Thuis en FamilieKinderen

Designer "Lego Hollow: Farm". Beschrijving en recensies

"Lego Hollow" - van hoge kwaliteit en veilig voor de jongste designer. Grote kleurrijke blokjes en cijfers zullen niet onverschillig laten kinderen 1,5 tot 5 jaar. Daarnaast heeft de fabrikant biedt kinderen is geen gemakkelijke set designer details en een complete unieke thema spel. Erg populair bij de klanten genieten van een set als "Lego Hollow: Farm". Beschrijving en recensies van deze ontwerper voor de kinderen - in dit materiaal.

opties sets

In een reeks van "Farm" "Lego Hollow omvat de" Designer verschillende sets:

• "De meeste van de boerderij (10525)."
  • "De meeste van de boerderij (5649)."
  • "Mijn eerste boerderij (10617)."
  • "Mijn eerste boerderij (6141)."
  • "Dieren op de boerderij (10522)."
  • "Mijn eerste tractor (10615)."
  • "Tractor (10524)."
  • "Kalf (10521)."
  • "Stable (5648)."

Al deze toestellen zijn uitgelijnd met elkaar en met de andere serie "Holle LEGO".

voordelen Ontwerp

De ontwerper "Lego Hollow: Farm" is vooral bedoeld voor de ontwikkeling van de fijne motoriek bij kinderen tot 5 jaar. Psychologen hebben bewezen dat de mogelijkheid om de beweging van de vingers te coördineren draagt bij aan de ontwikkeling van de spraak. Daarnaast is een interessante reeks van onderwerpen laat ons toe om creatief denken, verbeelding van kinderen en onderwijs (kinderen kennis te maken met de namen van dieren, kleuren en vormen van objecten) te ontwikkelen. Bewegende delen ontwerper (bijvoorbeeld een verwijderbare tractor emmer of raam dat open kan) aanzienlijk te verlengen de mogelijkheden van het spel, waardoor je stukjes en beetjes te organiseren onder begeleiding van volwassenen plot-rollenspel.

For Kids

Leer de vaardigheden van het ontwerp kan heel eenvoudig sets "Lego Hollow: Farm". Het is als "Trekker", "kalf", "Mijn eerste tractor", "Animal Farm."

De kleinste set is de "Kalf" - het bestaat uit slechts 9 stuks. Er is een grootmoeder figuur en kalf, drinker, een bloem, een fles en een paar bouwstenen. Om voor de eerste keer om uw baby te introduceren in de wereld van "Lego", deze set is ideaal. En in de toekomst, kan je het combineert met een andere constructeur van deze serie, om de verhaallijn uit te breiden.

Bijvoorbeeld, kunt u een set van "Tractor" aan te schaffen. Het bestaat uit 29 elementen zoals blokken voor de bouw van de stal, gereedschap, beeldjes boer een koe en een trekker met oplegger.

Designer "Mijn eerste tractor" is interessant omdat de kinderen kunnen niet alleen rollen cijfers jongen en meisje op de machine, maar ook om een trailer voor het vervoer van fruit te ontwerpen. Zo leren kinderen op een speelse manier met het fruit namen, en zal de basiskleuren te leren.

Stel "Dieren op de boerderij" bestaat uit beeldjes schapen, varkens, geiten en konijnen. Een totaal van 12 punten in deze reeks van de ontwerper "Lego Hollow: Farm". Foto's van deze set is hieronder weergegeven.

Een set van "My First Farm"

Een dergelijke reeks designer "LEGO holle 'als' My eerste boerderij", uitgegeven door de fabrikant in twee versies: 26 met (kleine) en 62 delen (groot).

Het spel is ontworpen voor het hele jaar oude kinderen. Zelfs kruimels dankzij deze set zal bekend zijn met de namen van dieren zoals schapen, koeien en kippen worden. Bovendien, het pakket de blokjes met de afbeelding van eieren, melkflessen en glomerulaire draad - substitueren van de gewenste dier, kind pakt een logische verbinding.

Dus, naast de directe bouw, het kind biedt educatieve spelletjes op de opstelling van de kettingen van de logica, het definiëren van relaties, kennis van de wereld.

In een grote set - nog meer mogelijkheden voor creatief spel. Er is een dobbelsteen voor de bouw van een huis en een boomgaard. Bovendien bevat de set beeldjes schapen, varkens, haan, koe en boer, evenals een kleine tractor.

Hoe te verzamelen designer "Lego Hollow: Farm"? Kit instructies bijgevoegd. Op het in staat om de details van zelfs een kind te verzamelen zal zijn - het bestaat uit eenvoudige schakelingen, geïllustreerd met kleurrijke visuele beelden.

Een set van "grote boerderij": beschrijving

Misschien wel de meest interessante en informatief voor kinderen set van de serie wordt beschouwd als een constructeur "grote boerderij". Het is in twee uitvoeringen: klein (68 delen) en hoge (121 punt). Hier is alles wat je nodig hebt om je eigen boerderij te bouwen. In een klein aantal, naast de figuren van dieren, boeren en bouwstenen zijn er machinaal Melktankwagen met chauffeur. Zo'n ontwerper pak oudere kinderen, die al bekend zijn met eerdere types van de serie "Lego Hollow: Farm". Montage-instructies van de fabrikant, beschikbaar voor kinderen vanaf drie jaar.

In een grote set van de ontwerper - nog meer grote verscheidenheid aan onderdelen voor het upgraden van het grondgebied ranch trekker met een uitneembare emmer, een verscheidenheid aan dieren beeldjes, stoelen om te ontspannen en meer boeren. Een interessant detail van een set van "grote boerderij" is de aanwezigheid van een roterende lier, die is ontworpen om lasten op te tillen naar de zolder. Kinderen 4-5 jaar oud zou blij zijn om te besteden voor een dergelijk spel meer dan een uur vrije tijd het bedenken van nieuwe ontwerpen en verhaallijnen zijn.

beoordelingen

Het is moeilijk om een negatief advies over de ontwerper vinden "Lego Hollow: Farm". Reviews ouders suggereren dat de consument de hoogwaardige materialen, grote delen, levendige kleuren, interessante verhalen hebben gewaardeerd. Dergelijke waardigheid Designer leiden tot een grote vraag in de markt van kinderen educatief speelgoed. Ouders van kinderen zeggen dat dit spel is het meest veilig voor kinderen 1,5 tot 5 jaar. Dus grote delen uiterst moeilijk te slikken, hun afgeronde randen en het materiaal waardoor de aannemer geen allergische reacties veroorzaken.

Het is moeilijk om het belang van dit spel overschatten voor de integrale ontwikkeling van deze leeftijd kind. Dankzij een set van "Lego Hollow: Farm" kinderen leren over kleuren, vormen, dieren, tuingereedschap, technieken, leren de basisprincipes van het ontwerpen. Naarmate het spel zich ontwikkelt cognitieve en creatieve activiteit, fijne motoriek, denken, aandacht en spraak van het kind.

Het enige dat kan worden toegeschreven aan negatieve factoren, dus het is nogal een hoge prijs categorie.

De ontwerper "Lego Hollow: Farm" - een kwalitatief hoogwaardig product gemaakt door professionals, rekening houdend met de psychologische en de leeftijd kenmerken van kinderen van het ene jaar tot 5 jaar. Dit spel zal nuttig zijn om hobby kind te ontwikkelen voor een lange periode.