, die een brandpunt equivalent in 35mm formaat heeft is 24,5-1550 mm, zodat het betrekking heeft op de telestand en Wide.

Camera Sony Cyber-shot DSC-H400 is uitgerust met een elektronische zoeker, waardoor een rationele samenstelling te bouwen, zelfs als pereizbytochnom zonlicht of licht bewolkt weer. De fotograaf kan aanpassen aan een verscheidenheid aan lichtomstandigheden.

huisvesting

Een dergelijke functionaliteit is vergelijkbaar met de duurdere modellen - de spiegel. Specialisten van de "Sony" ging een stap verder door het geven van de camera stil en DSLR-vorm. Extern, is het sterk denken aan klassieke camera van deze bijzondere klasse. Professionals spreken over dit moment sceptisch, zoals een cursus niet iedereen vond. Elke deskundige kan gemakkelijk onderscheiden imitatie op het eerste gezicht.

Vandaag Sony Cyber-Shot DSC-H400 Black is alleen beschikbaar in de kleur zwart, hetgeen tot uiting komt in de titel. Misschien is de fabrikant van plan om en andere lichaamsdelen kleuren vrij te geven, omdat we het kunnen zien in sommige andere camera's van deze klasse (bijvoorbeeld Nikon Coolpix).

Afmetingen compact camera: 129,6h122,3h95,0 mm goed en hij weegt slechts 655 g (samengevoegd met de batterij en de kaart). Huisvesting comfortabel in de hand en niet wegglijdt als gevolg van rubberen grepen.

lens

Professionals zeggen dat de Sony Cyber-shot DSC-H400 biedt uiteenlopende brandpuntsafstanden. Hij was 4,4-277 mm. Fotograaf kan dus prachtige landschappen en groepsfoto's vast te leggen te doen zonder zich te bekommeren over wat iemand niet kan krijgen in het frame.

Zeer geschikt voor zijn klasse 63-voudige zoom verwijdert de droevige gedachten over de onmogelijkheid om meerdere verwisselbare lenzen aan te schaffen. Als professionele telelens, zal het mogelijk maken voor het fotograferen van wilde dieren in hun natuurlijke habitat zonder hun rust te storen, en zonder zich bloot aan risico's.

Natuurlijk, we moeten onszelf niet misleiden over de kenmerken van de lens. Hij is de meest geavanceerde in de klas vandaag, maar niet beter presteren dan professionele optiek. De kloof tussen tele- en groothoeklens een amateur. Als je droomt van een carrière modefotograaf met klanten wachtrij, geschilderd op de komende zes maanden, vergeet niet: Sony Cyber-shot DSC-H400 kan alleen een rol in het stadium van het leren spelen. Maar echt concurrerend professionals nodig uitrusting van een hogere klasse.

matrix

Vele eigenschappen van een matrix (20,1 megapixels) gemonteerd op modellen Sony Cyber-shot DSC-H400. Beoordelingen van professionals op dit gebied soms variëren: sommige vinden het prima, en uit te drukken het vertrouwen in zijn werk goed, en sommigen die ervan overtuigd zijn dat het is te mooi voor een dergelijke camera. Immers, voor de productie van vele modellen van semi-professionele spiegelreflexcamera's gebruikt bescheiden matrix. Het is moeilijk te zeggen wie er gelijk heeft, omdat het resultaat is altijd voornamelijk schieten rechtstreeks afhankelijk is van de gebruiker. Zijn vaardigheden wordt bepaald dat hij in staat zijn om het volledige potentieel van de camera te gebruiken of niet zal zijn. Technisch matrix Super HAD CCD 1 / 2,3 (7,76 mm) maakt het mogelijk om te doen met hoge precisie foto's van goede kwaliteit. Dat kan worden afgedrukt, zelfs op groot formaat, zullen alle items zichtbaar zijn.

opnamemodi

Geïntegreerde intelligente automatische modus kamers liggen zoals Sony Cyber-shot DSC-H400, is noodzakelijk. Het merendeel van de eigenaren van dergelijke apparatuur - fans, die dat niet kunnen, en is niet bijzonder te popelen om hals over kop duik in de camera-instellingen.

Automatische modus selecteert de gewenste parameters analyseren verlichting, afstand en andere aandoeningen waarbij het nodig is om een foto te maken. De fotograaf hoeft niet te zorgen voor alle details en zal alleen richten op het verhaal.

In aanvulling op de Intelligent Auto modus biedt andere: een eenvoudige schieten, diafragmavoorkeuze, panorama, handmatige belichting, sluitertijdvoorkeuze.

De camera kan de selectie van het perceel: Opnamen maken in een nachtelijke verlichting, hoge gevoeligheid, portret en nachtportret, landschap, strand met overmatig zonlicht, vuurwerk, sneeuw, stilleven, dieren, partij. Er is in deze camera menu en een verscheidenheid aan effecten: heldere kleuren, zachte kleuren, speelgoed camera, kleurfilters. Ze kunnen niet alleen worden toegepast op de foto's, maar ook video's.

Party-modus is zeer juiste instellingen bij het nemen van foto's op het feest. De camera zal aanpassen aan de omgeving. Bijzonderheid Geavanceerde Flash hiermee kunt u de gevoeligheid van de camera automatisch verandert het bereik van de flitser, waardoor de verlichting van objecten ver van de fotograaf te verbeteren. Deze modus is geschikt voor gebieden met weinig licht, waarbij de ingebouwde flitser onvoldoende.

"Movie" -modus

Foto en video - zijn twee modi voor het opnemen in de Sony Cyber-shot DSC-H400. Hand van video-mogelijkheden voor het maken in HD moet beginnen met een beschrijving van de technologie Optical SteadyShot, die helpt om het beeld te stabiliseren. Het verlicht de operator van de verplichting om voortdurend gebruik maken van een statief. Zoom kunt u beelden, zelfs de objecten die moeilijk te zien met het blote oog vast te leggen.

Zet gewoon de keuzeknop, die is gelegen op het bovenste oppervlak van de camera om te schakelen naar de "Foto" in op "Video".

batterij

Sony Cyber-shot DSC-H400 voltooid lithium ion batterij X-serie met een grote capaciteit, die gemiddeld 300 frames, of 2,5 uur "video" modus duurt. Deze reserve is niet alleen voldoende voor wandelingen door de buurt of een feest, maar ook voor reizen of excursies.

cameradisplay

ClearPhoto 3-inch monitor met een resolutie van 460 800 pixels - is een ander kenmerk van de Sony Cyber-shot DSC-H400 kamer. Reviews eigenaars unaniem getuigen dat zelfs in direct zonlicht op het monitorbeeld is scherp.

Professionals herinnerd dat geen anti-shock beschermende coatings op deze camera niet aanwezig is, het beeldscherm vereist een zorgvuldige behandeling. Als mishandeld onvermijdelijk krassen en zelfs scheuren. Ga je op een lange reis of een wandeling maken, moet u een draagtas te gebruiken.

opties

Door de aankoop van een camera, met het u zal een afneembare riem met het logo van de fabrikant van de batterij en oplader voor het te krijgen, de kabel wordt aangesloten op de computer, de lensdop.

Daarnaast kunt u een veel accessoires te kopen: een tas of rugzak om uw camera en alles wat je nodig hebt, de lenskap op de lens cleaning kit lens te dragen. Natuurlijk heb je een flash-kaart nodig. Sommige direct te kopen een extra accu, maar in de regel, is het belangrijk dat professionals die de dag een paar duizend shots. Hoewel, als je houdt van reizen, met name wanneer er geen elektriciteit, verwijderbare batterij is altijd handig.

Al deze dingen zijn zeer het werk van de fotograaf te vergemakkelijken en helpen om apparatuur in goede conditie voor de komende jaren.